Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів), лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
13 782 353,52 UAH
UA-2024-12-30-008850-a f8e286eb4e824c3c85f6160a6ad7fdf7
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Володимирівна Акулініна

+380995584819 akulininalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30
Контактна особа: Ілона Володимирівна Акулініна
+380995584819
akulininalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2024 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2025 00:00
Очікувана вартість: 13 782 353,52 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178, для забезпечення потреби 2025 року

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 грудня 2024 16:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 грудня 2024 16:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2024 16:05
Тендерна документація.docx
30 грудня 2024 16:05
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-12-30-008850-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:30904938
Дата подання: 03 січня 2025 18:45
Скарга на дискримінаційні умови
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 січня 2025 14:57
рішення від 07.01.2025 № 194.pdf
Дата публікації: 07 січня 2025 14:57
рішення від 13.01.2025 № 462.pdf
Дата публікації: 14 січня 2025 11:29
Номер скарги: UA-2024-12-30-008850-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:30904938
Дата подання: 29 січня 2025 17:12
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2025 16:10
рішення від 31.01.2025 № 1490.pdf
Дата публікації: 31 січня 2025 16:09
рішення від 07.02.2025 № 1874.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2025 12:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУДКОМПЛЕКТ" за процедурою закупівлі — "Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів), Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-30-008850-a, за Лотом № 1 та за Лотом №2.
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2025 12:40
Номер скарги: UA-2024-12-30-008850-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:30904938
Дата подання: 29 січня 2025 17:16
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2025 16:00
Рішення від 31.01.2025 №1475.pdf
Дата публікації: 31 січня 2025 15:59
Рішення від 07.02.2025 №1875.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2025 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУДКОМПЛЕКТ" за процедурою закупівлі — "Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів), Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-30-008850-a, за Лотом № 1 та за Лотом №2.
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2025 12:37
Номер скарги: UA-2024-12-30-008850-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:30904938
Дата подання: 24 лютого 2025 11:25
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2025 13:18
рішення від 26.02.2025 № 2958.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2025 13:18
рішення від 07.03.2025 № 3542.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 17:49
Номер скарги: UA-2024-12-30-008850-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:30904938
Дата подання: 24 лютого 2025 11:24
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2025 12:54
рішення від 26.02.2025 № 2937.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2025 12:53
рішення від 07.03.2025 №3543.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 17:34

Документи подані скаржником

03 січня 2025 18:27
Скарга.pdf
03 січня 2025 18:27
Виписка ЄДР.pdf
03 січня 2025 18:28
Електронний підпис

Документи подані замовником

09 січня 2025 14:48
пояснення_АМКУ.pdf
09 січня 2025 14:50
пояснення_АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

29 січня 2025 16:49
Виписка ЄДР.pdf
29 січня 2025 16:49
Скарга.pdf
29 січня 2025 16:49
Документи.pdf
29 січня 2025 16:49
Місячний розрахунок.pdf
29 січня 2025 16:50
Електронний підпис

Документи подані замовником

04 лютого 2025 12:46
пояснення_АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

11 лютого 2025 12:15
рішення від 07.02.2025 № 1874.pdf

Документи подані скаржником

29 січня 2025 16:52
Виписка ЄДР.pdf
29 січня 2025 16:52
Документи.pdf
29 січня 2025 16:52
Місячний розрахунок.pdf
29 січня 2025 16:52
Скарга.pdf
29 січня 2025 16:53
Електронний підпис

Документи подані замовником

04 лютого 2025 12:47
пояснення_АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

11 лютого 2025 18:10
Рішення від 07.02.2025 №1875.pdf

Документи подані скаржником

23 лютого 2025 19:13
Виписка ЄДР.pdf
23 лютого 2025 19:13
S1499201 Квитанція №2.pdf
23 лютого 2025 19:13
Скрага.pdf
23 лютого 2025 19:13
J1499202 Квитанція №2.pdf
23 лютого 2025 19:19
Електронний підпис

Документи подані замовником

28 лютого 2025 09:47
Пояснення _АМКУ_скарга.doc
28 лютого 2025 09:47
пояснення_АМКУ_28_02_2025.pdf

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2025 13:18
рішення від 26.02.2025 № 2958.pdf
12 березня 2025 17:49
рішення від 07.03.2025 № 3542.pdf

Документи подані скаржником

23 лютого 2025 19:20
Виписка ЄДР.pdf
23 лютого 2025 19:20
S1499201 Квитанція №2.pdf
23 лютого 2025 19:20
J1499202 Квитанція №2.pdf
23 лютого 2025 19:20
Скрага.pdf
23 лютого 2025 19:22
Електронний підпис

Документи подані замовником

28 лютого 2025 09:43
Пояснення _АМКУ_скарга.doc
28 лютого 2025 09:43
пояснення_АМКУ_28_02_2025.pdf

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2025 12:53
рішення від 26.02.2025 № 2937.pdf
12 березня 2025 17:34
рішення від 07.03.2025 №3543.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Статус: Активний
Очікувана вартість: 7 238 567,04 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 144 771,34 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 січня 2025 12:47
Закінчення: 17 січня 2025 13:10

Позиції

1 посл
послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 календарних днів з дати отримання рахунку та акту приймання виконання послуги Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2024-12-30-008850-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:30904938
Дата подання: 29 січня 2025 17:12
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2025 16:10
рішення від 31.01.2025 № 1490.pdf
Дата публікації: 31 січня 2025 16:09
рішення від 07.02.2025 № 1874.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2025 12:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУДКОМПЛЕКТ" за процедурою закупівлі — "Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів), Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-30-008850-a, за Лотом № 1 та за Лотом №2.
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2025 12:40
Номер скарги: UA-2024-12-30-008850-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:30904938
Дата подання: 24 лютого 2025 11:25
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2025 13:18
рішення від 26.02.2025 № 2958.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2025 13:18
рішення від 07.03.2025 № 3542.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 17:49

Документи подані скаржником

29 січня 2025 16:49
Виписка ЄДР.pdf
29 січня 2025 16:49
Скарга.pdf
29 січня 2025 16:49
Документи.pdf
29 січня 2025 16:49
Місячний розрахунок.pdf
29 січня 2025 16:50
Електронний підпис

Документи подані замовником

04 лютого 2025 12:46
пояснення_АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

11 лютого 2025 12:15
рішення від 07.02.2025 № 1874.pdf

Документи подані скаржником

23 лютого 2025 19:13
Виписка ЄДР.pdf
23 лютого 2025 19:13
S1499201 Квитанція №2.pdf
23 лютого 2025 19:13
Скрага.pdf
23 лютого 2025 19:13
J1499202 Квитанція №2.pdf
23 лютого 2025 19:19
Електронний підпис

Документи подані замовником

28 лютого 2025 09:47
Пояснення _АМКУ_скарга.doc
28 лютого 2025 09:47
пояснення_АМКУ_28_02_2025.pdf

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2025 13:18
рішення від 26.02.2025 № 2958.pdf
12 березня 2025 17:49
рішення від 07.03.2025 № 3542.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2025 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ" 5 730 535,92
UAH з ПДВ
5 730 535,92
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВЕНДЕЛБУД" 7 238 565,84
UAH з ПДВ
7 238 565,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 лютого 2025 20:06
Електронний підпис
14 лютого 2025 20:04
Накази працівники.pdf
14 лютого 2025 20:04
Документи 2.pdf
14 лютого 2025 20:04
S1499201 Квитанція №2.pdf
14 лютого 2025 20:04
J1499202 Квитанція №2.pdf
06 січня 2025 20:01
Електронний підпис
06 січня 2025 20:01
Електронний підпис
06 січня 2025 19:59
Пропозиція.pdf
06 січня 2025 19:59
Виписка ЄДР.pdf
06 січня 2025 19:59
ВИТЯГ З ПДВ.pdf
06 січня 2025 19:59
Наказ Директор.pdf
06 січня 2025 19:59
Документи.pdf
06 січня 2025 19:59
Печатка.pdf
06 січня 2025 19:59
Працівники.pdf
06 січня 2025 19:59
Місячний розрахунок.pdf
06 січня 2025 19:59
Статут.pdf
06 січня 2025 19:59
Документи.pdf
06 січня 2025 19:59
Документи.pdf
06 січня 2025 19:59
Документи.pdf

Публічні документи

26 березня 2025 13:42
Електронний підпис
26 березня 2025 13:37
фінансова звітніть 2024.PDF
26 березня 2025 13:37
Пропозиція 1 лот.PDF
26 березня 2025 13:37
Наказ Гніденко.pdf
26 березня 2025 13:37
лист_відгук.pdf
26 березня 2025 13:37
квитанція.pdf
26 березня 2025 13:37
Довідки 26.03.PDF
26 березня 2025 13:37
Виписка з єдрпоу.pdf
26 березня 2025 13:37
акт_1260_2.pdf
26 березня 2025 13:37
акт_1260_1.pdf
06 січня 2025 17:16
Електронний підпис
06 січня 2025 17:16
Електронний підпис
06 січня 2025 17:13
акт звірки.PDF
06 січня 2025 17:13
статут новий.pdf
06 січня 2025 17:13
Наказ бухгалтер.pdf
06 січня 2025 17:13
Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 січня 2025 17:13
лист відгук .PDF
06 січня 2025 17:13
наказ сіняговский.PDF
06 січня 2025 17:13
довідки.PDF
06 січня 2025 17:13
Витяг ПДВ.pdf
06 січня 2025 17:13
акт звірки.PDF
06 січня 2025 17:13
Наказ бухгалтер.pdf
06 січня 2025 17:13
наказ сіняговский.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Умови та формат надання підтвердження

Підтверджую

Документи.pdf

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Умови та формат надання підтвердження

Підтверджую

Документи.pdf

Наявність фінансової спроможності

Умови та формат надання підтвердження

Підтверджую

Документи.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВЕНДЕЛБУД"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Умови та формат надання підтвердження

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Умови та формат надання підтвердження

Наявність фінансової спроможності

Умови та формат надання підтвердження

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ"
#30904938
Рішення скасоване 5 730 535,92
UAH з ПДВ
14 лютого 2025 12:31
ТОВ "ВЕНДЕЛБУД"
#42990370
Рішення скасоване 7 238 565,84
UAH з ПДВ
14 лютого 2025 12:31
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ"
#30904938
Відхилено 5 730 535,92
UAH з ПДВ
19 лютого 2025 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2025 15:32
ТОВ "ВЕНДЕЛБУД"
#42990370
Переможець 7 238 565,84
UAH з ПДВ
26 березня 2025 17:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 17:21

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.2 Розділу І Додатку 6 Документації передбачено, що відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати гарантійний лист яким повинен гарантувати технічне обслуговування та ремонт ліфтів за вказаними адресами згідно таблиці 2 (за лотом №1) та таблиці 3 (за лотом №2) Додатку №5 тендерної документації протягом дії укладеного договору, в якому надається перелік адрес та даних у відповідності до таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації за підписом уповноваженої особи скріпленою печаткою учасника. У складі пропозиції учасником надано Гарантійний лист №3 від 05.01.2024 р. (файл формату pdf «Документи» стор. 36-65). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • дата складання вказана 05.01.2024 р., однак дана закупівля оприлюднена 30.12.2024 р.; • в таблиці 2 даного гарантійного листа відсутні адреси за пунктами 309 – 310; • в таблиці 3 даного гарантійного листа зазначено адреси за пунктами 157-162, однак у Таблиці 3 Додатку 6 Документації відсутні відповідні адреси. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Розділу І Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист, яким учасник повинен гарантувати технічне обслуговування та ремонт ліфтів за вказаними адресами, згідно таблиці 2 (за лотом №1) та таблиці 3 (за лотом №2) Додатку №6 тендерної документації протягом дії укладеного договору, в якому надається перелік адрес та даних у відповідності до таблиці 2 Додатку №6 тендерної документації за підписом уповноваженої особи скріпленою печаткою учасника. При поданні гарантійного листа, учасник має врахувати виявлені невідповідності. 2.Виявлені невідповідності: вимогами п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, акти наданих послуг. У складі пропозиції учасником надано Акти приймання виконаних робіт №2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7 (за липень), 2/7 (за серпень), 2/9, 2/10, 2/11, 2/12 (файл формату pdf «Документи» стор. 7-13) однак, у даних актах в реквізитах Підрядника не зазначено дату. Також, у складі пропозиції надано Довідку про наявність виконання аналогічного договору №3 від 05.01.2025 р. (файл формату pdf «Документи» стор. 66). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • згідно з Формою 1 наведеною в п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації назва даного документу «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», однак учасником зазначено «Довідка про наявність виконання аналогічного договору», що не відповідає встановлені й формі; • в п.1 колонки «Предмет аналогічного договору» даної учасником довідки зазначено «ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів», однак згідно з п.1.1 Розділу 1. «Предмет Договору» Договору на технічне обслуговування та поточний ремонт ліфтів №2 від 02 січня 2024 р. (файл формату pdf «Документи» стор. 1-6) предмет даного Договору технічне обслуговування та поточний ремонт ліфтів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку за формою 1, наведеною в п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації, у відповідності до встановленої форми з урахуванням виявлених невідповідностей; надати Акти приймання виконаних робіт №2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7 (за липень), 2/7 (за серпень), 2/9, 2/10, 2/11, 2/12 із зазначенням дати в реквізитах Підрядника. 3.Виявлені невідповідності: вимогами пп.1.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати позитивний лист-відгук Замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, підтвердження виконання договору в повному обсязі, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання строків надання послуг, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. А також Учасник надає гарантійний лист про відсутність фактів невиконання/ неналежного виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами з технічного обслуговування та/або поточного/капітального ремонту ліфтів, що призвело до дострокового їх розірвання або застосовування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У складі пропозиції відсутній позитивний лист-відгук Замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, підтвердження виконання договору в повному обсязі, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання строків надання послуг, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Також, у складі пропозиції учасником надано лист №3 від 05.01.2025 р. (файл формату pdf «Документи» стор. 26) в якому учасник зазначає, що Замовник не має підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, передбачених в ч.2 ст. 17 Закону, а саме підтверджує відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, а тому не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору в електронній системі закупівель. Проаналізувавши даний лист, Замовник дійшов висновку, що інформація, викладена у листі№3 від 05.01.2025 р. учасником відповідає вимозі абзацу третього п.2 Розділу ІДодатку 3 Документації. Таким чином, в ході розгляду тендерної пропозиції учасника, встановлено відсутність у її складі гарантійного листа про відсутність фактів невиконання/ неналежного виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами з технічного обслуговування та/або поточного/капітального ремонту ліфтів, що призвело до дострокового їх розірвання або застосовування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору,а отже пропозиція учасника не відповідає вимогам п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати позитивний лист-відгук Замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, підтвердження виконання договору в повному обсязі, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання строків надання послуг, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. А також Учасник має надати гарантійний лист про відсутність фактів невиконання/ неналежного виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами з технічного обслуговування та/або поточного/капітального ремонту ліфтів, що призвело до дострокового їх розірвання або застосовування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 4.Виявлені невідповідності: Вимогами п.1Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що інформація1,виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника або залучених спеціалістів учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати П.І.П., посади,досвід роботи та умов працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Мінімальнівимоги,наявністьякихучасникповиненпідтвердити: - керівник(1особа); - головний бухгалтер(1 особа); - електромеханік ліфтів 3-5 розряду – не менше 3 осіб У складі пропозиції відсутні відповідні документи,які підтверджують виконання мінімальних вимог: кваліфікаційний розряд електромеханіків ліфтів, вказаних у інформації 1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 п Таблиці 1 Додатку 2 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи,які підтверджують кваліфікаційний розряд електромеханіків ліфтів, зазначених у довідці про персонал вих. №3 від 05.01.2025. 5.Виявлені невідповідності: вимогами п.3 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію за умови, якщо обсяг доходу (виручки) за дев’ять місяців 2024 року або за 2024 рік, становить не менше ніж 70% від очікуваної вартості предмета закупівлі (очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період: дев’ять місяців 2024 року або за 2024 рік (у разі подання звітності станом на дату подання тендерної пропозиції). У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. У складі пропозиції відсутні відповідні документи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підтвердження, що фінансова спроможність учасника є такою, що відповідає критерію за умови, якщо обсяг доходу (виручки) за дев’ять місяців 2024 року або за 2024 рік, становить не менше ніж 70% від очікуваної вартості предмета закупівлі (очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період: дев’ять місяців 2024 року або за 2024 рік (у разі подання звітності станом на дату подання тендерної пропозиції) із доказами про подання/прийняття. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника або залучених спеціалістів учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати П.І.П., посади, досвід роботи та умов працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №10/12 від 03.01.2025 р. (файл формату pdf «довідки» стор. 1). В ході розгляду виявлено наступні невідповідності: • у п. 1 даної довідки зазначено П.І.П «Черевишний Олександр Петрович», однак згідно з інформації наданої у складі пропозиції (наказ про прийняття на роботу №1 від 2 жовтня 2023 р., наказ №2/2019 від 09 травня 2019 р., рішення засновника №1/2019 від 08 травня 2019 р. і тд.) П.І.П директора - Черевишний Олександр Павлович. • у п.1 колонки «Посада» даної довідки вказано «бухгалтер», однак згідно з наказом №2/2019 від 09 травня 2019 р. (файл формату pdf «Наказ бухгалтер») Черевишний Олександр Павлович виконує обов’язки головного бухгалтера. • Також, вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що Мінімальні вимоги, наявність яких учасник повинен підтвердити: керівник(1особа); головний бухгалтер(1 особа); електромеханік ліфтів 3-5 розряду – не менше 3 осіб. У довідці наданій учасником на виконання даної вимоги у п.2-6 вказано електромеханіків з ліфтів, однак без зазначення розряду. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. 1.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №10/12 від 03.01.2025 р. із зазначенням: • П.І.П директора - Черевишний Олександр Павлович у п. 1 даної довідки. • у п.1 колонки «Посада» даної довідки посаду у відповідності до наказу №2/2019 від 09 травня 2019 р. (файл формату pdf «Наказ бухгалтер»). • Розряду електромеханіків ліфтів у п.2-6 даної довідки. 2.1. Виявлені невідповідності: вимогами п. 1.2.1. Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що у разі наявності штатного працівника надається копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и), а також копія протоколу з перевірки знань Законів Україні про охорону праці електромеханіків з ліфтів та операторів з диспетчерського обслуговування ліфтів. У складі пропозиції учасником надано Наказ (Розпорядження) про прийняття на роботу №1 від 2 жовтня 2023 р. (файл формату pdf «Накази на працывників»). В даному наказі зазначено інформацію щодо прийняття на роботу Черевишного Олександра Павловича на посаду директора з 02.10.2023, однак згідно з Рішенням засновника №1/2019 від 08 травня 2019 р. (файл формату pdf «рішення засновника венделбуд») Черевишного Олександра Павловича призначено на посаду директора з 08.05.2019 року та у Наказі №2/2019 від 09 травня 2019 р. (файл формату pdf «Наказ бухгалтер») зазначається Черевишний Олександр Павлович як директор ТОВ «Венделбуд». 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.2.1. Таблиці 1 Додатку 2 Документації. 2.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи які підтверджують наявність трудових відносин між Черевишним О.П. та учасником ТОВ «Венделбуд»з 08.05.2019 року. 3.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. Згідно з положення приміток Додатку 7 Документації учасник не повинен відступати від встановленої форми. У складі пропозиції учасником надано Пропозицію №10/12 від 03.012025 р. (файл формату pdf «довідки» стор. 39-40) та Пропозицію №10/2 від 03.01.2025 р. (файл формату pdf «довідки» стор. 41-42). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • в першому абзаці Пропозиції вказано «Товариство з обмеженою відповідальністю «Венделбуд», в особі директора Черевишного Олександра Павловича», що не відповідає встановленій формі «Пропозиція» Додатку 7 Документації, оскільки учасник мав зазначити лише назву юридичної особи; • у комірці «Повне найменування учасника (юридичної особи / фізичної особи-підприємця / фізичної особи)» учасником зазначено «Товариство з обмеженою відповідальністю «Венделбуд», в особі директора Черевишного Олександра Павловича», що не відповідає встановленій формі «Пропозиція» Додатку 7 Документації, оскільки учасник мав зазначити лише найменування юридичної особи; • у комірках «керівник учасника», «бухгалтер», «уповноважено особа учасника» не зазначено тел., e-mail за кожною позицією окремо, натомість учасником вказану інформацію щодо ПІП (повністю), тел., e-mail у комірці «Відомості про керівництво», однак даний комірець не передбачає внесення інформації; • положенням приміток Додатку 7 Документації передбачено, що у разі здійснення даної закупівлі за лотами та якщо учасником подається пропозиція не за усіма частинами предмета закупівлі (лотами), у відповідних комірках Таблиці 2 встановленої форми учасником зазначаються помітки «-», що в подальшому свідчить про те, що учасником не подається пропозиція за даною(ими) частиною(ами) предмета закупівлі (лотом(ами)). При цьому поля найменувань предметів закупівель встановленої форми, за якими учасником не подається пропозиція, залишаються. Учасником надано Пропозиції із зазначенням лише одного поля найменування предмету закупівлі. • у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» учасником вказано вартість пропозиції цифрами та літерами. 3.2. п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. 3.3. надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із урахуванням виявлених невідповідностей. 4.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що у разі наявності штатного працівника надається копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и), а також копія протоколу з перевірки знань Законів Україні про охорону праці електромеханіків з ліфтів та операторів з диспетчерського обслуговування ліфтів. У складі пропозиції відсутній протокол з перевірки знань Законів Україні про охорону праці оператора з диспетчерського обслуговування ліфтів – Добридіної Оксани Євгеніївни 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. 4.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію протоколу з перевірки знань Законів Україні про охорону праці оператора з диспетчерського обслуговування ліфтів - Добридіної Оксани Євгеніївни 5.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.2. Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність виконання аналогічного договору №10/12 від 03.01.2025 р. (файл формату pdf «довідки» стор. 2). В ході розгляду встановлена наступні невідповідності: • згідно з Формою 1 наведеною в п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації назва даного документу «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», однак учасником зазначено «Довідка про наявність виконання аналогічного договору», що не відповідає встановлені й формі; • у п.1 колонки «Найменування сторін аналогічного договору» зазначено «Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2», однак повне найменування Замовника «Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради» 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2. Таблиці 1 Додатку 2 Документації. 5.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність виконання аналогічного договору №10/12 від 03.01.2025 р. із зазначенням назви документу згідно з Формою 1 наведеною в п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації та із зазначенням повного найменування Замовника. 6.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, акти наданих послуг. У складі пропозиції учасником надано Акт виконаних підрядних робіт за серпень (10.08 – 31.08) 2024 року №1260/1 від 31 серпня 2024 року та Акт виконаних підрядних робіт за вересень (01.09 – 10.09) 2024 року №1260/2 від 09 вересня 2024 року (файл формату pdf «Аналогічний договір + акт» стор. 35-61), однак у реквізитах Замовника у даних актах не вказано П.І.П. підписанта 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. 6.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Акт виконаних підрядних робіт за серпень (10.08 – 31.08) 2024 року №1260/1 від 31 серпня 2024 року та Акт виконаних підрядних робіт за вересень (01.09 – 10.09) 2024 року №1260/2 від 09 вересня 2024 року (файл формату pdf «Аналогічний договір + акт» стор. 35-61), із зазначенням у реквізитах Замовника П.І.П. підписанта 7.1. Виявлені невідповідності: вимогами пп.1.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати позитивний лист-відгук Замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, підтвердження виконання договору в повному обсязі, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання строків надання послуг, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У складі пропозиції учасником надано Лист-відгук №67/2025 від 03.01.2025 (файл формату pdf «лист відгук»), однак у даному листі відсутня інформація щодо підтвердження виконання договору в повному обсязі та щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 7.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. 7.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати позитивний лист-відгук Замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: підтвердження виконання договору в повному обсязі, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 8.1. Виявлені невідповідності: вимогами абзацу другого пп.1.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник надає гарантійний лист про відсутність фактів невиконання/ неналежного виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами з технічного обслуговування та/або поточного/капітального ремонту ліфтів, що призвело до дострокового їх розірвання або застосовування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У складі пропозиції учасником надано Довідку №10/12 від 03.01.2025 р. (файл формату pdf «довідки» стор. 3) в якій зазначено що на вимогу тендерної документації, а саме пункту 1 Розділу 1 Додатку 3, учасник повідомляє, що виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю. Проаналізувавши даний лист, Замовник дійшов висновку, що інформація, викладена у Довідці №10/12 від 03.01.2025 р. учасником відповідає вимозі абзацу третього п.2 Розділу І Додатку 3 Документації. Таким чином, в ході розгляду тендерної пропозиції учасника, встановлено відсутність у її складі гарантійного листа про відсутність фактів невиконання/ неналежного виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами з технічного обслуговування та/або поточного/капітального ремонту ліфтів, що призвело до дострокового їх розірвання або застосовування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, а отже пропозиція учасника не відповідає вимогам абзацу другого п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. 8.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац другий пп.1.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. 8.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист про відсутність фактів невиконання/ неналежного виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами з технічного обслуговування та/або поточного/капітального ремонту ліфтів, що призвело до дострокового їх розірвання або застосовування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 9.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що у разі наявності штатного працівника надається копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и), а також копія протоколу з перевірки знань Законів Україні про охорону праці електромеханіків з ліфтів та операторів з диспетчерського обслуговування ліфтів. На виконання даної вимоги учасником надано Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №1 від 25 червня 2024 року (файл формату pdf «протокол охорони праці»). В ході розгляду даного документу встановлено наступні невідповідності: • у даному протоколі зазначено члена комісії – Добридіна О.Є. – диспетчер, уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці підприємстві, однак згідно з Наказом (Розпорядження) про прийняття на роботу №7 від 14 жовтня 2024 р. (файл формату pdf «Накази на працывників») Добридіну О.Є. прийнято на роботу з 15.10.2024 на посаду диспетчера; • у п.5 Таблиці даного протоколу вказано Приходька Юрія Васильовича – електромеханік з ліфтів IV (четвертий) розряд та місце роботи ТОВ «Венделбуд», однак згідно з Наказом (Розпорядження) про прийняття на роботу №1 від 3 січня 2025 р. (файл формату pdf «Накази на працывників») Приходько Ю.В. прийнято на роботу з 06.01.2025 на посаду електромеханіка з ліфтів 9.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації 9.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи які підтверджують наявність трудових відносин працівників Добридіної О.Є. та Приходько Ю. В. з учасником ТОВ «Венделбуд» на момент перевірки знань затверджених Протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №1 від 25 червня 2024 року. 10.1. Виявлені невідповідності:вимогами п.4.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців та субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) (у разі залучення окремих суб’єктів господарювання до виконання умов договору)). У складі пропозиції учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 15.01.2024 (файл формату pdf «Витяг ЄДРПОУ»), однак даний витяг сформовано через сторонній ресурс Опендатабот, який є проектом приватних організацій та або структур, та відповідно, не завірений підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів. Згідно з визначенням «Документ» наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). Згідно з визначенням «Копія документа або інформації» наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, копія документа або інформації - файл-зображення, отриманий в результаті сканування (оцифрування) зображення, сканування із дотриманням максимальної автентичності відносно оригіналу. Копія, зроблена із застосуванням сканера, чи цифрового фотоапарату, або інших оптичних та електронних пристроїв, здатних здійснювати переведення візуально зображення в електронний формат для подальшого відтворення його на електронних пристроях із можливою втратою чіткості та повноти кольорів зображення (зокрема тексту) не більше ніж на 5% від загального змісту оригінального примірника. При цьому текстуальна частина повинна бути чітко розпізнана людським оком без застосування сторонніх приладів. 10.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. 10.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру. 11.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.3 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію за умови, якщо обсяг доходу (виручки) за дев’ять місяців 2024 року або за 2024 рік, становить не менше ніж 70% від очікуваної вартості предмета закупівлі (очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період: дев’ять місяців 2024 року або за 2024 рік (у разі подання звітності станом на дату подання тендерної пропозиції) . У складі пропозиції учасником надано Фінансову звітність малого підприємства (файл формату pdf «фінзвітність 3 квартал»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • в таблиці «Коди» не зазначено ЄДРПОУ; • в реквізитах даного документу відсутні підпис керівника та підпис, ініціали, прізвище головного бухгалтера; • в розділі 1. «Баланс на 30.09.2024 р.» не заповнено інформацію в колонці «На початок звітного року»; • в розділі 2. «Звіт про фінансові результати за 9 м-в 2024 р.» не заповнено інформацію в колонці «За аналогічний період попереднього року»; • в складі пропозиції відсутні квитанції про перевірку фінансової звітності та її прийняття. Згідно з положеннями п.8 Розділу ІІ «Загальні вимоги щодо електронного документообігу» Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами затвердженим Наказом Міністерства фінансів України 06 червня 2017 № 557 (далі – Порядок) перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня. У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у пункті 7 цього розділу, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається кваліфікована електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі. Також, згідно з п.9 Розділу ІІ «Загальні вимоги щодо електронного документообігу» Порядкудруга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції). 11.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. 11.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати заповнені та завірені підписами та печатками баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) та квитанції про перевірку фінансової звітності та її прийняття, необхідні для підтвердження реєстрації в контролюючому органі електронного документа.

Документи

26 березня 2025 17:41
Довідка НАЗК
26 березня 2025 17:40
Електронний підпис
14 березня 2025 14:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2025 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕНДЕЛБУД"
#42990370
7 238 565,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2025 17:41
Довідка НАЗК
26 березня 2025 17:40
Електронний підпис
14 березня 2025 14:42
Електронний підпис