Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки карток (ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки)
Очікувана вартість
1 394 353,75 UAH
UA-2024-12-31-005060-a ● a3dbf845a379476b8e2ced11156d8784
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Ірина Ревенко +380635252698 i.revenko@dot.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2025 14:09 |
Початок аукціону: | 23 січня 2025 14:09 |
Очікувана вартість: | 1 394 353,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 971,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
1. Обліково-послужна картка до військового квитка - N-02-07-02-003-0013 2. Послужний список - N-02-07-02-001-0004 3. Послужна картка - N-02-07-02-003-0002 4. Скорочена послужна картка - N-02-07-02-003-0003 5. Продовження послужної картки - N-02-07-02-003-0005 6. Алфавітна картка обліку особових справ - N-02-07-02-003-0012 7. Картка-замісник особової справи - N-02-07-02-003-0014 8. Особова картка працівника - N-02-07-02-003-0008
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
258636 штука
Обліково-послужна картка до військового квитка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
89011 штука
Послужний список
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
104826 аркуш
Послужна картка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
97784 аркуш
Скорочена послужна картка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
58033 аркуш
Продовження послужної картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
9997 штука
Алфавітна картка обліку особових справ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
29980 штука
Картка-замісник особової справи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1200 штука
Особова картка працівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Опис
Дата подання: 02 січня 2025 11:44
Дата відповіді: 02 січня 2025 17:44
Добрий день. 1) Послужний список (поз. 2) згідно тех. опису має 16 арк. (це 32 стор.), зміст сторінок (додатки) розміщені на 16 стор. Як вірно? 2) Всі аркуші надруковані на офсетному папері щільністю 70-80 г/м2, без щільнішої обкладинки (картон)? Вірно?
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику, відповідно до пункту 3.1.1 ТС A01XJ.16600-476:2023, книжковий блок повинен бути з обсягом 16 аркушів і містити 16 сторінок за зразком, наданим у Додатках до ТС. Вимоги щодо наявності щільної обкладинки відсутні, для виготовлення всього блоку книжкового використовується папір офсетний із масою 70-80 г/м2. Принагідно звертаємо Вашу увагу, що товар, запропонований учасником, повинен відповідати вимогам ТС. На підтвердження відповідності товару ТС учасник має надати документи, передбачені Додатком № 3 до Оголошення, зокрема, копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України.
Технічні вимоги
Дата подання: 02 січня 2025 14:22
Дата відповіді: 02 січня 2025 17:31
Добрий день! Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: надати Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). На позицію “Особова картка працівника” замість акту відповідності надати декларацію виробника про відповідність запропонованого товару вимогам Спільного наказу Голови Державного комітету статистики України та Міністерства оборони України від 25.12.2009 №495/656 (форма П2), або інший документ виробника, яким підтверджується така відповідність ДО МОМЕНТУ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ. Оскільки отримати дані документи неможливо до 15.01.2025 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. На жаль, вимушені повідомити, що запропоновані Вами зміни не можуть бути внесені до Додатку № 3 Оголошення. Проте, звертаємо Вашу увагу: у зв'язку з тим, що процедура закупівлі вже оголошена, Акт відповідності можна отримати протягом 5 робочих днів з моменту звернення до Центрального управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Процедура
Дата подання: 03 січня 2025 12:24
Дата відповіді: 03 січня 2025 16:27
Добрий день! Просимо Вас збільшити строк подачі пропозицій на 5-10 робочих, оскільки для отримання акту необхідно додатково провести лабораторні дослідження продукції. Потім ще 5 робочих днів очікувати рішення від МОУ.
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 січня 2025 12:36
Дата відповіді: 03 січня 2025 14:20
Добрий день! Учасник повинен підтвердити досвід постачання продукції за аналогічним(-ими) договором(-ами) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), визначеної в Додатку №3 до Оголошення. Чи допускається надання декількох договорів на загальну суму не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Учасник повинен підтвердити досвід постачання продукції за аналогічними договорами (один або кілька договорів), не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Тобто, учасник може надати або один виконаний договір, сума якого є більшою або дорівнює 30% від очікуваної вартості закупівлі, або надати кілька виконаних договорів, загальна сума яких є більшою або дорівнює 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Відхилено |
1 116 032,10
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 18:02
|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря #32068913 |
Переможець |
1 376 062,38
UAH з ПДВ
|
27 січня 2025 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2025 16:17
|
Договір №586 01-25-РМ від 03.02.2025.pdf | укладений |
04 лютого 2025 16:14
|