Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста (код ДК 021:2015-03221410-3 Капуста качанна); Цибуля ріпчаста (код ДК 021:2015-03221113-1 Цибуля); Морква (Код ДК 021:2015-03221112-4 Морква); Буряк (Код ДК 021:2015-03221111-7 Буряк))
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2024-12-28-000229-a ● 258d45acb0b04b94aa6a11f5ca42ee3c
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
28 грудня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" |
Код ЄДРПОУ: | 31437719 |
Вебсайт: | http://www.uro-nefro-center.com.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, Україна, 61037, Харківська обл., місто Харків, пр.Героїв Харкова, будинок 195 |
Контактна особа: |
Соловйова Марина Олександрівна 380577387155 tender-urology@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
1. Місце поставки Товару: 61037 м.Харків проспект Героїв Харкова, 195
1.1. Строк (термін) поставки Товару до 31 грудня 2025 року.
1.2.Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника.Графік поставки – 1-3 рази на тиждень, залежно від фактичної потреби Замовника, з 10 год. 00 хв.
1.3. Товар повинен бути спакований Постачальником в упаковці (тарі), яка відповідає характеру Товару такого виду. Упаковка повинна бути придатною для транспортування Товару і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, збереження від пошкоджень або знищення Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання, зберігати смакові та якісні характеристики Товару. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до дати прийняття Товару Замовником.
1.4.Товар поставляється спеціалізованим автомобільним транспортом (рефрежиратором), відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорта України від 14.10.97 № 363. Товар поставляється за рахунок Постачальника.
1.5. Спеціалізованирй автомобільний транспорт, яким здійснюється постачання Товару, повинен відповати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Під час постачання Товару Постачальник для підтвердження виконання зазначеної вимоги надає копію (копії) документа (документів) про проведення дезінфекції автомобільного транспорту в поточному місяці поставки Товару та копію (копії) сертифікату (сертифікатів) калібрування на холодильну установку, встановлену на автомобілі та на вимірювач-регулятор до холодильної установки. У разі ненадання копії (копій) зазначених документів Замовник має право не приймати Товар.
1.6. Під час постачання Товару водій транспорту при собі повинен мати особову медичну книжку з результатами вчасного проходження обов'язкових медичних оглядів та медичну довідку щодо придатності до керування транспортними засобами, що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. Під час постачання Товару особи (експедитор/вантажник), що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами вчасного проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Під час постачання Товару Постачальник надає копію (копії) документа (документів) зазначених у цьому пункті. У разі ненадання копії (копій) зазначених документів Замовник має право не приймати Товар.
2.Розрахунки здійснюються Замовником за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): післяплата у розмірі 100%.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Строк (термін) поставки Товару до 31 грудня 2025 року.
1.2.Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника.Графік поставки – 1-3 рази на тиждень, залежно від фактичної потреби Замовника, з 10 год. 00 хв.
1.3. Товар повинен бути спакований Постачальником в упаковці (тарі), яка відповідає характеру Товару такого виду. Упаковка повинна бути придатною для транспортування Товару і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, збереження від пошкоджень або знищення Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання, зберігати смакові та якісні характеристики Товару. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до дати прийняття Товару Замовником.
1.4.Товар поставляється спеціалізованим автомобільним транспортом (рефрежиратором), відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорта України від 14.10.97 № 363. Товар поставляється за рахунок Постачальника.
1.5. Спеціалізованирй автомобільний транспорт, яким здійснюється постачання Товару, повинен відповати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Під час постачання Товару Постачальник для підтвердження виконання зазначеної вимоги надає копію (копії) документа (документів) про проведення дезінфекції автомобільного транспорту в поточному місяці поставки Товару та копію (копії) сертифікату (сертифікатів) калібрування на холодильну установку, встановлену на автомобілі та на вимірювач-регулятор до холодильної установки. У разі ненадання копії (копій) зазначених документів Замовник має право не приймати Товар.
1.6. Під час постачання Товару водій транспорту при собі повинен мати особову медичну книжку з результатами вчасного проходження обов'язкових медичних оглядів та медичну довідку щодо придатності до керування транспортними засобами, що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. Під час постачання Товару особи (експедитор/вантажник), що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами вчасного проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Під час постачання Товару Постачальник надає копію (копії) документа (документів) зазначених у цьому пункті. У разі ненадання копії (копій) зазначених документів Замовник має право не приймати Товар.
2.Розрахунки здійснюються Замовником за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): післяплата у розмірі 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограм
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61037, Харківська обл., місто Харків, пр.Героїв Харкова, будинок 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4340 кілограм
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61037, Харківська обл., місто Харків, пр.Героїв Харкова, будинок 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5430 кілограм
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61037, Харківська обл., місто Харків, пр.Героїв Харкова, будинок 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
12340 кілограм
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61037, Харківська обл., місто Харків, пр.Героїв Харкова, будинок 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 | |
Дата подання заявки | Повторювана поставка | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Забезпечення виконання договору про закупівлю | ||
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю | 5 | відсоток |
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на | 5 | день |
Форма забезпечення |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Строк достигання |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 7037 | Так | |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Найбільший поперечний діаметр |
Можливі значення:
|
|
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 | Так | |
Цибуля ріпчаста рання | Ні | |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 7035 | Так | |
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Діаметр коренеплоду |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 7033 | Так |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2025 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ |
780 250,00
UAH з ПДВ
|
780 250,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП ТЮТІН ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ |
1 047 397,80
UAH з ПДВ
|
1 047 397,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ #2165716177 |
Рішення скасоване |
780 250,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2025 08:56
|
ФОП РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ #2165716177 |
Відхилено |
780 250,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2025 08:56
|
ФОП ТЮТІН ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ #3081011778 |
Переможець |
1 047 397,80
UAH з ПДВ
|
08 січня 2025 08:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2025 11:42
|
Договір №1-ТВ від 10.01.2025 ФОП Тютін В.С..pdf | укладений |
15 січня 2025 11:42
|