Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Горох сушений, картопля, квасоля, сочевиця червона
Очікувана вартість
624 615,00 UAH
UA-2024-12-31-000397-a ● e49eb104d2594095ad22e7a13f72bb3f
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
31 грудня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Глобинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40448087 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Яна Володимирівна Петренко +380502188048, +380536524107 2807petrenkoyana@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
ДК 021:2015, код 03210000-6 Зернові культури та картопля (Горох сушений, картопля, квасоля, сочевиця червона)
1) Поставка здійснюється партіями згідно заявок Замовника за адресами та місцезнаходженням підпорядкованих закладів Замовника, що зазначені в п 5.4.Проєкту договору, згідно умов, що визначається у договорі про закупівлю, з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування, до 31.12.2025р.
2) Учасник включає до вартості ціни за одиницю товару послуги, пов’язані з його постачанням, в тому числі доставку, розвантажувальні роботи за місцем доставки.
3) Кожна партія товарів має бути поставлена в суворій відповідності із вимогами замовника щодо кількості та асортименту, вказаними у заявці на поставку, не пізніше 2 робочих днів з дня отримання відповідної заявки учасником.
4)Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 банківських днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання товарно-транспортної накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника
Розгорнути
Згорнути
1) Поставка здійснюється партіями згідно заявок Замовника за адресами та місцезнаходженням підпорядкованих закладів Замовника, що зазначені в п 5.4.Проєкту договору, згідно умов, що визначається у договорі про закупівлю, з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування, до 31.12.2025р.
2) Учасник включає до вартості ціни за одиницю товару послуги, пов’язані з його постачанням, в тому числі доставку, розвантажувальні роботи за місцем доставки.
3) Кожна партія товарів має бути поставлена в суворій відповідності із вимогами замовника щодо кількості та асортименту, вказаними у заявці на поставку, не пізніше 2 робочих днів з дня отримання відповідної заявки учасником.
4)Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 банківських днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання товарно-транспортної накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 кілограм
Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
15000 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
600 кілограм
Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
520 кілограм
Сочевиця червона, ДСТУ 6020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 банківських днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання товарно-транспортної накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
31 грудня 2024 08:53 |
Договір_Проєкт (Картопля) 2025.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Колір |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 7701 | Так | |
Ґатунок |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 9221 | Так | |
Клас |
Можливі значення:
|
|
Термін збирання |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Тип |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 8672 | Так | |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 6020 | Так | |
Тип |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК" |
583 920,00
UAH з ПДВ
|
583 920,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК" #45718686 |
Переможець |
583 920,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2025 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 11:04
|
Договір №5 від 08.01.2025р.pdf | укладений |
08 січня 2025 11:04
|