Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00433331 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
Контактна особа: |
Інна Суровицька +380542225521 ukb.smr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2025 15:58 |
Початок аукціону: | 17 січня 2025 15:58 |
Очікувана вартість: | 63 719 582,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 597,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2025 08:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2025 08:32 |
Технічне завдання 28 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Прелік змін до ТД ЗОШ 28 від 09.01.2025.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Тендерна_документація_Нове б-во ПРУ 28 школа нова редакція від 09.01.2025.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 3 до ТД_техвимоги 28 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 4 до ТД проєкт договору 28 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 5 до ТД перелік для Переможця нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 1 перелік для Учасника до ТД_28 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
ПВР 28 школа нова редакція.xlsx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 2 до ТД_16 кваліфікаційні 28 школа нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником внесені зміни до тендерної документації в цій частині
1) Згідно вимог тендерної документації Учасник може запропонувати еквівалент з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками.
Так відповідно до пункту 1.2. розділу 1. Загальні вимоги Додатку № 3 до тендерної документації усі назви торговельних виробників, марок чи моделей, які зазначені у цьому додатку, мають розумітися та сприйматися Учасником як назва виробників, торговельної марки чи моделі або їх еквівалент з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками.
Еквівалентним обладнанням (виробами, матеріалами) для цієї тендерної документації є обладнання (вироби, матеріали), яке має такі самі (еквівалентні) або кращі технічні, експлуатаційні та якісні характеристики у порівнянні з передбаченими в тендерній документації.
Підтверджень від Учасника, що запропоноване ним обладнання (вироби, матеріали) є еквівалентом з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками вимогами тендерної документації не встановлено.
2) Згідно вимог Додатку № 3 тендерної документації у місцях, зокрема в технічному завданні, де містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмета закупівлі скласти неможливо, у місцях, де міститься посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами/ роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Відповідно до положень «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), ця Настанова є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об`єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Згідно Настанови, Матеріально-технічні ресурси - сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів) та технічних ресурсів (будівельних машин і механізмів), які необхідні для виконання будівельних робіт.
Таким чином кошторисні документи повинні бути складені відповідно до Настанови, з урахуванням вимог Тендерної документації.
3) Якщо Учасник закупівлі планує залучати для виконання робіт субпідрядника в обсязі менше 20%, то йому не потрібно надавати документи щодо підтвердження такого залучення.
Проте якщо учасник залучає спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, то документи та інформація для підтвердження такої відповідності учасника визначена у Додатку № 2 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Порушення, допущені Замовником:
1. Щодо переміщення ґрунту
Технічним завданням було передбачено розроблення ґрунту з перевезенням до 30 км для тимчасового складування через неможливість такого складування безпосередньо на будівельному майданчику. Учасник АТ «Сумбуд» має майданчик для тимчасового складування на відстані 15 км, що відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки цей ґрунт використовується для зворотної засипки і не є власністю Замовника, відхилення пропозиції на цій підставі є незаконним та спричиняє необґрунтоване витрачання бюджетних коштів у розмірі 3 млн грн. Це є порушенням принципу економії та ефективності відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Щодо підтверджуючих розрахунків відомості ресурсів
Згідно з технічним завданням, учасники зобов’язані надати підтверджуючі розрахунки відомості ресурсів загальні або локальних кошторисів окремо. Замовник проігнорував логіку формування загальних відомостей ресурсів, які ґрунтуються на локальних відомостях, що були в наявності в Учасника. Крім того, у випадку запиту Замовника, ці відомості могли бути надані протягом 24 годин, що відповідає вимогам законодавства. Таким чином, відхилення пропозиції через це є неправомірним і порушує принципи відкритості та недискримінації учасників (ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі").
3. Щодо об’єднання двох каналізаційних станцій в одну
Відповідно до загальної відомості ресурсів кожна каналізаційна станція коштує менше 200 тис. грн і не підлягає локалізації. Проте Замовник безпідставно об’єднав дві станції в одну, що призвело до штучного завищення вартості та порушення принципів чесної конкуренції. Ми розцінюємо це як умисний підхід Замовника з метою неправомірного відхилення нашої пропозиції.
Вимоги:
Негайно скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції як неправомірне
На ваше звернення, Замовник надає додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Щодо Вашого першого зауваження, то технічним завданням, у тому числі за кошторисами №02-01-07 на конструкції залізобетонні. нульовий цикл, №02-01-12 на водопровід та каналізація, №06-01-01 на зовнішні мережі водопроводу та каналізації, №07-01-02 на озеленення визначено вид робіт «Перевезення ґрунту до 30 км».
Відповідно до вимог пункту 1.4. Розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку № 3 тендерної документації виконання робіт повинно здійснюватися учасником у чіткій відповідності до кількості та обсягів робіт, відповідати видам робіт та одиницям їх виміру, що визначені замовником у Технічному завданні (Розділ 3) цього Додатку.
В договірній ціни Учасника ПАТ «Сумбуд», зокрема у наданих у складі тендерної пропозиції локальних кошторисах, враховано «Перевезення ґрунту до 15 км», що не відповідає виду та обсягу робіт, передбачених Технічним завданням. Таким чином Учасник не дотримався умов Замовника та порушив умови технічного завдання.
Щодо другого зауваження, то вимогами тендерної документації вимагалось надання у складі тендерної пропозиції відомості ресурсів до локальних кошторисів або підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься загальна підсумкова відомість ресурсів, проте відомості ресурсів до локальних кошторисів або підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів – відсутні. Згідно пункту 43 Особливостей, зокрема з огляду на практику контролюючих органів, не підлягає виправленню протягом 24 годин тендерна пропозиція, у якій відсутня інформація (та/або документи), які стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником. Наприклад, в даній інформації щодо рішення органу оскарження № 13743-р/пк-пз від 30.08.2023 закупівля UA—2023-08-02-006096-а та висновку про результати моніторингу процедури заку півлі № UA-2023-06-09-008707-a.
Щодо застосування підтвердження ступені локалізації до каналізаційних станцій, то пунктом 9 «Ступень локалізації виробництва» Додатку № 1 до тендерної документації» встановлена вимога, що у разі набуття права власності на декілька одиниць товару за однаковими позиціями з переліку пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в складі робіт або послуг, застосування ступеня локалізації здійснюється з урахуванням загальної вартості всіх одиниць такого товару у складі предмета закупівлі та підтверджується Учасником за таким товаром. Крім того така позиція викладена у відповіді Мінекономіки на запит № 215/2024.
Учасник, відповідно до завантаженої підсумкової відомості ресурсів, пропонує Замовнику насосні установки DrаіnLіft SАNІ-L.20/Т540/1-СЕЕ Wіlо, загальною вартістю всіх одиниць такого товару у складі предмета закупівлі - 286 898,8 грн. Насосна установка підпадає під перелік товарів пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону та загальна вартість всіх її одиниць перевищує вартісні межі, визначені цим пунктом.
Проте згідно інформації, розміщеної у розділі майданчику ДП «Прозорро» «Перелік локалізованих товарів», запропонована насосна установка DrаіnLіft SАNІ-L.20/Т540/1-СЕЕ Wіlо не включена до Переліку.
Таким чином, Учасником не виконано вимогу пункту 9 «Ступень локалізації виробництва» Додатку № 1 до тендерної документації.
Ураховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція Учасника ПАТ «Сумбуд» підлягала відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000069 ● 4f6c910c67a44d74bf33eb455915b904
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.03.2025 № 15-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.03.2025 №15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-12-31-002886-a 31.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2025 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" |
57 796 371,86
UAH з ПДВ
|
57 796 371,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СУМИМОСТОБУД" |
63 599 568,12
UAH з ПДВ
|
63 599 568,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" #14017843 |
Відхилено |
57 796 371,86
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2025 15:58
|
ТОВ "СУМИМОСТОБУД" #21118361 |
Переможець |
63 599 568,12
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2025 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:27
|
План фін ПРУ 28 школа ду 1.doc | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Календарний графік 28 школа 2025 рік.xlsx | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Ду 1 до дог 2 25 прозоро.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Договірна ціна 28 школа.xlsx | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Договірна ціна 28 школа 2025 рік.xlsx | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Д у №1 ПРУ 28 школа.doc | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2025 16:19
|
2 25 ПРУ 28 школа.doc | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Договір 2 25 прозоро ЗОШ 28.pdf | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Договірна ціна 28 школа.xlsx | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Інформація про ціни 28 школа.xlsx | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Календарний графік 28 школа.xlsx | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
План фін ПРУ 28 школа.doc | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування враховуючи обсяги бюджетних асигнувань Замовника Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії Договору №2/25 від 19.02.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 2/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |