Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
1 757 539,22 UAH
UA-2024-12-26-014383-a ● 8b278ff415cb409f9bddc06d1aad8ccc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Анастасія Озерова +380442814933 zakup@treasury.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2024 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2025 15:09 |
Початок аукціону: | 06 січня 2025 15:09 |
Очікувана вартість: | 1 757 539,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 787,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться щомісячно шляхом оплати Замовником 100% вартості наданих Послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2024 17:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Додаток_№_4_Учасн_п.47.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Додаток_№_6_Тендерна.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_157_ВАГР_ВТ_Прибир_Протокол_УО.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Додаток_№_2_ТЗ.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Додаток_№_5_Перемож_п.47.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Додаток_№_8_Учасн_підпис.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Оголошення ВТ.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Додаток_№_1_Переліки.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Додаток_№_7_Догов.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Додаток_№_9_Перемож_підпис.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Додаток_№_3_Кваліф_.docx | |
26 грудня 2024 17:03 |
2024.12.26_Тендерна_документацiя_ВТ_зі змінами по примірній ТД МЕУ_26.12.2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КЕП /УЕП
Дата подання: 29 грудня 2024 20:13
Дата відповіді: 30 грудня 2024 17:40
Шановний Замовнику !
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Тобто Учасник згідно Закону має право не тільки підписувати КЕП (кваліфікованим електроним підписом) , але й УЕП (удосконаленим електронним підписом ) . В зв'язку з цим просимо Вас привести тендерну документацію згідно чинного Законордавства України та внести зміни згідно Закону України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання, поставлене потенційним учасником закупівлі о 20:13 29.12.2024 до оголошеної Казначейством процедури закупівлі «90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-26-014383-a):
Вітаємо! Державна казначейська служба України (далі – Казначейство) розглянула Ваше питання, предметно проаналізувавши наведені обставини, та повідомляє наступне.
1. Статтею 6 Конституції України визначено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією межах і відповідно до законів України.
Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
2. Нормативно-правове регулювання сфери публічних закупівель підпадає під дію спеціального Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та підзаконних актів, виданих на його виконання.
Відповідно до положень частини 3 статті 12 Закону № 922-VIII під час використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до положень частини 5 статті 22 Закону № 922-VIII замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до абзацу третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – порядок № 1082), що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Отже, спеціальними нормами у сфері публічних закупівель (а саме – порядком № 1082) чітко передбачено застосування саме кваліфікованого електронного підпису, а не удосконаленого електронного підпису.
Слід зазначити, що відповідно до Закону України від 01.12.2023
№ 2801-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про
взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементації законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації» внесено зміни до назви Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII, слова «Про електронні довірчі послуги» замінено словами «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України
від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Водночас пункт 59 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначає, що удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі – УЕП), – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Тобто поняття «КЕП» та «УЕП» законодавчо розмежовані.
При цьому відповідно до частини шостої статті 18 Закону № 2155-VIII КЕП має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Також, звертаємо увагу, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 було реалізовано експериментальний проект щодо забезпечення можливості використання не пізніше ніж до 05.03.2022 удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022
№ 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» надано можливість використовувати УЕП на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування. При цьому, дану постанову відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.01.2024 № 88 визнано такою, що втратила чинність (з 01.02.2024).
Отже, враховуючи вищезазначене, беручи до уваги вимоги порядку № 1082 та з огляду на положення Закону № 2155-VIII, та внесення змін до відповідних підзаконних актів, визначена Казначейством вимога щодо накладення учасниками процедури закупівлі на тендерні пропозиції виключно КЕП є обгрунтованою.
Вітаємо! Державна казначейська служба України (далі – Казначейство) розглянула Ваше питання, предметно проаналізувавши наведені обставини, та повідомляє наступне.
1. Статтею 6 Конституції України визначено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією межах і відповідно до законів України.
Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
2. Нормативно-правове регулювання сфери публічних закупівель підпадає під дію спеціального Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та підзаконних актів, виданих на його виконання.
Відповідно до положень частини 3 статті 12 Закону № 922-VIII під час використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до положень частини 5 статті 22 Закону № 922-VIII замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до абзацу третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – порядок № 1082), що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Отже, спеціальними нормами у сфері публічних закупівель (а саме – порядком № 1082) чітко передбачено застосування саме кваліфікованого електронного підпису, а не удосконаленого електронного підпису.
Слід зазначити, що відповідно до Закону України від 01.12.2023
№ 2801-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про
взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементації законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації» внесено зміни до назви Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII, слова «Про електронні довірчі послуги» замінено словами «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України
від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Водночас пункт 59 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначає, що удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі – УЕП), – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Тобто поняття «КЕП» та «УЕП» законодавчо розмежовані.
При цьому відповідно до частини шостої статті 18 Закону № 2155-VIII КЕП має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Також, звертаємо увагу, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 було реалізовано експериментальний проект щодо забезпечення можливості використання не пізніше ніж до 05.03.2022 удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022
№ 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» надано можливість використовувати УЕП на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування. При цьому, дану постанову відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.01.2024 № 88 визнано такою, що втратила чинність (з 01.02.2024).
Отже, враховуючи вищезазначене, беручи до уваги вимоги порядку № 1082 та з огляду на положення Закону № 2155-VIII, та внесення змін до відповідних підзаконних актів, визначена Казначейством вимога щодо накладення учасниками процедури закупівлі на тендерні пропозиції виключно КЕП є обгрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2025 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 542 456,00
UAH з ПДВ
|
1 524 880,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІРМА САТУРІ" |
1 580 000,00
UAH з ПДВ
|
1 529 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 588 000,00
UAH з ПДВ
|
1 588 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 656 000,00
UAH з ПДВ
|
1 656 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2789403470 |
Переможець |
1 524 880,59
UAH з ПДВ
|
08 січня 2025 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2025 17:27
|
3_25_23_01_Прибиран.pdf | укладений |
23 січня 2025 17:24
|