Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, інших виплат, надання яких, здійснюється Пенсійним фондом України
Очікувана вартість
90 938 100,00 UAH
UA-2024-12-27-011413-a 43745f044c1941f0b6a9b04df25360dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Ганна Володимирівна

+380444865354 polischuck1770@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 42098368
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Контактна особа: Поліщук Ганна Володимирівна
+380444865354
polischuck1770@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64120000-3: Кур’єрські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, інших виплат, надання яких, здійснюється Пенсійним фондом України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, відповідно до умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 64120000-3 — Кур’єрські послуги

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "УКРПОШТА"
#21560045
Переможець 90 938 100,00
UAH
27 грудня 2024 16:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2024 12:38
Протокол 2 зміни до договору
31 грудня 2024 11:44
Сканований договір Укрпошта зміни до договору
31 грудня 2024 11:44
Договір укладений
27 грудня 2024 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невірно зазначено номер договору
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 26124-48/182
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невірно зазначено номер договору
Номер договору про закупівлю: 182
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 261224-48/182
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML