Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-25П_08_ВО) Послуги з розсилки SMS повідомлень по Україні
Очікувана вартість
11 387 853,12 UAH
UA-2024-12-27-006058-a ● 07bd6eb4e3824cc1be5ccb4af46dfc29
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Шатохін Дмитро Олександрович 380443097273 pk_inshi@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2024 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2025 18:00 |
Початок аукціону: | 07 січня 2025 13:55 |
Початок аукціону: | 07 січня 2025 13:55 |
Очікувана вартість: | 11 387 853,12 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 878,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 4 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-12-27-004541-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_08_ВО) ДК 021:2015 – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги з розсилки SMS повідомлень по Україні)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 64212000-5
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі 11 387 853,12 грн без ПДВ (одинадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят три гривні 12 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.01.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_08_ВО) ДК 021:2015 – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги з розсилки SMS повідомлень по Україні)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 64212000-5
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі 11 387 853,12 грн без ПДВ (одинадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят три гривні 12 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.01.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розсилки SMS повідомлень по Україні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2024 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2024 12:51 |
Оголошенння.doc | |
27 грудня 2024 12:51 |
5. Обґрунтування очікуванной вартості 2025.docx | |
27 грудня 2024 12:51 |
ТД послуги.docx | |
27 грудня 2024 12:51 |
Додаток 4. Проект договору.docx | |
27 грудня 2024 12:51 |
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до проекту Договору
Дата подання: 30 грудня 2024 15:57
Дата відповіді: 31 грудня 2024 11:40
У зв’язку з наміром співпрацювати з Вашою Компанією, звертаємося до Вас із наступним.
Пунктом 6.11 Договору встановлено, якщо Виконавець не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову(і) накладну(і), незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової(их) накладної(их) з помилками, строк оплати за отримані Замовником послуги починає свій перебіг з дня реєстрації Виконавцем податкової(их) накладної(их) в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової(их) накладної(их). В такому випадку, Замовник має право притримати оплату/и Виконавцю до дати фактичної реєстрації податкової(их) накладної(их) в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової(их) накладної(их). При цьому, Замовник не несе відповідальності за порушення строків здійснення оплати.
Водночас, відповідно до п. 8.12 Договору, якщо Виконавець не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову(і) накладну(і), чи розрахунок/і коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 20% від суми операції/й по якій не зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову/і накладну/і (для резидентів) чи розрахунок/і корегування протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати відповідної вимоги Замовника.
З метою вірного застосування положень цього пункту Сторони узгодили, що застосування до Виконавця зазначеного штрафу можливо починаючи з 366 календарного дня з дати виникнення у Виконавця податкових зобов’язань з ПДВ, що в свою чергу обумовлено нормами пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України.
Застосування до Виконавця зазначеного штрафу не залежить від того, чи пов’язані вказані порушення (не реєстрація, несвоєчасна реєстрація, реєстрація з помилками) з зупиненням реєстрації такої/их податкової/их накладної/их чи розрахунку/ів корегування.
Стосовно зазначеного вище, звертаємо Вашу увагу на таке.
Сторони не можуть врегулювати свої відносини (визначити взаємні права та обов’язки) в Договорі у спосіб, який суперечить публічному порядку, порушує положення Конституції України, не відповідає загальним засадам цивільного законодавства.
Згідно зі ст. 61 Конституції України, ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.
Зі свого боку вважаємо, що як притримання оплати за надані Послуги, так і штраф у розмірі 20% від суми операції, за якою не зареєстровано/несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову(і) накладну(і), є за своєю суттю одним і тим же видом відповідальності, що носить майновий характер, і накладається за одне і те ж порушення – не реєстрацію/несвоєчасну реєстрацію/реєстрацію з помилками податкової накладної.
Подвійне накладення відповідальності майнового характеру є неприпустимим відповідно до ст. 61 Конституції України, тому наша Компанія не може прийняти одночасно зазначені вище пункти 6.11 та 8.12 Договору. Таким чином, просимо видалити пункт 6.11 з проєкту Договору.
Також додатково просимо викласти пункт 8.12 в наступній редакції:
«8.12. Якщо Виконавець не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову(і) накладну(і), чи розрахунок/і коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 20% від суми операції/й по якій не зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову/і накладну/і (для резидентів) чи розрахунок/і кориегування протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати відповідної вимоги Замовника.
З метою вірного застосування положень цього пункту Сторони узгодили, що застосування до Виконавця зазначеного штрафу можливо починаючи з 366 календарного дня з дати виникнення у Виконавця податкових зобов’язань з ПДВ, що в свою чергу обумовлено нормами пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України.»
Проєктом Договору, опублікованим Замовником у складі тендерної документації, також не передбачена важлива для нашої Компанії гарантія, а саме право на одностороннє розірвання Договору Виконавцем без будь-яких додаткових умов та вимог. Натомість, для Замовника таке право передбачене пунктом 7.4.5 проєкту Договору.
У зв’язку з цим, просимо доповнити проєкт Договору пунктом 7.2.4 наступного змісту:
«7.2.4. Достроково, в односторонньому порядку, розірвати цей Договір з обов’язковим повідомленням іншої Сторони не менш ніж за 10 (десять) календарних днів до бажаної дати розірвання та стягнути усі збитки та витрати, що виникли в наслідок невиконання або неналежного виконання умов цього Договору (якщо таке мало місце). При цьому повідомлення здійснюється шляхом надсилання Замовнику листа-повідомлення в один із способів, зазначених у п.3.2 цього договору. Датою повідомлення вважається дата вказана в листі-повідомленні Виконавця.»
Зазначена вище пропозиція обумовлена таким.
Відповідно до п. 6 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону та п. 17 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від «12» жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ГК України, особливості регулювання майнових відносин суб'єктів господарювання визначаються цим Кодексом. Абз. 2 ч. 1 ст. 175 ГК України встановлено, що майнові зобов'язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Так, ч. 1 ст. 1 ЦК України визначено, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників.
Свобода договору пунктом 3 частини 1 ст. 3 ЦК України визначена засадою цивільного законодавства. Водночас, частиною 1 ст. 627 ЦК України визначено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно з ч. 1 ст. 126 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Стаття 629 ЦК України передбачає, що договір є обов’язковим для виконання сторонами.
Частиною 1 ст. 628 ЦК України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
У відповідності з ч. 3 ст. 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Згідно з ч. 1 ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
За результатами тендеру, сторони укладатимуть господарсько-правовий договір про надання послуг. Оскільки договір є домовленістю, і всі сторони повинні досягнути згоди стосовно його умов до його підписання та набрання ним чинності, просимо прийняти нашу пропозицію та викласти пункти проєкту Договору у зазначеній вище запропонованій редакції.
Також хочемо зазначити, що в документі "Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі" некоректно прорахована орієнтовна вартість закупівлі, а саме Відправка SMS повідомлень на номери зовнішньої мережі та Відправка SMS повідомлень на номери внутрішньої мережі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, проєкт договору складено у відповідності до рекомендованої форми договору, затвердженої рішенням правління АТ «Укрзалізниця» №Ц-82/17 Ком.т. від 18.03.2024 р. Замовник не вважає за доцільне внесення змін до проєкту Договору. Дякуємо за звернення
Щодо договору
Дата подання: 30 грудня 2024 16:51
Дата відповіді: 31 грудня 2024 11:40
Добрий день!
Прохання змінити текст договору, а саме додати умови , відповідно до вимог Постанови КМУ №1179
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text
а саме п.19.2 для відповідності діючому Законодавству:
19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
{Абзац перший пункту 19 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Також просимо додати пункт в розділ прав Виконавця з відповідною нумерацією:
Виконавець має право ініціювати розірвання Договору у разі підвищення Оператором зв’язку ціни (тарифу) за одне SMS-повідомлення на 10%, або більше відсотків від ціни, яка була встановлена Операторами на момент укладання цього Договору . Таке розірвання можливе за умови завчасного письмового повідомлення Замовника Виконавцем. Замовник має право перевірити факт підвищення тарифів на СМС повідомлення шляхом отримання Комерційних пропозицій операторів мобільного зв’язку або СМС-агрегаторів. При цьому, Договір розривається через 60 календарних днів (30 календарних днів в період дії військового стану) з моменту отримання Замовником письмового повідомлення про розірвання Договору, підписаного уповноваженою особою Виконавця.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, проєкт договору складено у відповідності до рекомендованої форми договору, затвердженої рішенням правління АТ «Укрзалізниця» №Ц-82/17 Ком.т. від 18.03.2024 р. Замовник не вважає за доцільне внесення змін до проєкту Договору. Дякуємо за звернення
Щодо змін тарифікації
Дата подання: 01 січня 2025 12:32
Дата відповіді: 03 січня 2025 09:38
Добрий день!
Чи можна, у разі загальноринкових змін умов тарифікації СМС повідомлень, що буде підтверджено відповідною довідкою уповноваженого органу, перегляд вартості СМС на умовах, передбачених п.п. 2 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін, внесених постановою КМУ від 12 травня 2023 р. № 471 з урахуванням прецеденту укладання Філією «ПК» АТ «Укрзалізниця» в 2024 році Додаткової Угоди №1 до Договору №ПК/КП-3/24100/Ю про зміни вартості СМС повідомлень в аналогічних обставинах?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. п. 5.4 проекту договору передбачено "ЦінаДоговору не може бути змінена крім випадків, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості)" в свою чергу п. 19 Особливостей встановлено вичерпний перелік зміни істотних умов в тому числі по зміні ціни. Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 січня 2025 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-ДЕСІЖН ТЕЛЕКОМ" |
11 292 000,00
UAH
|
11 178 121,47
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ВФ Україна" |
11 363 878,53
UAH
|
11 249 999,99
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-ДЕСІЖН ТЕЛЕКОМ" #40948112 |
Переможець |
11 178 121,47
UAH
|
13 січня 2025 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2025 15:37
|
25028_публ.pdf | укладений |
29 січня 2025 15:37
|