Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20508841 |
Вебсайт: | http://inter4.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива,будинок 2 |
Контактна особа: |
Паюніна Анастасія Віталіївна +380612247968 zp.inter4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2024 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 703 295,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 516,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 | |
Підписання договору | Повторювана поставка | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2024 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2024 15:11 |
Додаток 3.docx | |
27 грудня 2024 15:11 |
Додаток 1.docx | |
27 грудня 2024 15:11 |
Додаток 2.docx | |
27 грудня 2024 15:11 |
Додаток 4.docx | |
27 грудня 2024 15:11 |
Додаток 5.docx | |
27 грудня 2024 15:11 |
Додаток 6.docx | |
27 грудня 2024 15:11 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-02-000031 ● 70ddfe88202d4dc8b121d6d63f26216e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2025 17:25 |
Н А К А З
02.01.2025 № 1-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 02.01.2025 № 1 -З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2) UA-2024-12-27-009444-a, яку проводить Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей»» Запорізької обласної ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-02 17:27:24
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Яловича охолоджена, Філе куряче охолоджене, Куряче м'ясо стегна без кістки охолоджене, Свинина охолоджена» (код ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-27-009444-a), яка проводиться Комунальним закладом «Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей»» Запорізької обласної ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 11-2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Так, предмет даної закупівлі містить м’ясо свинини, яловичини та куряче, які віднесено до Переліку згідно додатку 2 Особливостей, очікувана вартість закупівлі - 703 295,50 грн.
У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Відтак, прошу надати пояснення (з обов’язковим наданням підтвердних документів) чи здійснювалась закупівля свинини, яловичини та курятини з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-06 09:26:13
Про надання пояснення
На вимогу Держаудит служби про надання інформації дата: 2025-01-02 17:27:24 стосовно закупівлі UA-2024-12-27-009444-a, а саме: «Відповідно до пункту 11-2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Так, предмет даної закупівлі містить м’ясо свинини, яловичини та куряче, які віднесено до Переліку згідно додатку 2 Особливостей, очікувана вартість закупівлі - 703 295,50 грн. У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Відтак, прошу надати пояснення (з обов’язковим наданням підтвердних документів) чи здійснювалась закупівля свинини, яловичини та курятини з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями».
Наступним Замовник - Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей»» Запорізької обласної ради, повідомляє, що діє на принципах прозорості та відкритості із метою дотримання добросовісної конкуренції.
І задля уникнення порушень у сфері законодавства України із дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 22.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовником було прийнято рішення задля усунення порушення, шляхом відміни закупівлі (відкритих торгів з особливостями) відповідно до п.п. 2 п. 50 Постанови «Особливості» Замовник відміняє відкриті торги у разі:
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Також, наголошуємо, що порушення було виправлено шляхом закупівлі через електронний каталог, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-01-05-000212-a.
Замовник гарантує, що у подальшому дотримуватиметься повної відповідності вимогам чинного законодавства України.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-01-06 09:05:37
Пояснення з власної ініціативи
На вимогу Держаудит служби про надання інформації дата: 2025-01-02 17:27:24 стосовно закупівлі UA-2024-12-27-009444-a, а саме: «Відповідно до пункту 11-2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Так, предмет даної закупівлі містить м’ясо свинини, яловичини та куряче, які віднесено до Переліку згідно додатку 2 Особливостей, очікувана вартість закупівлі - 703 295,50 грн. У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Відтак, прошу надати пояснення (з обов’язковим наданням підтвердних документів) чи здійснювалась закупівля свинини, яловичини та курятини з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями».
Наступним Замовник - Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей»» Запорізької обласної ради, повідомляє, що діє на принципах прозорості та відкритості із метою дотримання добросовісної конкуренції.
І задля уникнення порушень у сфері законодавства України із дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 22.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовником було прийнято рішення задля усунення порушення, шляхом відміни закупівлі (відкритих торгів з особливостями) відповідно до п.п. 2 п. 50 Постанови «Особливості» Замовник відміняє відкриті торги у разі:
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Також, наголошуємо, що порушення було виправлено шляхом закупівлі через електронний каталог, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-01-05-000212-a.
Замовник гарантує, що у подальшому дотримуватиметься повної відповідності вимогам чинного законодавства України.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 06 січня 2025 09:08 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: закупівля повинна бути здійснена через електронний каталог шляхом запиту ціни пропозицій відповідно до пункту 11-2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги з особливостями у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
06 січня 2025 09:08
|
Протокол |
Дата оприлюднення: | 06 січня 2025 09:30 |
Кінець періоду оскарження: | 17 січня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 17 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: закупівля повинна бути здійснена через електронний каталог шляхом запиту ціни пропозицій відповідно до пункту 11-2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги з особливостями у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
06 січня 2025 09:30
|
Електронний підпис |
06 січня 2025 09:28
|
Протокол |