Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шолом бойовий балістичний повнорозмірний (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О, П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4, ММ-14)) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
291 468 450,00 UAH
UA-2025-01-02-006679-a e8b25c3723064750b5413307ec8af599
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2025 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 13 січня 2025 13:13
Початок аукціону: 13 січня 2025 13:13
Очікувана вартість: 291 468 450,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 457 342,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2914684.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1. Шолом бойовий балістичний повнорозмірний (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О, П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4, ММ-14)) - N-02-02-01-000-0003

Місце поставки – Україна
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О, П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4, ММ-14)) – 35 000 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 штука
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О, П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4, ММ-14))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 2914684.5 UAH
Форма підтвердження: документ
02 січня 2025 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 січня 2025 16:48
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
02 січня 2025 16:48
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
02 січня 2025 16:48
Додаток № 8. Проект договору..docx
02 січня 2025 16:48
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
02 січня 2025 16:48
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
02 січня 2025 16:48
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
02 січня 2025 16:48
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
02 січня 2025 16:48
ts_sholom_boyovuy_balistuchniy_povnirozm.pdf
02 січня 2025 16:48
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
02 січня 2025 16:48
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
02 січня 2025 16:48
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
02 січня 2025 16:48
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

clarification required
Дата подання: 02 січня 2025 18:06
Дата відповіді: 03 січня 2025 09:22
Please clarify if Certificate of Compliance with MoDU requirements, issued by SGS, TUV, NIJ or Bureau Veritas are accepted. Your formula as below is unclear: Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Згідно вимог Оголошення для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі Учасник має завантажити копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).
У разі надання інших сертифікатів пропозиція Учасника буде вважатись такою, що не відповідає умовам Оголошення.
З інформацією щодо порядку отримання Акту можна ознайомитись за посиланням https://partner.mod.gov.ua/faq.
your last
Дата подання: 03 січня 2025 09:54
Дата відповіді: 03 січня 2025 11:23
Thank you for quick reply. But it contents no answer on the merits. I repeat: Are you accepting Certificates of Compliance, issued by worldwide recognized inspection organizations as SGS, TUV, Bureau Veritas and NIJ. YES or NOT? Think well before answering as it will be forwarded to the US Inspector General.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Згідно вимог Оголошення для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі Учасник має завантажити копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).
У разі надання інших сертифікатів пропозиція Учасника буде вважатись такою, що не відповідає умовам Оголошення і буде відхиленою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2025 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 250 250 000,00
UAH
250 250 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ КМ Дісті 291 200 000,00
UAH
291 200 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 січня 2025 14:02
Електронний підпис
12 січня 2025 14:02
Електронний підпис
12 січня 2025 14:01
2.Цінова пропозиція,70.pdf
12 січня 2025 13:16
4.Довідка досвід.pdf
12 січня 2025 13:16
3.Гар. лист Тех.хар.pdf
12 січня 2025 13:16
Рейтинг.zip
12 січня 2025 13:16
5.Лист-гарантія, Дод.5.pdf
12 січня 2025 13:16
Витяг - Ліцензія.pdf
12 січня 2025 13:16
(Dokument)_v1_Publichne_A_T_.p7s
12 січня 2025 13:16
НАКАЗ.zip
12 січня 2025 13:16
Витяг МВС Косинський.pdf
12 січня 2025 13:16
S0100115 Ф1. Баланс 9 міс.pdf
12 січня 2025 13:16
Ліцензія Восток.pdf
12 січня 2025 13:16
(Dokument).pdf
12 січня 2025 13:16
(Dokument)_v1_SHulla_S_L_.p7s
12 січня 2025 13:16
Лист ЦУРСМЗ_ШББп.pdf
12 січня 2025 13:16
1.Анкета.pdf
12 січня 2025 13:16
UA-2025-01-02-006679-a.rar

Публічні документи

12 січня 2025 10:57
Електронний підпис
09 січня 2025 17:19
Електронний підпис
09 січня 2025 17:00
3. Довідка про досвід.pdf
09 січня 2025 17:00
3.4. ДІСТІ відгук.pdf
09 січня 2025 17:00
4. Фін. звіт.1_2 2023 4kv.pdf
09 січня 2025 17:00
5. Лист-гарантія.pdf
09 січня 2025 17:00
6. Анкета.pdf
09 січня 2025 17:00
ГАРАНТІЯ 31.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

UA-2025-01-02-006679-a.rar

ТОВ КМ Дісті

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ 31.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"
#31778043
Очікує рішення 250 250 000,00
UAH
13 січня 2025 13:36

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 січня 2025 17:41
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
14 січня 2025 17:54
Електронний підпис
14 січня 2025 17:41
Протокол УО відміна Шолом 6679.docx