Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«код ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля ( 1-4 класи)»
Очікувана вартість
545 000,00 UAH
UA-2025-01-02-000674-a a2f63bcc01004f939139358b675da3eb
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Процюк

+380384320291 lawyerotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 40212984
Вебсайт: https://polonne.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., місто Полонне, вул.Українки Л., будинок 113
Контактна особа: Алла Процюк
+380384320291
lawyerotg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


ОПЛАТА:
Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
ПОСТАВКА:
- Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Поставка товару проводиться згідно заявок Замовника по закладах. Поставка товару здійснюється дрібнити партіями у кількості та асортименті згідно заявок Замовника та графіку поставки, а саме до 14:00 год. (крім вихідних та святкових днів) та передається уповноваженому представнику. Строк поставки – до 31.12.2025 року.
Кожна партія товару поставляється з документами, що підтверджують їх якість та безпеку (посвідчення /декларація виробника про якість, санітарно-гігієнічні висновки тощо).
Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору, має санітарний паспорт. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. У разі отримання Замовником неякісного товару та недотримання технічних вимог даний товар підлягає негайному поверненню та заміни протягом одного дня транспортом Постачальника за його рахунок.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Сочевиця жовта, ДСТУ 6020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30501, Україна, Хмельницька область, навчальні заклади Полонської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
1000 кілограм
Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30501, Україна, Хмельницька область, навчальні заклади Полонської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
15000 кілограм
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30501, Україна, Хмельницька область, навчальні заклади Полонської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

02 січня 2025 09:44
Договір зернові культури 2025 (1-4).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ 6020 Так
Тип Можливі значення:
  • жовтий (III)
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір Можливі значення:
  • жовтий
  • Відповідність ДСТУ 7701 Так
    Ґатунок Можливі значення:
  • перший
  • Вид Можливі значення:
  • колотий
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Клас Можливі значення:
  • екстра
  • Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 07 січня 2025 09:42

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "БОТВІН СВІТЛАНА ПЕТРІВНА" 510 000,00
    UAH з ПДВ
    510 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    02 січня 2025 15:28
    Електронний підпис
    02 січня 2025 15:28
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип жовтий (III)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 6020 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид колотий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Ґатунок перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7701 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір жовтий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "БОТВІН СВІТЛАНА ПЕТРІВНА"
    #2968910667
    Переможець 510 000,00
    UAH з ПДВ
    07 січня 2025 13:36

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 січня 2025 13:36

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "БОТВІН СВІТЛАНА ПЕТРІВНА"
    #2968910667
    510 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    22 січня 2025 16:32
    ДУ 1.pdf зміни до договору
    22 січня 2025 16:31
    Електронний підпис укладений
    10 січня 2025 15:37
    Договір 25.pdf укладений
    10 січня 2025 15:36

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    22 січня 2025
    Дата публікації змін до договору:
    22 січня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей.
    Номер договору про закупівлю: 25/25
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML