Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 31319242 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 5-А |
Контактна особа: |
Євгенія Олейнікова +380504792953 nikoblteplo_sklad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
03 січня 2025 09:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2025 09:02 |
2417-24 Звіт Светолюкс-Електромонтаж_Validation_Report.pdf | |
03 січня 2025 09:02 |
2417-24 Звіт Светолюкс-Електромонтаж.doc.asice | |
03 січня 2025 09:02 |
2417-24 Звіт Светолюкс-Електромонтаж.doc | |
03 січня 2025 09:02 |
служ записка.pdf | |
03 січня 2025 09:02 |
2417-24 обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000145 ● b66581e66aed4f46a09cd1c1811dca4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2025 09:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 № 25-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.03.2025 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№7 UA-2025-01-03-000413-a 03.01.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-25 09:44:58
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-02-000684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ», з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-28 13:28:07
Пояснення на запит ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
1. Закупівля проводилась на підставі службової записки від заступника директора з технічних питань Іванова Олександра Сергійовича, у зв’язку з проведенням Реконструкції бойлерної по вул. Новозаводська, 48 в м. Миколаїв з встановленням газової когенераційної установки компанії Jenbacher, що здійснюється в 2024 році та беручи до уваги постанову КМУ від 07.12.2023 р. №1320, для прискорення завершальних робіт з монтажу КГУ, є необхідність укласти прямий договір з виконання робіт електричної частини. (Додаток 1).
У зв’язку з вище зазначеним, ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» 28.11.2024 р. в телефонному режимі було здійснено запити щодо надання комерційних пропозицій на виконання раніше зазначеного виду робіт на підприємства: ТОВ «ВКП Южелектромонтаж», ТОВ «Грід Інжінирінг», ТОВ «Светолюкс-Єлектромонтаж». У відповідь на ці запити було отримано комерційні пропозиції відповідно до яких вартість за проведенням Реконструкції бойлерної по вул. Новозаводська, 48 в м. Миколаїв з встановленням газової когенераційної установки компанії Jenbacher складає:
ТОВ «ВКП Южелектромонтаж» - 7 200 000,00 грн. з ПДВ
ТОВ «Грід Інжінирінг» - 7 350 000,00 грн. з ПДВ
ТОВ «Светолюкс-Єлектромонтаж» - 6 999 769,26 грн. з ПДВ (Додаток 2).
Проаналізувавши отримані комерційні пропозиції було прийнято рішення почати співпрацю з підприємством ТОВ «Светолюкс-Єлектромонтаж» пропозиція якого була більш економічно вигідною.
Оцінку можливих потенційних виконавців робіт було здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій від трьох підприємств для яких роботи з встановленням електричної частини є профільними, вони мають ліцензію та матеріально-технічну базу, а також приймалася до уваги вартість виконання робіт яку було запропоновано виконавцями. Пропозиція ТОВ «Светолюкс-Єлектромонтаж» відповідала усім критеріям та була найбільш економічно вигідною.
2. Відповідно до підпунку 22 п. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: здійснюється закупівля газопоршневих, газотурбінних когенераційних установок, газотурбінних установок та блочно-модульних котелень (їх складових), їх оренда, а також закупівля товарів, робіт та послуг, пов’язаних з їх будівництвом та введенням в експлуатацію, для підготовки до опалювального сезону 2024/25 року. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, разом з обґрунтуванням укладений без використання електронної системи закупівель.
Замовником з урахуванням зазначених вище вимог було, внесенно відповідну інформацію до річного плану та оприлюднено звіт про договір про закупівлю, разом з обґрунтуванням укладений без використання електронної системи закупівель.
3. Предметом договору від 19 грудня 2024 р. № 11/12/2024/2417-24 є Реконструкція бойлерної по вул. Новозаводська,48в м. Миколаїв з встановленням газової когенераційної установки компанії Jenbacher, що здійснюється в 2024-2025роках; 021:2015; 45310000-3 Електромонтажні роботи. Відповідно до підпунку 22 п. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: здійснюється закупівля газопоршневих, газотурбінних когенераційних установок, газотурбінних установок та блочно-модульних котелень (їх складових), їх оренда, а також закупівля товарів, робіт та послуг, пов’язаних з їх будівництвом та введенням в експлуатацію, для підготовки до опалювального сезону 2024/25 року.
4. Відповідно до п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» не розміщує інформацію стосовно проведення торгів на інших сайтах окрім PROZORRO, оскільки згідно п.1.1. Статуту є комунальним унітарним підприємством, заснованим на комунальній власності Миколаївської міської територіальної громади, а закупівля здійснювалась за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства, тому не підпадає під дію ПКМУ №710».
- 88.imd
- 88_ДЦ_ДЦ_2.xls
- 88_ДЦ_ДЦ_3.xls
- 88_ДЦ_ЗВВ.xls
- 88_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls
- 88_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls
- 88_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls
- 88_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls
- 88_ДЦ_ЛК2_02-01-02.xls
- 88_ДЦ_ЛК2_02-01-04.xls
- 88_ДЦ_ЛК2_02-01-06.xls
- 88_ДЦ_ПВР.xls
- 2417-24 Звіт Светолюкс-Електромонтаж.doc
- 2417-24 Звіт Светолюкс-Електромонтаж.doc.asice
- 2417-24 Звіт Светолюкс-Електромонтаж_Validation_Report.pdf
- 2417-24 обгрунтування.pdf
- 2417-24 Светолюкс-Електромонтаж.pdf
- 2417-24 Светолюкс-Електромонтаж.pdf.asice
- 2417-24 Светолюкс-Електромонтаж_Validation_Report.pdf
- дог ціна об кошт пояс зап лок кошт 02-01-01.pdf
- Додаток 2.pdf
- Додаток 1.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- лок кошт 02-01-02.pdf
- лок кошт 02-01-03.pdf
- лок кошт 02-01-04.pdf
- лок кошт 02-01-05.pdf
- лок кошт 02-01-06.pdf
- лок кошт 02-01-07.pdf
- підс відом ресурсів.pdf
- Протокол ВІДПОВІДЬ.docx.doc
- Протокол ВІДПОВІДЬ.docx.doc.asice
- Протокол ВІДПОВІДЬ.docx_Validation_Report.pdf
- розрахунок 02-01-01.pdf
- розрахунок 02-01-02.pdf
- розрахунок 02-01-03.pdf
- розрахунок 02-01-04.pdf
- розрахунок 02-01-05.pdf
- розрахунок 02-01-06.pdf
- розрахунок 02-01-07.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Врахувавши виявлені Держаудитслужбою порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник прийняв рішення про заключення додаткової угоди №1 до договору підряду №11/12/2024/2417-24 від «19» грудня 2024 р. та таким чином привести у відповідність умови Договору згідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та розмістити вказані зміни в електронній системі закупівель. Враховуючи те, що у п. 19 ПКМУ 1178 відсутні випадки які за своїм змістом відповідали б змінам які було внесено, було прийнято рішення посилатися на пп.3 п. 19 ПКМУ 1178 «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
2025-04-10 17:15:35
- Протокол ВІДПОВІДЬ 3.docx.doc
- Протокол ВІДПОВІДЬ 3.docx.doc.asice
- Протокол ВІДПОВІДЬ 3.docx_Validation_Report.pdf
- Додаток до договору №2.pdf
- Додаток до договору №2.rtf
- ДУ №1 до договору 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж.pdf
- ДУ №1 до договору 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж.pdf.asice
- ДУ №1 до договору 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж_Validation_Report.pdf
- Повідомлення про внесення змін 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж.docx
- Повідомлення про внесення змін 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж.docx.asice
- Повідомлення про внесення змін 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж_Validation_Report.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
-
2025-04-11 13:13:19
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ" #30975988 |
Переможець |
6 999 769,26
UAH з ПДВ
|
03 січня 2025 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2025 16:48
|
Додаток до договору №2.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2025 16:38
|
Повідомлення про внесення змін 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж.docx | зміни до договору |
10 квітня 2025 16:38
|
Повідомлення про внесення змін 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж_Validation_Report.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2025 16:38
|
ДУ №1 до договору 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж.pdf.asice | зміни до договору |
10 квітня 2025 16:38
|
Повідомлення про внесення змін 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж.docx.asice | зміни до договору |
10 квітня 2025 16:38
|
ДУ №1 до договору 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2025 16:38
|
Додаток до договору №2.rtf | зміни до договору |
10 квітня 2025 16:38
|
ДУ №1 до договору 11 12 2024 2417-24 ТОВ СветоЛюкс- Електромонтаж_Validation_Report.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2025 16:38
|
2417-24 Светолюкс-Електромонтаж.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
2417-24 Светолюкс-Електромонтаж.pdf.asice | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
2417-24 Светолюкс-Електромонтаж_Validation_Report.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88.imd | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ДЦ_2.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ДЦ_3.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ЗВВ.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ЛК2_02-01-02.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ЛК2_02-01-04.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ЛК2_02-01-06.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
88_ДЦ_ПВР.xls | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
дог ціна об кошт пояс зап лок кошт 02-01-01.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
лок кошт 02-01-02.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
лок кошт 02-01-03.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
лок кошт 02-01-04.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
лок кошт 02-01-05.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
лок кошт 02-01-06.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
лок кошт 02-01-07.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
підс відом ресурсів.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
розрахунок 02-01-01.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
розрахунок 02-01-02.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
розрахунок 02-01-03.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
розрахунок 02-01-04.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
розрахунок 02-01-05.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
розрахунок 02-01-06.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
розрахунок 02-01-07.pdf | укладений |
03 січня 2025 09:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Наведено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 11/12/2024/2417-24 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |