Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21
Очікувана вартість
100 588 938,00 UAH
UA-2024-12-27-011169-a 75b75463c9cb44adbf9d847e7bdbd891
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Суровицька

+380542225521 ukb.smr.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Інна Суровицька
+380542225521
ukb.smr.zakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2024 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2025 09:00
Очікувана вартість: 100 588 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 502 944,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Охтирська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Пiсляоплата 10 Робочі 65
Виконання робіт Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Пiсляоплата 30 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 16:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 січня 2025 08:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 січня 2025 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2024 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2025 08:26
Перелік змін до ТД ЗОШ 26 від 09.01.2025.docx
06 січня 2025 15:21
Перелік змін 26 школа.docx
10 січня 2025 08:26
Додаток № 3 до ТД_техвимоги 26 школа нова редакція.docx
06 січня 2025 15:21
Додаток № 3 до ТД_техвимоги 26 школа нова редакція.docx
27 грудня 2024 16:31
Додаток № 3 до ТД_техвимоги 26 школа.docx
10 січня 2025 08:26
Додаток № 1 перелік для Учасника до ТД_26 школа нова редакція.docx
06 січня 2025 15:21
Додаток № 1 перелік для Учасника до ТД_26 школа нова редакція.docx
27 грудня 2024 16:31
Додаток № 1 перелік для Учасника до ТД_26 школа.docx
10 січня 2025 08:26
Додаток № 2 до ТД_16 кваліфікаційні 26 школа нова редакція.docx
06 січня 2025 15:21
Додаток № 2 до ТД_16 кваліфікаційні 26 школа нова редакція.docx
27 грудня 2024 16:31
Додаток № 2 до ТД_16 кваліфікаційні 26 школа.docx
10 січня 2025 08:26
ПВР 26 школа нова редакція.xlsx
06 січня 2025 15:21
ПВР 26 школа нова редакція.xlsx
27 грудня 2024 16:31
ПВР 26 школа.xlsx
10 січня 2025 08:26
Технічне завдання 26 школа нова редакція.docx
06 січня 2025 15:21
Технічне завдання 26 школа нова редакція.docx
27 грудня 2024 16:31
Технічне завдання 26 школа.docx
10 січня 2025 08:26
Тендерна_документація_Нове б-во ПРУ 26 школа нова редакція від 09.01.2025.docx
06 січня 2025 15:21
Тендерна_документація_Нове б-во ПРУ 26 школа нова редакція.docx
27 грудня 2024 16:31
Тендерна_документація_Нове б-во ПРУ 26 школа.docx
10 січня 2025 08:26
Додаток № 4 до ТД проєкт договору 26 школа нова редакція.docx
06 січня 2025 15:21
Додаток № 4 до ТД проєкт договору 26 школа нова редакція.docx
27 грудня 2024 16:31
Додаток № 4 до ТД проєкт договору 26 школа.docx
10 січня 2025 08:26
Додаток № 5 до ТД перелік для Переможця нова редакція.docx
06 січня 2025 15:21
Додаток № 5 до ТД перелік для Переможця нова редакція.docx
27 грудня 2024 16:31
Додаток № 5 до ТД перелік для Переможця.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення додатку 2
Дата подання: 09 січня 2025 09:17
Дата відповіді: 10 січня 2025 08:28
1. П. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що: "При поданні тендерної пропозиції учасник враховує, що для інженера та виконроба, обов’язковим є наявність вищої освіти за спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» з кваліфікацією інженера-будівельника (ступінь вищої освіти згідно закону України «Про вищу освіту»)." Вкажіть будь ласка якого саме інженера ви маєте на увазі? 2. Уточніть будь ласка чи є аналогічним документом до свідоцтва про здобуття кваліфікаційного рівня/професії електрозварника - посвідчення зварника про присвоєння кваліфікації зварника визначений п.7.6 Правил атестації зварників (ДНАОП 0.00-1.16-96) від 15.07.2004р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Замовником внесено зміни до тендерної документації в цій частині

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-03-000072 ● a522cd07d575496db8f199c3e10d8e4e
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2025 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.03.2025 № 15-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ігор КОРОТКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.03.2025 №15-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-12-27-011169-a 27.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-04 10:46:31

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-27-011169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснюватиметься фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснюватиметься фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором про закупівлю додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-06 16:18:23

Відповідь на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі робочого проекту. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та експертного звіту (позитивного) від 28.08.2024 № 19-0110/01-24 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21», виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області (скан-копія експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва та Наказу про затвердження проекту № П-83 від 09.09ю2024 додаються).

2.Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт за об’єктом будівництва «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21» за ДК 021:2015, код 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-27-011169-a розміщено 30.12.2024 на сайті Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html

3. Фінансування закупівлі здійснюється по КПКВК 1511300 згідно з наказом Сумської міської військової адміністрації №21-СМВА від 05.02.2025 року.
Замовником відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» (далі – Постанова № 419) 23.01.2025 подано проектну заявку на фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за посиланням: https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-170924-FCDB7CCE/profile?fromFilter[initiator]=3052.
Проте, відповідно до даних DREAM станом на сьогодні розгляд заявки не розпочався та Кабінетом Міністрів України не прийнято розпорядження щодо розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою.

4. Вказана закупівля, як виявилось, у випадку погодження проєктної заявки, буде здійнюватися на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Водночас станом на момент оголошення закупівлі та до кінця лютого поточного року Замовнику не було доведено таку інформацію, у тому числі про конкретне джерело фінансування, що унеможливлювало її врахування під час початкового етапу закупівельної процедури.

5. Щодо виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю додатковою угодою №1 повідомляємо, що Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради було оголошено тендер під всю очікувану вартість закупівлі робіт по об’єкту будівництва, з урахуванням того, що фінансування за договором планувалось здійснюватися на умовах співфінансування проекту з місцевого бюджету та коштів субвенції з державного бюджету.
У зв’язку з чим 23.01.2025 Замовником відповідно до Постанова № 419 подано проектну заявку на фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за посиланням: https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-170924-FCDB7CCE/profile?fromFilter[initiator]=3052. Проте, відповідно до даних DREAM станом на сьогодні розгляд заявки не розпочався.
За результатом проведеної процедури закупівлі Замовник, у терміни, визначені чинним законодавством, відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України (далі – БКУ) та з урахуванням того, що відповідно до пункту 5 Постанови № 419 субвенція спрямовується на реалізацію проектів у разі дотримання, у тому числі, завершення реалізації проекту до кінця поточного року, уклав договір про закупівлю на бюджетний рік, тобто з терміном дії до 31.12.2025 року.
Крім того, станом на дату укладання договору про закупівлю Кабінетом Міністрів України не прийнято розпорядження щодо розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, а затвердженими кошторисними призначеннями по об’єкту будівництва передбачено фінансування у 2025 році в розмірі
лише 5000,00 гривень.
Виходячи з наявного фінансування, та враховуючи, що його недостатньо для оплати у 2025 році робіт на суму 100 058 780,10 гривень, було укладено додаткову угоду №1 від 17.02.2025 до Договору, в пункті 1.1 якої зазначено, що у зв’язку із затримкою фінансування Замовника враховуючи обсяги бюджетних асигнувань Замовника, Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії договору до 31.12.2026 року та викласти п.3.1 Договору у такій редакції:
«3.1. Ціна цього Договору (договірна ціна, додаток №1 до Договору) становить 100058780,10 грн (сто мільйонів п’ятдесят вісім тисяч сімсот вісімдесят гривень 10 копійок), у тому числі ПДВ 16676463,35 грн (шістнадцять мільйонів шістсот сімдесят три тисячі чотириста шістдесят три гривні 35 копійок).
Ціна робіт, запланованих на 2025 рік (договірна ціна, додаток №2 до Договору), становить 4900,00 грн (чотири тисячі дев'ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 816,67 грн (вісімсот шістнадцять гривень 67 копійок).»
На підтвердження затримання фінансування замовника надаємо документи, зміст яких підтверджує, що у Замовника не було можливості здійснити повне фінансування предмета закупівлі, а саме:
- сканкопію кошторису та розрахунок до кошторису на 2025 рік по КПКВК 1511300;
- сканкопію наказу Сумської міської військової адміністрації №21-СМВА від 05.02.2025 року (Додаток 4).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-07 10:01:03

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-27-011169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД» (далі – учасник), з огляду на те що:
1) у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, відсутні матеріали передбачені замовником, зокрема, в пунктах 190, 196, 205, 206, 218, 219, 242, 244, 245, 248, 257, 263, 336, 337, 720, 769-772, 774-776, 815, 966, 1000, 1001, 1005 (Розчинник, марка Р-4, Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 2,5 мм, Лак ХС-76 хімстійкий, Бура, Лак кам'яновугільний, марка Г, Мастика бітумно-кукерсольна холодна БК-Р, Емаль ХВ-785 біла, Дюбелі з каліброваною головкою [розсипом] з цинковим хроматованим покриттям 3х58,5 мм, та ін.) Підсумкової відомості ресурсів (файл ПВР 26 школа нова редакція.xlsx);
2) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, який засвідчує можливість використання праці електромонтера Резніка О.І. на вимогу пункту 2.4. додатку 2 до тендерної документації;
3) у довідці від 09.01.2025 №15 інженер-проектувальник Мачула В.С. зазначений як працівник учасника (файл «3. Довідка працівники.pdf»), при цьому на підтвердження можливості використання його праці надано цивільно-правову угоду від 16.12.2024 №26 (файл «3.1. Документи працівники.pdf»);
4) аналогічний договір на вимогу пункту 3.2. додатку 2 до тендерної документації надано не в повному обсязі – відсутня(і) сторінка(и) між пунктами 7.3. та 10.1. (файл «4.1. Документи досвід.pdf»);
5) у відповідності до тендерної пропозиції учасника виконання робіт передбачає монтаж п’яти насосів загальною вартістю 430 229,25 грн (Каналізаційна насосна установка DrainLift SANI-L.16M/4с Wilo- 1 шт – 380 934,03 грн; Насосна протипожежна в комплекті з кульовими кранами на зворотнім клапаном - 1 шт – 19 127,28 грн; Насос стічних вод TMW32/11-10m - 3 шт – 30 167,94 грн/3 шт).
При цьому, учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформації про походження товару «Насосна протипожежна в комплекті з кульовими кранами на зворотнім клапаном», не зазначено ступінь її локалізації, не вказано ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, та не надано сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ на вимогу пункту 9.1 додатку1 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-12 13:19:18

Відповідь на запит

1) Розрахунок вартості будівництва, що визначається на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації таким програмним забезпеченням як АВК-5 або аналог базується на нормативних базах даних, які можуть містити застарілі матеріали.
У випадку з протирадіаційними укриттями їх застосування не лише неефективне, а й протиправне, оскільки:
· Не відповідає сучасним будівельним нормам та стандартам. Відповідно до ДБН В.2.2-5:2021 та інших нормативних документів, матеріали мають відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту.
· Протирічить пожежним нормам. Використання застарілих ресурсів, які не відповідають ДБН В.1.1-7:2016 щодо пожежної безпеки, може створювати загрозу життю та здоров’ю людей.
· Не враховує санітарні вимоги. Відповідно до ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено.
Разом з тим, на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації програмне забезпечення АВК-5 або аналог не враховує специфіку конкретного об’єкта будівництва, що призводить до автоматичного включення несумісних матеріалів у розрахунки.
Згідно з Цивільним кодексом України, підрядник має виконувати роботи відповідно до умов договору, але якщо запропоновані матеріали непридатні чи не відповідають вимогам, замовник має право вимагати їх заміни в ході виконання робіт. Крім того, у кошторисі допускається коригування вартості матеріалів, якщо їх використання є недоцільним. Таким чином, якщо програмне забезпечення автоматично включає застарілі матеріали, їх слід виключити або замінити шляхом внесення змін до підсумкової відомості ресурсів. Отже, використання застарілих матеріалів у кошторисі є необґрунтованим і суперечить чинним будівельним, пожежним та санітарним нормам.
Програмне забезпечення не може бути єдиним критерієм вибору матеріалів – рішення має базуватися на фактичних вимогах до об’єкта та нормативних документах. Таким чином, підрядник і замовник мають право коригувати кошторисну документацію, спираючись на чинне законодавство, а не сліпо довіряти автоматичним розрахункам програмного забезпечення.

Крім того, у тендерній документації не встановлено обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у локальних кошторисах учасника. Учасник не зобов’язаний дослівно відтворювати підсумкову відомість ресурсів Замовника у своїх кошторисах, оскільки це не є критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції. Згідно вимог п. 1.4 Додатку № 3 до тендерної документації Учасник повинен здійснити роботи у чіткій відповідності до кількості та обсягів робіт, видів робіт, зазначених в Технічному завданні (Розділ 3) Додатку № 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, відсутність у кошторисах учасника окремих матеріалів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів замовника, не є підставою для відхилення його пропозиції, оскільки:
• Пропозиція учасника забезпечує виконання всіх передбачених обсягів робіт згідно з Технічним завданням.
• Договірна ціна є економічно обґрунтованою і покриває всі витрати, необхідні для виконання робіт.

2) щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документа, який засвідчує можливість використання праці електромонтера Резніка О.І. на вимогу пункту 2.4. додатку 2 до тендерної документації повідомляємо, що Уповноваженою особою під час здійснення розгляду тендерної пропозиції учасника зазначена невідповідність не була виявлена. Це сталося з огляду на значний обсяг поданих документів у складі тендерної пропозиції, а саме: наявність великої кількості довідок, підтверджувальних документів, сканованих копій договорів та інших матеріалів. Замовник звернувся до Підрядника та їм було надано відповідний документ, що додається.

3) у довідці від 09.01.2025 №15 інженер-проектувальник Мачула В.С. зазначений як працівник учасника (файл «3. Довідка працівники.pdf»), що є опискою. На підтвердження можливості використання його праці Учасником надано цивільно-правову угоду від 16.12.2024 №26 (файл «3.1. Документи працівники.pdf»), чим виконано вимогу пункту 2.4. частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».

4) У відповідь на зауваження, щодо того, що аналогічний договір, наданий учасником у складі тендерної пропозиції, подано не в повному обсязі (відсутня сторінка/и між пунктами 7.3 та 10.1), повідомляємо наступне.
Згідно вимог п.3.2. частини 3 Додатку № 2 до тендерної документації, для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати, зокрема:
- копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких).
Надана Учасником копія договору повністю підтверджує інформацію подану у довідці (реквізити договору (номер, дата), найменування суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, предмет договору, сума договору тощо).
Відсутність однієї сторінки наданого договору, що містить розділи з інформацією про здачу-приймання будівельний робіт, відповідальність сторін та обставини непереборної сили є формальною помилкою, жодним чином не призводить до спотворення інформації, наданої на підтвердження виконання аналогічного договору та не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Крім того, зазначений договір у повному обсязі розміщений у вільному доступі в електронній системі закупівель Prozorro згідно ідентифікатору UA-2024-05-22-005807-a.

5) Згідно вимог абзацу третього пункту 3 Особливостей, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Отже, вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель товару у складі робіт чи послуг (якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону), у разі якщо його вартість становить або перевищує 200 тисяч гривень.
У складі робіт містяться насоси та насосні станції, які мають різне технічне призначення (наприклад каналізаційна насосна установка – для відведення стічних вод, протипожежний насос – для систем пожежогасіння і т.д.) та є окремими складовими елементами будівництва, тому вважаються різними товарами, через що вони розглядаються окремо, та вимоги щодо ступеня локалізації мають застосовуватись саме до тих із них, вартість яких окремо перевищує 200 тис. грн., а не підсумовувати вартість усіх наявних насосів у складі робіт.
Загальна вартість товару «насосна протипожежна в комплекті з кульовими кранами на зворотнім клапаном» становить 19 127,28 грн, що не перевищує 200 тис. гривень, тому вимога про ступінь локалізації не застосовується до такого товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2025 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СУМИМОСТОБУД" 100 058 780,10
UAH з ПДВ
100 058 780,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 лютого 2025 11:11
Електронний підпис
11 лютого 2025 11:10
Ліцензія безстрокова.pdf
07 лютого 2025 14:52
Електронний підпис
07 лютого 2025 14:29
ОСВ 13.01.2025.pdf
13 січня 2025 13:27
Електронний підпис
13 січня 2025 13:27
Електронний підпис
13 січня 2025 11:19
Електронний підпис
13 січня 2025 11:19
Електронний підпис
13 січня 2025 10:54
Dc_-_PRU_№_26.zip.asice (1).zip
13 січня 2025 10:54
26. Розрахунки.pdf
13 січня 2025 10:54
30. Кошторис ч. 3.pdf
13 січня 2025 10:54
29. Кошторис ч.2.pdf
13 січня 2025 10:54
28.Кошторис ч.1.pdf
13 січня 2025 10:54
22. Договір Кошторис-8.pdf
13 січня 2025 10:54
21. ISO 37001 (1).pdf
13 січня 2025 10:54
1.1. Довідка техніка.pdf
13 січня 2025 10:54
1. Техніка.pdf
13 січня 2025 10:54
3. Довідка працівники.pdf
13 січня 2025 10:54
12. Довідка РФ.pdf
13 січня 2025 10:54
4.1. Документи досвід.pdf
13 січня 2025 10:54
10. Установчі СМБ.pdf
13 січня 2025 10:54
13.1. Ліцензія СМБ.pdf
13 січня 2025 10:54
1.1. Довідка техніка.pdf
13 січня 2025 10:54
1. Техніка.pdf
13 січня 2025 10:54
3. Довідка працівники.pdf
13 січня 2025 10:54
4.1. Документи досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИМОСТОБУД"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СУМИМОСТОБУД"
#21118361
Переможець 100 058 780,10
UAH з ПДВ
10 лютого 2025 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2025 11:50

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно вимог підпункту 2 пункту 1.2. Розділу 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження інформації, а саме: «2) в частині машин та механізмів, вказаних у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів /відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, шляхом надання одного з наступних документів: - завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання пропозиції, що підтверджує право власності Учасника/субпідрядника (у випадку залучення);» У складі тендерної пропозиції Учасника міститься оборотно-сальдова відомість по рахунку станом на 10.01.2025 рік. Проте згідно реєстру тендерних пропозицій дата подання тендерної пропозиції Учасника – 13 січня 2025. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати оборотно-сальдову відомість (витяг) станом на 13 січня 2025.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2025 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИМОСТОБУД"
#21118361
100 058 780,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2025 16:39
Календарний графік ПРУ 26 школа 2025 рік.xlsx зміни до договору
19 лютого 2025 16:29
План фін ПРУ 26 школа ду 1.doc зміни до договору
19 лютого 2025 16:29
ду 1 до дог 25 прозоро Сумимостобуд.pdf зміни до договору
19 лютого 2025 16:29
Договірна ціна ПРУ 26 школа 25 рік.xlsx зміни до договору
19 лютого 2025 16:29
Д у №1 ПРУ 26 школа.doc зміни до договору
19 лютого 2025 16:29
Договірна ціна ПРУ 26 школа.xlsx зміни до договору
19 лютого 2025 16:29
Електронний підпис укладений
19 лютого 2025 16:25
Календарний графік ПРУ 26 школа.xlsx укладений
19 лютого 2025 16:23
Інформація про ціни ПРУ 26 школа.xlsx укладений
19 лютого 2025 16:23
дог 1 25 прозоро.pdf укладений
19 лютого 2025 16:23
План фін ПРУ 26 школа.doc укладений
19 лютого 2025 16:23
Договірна ціна ПРУ 26 школа.xlsx укладений
19 лютого 2025 16:23
1 25 ПРУ 26 школа.doc укладений
19 лютого 2025 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування враховуючи обсяги бюджетних асигнувань Замовника Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії Договору №1/25 від 17.02.2025 до 31.12.2026
Номер договору про закупівлю: 1/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML