Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 05445267 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6 |
Контактна особа: |
Філатова Олена Володимирівна +380442850862 2858412@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2024 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2025 12:51 |
Початок аукціону: | 13 січня 2025 13:22 |
Початок аукціону: | 13 січня 2025 13:22 |
Очікувана вартість: | 126 327 449,39 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику. Гарантія має бути безумовною та безвідкличною (повинна свідчити про безумовний обов’язок гаранта сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації) та не може бути відкликана протягом строку дії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої(их) особи(іб) Гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 630 000,00 грн. (шістсот тридцять тисяч гривень 00 копійок). Розрахунковий рахунок замовника: UA053057490000002600231068004 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідає строку дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 630000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2024 12:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2024 12:46 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
27 грудня 2024 12:46 |
Проект договору.doc | |
27 грудня 2024 12:46 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт згідно предмету закупівлі, із зазначенням предмету договору, року укладання та замовника.
- Копію одного аналогічного договору;
- Копію відгуку, датованого не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі від замовника, з яким був укладений цей договір, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, сума договору та вартість виконаних робіт.
Договірною ціною передбачити перевезення та утилізацію будівельного сміття.
Для визначення кошторисного прибутку та адміністративних витрат використовуються показники відповідно до діючих нормативних документів.
Акти виконаних робіт попередньо мають пройти експертизу в державній або комунальній експертній організації, узгодженій з Замовником. Підрядник укладає договір з такою експертною організацією на проведення перевірки Актів виконаних робіт на відповідність нормативно визначеним вимогам, державним будівельним нормам, зокрема Кошторисним нормам України та проектній документації обсягів, якості та вартості виконаних робіт, в тому числі цін на матеріально-технічні ресурси та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (які приймаються відповідно до підтверджуючих документів та не повинні перевищувати граничні показники рівня цін, узгоджених Замовником), при цьому витрати на проведення експертизи покладаються на Підрядника.
Розрахунок класу наслідків (відповідальності) виконаний на підставі діючих нормативних документів - об’єкт будівництва відноситься до СС3 (значні наслідки).
Підрядна організація забезпечує зважування металобрухту після демонтажу будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» в складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» (бажано на будівельному майданчику).
Скарги до процедури
Дата подання: 07 лютого 2025 13:46
Дата подання: 07 лютого 2025 17:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-25-000022 ● 70aabc9493404395ad2f87628d78f2a2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2025 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.02.2025 № 10-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.02.2025 №10-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-27-005920-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-03 10:21:52
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з демонтажу будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» в складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-12-27-005920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. Встановлено, що Замовником під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" через електронну систему закупівель 24.01.2025 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 25.01.2023 у зв'язку з чим просимо надати копію рішення (протоколу) Уповноваженої особи в якому зазначені підстави та перелік виявлених невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО".
3.Встановлено, що відповідно до рішення уповноваженої особи, що затверджено протоколом №4 від 27.01.2025 пропозиція ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" відхилена у зв'язку з неусуненням виявлених невідповідностей, а саме незавантаженням до 27.01.2025 13 год 41 хв наступних документів: кваліфікаційного сертифікату інженера кошторисника, інформацію про залучення субпідрядника, листи-згоди на обробку персональних даних працівників учасника.
Проте встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції 10 січня 2025 15:07 завантажено файл "02.1 працівники.rar" який містить Свідоцтво інженера-проектувальника Сіухіна Олександра Сергійовича, інженера-проектувальника, в якому зазначено про наявність в нього кваліфікаційного сертифікату АР 014875. При цьому наголошуємо, що дана інформація є публічною та розміщена у вигляді відкритого реєстру за адресою: http://asdev.com.ua/itn/list.php.
Відповідно до ч.5 ст.17 Закону Замовнику заборонено вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
- у зв'язку з чим поясніть правові підстави відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" щодо відсутності інформації в пропозиції учасника кваліфікаційного сертифікату інженера кошторисника.
Також встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції 10 січня 2025 15:0705 завантажено файл "довідка про субпідряд.pdf" в якому зазначена інформація, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш ніж 20 % від вартості договору про закупівлю.
- у зв'язку з чим поясніть правові підстави відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" щодо відсутності інформації в пропозиції учасника на вимогу пункту 5 Додатку №2 тендерної документації (щодо залучення субпідрядника(ків)).
Відповідно до п.6.5 Додатку №2 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання учасником Листа-згоди, що викладений в Додатку № 6. При цьому зазначаємо, що Замовником визначено вимого про надання саме одного документу від учасника, а не від працівників учасника.
Згідно з пунктом 44 Особливостей встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
- у зв'язку з чим поясніть правові підстави відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" щодо відсутності в пропозиції листів-згод працівників учасника, вимога про надання якої не визначена у Додатку №2 тендерної документації.
4. Встановлено, що Замовником під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" через електронну систему закупівель 27.01.2025 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 28.01.2023 у зв'язку з чим просимо надати копію рішення (протоколу) Уповноваженої особи в якому зазначені підстави та перелік виявлених невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО". Поясніть чому Замовником в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не зазначено які саме виявлені невідповідності в пропозиції учасника, що унеможливлює встановити факт їх усунення за відсутності їх конкретизації Замовником?
Яким чином учасник мав можливість виправити невідповідності які не зазначені Замовником в повідомленні про усунення невідповідностей?
5. Відповідно до вимог п.5 Додатку №2 тендерної документації встановлені вимоги до учасників щодо надання інформації про залучення/незалучення субпідрядників при виконанні робіт, а саме:
"У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядника(ків)/співвиконавця(ців) надається інформаційна довідка у довільній формі, з зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, прізвища ім’я по батькові керівника або уповноваженого представника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю, також надається довідка у довільній формі, яка містить інформацію з цього питання."
Отже виходячи з аналізу даних вимог у разі залучення субпідрядників в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору учасники повинні надати довідку з відповідною інформацією в довільній формі. А у разі залучення субпідрядників в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору учасники не повинні надавати будь-яку інформацію з цього приводу.
Встановлено, що учасником ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" у складі пропозиції завантажено файл 11 січня 2025 10:46 з назвою "13.1. Довідка про залучення субпідрядника.pdf" в якому зазначено про намір залучення при виконанні робіт субпідрядну організацію ТОВ "Макон транс екскавація" та надано інформацію про місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, прізвища ім’я по батькові керівника.
Разом з тим згідно до рішення уповноваженої особи, що затверджено протоколом №6 від 29.01.2025 пропозиція ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" відхилена у зв'язку з тим, що учасником ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" не надано інформації в довільній формі про намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядника(ків)/співвиконавця(ців), з зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, прізвища ім’я по батькові керівника, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У зв'язку з чим поясніть правові підстави відхилення пропозиції ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" по вищезазначеному факту.
Крім того згідно до рішення уповноваженої особи пропозиція ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" відхилена у зв'язку з тим, що учасником ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" не надано інформації в довільній формі, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
У зв'язку з чим поясніть яким чином Замовник отримав достовірну інформацію, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю? Т.я. у разі їх залучення, учасник не повинен надавати таку інформацію бо в тендерній документації відсутня вимога щодо надання інформації про залучення субпідрядників в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо кожного питання та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-05 15:24:16
Пояснення
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне:
1. Направляємо відповідні документи щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості:
- Том 13.3. Проект організації будівництва. Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «ПКМЗ» (Черга 2);
- Зведений кошторисний розрахунок, об’єктний та локальний кошторис;
- Технічне завдання;
- Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом: «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва» від 15 грудня 2023 року № 1415/е/23 (ЕХ: 4099-9818-7469-3905).
2. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО – ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», Замовником через електронну систему закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у поданій тендерній пропозиції, з переліком виявлених невідповідностей. Протокол №3 від 24.01.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою додається.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Таким чином, Замовник не має обовʼязку направляти повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у встановленій згідно ч. 16 ст. 29 Закону.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
3. Відповідно до підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку №2 тендерної документації зазначена вимога, щодо наявності в учасника працівниківтендерної документації зазначена вимога щодо наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про наявність у Учасника працівників потрібної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, котрі передбачені технічним завданням із зазначенням номерів та дат видачі документу (кваліфікаційних сертифікатів, дипломів, тощо) чинних на момент надання, зокрема, інженера кошторисника (на підтвердження надаєкваліфікаційний сертифікатчинний на момент надання).
Під час формування кваліфікаційних вимог тендерної документації Замовник керується нормами чинного діючого законодавства, а також отримує інформацію з публічних джерел у тому числі відкритих реєстрів та баз даних, зокрема з реєстру атестованих осіб (атестаційна архітектурно-будівельна комісія) http://asdev.com.ua/itn/list.php.
При цьому, інформація щодо проектувальників у реєстрі атестованих осіб (атестаційна архітектурно-будівельна комісія) http://asdev.com.ua/itn/list.php є актуальною станом на 10.12.2020 року. Відповідно у Замовника відсутня можливість перевірити статус (чинний) кваліфікаційного сертифікату інженера-проектанта Сіухіна Олександра Сергійовича на момент надання.
Отже,пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
Пунктом 5 Додатку №2 тендерної документації зазначена вимога, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю, також надається довідка у довільній формі, яка містить інформацію з цього питання.
Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» у складі своєї тендерної пропозиції надана довідка про незалучення субпідрядників від 10.01.2025р. №005 в який міститься інформація, що Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю, що не підтверджує вимоги тендерної документації.
Також, надано довідку про незалучення субпідрядників від 24.01.2025 №002 в який міститься інформація, що Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців у обсязі більше 20% від вартості договору про закупівлю, що не підтверджує вимоги тендерної документації.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» не надав довідку що не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Отже, пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
Підпунктом 6.5. пункту 6 Додатку №2 тендерної документації, зазначена вимога, щодо надання листа-згоди викладеного в Додатку №6 до тендерної документації.
Додатком №6 (Лист-згода) тендерної документації міститься вимога, а саме:
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я__________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові працівника учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» у складі тендерної пропозиції не надало листа-згоди на обробку персональних даних частини працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт від 24.01.2025 №001 (з пункту 11 по пункт 333).
Рішенням Конституційного суду України від 20 січня 2012 року №2-рп/2012 визначено, що Конституційний Суд України, даючи офіційне тлумачення частин першої, другої статті 32 Конституції України, вважає, що інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї)- це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування тощо, дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами, зокрема членами сім’ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваютьсяу побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних стосовно виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов’язану зі здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Така інформація про фізичну особу та членів її сім’ї є конфіденційною і може бути поширена тільки за їх згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Отже, пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
4. Вивчивши дане питання не зрозуміла по якому Учаснику надавати документи та пояснення, а саме по ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» чи по ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО». Разом з тим, надаємо наступну інформацію щодо відсутності конкретизації невідповідностей. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Таким чином, Замовник не має обовʼязку направляти повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у встановленій згідно ч. 16 ст. 29 Закону.
5. Пунктом 5 Додатку №2 тендерної документації зазначена вимога, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядника(ків)/співвиконавця(ців) надається інформаційна довідка у довільній формі, з зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, прізвища ім’я по батькові керівника або уповноваженого представника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надана довідка щодо залученнясубпідрядників/співвиконавців від 10.01.2025р. №14-015, в якій не зазначено в якому обсязі від вартості договору про закупівлю буде залучений субпідрядник/співвиконавець.
Отже, пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
Пунктом 5 Додатку №2 тендерної документації зазначена вимога, якщо Учасник не планує залучатидо виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучатив обсязіменшому ніж 20% від вартості договору про закупівлю, також надається довідка у довільній формі, яка містить інформацію з цього питання.
УчасникТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» не надав довідку що не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязіменшому ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Отже, пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
Додатки:
1. Протокол № 3 від 24.01.2025 року;
2. Том 13.3. Проект організації будівництва. Демонтаж будівлі цеху №5АТ «ПКМЗ» (Черга2);
3. Зведений кошторисний розрахунок, об’єктний та локальний кошторис.
4. Технічне завдання;
5. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом: «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва» від 15 грудня 2023 року № 1415/е/23(ЕХ: 4099-9818-7469-3905).
- Протокол № 3 від 24.01.2025 року
- Том 13.3. Проект організації будівництва. Демонтаж будівлі цеху №5АТ «ПКМЗ» (Черга2)
- Зведений кошторисний розрахунок, об’єктний та локальний кошторис
- Технічне завдання
- Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом: «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва» від 15 грудня 2023 року № 1415/е/23(ЕХ: 40
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2025 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
80 556 293,82
UAH з ПДВ
|
80 556 293,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
99 798 153,64
UAH з ПДВ
|
99 798 153,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" |
124 432 537,64
UAH з ПДВ
|
121 121 120,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ" |
125 703 073,18
UAH з ПДВ
|
121 121 121,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД" |
126 074 794,50
UAH з ПДВ
|
126 074 794,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Відхилено |
80 556 293,82
UAH з ПДВ
|
27 січня 2025 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2025 13:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" #24838096 |
Відхилено |
99 798 153,64
UAH з ПДВ
|
29 січня 2025 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2025 15:39
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" #37131764 |
Рішення скасоване |
121 121 120,94
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 09:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2025 15:55
|
КОНСОРЦІУМ "ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ" #45747696 |
Рішення скасоване |
121 121 121,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 09:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2025 16:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" #37131764 |
Очікує рішення |
121 121 120,94
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 09:27
|