Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00433331 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
Контактна особа: |
Інна Суровицька +380542225521 ukb.smr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2024 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 100 588 938,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 502 944,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2025 08:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2025 08:26 |
Перелік змін до ТД ЗОШ 26 від 09.01.2025.docx | |
10 січня 2025 08:26 |
Додаток № 3 до ТД_техвимоги 26 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:26 |
Додаток № 1 перелік для Учасника до ТД_26 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:26 |
Додаток № 2 до ТД_16 кваліфікаційні 26 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:26 |
ПВР 26 школа нова редакція.xlsx | |
10 січня 2025 08:26 |
Технічне завдання 26 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:26 |
Тендерна_документація_Нове б-во ПРУ 26 школа нова редакція від 09.01.2025.docx | |
10 січня 2025 08:26 |
Додаток № 4 до ТД проєкт договору 26 школа нова редакція.docx | |
10 січня 2025 08:26 |
Додаток № 5 до ТД перелік для Переможця нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником внесено зміни до тендерної документації в цій частині
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000072 ● a522cd07d575496db8f199c3e10d8e4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.03.2025 № 15-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.03.2025 №15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-12-27-011169-a 27.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-04 10:46:31
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-27-011169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснюватиметься фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснюватиметься фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором про закупівлю додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-06 16:18:23
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі робочого проекту. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та експертного звіту (позитивного) від 28.08.2024 № 19-0110/01-24 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21», виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області (скан-копія експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва та Наказу про затвердження проекту № П-83 від 09.09ю2024 додаються).
2.Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт за об’єктом будівництва «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21» за ДК 021:2015, код 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-27-011169-a розміщено 30.12.2024 на сайті Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html
3. Фінансування закупівлі здійснюється по КПКВК 1511300 згідно з наказом Сумської міської військової адміністрації №21-СМВА від 05.02.2025 року.
Замовником відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» (далі – Постанова № 419) 23.01.2025 подано проектну заявку на фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за посиланням: https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-170924-FCDB7CCE/profile?fromFilter[initiator]=3052.
Проте, відповідно до даних DREAM станом на сьогодні розгляд заявки не розпочався та Кабінетом Міністрів України не прийнято розпорядження щодо розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою.
4. Вказана закупівля, як виявилось, у випадку погодження проєктної заявки, буде здійнюватися на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Водночас станом на момент оголошення закупівлі та до кінця лютого поточного року Замовнику не було доведено таку інформацію, у тому числі про конкретне джерело фінансування, що унеможливлювало її врахування під час початкового етапу закупівельної процедури.
5. Щодо виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю додатковою угодою №1 повідомляємо, що Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради було оголошено тендер під всю очікувану вартість закупівлі робіт по об’єкту будівництва, з урахуванням того, що фінансування за договором планувалось здійснюватися на умовах співфінансування проекту з місцевого бюджету та коштів субвенції з державного бюджету.
У зв’язку з чим 23.01.2025 Замовником відповідно до Постанова № 419 подано проектну заявку на фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за посиланням: https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-170924-FCDB7CCE/profile?fromFilter[initiator]=3052. Проте, відповідно до даних DREAM станом на сьогодні розгляд заявки не розпочався.
За результатом проведеної процедури закупівлі Замовник, у терміни, визначені чинним законодавством, відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України (далі – БКУ) та з урахуванням того, що відповідно до пункту 5 Постанови № 419 субвенція спрямовується на реалізацію проектів у разі дотримання, у тому числі, завершення реалізації проекту до кінця поточного року, уклав договір про закупівлю на бюджетний рік, тобто з терміном дії до 31.12.2025 року.
Крім того, станом на дату укладання договору про закупівлю Кабінетом Міністрів України не прийнято розпорядження щодо розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, а затвердженими кошторисними призначеннями по об’єкту будівництва передбачено фінансування у 2025 році в розмірі
лише 5000,00 гривень.
Виходячи з наявного фінансування, та враховуючи, що його недостатньо для оплати у 2025 році робіт на суму 100 058 780,10 гривень, було укладено додаткову угоду №1 від 17.02.2025 до Договору, в пункті 1.1 якої зазначено, що у зв’язку із затримкою фінансування Замовника враховуючи обсяги бюджетних асигнувань Замовника, Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії договору до 31.12.2026 року та викласти п.3.1 Договору у такій редакції:
«3.1. Ціна цього Договору (договірна ціна, додаток №1 до Договору) становить 100058780,10 грн (сто мільйонів п’ятдесят вісім тисяч сімсот вісімдесят гривень 10 копійок), у тому числі ПДВ 16676463,35 грн (шістнадцять мільйонів шістсот сімдесят три тисячі чотириста шістдесят три гривні 35 копійок).
Ціна робіт, запланованих на 2025 рік (договірна ціна, додаток №2 до Договору), становить 4900,00 грн (чотири тисячі дев'ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 816,67 грн (вісімсот шістнадцять гривень 67 копійок).»
На підтвердження затримання фінансування замовника надаємо документи, зміст яких підтверджує, що у Замовника не було можливості здійснити повне фінансування предмета закупівлі, а саме:
- сканкопію кошторису та розрахунок до кошторису на 2025 рік по КПКВК 1511300;
- сканкопію наказу Сумської міської військової адміністрації №21-СМВА від 05.02.2025 року (Додаток 4).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-07 10:01:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Сумського ЗЗСО №26 СМР за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 21» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-27-011169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД» (далі – учасник), з огляду на те що:
1) у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, відсутні матеріали передбачені замовником, зокрема, в пунктах 190, 196, 205, 206, 218, 219, 242, 244, 245, 248, 257, 263, 336, 337, 720, 769-772, 774-776, 815, 966, 1000, 1001, 1005 (Розчинник, марка Р-4, Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 2,5 мм, Лак ХС-76 хімстійкий, Бура, Лак кам'яновугільний, марка Г, Мастика бітумно-кукерсольна холодна БК-Р, Емаль ХВ-785 біла, Дюбелі з каліброваною головкою [розсипом] з цинковим хроматованим покриттям 3х58,5 мм, та ін.) Підсумкової відомості ресурсів (файл ПВР 26 школа нова редакція.xlsx);
2) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, який засвідчує можливість використання праці електромонтера Резніка О.І. на вимогу пункту 2.4. додатку 2 до тендерної документації;
3) у довідці від 09.01.2025 №15 інженер-проектувальник Мачула В.С. зазначений як працівник учасника (файл «3. Довідка працівники.pdf»), при цьому на підтвердження можливості використання його праці надано цивільно-правову угоду від 16.12.2024 №26 (файл «3.1. Документи працівники.pdf»);
4) аналогічний договір на вимогу пункту 3.2. додатку 2 до тендерної документації надано не в повному обсязі – відсутня(і) сторінка(и) між пунктами 7.3. та 10.1. (файл «4.1. Документи досвід.pdf»);
5) у відповідності до тендерної пропозиції учасника виконання робіт передбачає монтаж п’яти насосів загальною вартістю 430 229,25 грн (Каналізаційна насосна установка DrainLift SANI-L.16M/4с Wilo- 1 шт – 380 934,03 грн; Насосна протипожежна в комплекті з кульовими кранами на зворотнім клапаном - 1 шт – 19 127,28 грн; Насос стічних вод TMW32/11-10m - 3 шт – 30 167,94 грн/3 шт).
При цьому, учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформації про походження товару «Насосна протипожежна в комплекті з кульовими кранами на зворотнім клапаном», не зазначено ступінь її локалізації, не вказано ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, та не надано сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ на вимогу пункту 9.1 додатку1 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-12 13:19:18
Відповідь на запит
1) Розрахунок вартості будівництва, що визначається на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації таким програмним забезпеченням як АВК-5 або аналог базується на нормативних базах даних, які можуть містити застарілі матеріали.
У випадку з протирадіаційними укриттями їх застосування не лише неефективне, а й протиправне, оскільки:
· Не відповідає сучасним будівельним нормам та стандартам. Відповідно до ДБН В.2.2-5:2021 та інших нормативних документів, матеріали мають відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту.
· Протирічить пожежним нормам. Використання застарілих ресурсів, які не відповідають ДБН В.1.1-7:2016 щодо пожежної безпеки, може створювати загрозу життю та здоров’ю людей.
· Не враховує санітарні вимоги. Відповідно до ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено.
Разом з тим, на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації програмне забезпечення АВК-5 або аналог не враховує специфіку конкретного об’єкта будівництва, що призводить до автоматичного включення несумісних матеріалів у розрахунки.
Згідно з Цивільним кодексом України, підрядник має виконувати роботи відповідно до умов договору, але якщо запропоновані матеріали непридатні чи не відповідають вимогам, замовник має право вимагати їх заміни в ході виконання робіт. Крім того, у кошторисі допускається коригування вартості матеріалів, якщо їх використання є недоцільним. Таким чином, якщо програмне забезпечення автоматично включає застарілі матеріали, їх слід виключити або замінити шляхом внесення змін до підсумкової відомості ресурсів. Отже, використання застарілих матеріалів у кошторисі є необґрунтованим і суперечить чинним будівельним, пожежним та санітарним нормам.
Програмне забезпечення не може бути єдиним критерієм вибору матеріалів – рішення має базуватися на фактичних вимогах до об’єкта та нормативних документах. Таким чином, підрядник і замовник мають право коригувати кошторисну документацію, спираючись на чинне законодавство, а не сліпо довіряти автоматичним розрахункам програмного забезпечення.
Крім того, у тендерній документації не встановлено обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у локальних кошторисах учасника. Учасник не зобов’язаний дослівно відтворювати підсумкову відомість ресурсів Замовника у своїх кошторисах, оскільки це не є критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції. Згідно вимог п. 1.4 Додатку № 3 до тендерної документації Учасник повинен здійснити роботи у чіткій відповідності до кількості та обсягів робіт, видів робіт, зазначених в Технічному завданні (Розділ 3) Додатку № 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, відсутність у кошторисах учасника окремих матеріалів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів замовника, не є підставою для відхилення його пропозиції, оскільки:
• Пропозиція учасника забезпечує виконання всіх передбачених обсягів робіт згідно з Технічним завданням.
• Договірна ціна є економічно обґрунтованою і покриває всі витрати, необхідні для виконання робіт.
2) щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документа, який засвідчує можливість використання праці електромонтера Резніка О.І. на вимогу пункту 2.4. додатку 2 до тендерної документації повідомляємо, що Уповноваженою особою під час здійснення розгляду тендерної пропозиції учасника зазначена невідповідність не була виявлена. Це сталося з огляду на значний обсяг поданих документів у складі тендерної пропозиції, а саме: наявність великої кількості довідок, підтверджувальних документів, сканованих копій договорів та інших матеріалів. Замовник звернувся до Підрядника та їм було надано відповідний документ, що додається.
3) у довідці від 09.01.2025 №15 інженер-проектувальник Мачула В.С. зазначений як працівник учасника (файл «3. Довідка працівники.pdf»), що є опискою. На підтвердження можливості використання його праці Учасником надано цивільно-правову угоду від 16.12.2024 №26 (файл «3.1. Документи працівники.pdf»), чим виконано вимогу пункту 2.4. частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
4) У відповідь на зауваження, щодо того, що аналогічний договір, наданий учасником у складі тендерної пропозиції, подано не в повному обсязі (відсутня сторінка/и між пунктами 7.3 та 10.1), повідомляємо наступне.
Згідно вимог п.3.2. частини 3 Додатку № 2 до тендерної документації, для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати, зокрема:
- копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких).
Надана Учасником копія договору повністю підтверджує інформацію подану у довідці (реквізити договору (номер, дата), найменування суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, предмет договору, сума договору тощо).
Відсутність однієї сторінки наданого договору, що містить розділи з інформацією про здачу-приймання будівельний робіт, відповідальність сторін та обставини непереборної сили є формальною помилкою, жодним чином не призводить до спотворення інформації, наданої на підтвердження виконання аналогічного договору та не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Крім того, зазначений договір у повному обсязі розміщений у вільному доступі в електронній системі закупівель Prozorro згідно ідентифікатору UA-2024-05-22-005807-a.
5) Згідно вимог абзацу третього пункту 3 Особливостей, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Отже, вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель товару у складі робіт чи послуг (якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону), у разі якщо його вартість становить або перевищує 200 тисяч гривень.
У складі робіт містяться насоси та насосні станції, які мають різне технічне призначення (наприклад каналізаційна насосна установка – для відведення стічних вод, протипожежний насос – для систем пожежогасіння і т.д.) та є окремими складовими елементами будівництва, тому вважаються різними товарами, через що вони розглядаються окремо, та вимоги щодо ступеня локалізації мають застосовуватись саме до тих із них, вартість яких окремо перевищує 200 тис. грн., а не підсумовувати вартість усіх наявних насосів у складі робіт.
Загальна вартість товару «насосна протипожежна в комплекті з кульовими кранами на зворотнім клапаном» становить 19 127,28 грн, що не перевищує 200 тис. гривень, тому вимога про ступінь локалізації не застосовується до такого товару.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) ознайомилось із Висновком (далі – Висновок) від 17 березня 2025 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – ДАСУ), стосовно проведеної Замовником державної процедури закупівлі UA-2024-12-27-011169-a (далі – Закупівля). Висловлюємо категоричну незгоду з опублікованим Висновком, вважаємо його таким, що містить необґрунтовану інформацію та порушує права нашої організації як Замовника зважаючи на наступне. 1. Щодо порушень у відповідності тендерної документації до вимог законодавства. У Висновку зазначається, що тендерна документація та проєкт договору про закупівлю не враховують вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди щодо: обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, забезпечення публічності та зберігання документів. Водночас, Замовник категорично не погоджується з цим твердженням, оскільки тендерна документація до Закупівлі була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ № 1178, які є основними нормативними актами, що регулюють процес закупівель в Україні. Рамкова угода не є актом прямої дії у сфері публічних закупівель, а лише визначає загальні принципи співпраці між Україною та ЄС у межах програми Ukraine Facility. Усі положення щодо забезпечення прозорості, вимог до учасників, обмежувальних заходів ЄС враховані у процедурі закупівлі, а висновок ДАСУ є спробою неправомірного розширеного тлумачення норм Рамкової угоди. 2. Щодо оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУМИМОСТОБУД» вимогам тендерної документації Закупівлі. ДАСУ стверджує, що тендерна пропозиція ТОВ «СУМИМОСТОБУД» не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУМИМОСТОБУД» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Проте, відсутність окремого документа щодо електромонтера Резніка О.І. не є критичним порушенням, оскільки учасник надав повний список працівників та підтвердження досвіду інших фахівців, що дозволяє оцінити його відповідність критеріям. З моменту виявлення зазначеної невідповідності Замовник одразу звернувся до Підрядника та їм було надано відповідний документ – Наказ про переведення Олександра Резніка № 1112/к від 11.12.2023 і оприлюднено його разом із відповіддю на запит ДАСУ від 7 березня 2025 року. Крім того, у документах тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД», а саме, у довідці від 09.01.2025 №15 інженер-проектувальник Мачула В.С. зазначений як працівник учасника (файл «3. Довідка працівники.pdf»), що зазначено з опискою. На підтвердження можливості використання праці цього працівника ТОВ «СУМИМОСТОБУД» надано цивільно-правову угоду від 16.12.2024 №26 (файл «3.1. Документи працівники.pdf»), чим виконано вимогу пункту 2.4. частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». ДАСУ у своєму Висновку не довело, що ці недоліки є такими, що унеможливлюють виконання договору про закупівлю. Висновок ДАСУ про те, що учасником надано не повний обсяг аналогічного договору від 25.06.2024 № 13/24 на підтвердження наявності аналогічного досвіду у ТОВ «СУМИМОСТОБУД» – не впливає на можливість Замовника ознайомитись із повним обсягом цього документа, оскільки цей договір був завантажений до електронної системи закупівель у повному обсязі – з ним можна ознайомитись у вільному доступі в електронній системі закупівель Prozorro згідно ідентифікатору UA-2024-05-22-005807-a. Відсутність окремих матеріалів у кошторисі не є підставою для дискваліфікації учасника, оскільки вони можуть бути замінені рівноцінними аналогами або внесені до фінальної договірної документації. Закон «Про публічні закупівлі» не містить прямої вимоги щодо жорсткого дотримання первинної кошторисної документації без права її уточнення. У висновку ДАСУ зазначено, що у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД» (в форматі XLSX в архіві «Dc_ _PRU_№_26.zip.asice(1).zip», в форматі PDF у файлах «28.Кошторис ч.1.pdf», «29. Кошторис ч.2.pdf», «30. Кошторис ч. 3.pdf») відсутні матеріали, передбачені, зокрема, пунктами 190, 196, 205, 206, 218, 219, 242, 244, 245, 248, 257, 263, 336, 337, 720, 769-772, 774-776, 815, 966, 1000, 1001, 1005 Підсумкової відомості ресурсів Замовника («Розчинник, марка Р-4», «Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 2,5 мм», «Лак ХС-76 хімстійкий», «Бура», «Лак кам'яновугільний, марка Г», «Мастика бітумно-кукерсольна холодна БК-Р», «Емаль ХВ-785 біла», «Дюбелі з каліброваною головкою [розсипом] з цинковим хроматованим покриттям 3х58,5 мм» та ін). Проте, розрахунок вартості будівництва, що визначається на стадії проектування за допомогою програмного забезпечення (наприклад, АВК-5 або аналогів), базується на нормативних базах даних, які можуть містити застарілі матеріали. У випадку з протирадіаційними укриттями їх використання є не лише неефективним, а й протиправним, оскільки: - не відповідає сучасним будівельним нормам та стандартам. Відповідно до ДБН В.2.2-5:2021, матеріали мають відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту; - протирічить пожежним нормам. Використання застарілих ресурсів може створювати загрозу життю та здоров’ю людей (ДБН В.1.1-7:2016); - не враховує санітарні вимоги. Відповідно до ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено. Згідно з Цивільним кодексом України, якщо запропоновані матеріали непридатні чи не відповідають вимогам, Замовник має право вимагати їх заміни в ході виконання робіт, а кошторис може бути скоригований. Більш того, у тендерній документації не встановлено обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у локальних кошторисах учасника. Учасник зобов’язаний виконати всі роботи відповідно до Технічного завдання, а не сліпо копіювати підсумкову відомість ресурсів. Таким чином, твердження ДАСУ про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД» є некоректним. Висновок ДАСУ щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СУМИМОСТОБУД» є помилковим і не ґрунтується на нормах законодавства. 3. Щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. На підставі встановлених (на думку ДАСУ) порушень, орган державного фінансового контролю у своєму Висновку зобов’язав припинити зобов’язання за договором про закупівлю робіт за державні кошти від 17.02.2025 № 1/25 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). Проте, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, розірвання договору можливе: 1. За згодою сторін – тобто Замовник і Виконавець мають погодитися на це добровільно. 2. У судовому порядку – що наразі не було ініційовано жодною із сторін. ДАСУ не має повноважень примусово зобов’язувати Замовника до одностороннього розірвання договору, оскільки це суперечить принципу договірної свободи. Враховуючи вищевикладене, Висновок ДАСУ є помилковим та не враховує фактичні обставини справи. Висновок містить необґрунтовані вимоги щодо розірвання договору від 17.02.2025 № 1/25. У зв’язку з цим, повідомляємо, що Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради ініціює судове оскарження зазначеного Висновку та подає позов до адміністративного суду з метою його скасування. Відповідні процесуальні документи щодо відкриття провадження будуть надані додатково після їх реєстрації у суді. На підставі викладеного просимо призупинити реалізацію висновку ДАСУ до моменту прийняття судового рішення щодо правомірності здійсненої Закупівлі.
2025-03-24 15:41:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 31.03.2025 року подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. |
Дата публікації: | 01 квітня 2025 |
Номер відкриття провадження: | 2-а/480/3290/25 |
Дата відкриття провадження: | 01 квітня 2025 |
Документи:
07 квітня 2025 14:23
|
Електронний підпис |
01 квітня 2025 08:42
|
Позовна_169.jpg |
01 квітня 2025 08:42
|
Позовна__169.jpg |
07 квітня 2025 14:23
|
Електронний підпис |
01 квітня 2025 08:46
|
Електронний підпис |
01 квітня 2025 08:42
|
Позовна_169.jpg |
01 квітня 2025 08:42
|
Позовна__169.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУМИМОСТОБУД" |
100 058 780,10
UAH з ПДВ
|
100 058 780,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУМИМОСТОБУД" #21118361 |
Переможець |
100 058 780,10
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2025 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2025 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2025 16:39
|
Календарний графік ПРУ 26 школа 2025 рік.xlsx | зміни до договору |
19 лютого 2025 16:29
|
План фін ПРУ 26 школа ду 1.doc | зміни до договору |
19 лютого 2025 16:29
|
ду 1 до дог 25 прозоро Сумимостобуд.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2025 16:29
|
Договірна ціна ПРУ 26 школа 25 рік.xlsx | зміни до договору |
19 лютого 2025 16:29
|
Д у №1 ПРУ 26 школа.doc | зміни до договору |
19 лютого 2025 16:29
|
Договірна ціна ПРУ 26 школа.xlsx | зміни до договору |
19 лютого 2025 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2025 16:25
|
Календарний графік ПРУ 26 школа.xlsx | укладений |
19 лютого 2025 16:23
|
Інформація про ціни ПРУ 26 школа.xlsx | укладений |
19 лютого 2025 16:23
|
дог 1 25 прозоро.pdf | укладений |
19 лютого 2025 16:23
|
План фін ПРУ 26 школа.doc | укладений |
19 лютого 2025 16:23
|
Договірна ціна ПРУ 26 школа.xlsx | укладений |
19 лютого 2025 16:23
|
1 25 ПРУ 26 школа.doc | укладений |
19 лютого 2025 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування враховуючи обсяги бюджетних асигнувань Замовника Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії Договору №1/25 від 17.02.2025 до 31.12.2026 |
Номер договору про закупівлю: | 1/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |