Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00433331 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
Контактна особа: |
Інна Суровицька +380542225521 ukb.smr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2025 15:58 |
Початок аукціону: | 17 січня 2025 15:58 |
Очікувана вартість: | 63 719 582,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 597,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2025 08:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2025 08:32 |
Технічне завдання 28 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Прелік змін до ТД ЗОШ 28 від 09.01.2025.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Тендерна_документація_Нове б-во ПРУ 28 школа нова редакція від 09.01.2025.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 3 до ТД_техвимоги 28 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 4 до ТД проєкт договору 28 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 5 до ТД перелік для Переможця нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 1 перелік для Учасника до ТД_28 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:32 |
ПВР 28 школа нова редакція.xlsx | |
10 січня 2025 08:32 |
Додаток № 2 до ТД_16 кваліфікаційні 28 школа нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником внесені зміни до тендерної документації в цій частині
1) Згідно вимог тендерної документації Учасник може запропонувати еквівалент з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками.
Так відповідно до пункту 1.2. розділу 1. Загальні вимоги Додатку № 3 до тендерної документації усі назви торговельних виробників, марок чи моделей, які зазначені у цьому додатку, мають розумітися та сприйматися Учасником як назва виробників, торговельної марки чи моделі або їх еквівалент з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками.
Еквівалентним обладнанням (виробами, матеріалами) для цієї тендерної документації є обладнання (вироби, матеріали), яке має такі самі (еквівалентні) або кращі технічні, експлуатаційні та якісні характеристики у порівнянні з передбаченими в тендерній документації.
Підтверджень від Учасника, що запропоноване ним обладнання (вироби, матеріали) є еквівалентом з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками вимогами тендерної документації не встановлено.
2) Згідно вимог Додатку № 3 тендерної документації у місцях, зокрема в технічному завданні, де містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмета закупівлі скласти неможливо, у місцях, де міститься посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами/ роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Відповідно до положень «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), ця Настанова є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об`єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Згідно Настанови, Матеріально-технічні ресурси - сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів) та технічних ресурсів (будівельних машин і механізмів), які необхідні для виконання будівельних робіт.
Таким чином кошторисні документи повинні бути складені відповідно до Настанови, з урахуванням вимог Тендерної документації.
3) Якщо Учасник закупівлі планує залучати для виконання робіт субпідрядника в обсязі менше 20%, то йому не потрібно надавати документи щодо підтвердження такого залучення.
Проте якщо учасник залучає спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, то документи та інформація для підтвердження такої відповідності учасника визначена у Додатку № 2 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Порушення, допущені Замовником:
1. Щодо переміщення ґрунту
Технічним завданням було передбачено розроблення ґрунту з перевезенням до 30 км для тимчасового складування через неможливість такого складування безпосередньо на будівельному майданчику. Учасник АТ «Сумбуд» має майданчик для тимчасового складування на відстані 15 км, що відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки цей ґрунт використовується для зворотної засипки і не є власністю Замовника, відхилення пропозиції на цій підставі є незаконним та спричиняє необґрунтоване витрачання бюджетних коштів у розмірі 3 млн грн. Це є порушенням принципу економії та ефективності відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Щодо підтверджуючих розрахунків відомості ресурсів
Згідно з технічним завданням, учасники зобов’язані надати підтверджуючі розрахунки відомості ресурсів загальні або локальних кошторисів окремо. Замовник проігнорував логіку формування загальних відомостей ресурсів, які ґрунтуються на локальних відомостях, що були в наявності в Учасника. Крім того, у випадку запиту Замовника, ці відомості могли бути надані протягом 24 годин, що відповідає вимогам законодавства. Таким чином, відхилення пропозиції через це є неправомірним і порушує принципи відкритості та недискримінації учасників (ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі").
3. Щодо об’єднання двох каналізаційних станцій в одну
Відповідно до загальної відомості ресурсів кожна каналізаційна станція коштує менше 200 тис. грн і не підлягає локалізації. Проте Замовник безпідставно об’єднав дві станції в одну, що призвело до штучного завищення вартості та порушення принципів чесної конкуренції. Ми розцінюємо це як умисний підхід Замовника з метою неправомірного відхилення нашої пропозиції.
Вимоги:
Негайно скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції як неправомірне
На ваше звернення, Замовник надає додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Щодо Вашого першого зауваження, то технічним завданням, у тому числі за кошторисами №02-01-07 на конструкції залізобетонні. нульовий цикл, №02-01-12 на водопровід та каналізація, №06-01-01 на зовнішні мережі водопроводу та каналізації, №07-01-02 на озеленення визначено вид робіт «Перевезення ґрунту до 30 км».
Відповідно до вимог пункту 1.4. Розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку № 3 тендерної документації виконання робіт повинно здійснюватися учасником у чіткій відповідності до кількості та обсягів робіт, відповідати видам робіт та одиницям їх виміру, що визначені замовником у Технічному завданні (Розділ 3) цього Додатку.
В договірній ціни Учасника ПАТ «Сумбуд», зокрема у наданих у складі тендерної пропозиції локальних кошторисах, враховано «Перевезення ґрунту до 15 км», що не відповідає виду та обсягу робіт, передбачених Технічним завданням. Таким чином Учасник не дотримався умов Замовника та порушив умови технічного завдання.
Щодо другого зауваження, то вимогами тендерної документації вимагалось надання у складі тендерної пропозиції відомості ресурсів до локальних кошторисів або підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься загальна підсумкова відомість ресурсів, проте відомості ресурсів до локальних кошторисів або підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів – відсутні. Згідно пункту 43 Особливостей, зокрема з огляду на практику контролюючих органів, не підлягає виправленню протягом 24 годин тендерна пропозиція, у якій відсутня інформація (та/або документи), які стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником. Наприклад, в даній інформації щодо рішення органу оскарження № 13743-р/пк-пз від 30.08.2023 закупівля UA—2023-08-02-006096-а та висновку про результати моніторингу процедури заку півлі № UA-2023-06-09-008707-a.
Щодо застосування підтвердження ступені локалізації до каналізаційних станцій, то пунктом 9 «Ступень локалізації виробництва» Додатку № 1 до тендерної документації» встановлена вимога, що у разі набуття права власності на декілька одиниць товару за однаковими позиціями з переліку пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в складі робіт або послуг, застосування ступеня локалізації здійснюється з урахуванням загальної вартості всіх одиниць такого товару у складі предмета закупівлі та підтверджується Учасником за таким товаром. Крім того така позиція викладена у відповіді Мінекономіки на запит № 215/2024.
Учасник, відповідно до завантаженої підсумкової відомості ресурсів, пропонує Замовнику насосні установки DrаіnLіft SАNІ-L.20/Т540/1-СЕЕ Wіlо, загальною вартістю всіх одиниць такого товару у складі предмета закупівлі - 286 898,8 грн. Насосна установка підпадає під перелік товарів пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону та загальна вартість всіх її одиниць перевищує вартісні межі, визначені цим пунктом.
Проте згідно інформації, розміщеної у розділі майданчику ДП «Прозорро» «Перелік локалізованих товарів», запропонована насосна установка DrаіnLіft SАNІ-L.20/Т540/1-СЕЕ Wіlо не включена до Переліку.
Таким чином, Учасником не виконано вимогу пункту 9 «Ступень локалізації виробництва» Додатку № 1 до тендерної документації.
Ураховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція Учасника ПАТ «Сумбуд» підлягала відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000069 ● 4f6c910c67a44d74bf33eb455915b904
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.03.2025 № 15-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.03.2025 №15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-12-31-002886-a 31.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-04 10:48:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території СПШ № 28 СМР за адресою: м. Суми, вул. Данила Галицького, 22 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-002886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснюватиметься фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснюватиметься фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором про закупівлю додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-06 16:13:38
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі робочого проекту. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та експертного звіту (позитивного) від 25.10.2024 № 19-0189/01-24 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території СПШ № 28 СМР за адресою: м. Суми, вул. Данила Галицького, 22», виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області (скан-копія експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва та Наказу про затвердження проекту № П-111 від 28.10.2024 додаються).
2.Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт за об’єктом будівництва «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території СПШ № 28 СМР за адресою: м. Суми, вул. Данила Галицького, 22» за ДК 021:2015, код 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-31-002886-a розміщено 02.01.2025 на сайті Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html
3. Фінансування закупівлі здійснюється по КПКВК 1511300 згідно з наказом Сумської міської військової адміністрації №21-СМВА від 05.02.2025 року.
Замовником відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» (далі – Постанова № 419) 23.01.2025 подано проектну заявку на фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за посиланням: dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-210824-2812476E/profile?fromFilter[type]=construction&fromFilter[location]=UA59080270010036634.
Проте, відповідно до даних DREAM станом на сьогодні розгляд заявки не розпочався та Кабінетом Міністрів України не прийнято розпорядження щодо розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою.
4. Вказана закупівля, як виявилось, у випадку погодження проєктної заявки, буде здійнюватися на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Водночас станом на момент оголошення закупівлі та до кінця лютого поточного року Замовнику не було доведено таку інформацію, у тому числі про конкретне джерело фінансування, що унеможливлювало її врахування під час початкового етапу закупівельної процедури.
5. Щодо виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю додатковою угодою №1 повідомляємо, що Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради було оголошено тендер під всю очікувану вартість закупівлі робіт по об’єкту будівництва, з урахуванням того, що фінансування за договором планувалось здійснюватися на умовах співфінансування проекту з місцевого бюджету та коштів субвенції з державного бюджету.
У зв’язку з чим 23.01.2025 Замовником відповідно до Постанова № 419 подано проектну заявку на фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за посиланням: dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-210824-2812476E/profile?fromFilter[type]=construction&fromFilter[location]=UA59080270010036634. Проте, відповідно до даних DREAM станом на сьогодні розгляд заявки не розпочався.
За результатом проведеної процедури закупівлі Замовник, у терміни, визначені чинним законодавством, відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України (далі – БКУ) та з урахуванням того, що відповідно до пункту 5 Постанови № 419 субвенція спрямовується на реалізацію проектів у разі дотримання, у тому числі, завершення реалізації проекту до кінця поточного року, уклав договір про закупівлю на бюджетний рік, тобто з терміном дії до 31.12.2025 року.
Крім того, станом на дату укладання договору про закупівлю Кабінетом Міністрів України не прийнято розпорядження щодо розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, а затвердженими кошторисними призначеннями по об’єкту будівництва передбачено фінансування у 2025 році в розмірі
лише 5000,00 гривень.
Виходячи з наявного фінансування, та враховуючи, що його недостатньо для оплати у 2025 році робіт на суму 63 599 568,12 гривень, було укладено додаткову угоду №1 від 19.02.2025 до Договору, в пункті 1.1 якої зазначено, що у зв’язку із затримкою фінансування Замовника враховуючи обсяги бюджетних асигнувань Замовника, Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії договору до 31.12.2026 року та викласти п.3.1 Договору у такій редакції:
«3.1. Ціна цього Договору (договірна ціна, додаток №1 до Договору) становить 63 599 568,12 грн (шістдесят три мільйони п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят вісім гривень 12 копійок), у тому числі ПДВ 10599928,02 грн (десять мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 02 копійки).
Ціна робіт, запланованих на 2025 рік (договірна ціна, додаток №2 до Договору), становить 4 900,00 грн (чотири тисячі дев'ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 816,67 грн (вісімсот шістнадцять гривень 67 копійок).»
На підтвердження затримання фінансування замовника надаємо документи, зміст яких підтверджує, що у Замовника не було можливості здійснити повне фінансування предмета закупівлі, а саме:
- сканкопію кошторису та розрахунок до кошторису на 2025 рік по КПКВК 1511300;
- сканкопію наказу Сумської міської військової адміністрації №21-СМВА від 05.02.2025 року (Додаток 4).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-07 10:04:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території СПШ № 28 СМР за адресою: м. Суми, вул. Данила Галицького, 22 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-002886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД» (далі – учасник), з огляду на те що:
1) у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, відсутні матеріали передбачені замовником, зокрема, в пунктах 197, 235, 244, 249-250, 267, 333, 334, 758, 998 (Бура, Білило густотерте цинкове МА-011-0, Лак кам'яновугільний, марка Г, Масло індустрійне И-20А, Полотно голкопробивне для дорожнього будівництва «Дорнит-2», Шпагат паперовий, Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 2,5 мм, довжина 20 мм, Спирт етиловий ректифікований технічний, І сорт, Вода дистильована) Підсумкової відомості ресурсів (файл «ПВР 28 школа нова редакція.xlsx»);
2) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, який засвідчує можливість використання праці електромонтера Резніка О.І. на вимогу пункту 2.4. додатку 2 до тендерної документації;
3) у довідці від 07.01.2025 №42 інженер-проектувальник Мачула В.С. зазначений як працівник учасника (файл «3. Довідка працівники.pdf»), при цьому на підтвердження можливості використання його праці надано цивільно-правову угоду від 16.12.2024 №26 (файл «3.1. Документи працівники.pdf»);
4) аналогічний договір на вимогу пункту 3.2. додатку 2 до тендерної документації надано не в повному обсязі – відсутня(і) сторінка(и) між пунктами 7.3. та 10.1. (файл «4.1. Документи досвід.pdf»);
5) у відповідності до тендерної пропозиції учасника виконання робіт передбачає монтаж шести насосів загальною вартістю 339 233,10 грн (Діафрагмений насос G11/2" GG - 1 шт –13 095,06 грн; Насосна протипожежна в комплекті з кульовими кранами на зворотнім клапаном - 1 шт –19 127,28 грн; Каналізаційна насосна станція з ріжучим механізмом марки Wilo DrainLift SANI CUT-L.20 /T540/1 -СЕЕ - 2 шт –286 898,8/ 2 шт; Насос стічних вод TMW32/11-10m - 2 шт – 20 111,96 грн/2 шт).
При цьому, учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформації про походження товарів «Насосна протипожежна в комплекті з кульовими кранами на зворотнім клапаном» та «Діафрагмений насос G11/2" GG», не зазначено ступінь їх локалізації, не вказано ID товарів, які присвоєно електронною системою закупівель, та не надано сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ на вимогу пункту 9.1 додатку1 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-12 13:22:10
Відповідь на запит
1) Розрахунок вартості будівництва, що визначається на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації таким програмним забезпеченням як АВК-5 або аналог базується на нормативних базах даних, які можуть містити застарілі матеріали.
У випадку з протирадіаційними укриттями їх застосування не лише неефективне, а й протиправне, оскільки:
· Не відповідає сучасним будівельним нормам та стандартам. Відповідно до ДБН В.2.2-5:2021 та інших нормативних документів, матеріали мають відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту.
· Протирічить пожежним нормам. Використання застарілих ресурсів, які не відповідають ДБН В.1.1-7:2016 щодо пожежної безпеки, може створювати загрозу життю та здоров’ю людей.
· Не враховує санітарні вимоги. Відповідно до ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено.
Разом з тим, на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації програмне забезпечення АВК-5 або аналог не враховує специфіку конкретного об’єкта будівництва, що призводить до автоматичного включення несумісних матеріалів у розрахунки.
Згідно з Цивільним кодексом України, підрядник має виконувати роботи відповідно до умов договору, але якщо запропоновані матеріали непридатні чи не відповідають вимогам, замовник має право вимагати їх заміни в ході виконання робіт. Крім того, у кошторисі допускається коригування вартості матеріалів, якщо їх використання є недоцільним. Таким чином, якщо програмне забезпечення автоматично включає застарілі матеріали, їх слід виключити або замінити шляхом внесення змін до підсумкової відомості ресурсів. Отже, використання застарілих матеріалів у кошторисі є необґрунтованим і суперечить чинним будівельним, пожежним та санітарним нормам.
Програмне забезпечення не може бути єдиним критерієм вибору матеріалів – рішення має базуватися на фактичних вимогах до об’єкта та нормативних документах. Таким чином, підрядник і замовник мають право коригувати кошторисну документацію, спираючись на чинне законодавство, а не сліпо довіряти автоматичним розрахункам програмного забезпечення.
Крім того, у тендерній документації не встановлено обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у локальних кошторисах учасника. Учасник не зобов’язаний дослівно відтворювати підсумкову відомість ресурсів Замовника у своїх кошторисах, оскільки це не є критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції. Згідно вимог п. 1.4 Додатку № 3 до тендерної документації Учасник повинен здійснити роботи у чіткій відповідності до кількості та обсягів робіт, видів робіт, зазначених в Технічному завданні (Розділ 3) Додатку № 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, відсутність у кошторисах учасника окремих матеріалів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів замовника, не є підставою для відхилення його пропозиції, оскільки:
• Пропозиція учасника забезпечує виконання всіх передбачених обсягів робіт згідно з Технічним завданням.
• Договірна ціна є економічно обґрунтованою і покриває всі витрати, необхідні для виконання робіт.
2) щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документа, який засвідчує можливість використання праці електромонтера Резніка О.І. на вимогу пункту 2.4. додатку 2 до тендерної документації повідомляємо, що Уповноваженою особою під час здійснення розгляду тендерної пропозиції учасника зазначена невідповідність не була виявлена. Це сталося з огляду на значний обсяг поданих документів у складі тендерної пропозиції, а саме: наявність великої кількості довідок, підтверджувальних документів, сканованих копій договорів та інших матеріалів. Замовник звернувся до Підрядника та їм було надано відповідний документ, що додається.
3) у довідці від 09.01.2025 №15 інженер-проектувальник Мачула В.С. зазначений як працівник учасника (файл «3. Довідка працівники.pdf»), що є опискою. На підтвердження можливості використання його праці Учасником надано цивільно-правову угоду від 16.12.2024 №26 (файл «3.1. Документи працівники.pdf»), чим виконано вимогу пункту 2.4. частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
4) У відповідь на зауваження, щодо того, що аналогічний договір, наданий учасником у складі тендерної пропозиції, подано не в повному обсязі (відсутня сторінка/и між пунктами 7.3 та 10.1), повідомляємо наступне.
Згідно вимог п.3.2. частини 3 Додатку № 2 до тендерної документації, для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати, зокрема:
- копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких).
Надана Учасником копія договору повністю підтверджує інформацію подану у довідці (реквізити договору (номер, дата), найменування суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, предмет договору, сума договору тощо).
Відсутність однієї сторінки наданого договору, що містить розділи з інформацією про здачу-приймання будівельний робіт, відповідальність сторін та обставини непереборної сили є формальною помилкою, жодним чином не призводить до спотворення інформації, наданої на підтвердження виконання аналогічного договору та не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Крім того, зазначений договір у повному обсязі розміщений у вільному доступі в електронній системі закупівель Prozorro згідно ідентифікатору UA-2024-05-22-005807-a.
5) Згідно вимог абзацу третього пункту 3 Особливостей, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Отже, вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель товару у складі робіт чи послуг (якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону), у разі якщо його вартість становить або перевищує 200 тисяч гривень.
У складі робіт містяться насоси та насосні станції, які мають різне технічне призначення (наприклад каналізаційна насосна установка – для відведення стічних вод, протипожежний насос – для систем пожежогасіння і т.д.) та є окремими складовими елементами будівництва, тому вважаються різними товарами, через що вони розглядаються окремо, та вимоги щодо ступеня локалізації мають застосовуватись саме до тих із них, вартість яких окремо перевищує 200 тис. грн., а не підсумовувати вартість усіх наявних насосів у складі робіт.
Загальна вартість товару «насосна протипожежна в комплекті з кульовими кранами на зворотнім клапаном» становить 19 127,28 грн, що не перевищує 200 тис. гривень, тому вимога про ступінь локалізації не застосовується до такого товару.
Загальна вартість товару «Діафрагмений насос G11/2" GG» –13 095,06 грн, що не перевищує 200 тис. гривень, тому вимога про ступінь локалізації не застосовується до такого товару.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 17 березня 2025 року стосовно процедури закупівлі UA-2024-12-31-002886-a Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) ознайомилось із Висновком (далі – Висновок) від 17 березня 2025 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – ДАСУ), стосовно проведеної Замовником державної процедури закупівлі UA-2024-12-31-002886-a (далі – Закупівля). Висловлюємо категоричну незгоду з опублікованим Висновком, вважаємо його таким, що містить необґрунтовану інформацію та порушує права нашої організації як Замовника зважаючи на наступне. 1. Щодо порушень у відповідності тендерної документації до вимог законодавства. У Висновку зазначається, що тендерна документація та проєкт договору про закупівлю не враховують вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди щодо: обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, забезпечення публічності та зберігання документів. Водночас, Замовник категорично не погоджується з цим твердженням, оскільки тендерна документація до Закупівлі була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ № 1178, які є основними нормативними актами, що регулюють процес закупівель в Україні. Рамкова угода не є актом прямої дії у сфері публічних закупівель, а лише визначає загальні принципи співпраці між Україною та ЄС у межах програми Ukraine Facility. Усі положення щодо забезпечення прозорості, вимог до учасників, обмежувальних заходів ЄС враховані у процедурі закупівлі, а висновок ДАСУ є спробою неправомірного розширеного тлумачення норм Рамкової угоди. 2. Щодо оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУМИМОСТОБУД» вимогам тендерної документації Закупівлі. ДАСУ стверджує, що тендерна пропозиція ТОВ «СУМИМОСТОБУД» не відповідає вимогам тендерної документації через: відсутність документів щодо кваліфікаційних критеріїв – начебто не було підтверджено можливість використання праці електромонтера Резніка О.І. та інженера-проєктувальника Мачули В.С; неповний обсяг документів щодо досвіду виконання аналогічних договорів – нібито відсутня частина сторінок у договорі; відсутність деяких матеріалів у кошторисі – таких як «Бура», «Лак кам'яновугільний» тощо. Проте, відсутність окремого документа щодо електромонтера Резніка О.І. не є критичним порушенням, оскільки учасник надав повний список працівників та підтвердження досвіду інших фахівців, що дозволяє оцінити його відповідність критеріям. З моменту виявлення зазначеної невідповідності Замовник одразу звернувся до Підрядника та їм було надано відповідний документ – Наказ про переведення Олександра Резніка № 1112/к від 11.12.2023 і оприлюднено його разом із відповіддю на запит ДАСУ від 7 березня 2025 року. Крім того, у документах тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД», а саме, у довідці від 09.01.2025 №15 інженер-проектувальник Мачула В.С. зазначений як працівник учасника (файл «3. Довідка працівники.pdf»), що зазначено з опискою. На підтвердження можливості використання праці цього працівника ТОВ «СУМИМОСТОБУД» надано цивільно-правову угоду від 16.12.2024 №26 (файл «3.1. Документи працівники.pdf»), чим виконано вимогу пункту 2.4. частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». ДАСУ у своєму Висновку не довело, що ці недоліки є такими, що унеможливлюють виконання договору про закупівлю. Висновок ДАСУ про те, що учасником не надано повний аналогічний договір на підтвердження наявності аналогічного досвіду у ТОВ «СУМИМОСТОБУД» – не впливає на можливість Замовника ознайомитись із повним обсягом цього документа, оскільки цей договір був завантажений до електронної системи закупівель у повному обсязі – з ним можна ознайомитись у вільному доступі в електронній системі закупівель Prozorro згідно ідентифікатору UA-2024-05-22-005807-a. Відсутність окремих матеріалів у кошторисі не є підставою для дискваліфікації учасника, оскільки вони можуть бути замінені рівноцінними аналогами або внесені до фінальної договірної документації. Закон «Про публічні закупівлі» не містить прямої вимоги щодо жорсткого дотримання первинної кошторисної документації без права її уточнення. У висновку ДАСУ зазначено, що у кошторисі учасника відсутні певні матеріали, передбачені підсумковою відомістю ресурсів Замовника, зокрема: «Бура», «Лак кам’яновугільний», «Шпагат паперовий», «Спирт етиловий ректифікований технічний», «Вода дистильована» та інші. Проте, розрахунок вартості будівництва, що визначається на стадії проектування за допомогою програмного забезпечення (наприклад, АВК-5 або аналогів), базується на нормативних базах даних, які можуть містити застарілі матеріали. У випадку з протирадіаційними укриттями їх використання є не лише неефективним, а й протиправним, оскільки: - не відповідає сучасним будівельним нормам та стандартам. Відповідно до ДБН В.2.2-5:2021, матеріали мають відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту; - протирічить пожежним нормам. Використання застарілих ресурсів може створювати загрозу життю та здоров’ю людей (ДБН В.1.1-7:2016); - не враховує санітарні вимоги. Відповідно до ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено. Згідно з Цивільним кодексом України, якщо запропоновані матеріали непридатні чи не відповідають вимогам, Замовник має право вимагати їх заміни в ході виконання робіт, а кошторис може бути скоригований. Більш того, у тендерній документації не встановлено обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у локальних кошторисах учасника. Учасник зобов’язаний виконати всі роботи відповідно до Технічного завдання, а не сліпо копіювати підсумкову відомість ресурсів. Таким чином, твердження ДАСУ про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД» є некоректним. Висновок ДАСУ щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД» є помилковим і не ґрунтується на нормах законодавства. 3. Щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. На підставі встановлених (на думку ДАСУ) порушень, орган державного фінансового контролю у своєму Висновку зобов’язав припинити зобов’язання за договором про закупівлю робіт за державні кошти від 19.02.2025 № 2/25 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). Проте, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, розірвання договору можливе: 1. За згодою сторін – тобто Замовник і Виконавець мають погодитися на це добровільно. 2. У судовому порядку – що наразі не було ініційовано жодною із сторін. ДАСУ не має повноважень примусово зобов’язувати Замовника до одностороннього розірвання договору, оскільки це суперечить принципу договірної свободи. Враховуючи вищевикладене, Висновок ДАСУ є помилковим та не враховує фактичні обставини справи. Висновок містить необґрунтовані вимоги щодо розірвання договору від 19.02.2025 № 2/25. У зв’язку з цим, повідомляємо, що Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради ініціює судове оскарження зазначеного Висновку та подає позов до адміністративного суду з метою його скасування. Відповідні процесуальні документи щодо відкриття провадження будуть надані додатково після їх реєстрації у суді. На підставі викладеного просимо призупинити реалізацію висновку ДАСУ до моменту прийняття судового рішення щодо правомірності здійсненої Закупівлі.
2025-03-24 15:45:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 31.03.2025 року подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. |
Дата публікації: | 01 квітня 2025 |
Номер відкриття провадження: | 2-а/480/3289/25 |
Дата відкриття провадження: | 03 квітня 2025 |
Документи:
07 квітня 2025 14:15
|
Електронний підпис |
01 квітня 2025 08:44
|
Позовна__2886.jpg |
01 квітня 2025 08:44
|
Позовна_2886.jpg |
07 квітня 2025 14:15
|
Електронний підпис |
01 квітня 2025 08:45
|
Електронний підпис |
01 квітня 2025 08:44
|
Позовна__2886.jpg |
01 квітня 2025 08:44
|
Позовна_2886.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2025 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" |
57 796 371,86
UAH з ПДВ
|
57 796 371,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СУМИМОСТОБУД" |
63 599 568,12
UAH з ПДВ
|
63 599 568,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" #14017843 |
Відхилено |
57 796 371,86
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2025 15:58
|
ТОВ "СУМИМОСТОБУД" #21118361 |
Переможець |
63 599 568,12
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2025 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:27
|
План фін ПРУ 28 школа ду 1.doc | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Календарний графік 28 школа 2025 рік.xlsx | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Ду 1 до дог 2 25 прозоро.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Договірна ціна 28 школа.xlsx | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Договірна ціна 28 школа 2025 рік.xlsx | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Д у №1 ПРУ 28 школа.doc | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2025 16:19
|
2 25 ПРУ 28 школа.doc | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Договір 2 25 прозоро ЗОШ 28.pdf | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Договірна ціна 28 школа.xlsx | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Інформація про ціни 28 школа.xlsx | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Календарний графік 28 школа.xlsx | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
План фін ПРУ 28 школа.doc | укладений |
20 лютого 2025 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування враховуючи обсяги бюджетних асигнувань Замовника Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії Договору №2/25 від 19.02.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 2/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |