Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт гуртожитку по вул. Вокзальній, 6, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
6 125 704,80 UAH
UA-2024-12-27-012270-a ● 59a8c5d004aa4af3bc68920f8460a4ac
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2024 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2025 15:23 |
Початок аукціону: | 13 січня 2025 15:23 |
Очікувана вартість: | 6 125 704,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 257,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт гуртожитку по вул. Вокзальній, 6, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, селище Бородянка, вул. Вокзальна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 січня 2025 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 січня 2025 16:08 |
ТД Вокзальна, 6 (07.01.2025).pdf | |
07 січня 2025 16:08 |
Перелік змін Вокзальна, 6 (07.01.2025).pdf |
07 січня 2025 16:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 січня 2025 16:08 |
ТД Вокзальна, 6 (07.01.2025).pdf
|
|||
07 січня 2025 16:08 |
Перелік змін Вокзальна, 6 (07.01.2025).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
умови ТД
Дата подання: 07 січня 2025 10:02
Дата відповіді: 07 січня 2025 16:06
Шановний замовнику! Вивчивши тендерну документацію за процедурою закупівлі, вимушені повідомити Вам, що деякі її вимоги протирічать положенням Закону України Про публічні закупівлі. Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу тендерної документації замовника щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 4 календарні роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником, які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Вважаємо, що для підтвердження відповідної вимоги достатньо фактичної наявності належного виконання діючих договорів, відсутності неврегульованих претензій між Учасником та Замовником, а не розмір середньорічного отриманого доходу за чітко визначені, в даному випадку, роки. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо, за можливості, внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: 1. Вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію буде внесено зміни.
Дискримінаційна умова!!!
Дата подання: 08 січня 2025 20:37
Дата відповіді: 10 січня 2025 15:15
Згідно додатку 4 ТД, а саме п.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачено наступні вимоги: Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Зідно таблиці Б передбачено необхідність в таких працівниках: муляр, армувальник, монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, столяр будівельний, електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, монтажник систем утеплення будівель. Крім того на даних працівників необхідно подати: дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у
пункті. Дана потреба в кількості та складі не обгрунтована, вивчивши технічне завдання та відомість ресурсів встановлено, що наприклад вимагаючі армувальника, відомістю матеріалів та складом робіт не встановлено використання жодного погонного метру арматури, хоча є багато інших робіт що вимагають зовсім інших за фахом спеціалістів. Дана вимога ідентична і на інших торгах Замовника, хоча склад і обсяги робіт значно відрізняються. Тобто Замовник всупереч Закону про публічні закупівлі порушує статтю 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановивши такі вимоги замовник завідома визначив вимоги, що можуть бути виконані лише незначною кількістю, компаній, що завчасно підготують та отримають необхідні кваліфікаційні підтвердження працівників, що є 100 відсотків дискрімінацією так як більшість компанії, що мають аналогічний досвід не зможуть виконати дані вимоги, а лише зовсім частина, в якій вже є необхідні працівники і які пройшли необхідне навчання, а всім бажаючим не має можливості брати участь в звязку з дискримінацією. Як доказ цьому є підтвердження аналогічних торгів Замовника, де є лише одна пропозиція від одного Учасника, і з максимально допустимими цінами, тобто учасник навіть не вбачає жодної конкуренції(жодного аукціону, жодного пониження ставок, жодної економії бюджетних коштів). Всі пункти статті 5 Закону порушені. Вимагаєм, скасувати дані вимоги, внести зміни до ТД, встановити винних осіб, та запобігти подальшим проявам порушень. В разі неврахування законних вимог щодо забезпечення справедливих, чесних та не дискримінаційних державних закупівель ми зобов'язані оскаржити рішення та дії Замовника в відповідні інстанції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерна документація для проведення закупівлі розробляється у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Разом з тим, частиною 2 статті 16 Закону передбачене наступне: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вимог статті 16 Закону замовником у складі тендерної документації передбачено наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зокрема пунктом 2 Додатку 4 до тендерної документації передбачено Склад мінімально-необхідних працівників, а саме: муляр, армувальник, монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, столяр будівельний, електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, монтажник систем утеплення будівель. Замовником в тендерній документації зазначено основні види робітничих професій. Варто зауважити, що перелік є мінімальним, та учасники на свій розсуд мають право залучати для виконання робіт додатково працівників з іншими професіями або посадами.
Вимоги тендерної документації, зокрема в частині кваліфікації є однаковими для всіх потенційних учасників
Зважаючи на викладене вище тендерна документація не містить обмежень для участі у закупівлі всіх потенційних учасників та повністю відповідає принципам проведення публічних закупівель зазначених в статті 5 Закону.
Тендерна документація для проведення закупівлі розробляється у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Разом з тим, частиною 2 статті 16 Закону передбачене наступне: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вимог статті 16 Закону замовником у складі тендерної документації передбачено наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зокрема пунктом 2 Додатку 4 до тендерної документації передбачено Склад мінімально-необхідних працівників, а саме: муляр, армувальник, монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, столяр будівельний, електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, монтажник систем утеплення будівель. Замовником в тендерній документації зазначено основні види робітничих професій. Варто зауважити, що перелік є мінімальним, та учасники на свій розсуд мають право залучати для виконання робіт додатково працівників з іншими професіями або посадами.
Вимоги тендерної документації, зокрема в частині кваліфікації є однаковими для всіх потенційних учасників
Зважаючи на викладене вище тендерна документація не містить обмежень для участі у закупівлі всіх потенційних учасників та повністю відповідає принципам проведення публічних закупівель зазначених в статті 5 Закону.
Дискримінаційна умова!!!!
Дата подання: 08 січня 2025 20:54
Дата відповіді: 10 січня 2025 15:16
Згідно додатку 4 ТД, а саме 2.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме працівників, які пройшли навчання відповідно до
Правил охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); Навчання з питань пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажнорозвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Крім, того вищевикладане необхідно підтвердити належними документами. Ця вимога є додаткова, вона не передбачена статтею 16 Закону. Також ідентична вимога є і на інших торгах Замовника, хоча склад і обсяги робіт значно відрізняються. Вказані інструкціє не є технологічно обовязкові для всіх працівників, але учасники(один на торгах), автоматом учасники-переможці, навіть на кошторисників підкладають проходження навчання з охорони праці на висоті та з роботою електрообладнання. Тобто Замовник всупереч Закону про публічні закупівлі порушує статтю 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановивши такі вимоги замовник завідома визначив вимоги, що можуть бути виконані лише маленькою частиною компаній, що завчасно підготують та отримають необхідні підтвердження навчання та перевірки знань працівників з ОП за заздалегідь сформованих інструкціям, що є 100 відсотків дискрімінацією так як більшість компанії, що мають аналогічний досвід не зможуть виконати дані вимоги, а лише конкретні компанії(лояльні), в якій вже є необхідні працівники і які пройшли необхідне навчання, а всім бажаючим не має можливості брати участь в зв'язку з дискримінацією. Як доказ цьому є підтвердження аналогічних торгів Замовника, де є лише одна пропозиція від одного Учасника, і з максимально допустимими цінами, тобто учасник навіть не вбачає жодної конкуренції(жодного аукціону, жодного пониження ставок, жодної економії бюджетних коштів). Всі пункти статті 5 Закону порушені. Вимагаєм, скасувати дані вимоги, внести зміни до ТД, встановити винних осіб, та запобігти подальшим проявам порушень. В разі неврахування законних вимог щодо забезпечення справедливих, чесних та не дискримінаційних державних закупівель ми зобов'язані оскаржити рішення та дії Замовника в відповідні інстанції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерна документація для проведення закупівлі розробляється у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Разом з тим, частиною 2 статті 16 Закону передбачене наступне: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вимог статті 16 Закону замовником у складі тендерної документації передбачено наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації, зокрема щодо навчання відповідно до Правил охорони пра є однаковими для всіх потенційних учасників.
Зважаючи на викладене вище тендерна документація не містить обмежень для участі у закупівлі всіх потенційних учасників та повністю відповідає принципам проведення публічних закупівель зазначених в статті 5 Закону.
Тендерна документація для проведення закупівлі розробляється у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Разом з тим, частиною 2 статті 16 Закону передбачене наступне: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вимог статті 16 Закону замовником у складі тендерної документації передбачено наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації, зокрема щодо навчання відповідно до Правил охорони пра є однаковими для всіх потенційних учасників.
Зважаючи на викладене вище тендерна документація не містить обмежень для участі у закупівлі всіх потенційних учасників та повністю відповідає принципам проведення публічних закупівель зазначених в статті 5 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2025 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
5 884 530,35
UAH з ПДВ
|
5 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДЕНКО" |
5 994 367,45
UAH з ПДВ
|
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «БК «АТЛОН» |
6 049 170,00
UAH з ПДВ
|
5 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Очікує рішення |
5 499 000,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2025 15:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 січня 2025 16:26
|