Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)
Очікувана вартість
478 434 919,00 UAH
UA-2024-12-26-010165-a ● 7a11f9aa8f354f5a97d755c3b6f5a849
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Вебсайт: | https://km.restoration.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна 380382783250 tender.km@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2024 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2025 13:01 |
Початок аукціону: | 21 січня 2025 13:01 |
Очікувана вартість: | 478 434 919,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 784 349,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 2 392 174,59 гривень (два мільйони триста дев’яносто дві тисячі сто сімдесят чотири гривні 59 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 код ЄДРПОУ 25879878 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 748 2017 2034 3291 0011 0000 2424. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2392174.59 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 0,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: − банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; − іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-__________), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: − посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); − умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); − умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, погодження із гарантом умов договору та додаткових угод до нього тощо); − обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; − умови відкликання гарантії банком-гарантом. В разі якщо банківська гарантія не буде відповідати вимогам встановлених в частині 5 Розділу 6 тендерної документації, це буде вважатися ненаданням переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 код ЄДРПОУ 25879878 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2026
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо врахування плану технічного прикриття доріг обороного значення.
Дата подання: 03 січня 2025 18:29
Дата відповіді: 06 січня 2025 17:00
Доброго вечора ,шановний Замовнику. Відповідно до статі 2 Закону України "Про функціонування єдиної транспортної системи України", одним із основних завдань єдиної транспортної системи України є технічне прикриття та відбудова найважливіших об’єктів та споруд оборонного значення. Згідно статті 9 зазначеного Закону забезпечення функціонування усіх видів транспорту, технічного прикриття та відбудови шляхів сполучення в особливий період покладається на центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, якому надається право залучати для виконання цих завдань структурні підрозділи та транспортні засоби підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форм власності.
Чи враховані в опублікованій тендерній документації на закупівлю послуг з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) вимоги статей 2 та 9 Закону України "Про функціонування єдиної транспортної системи України" та статті 5^1 Закону України “Про автомобільні дороги” в умовах дії воєнного стану в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
А згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями):
22. Державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
23. Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленом статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
А також в пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) чітко зазначено: фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
А згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями):
22. Державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
23. Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленом статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
А також в пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) чітко зазначено: фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Щодо підтвердження виробничих баз
Дата подання: 03 січня 2025 23:31
Дата відповіді: 06 січня 2025 17:01
Шановний Замовник!
Додатком №5 до ТД (Проект Договору) Розділом 2 «Основні відомості» П.2.5 передбачено, що цей розділ повинен містити: “Перелік виробничих баз – основних ланок не менше 2-х та 4-х низових ланок (місця для стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ) тощо), які є необхідними надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги».”
Водночас п.2 Додатку №2 до ТД протирічить вищевикладеним вимогам.Так цим пунктом вимагається:
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій.
Так цими вимогами ТД не конкретизовано кількість баз, їх місцерозташування згідно чинних норм. Для підтвердження відповідності цьому кваліфкритерію достатньо надати документи, що підтверджують лише наявність офісних приміщень без наявності географічного розташування(наприклад в Польщі) і це буде достатнім щодо підтвердження потенційним учасником кваліфкритерію щодо наявності виробничих баз.
При цьому переможець процедури закупівлі вже повинен відповідати вимогам щодо наявності виробничих баз як це зазначено у Додатку №5 до ТД (Проект Договору). У противному разі договір не буде укладено.
При чинній редакції ТД незрозуміло як замовник буде оцінювати потенційних учасників на стадії кваліфікації переможця закупівлі вимогам щодо наявності виробничих баз.
Таким чином з метою уникнення ризику зриву тендеру, враховуючи стратегічну важливість предмету закупівлі, місцерозташування та категорії доріг згідно ТЗ закупівлі, в умовах воєнного стану - просимо вимоги щодо наявності виробничих баз у Додатку №2 до ТД викласти відповідно до вимог, викладених згідно Додатку №5 до ТД (Проект Договору).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник керується статтею 5 (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому внесення змін до тендерної документації не доцільне.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому внесення змін до тендерної документації не доцільне.
Щодо підтвердження асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів)
Дата подання: 03 січня 2025 23:59
Дата відповіді: 06 січня 2025 17:02
Щоб відповідати цим вимогам Виконавець, а фактично потенційний учасник повинен мати доступ до асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів). Крім того існують стандарти та норми щодо відстані та часу транспортування асфальтобетонних сумішей, щоб роботи/послуги були виконані якісно, відповідали вимогам щодо відповідності до нормативів вказаних в п.1.3. Додатку №5 до ТД (Проект Договору) та відповідали вимогам гарантії П.2.10. Додатку №5 до ТД (Проект Договору).
Проте не зрозуміло як замовник буде перевіряти потенційного переможця закупівлі щодо відповідності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів) чинним нормативам та стандартам, оскільки ТД не містить жодних вимог щодо його місцерозташування та атестації/сертифікації виробництва. Таким чином існує ризик невиконання договору в майбутньому, що може бути критичним щодо утримання доріг, передбачених ТЗ закупівлі, враховуючи їх транзитне значення в умовах воєнного стану. На території Хмельницької області велика кількість асфальтобетонних заводів. Тому з метою уникнення ризиків, якісного та своєчасного забезпечення утримання транзитних важливих доріг, просимо внести зміни в Додаток №2 до ТД, де передбачити наявність 2-3-х асфальтобетонних заводів, які повинні знаходитись на території Хмельницької області в районі місця розташування (передбачених в ТЗ закупівлі автомобільних доріг), відповідно до відстаней транспортування асфальтобетонних сумішей встановлених чинними нормами та стандартами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник керується статтею 5 (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому внесення змін до тендерної документації не доцільне.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому внесення змін до тендерної документації не доцільне.
пропоную послуги бухгалтера , контроль виконання договорів
Дата подання: 04 січня 2025 06:41
Дата відповіді: 07 січня 2025 17:03
ФОП Бровко Г.А. іпн 2720910866
Пропоную послуги веденя бухгалтеріх.
Контроль виконання договорів
Великий досвід ведення будівництва
програми 1с8.1.2.3. УПП, УТП, УТ.
тел. +380975351805
5351805g@ukr.net
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 6) частини 1 статті 5 Закону України «Про зайнятість населення» від 5 липня 2012 року № 5067-VI (із змінами)(далі -Закон), держава гарантує у сфері зайнятості безоплатне сприяння у працевлаштуванні, обранні підходящої роботи та одержанні інформації про ситуацію на ринку праці та перспективи його розвитку.
Частиною 2 статті 6 Закону передбачено, що реалізація права на вибір місця, виду діяльності та роду занять здійснюється шляхом самостійного забезпечення особою своєї зайнятості чи звернення з метою працевлаштування до роботодавця або за сприяння центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, чи суб'єкта господарювання, який надає послуги з посередництва у працевлаштуванні.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області не надає послуг та не є посередником щодо надання послуг у працевлаштуванні.
Частиною 2 статті 6 Закону передбачено, що реалізація права на вибір місця, виду діяльності та роду занять здійснюється шляхом самостійного забезпечення особою своєї зайнятості чи звернення з метою працевлаштування до роботодавця або за сприяння центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, чи суб'єкта господарювання, який надає послуги з посередництва у працевлаштуванні.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області не надає послуг та не є посередником щодо надання послуг у працевлаштуванні.
оформлення документів тендерної пропозиції
Дата подання: 04 січня 2025 17:03
Дата відповіді: 07 січня 2025 17:06
Шановний Замовнику! ТД передбачено, що документи тендерної пропозиції можуть бути створені та подані учасниками з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» у формі електронних документів.
Слід зазначити, що такого закону, як ЗУ "Про електронні довірчі послуги" з 01.01.2024 не існує, оскільки його назва на сьогоднішній день ЗУ «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022).
Таким чином, просимо розяснити як виконати вимоги щодо оформлення документів тендерної пропозиції згідно ЗУ "Про електронні довірчі послуги", який відсутній на дату подання тендерних пропозицій .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації №71/1 від 26 грудня 2024 року в частині 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (11-12 сторінка) передбачено, а саме:
УВАГА!!!
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Аби привести у відповідність тендерну документацію №71/1 від 26 грудня 2024 року, а саме на сторінці 8 та 35, будуть внесені відповідні зміни.
УВАГА!!!
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Аби привести у відповідність тендерну документацію №71/1 від 26 грудня 2024 року, а саме на сторінці 8 та 35, будуть внесені відповідні зміни.
підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо)
Дата подання: 04 січня 2025 17:25
Дата відповіді: 07 січня 2025 17:10
Доброго дня, шановний замовник.Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій.
При цьому не передбачено вимог щодо кількості виробничих баз, офісних приміщень але вони вказані у множині. Крім того незрозуміло чи буде учасник відповідати вимогам документації при їх наявності у Львівській чи Рівненській області.
Просимо уточнити підтвердження інформації щодо підтвердження про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під час проведення розрахунку потреби виробничих баз, учасник повинен керуватися розділом 13 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» та розділом 8 ДСТУ 9185:2022 «Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг», відповідно цих основних нормативних документів визначено необхідність 2-х основних ланок служби утримання доріг та наявності 4-х низових ланок служби утримання для доріг І-ІІ-ІІІ технічної категорії за територіальним принципом. З яких ділянки автомобільних доріг міжнародного, національного та територіального значення (9,8 км І технічної категорії, 106,8 км ІІ технічної категорії, 305,1 ІІІ технічної категорії). Виробничі бази повинні розміщуватися безпосередньо біля автомобільних доріг, при чому на 1 основну ланку служби утримання повинно припадати до 225 км протяжність доріг обслуговування, а на 1 низову ланку до 80 км.
проект договору та виробничі бази
Дата подання: 04 січня 2025 17:46
Дата відповіді: 07 січня 2025 17:12
Доброго дня!
Проектом договору передбачено що підрядник повинен “мати не менше 2-х та 4-х низових ланок (місця для стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ) тощо), які є необхідними надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги».” Також відповідно до П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг, які є чинними, також передбачені вимоги щодо місцярозташування та кількості виробничих баз: стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ).
Водночас Тендерною документацією не встановлено вимоги щодо місцярозташування та кількості виробничих баз: стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ)
У нас як у потенційного учасника виникає питання, чи при наданні послуг ми повинні дотримуватись ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» та П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг. Якщо ми не повинні цього дотримуватись – то просимо внести зміни і виключити з проекту договору вищезазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під час проведення розрахунку потреби виробничих баз, учасник повинен керуватися розділом 13 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» та розділом 8 ДСТУ 9185:2022 «Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг», відповідно цих основних нормативних документів визначено необхідність 2-х основних ланок служби утримання доріг та наявності 4-х низових ланок служби утримання для доріг І-ІІ-ІІІ технічної категорії за територіальним принципом. З яких ділянки автомобільних доріг міжнародного, національного та територіального значення (9,8 км І технічної категорії, 106,8 км ІІ технічної категорії, 305,1 ІІІ технічної категорії). Виробничі бази повинні розміщуватися безпосередньо біля автомобільних доріг, при чому на 1 основну ланку служби утримання повинно припадати до 225 км протяжність доріг обслуговування, а на 1 низову ланку до 80 км.
Даний пункт не може бути виключений з проекту договору.
Даний пункт не може бути виключений з проекту договору.
Місцезнаходження АБЗ
Дата подання: 04 січня 2025 18:27
Дата відповіді: 07 січня 2025 17:14
Додатком 2 до ТД п.3.Таблицею 4 передбачено вказати інформацію щодо місцезнаходження АБЗ під час виконання робіт/надання послуг (адреса).Далі документацією не встановлено вимог щодо відстані та часу транспортування асфальтобетонних сумішей.
Нам як професійній досвідченій компанії відомо нормативні документи, які передбачають вимог щодо відстані та часу транспортування асфальтобетонних сумішей.
Так Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші розраховується відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі пункт 20.8.2 ДБН.
Виникає питання, якщо ми маємо АБЗ у Рівненській області за 200 км від доріг зазначених утендерній документаціїї цієї закупівлі чи будемо ми відповідати вимогам тендерної документації ???та не буде відхилена наша пропозиція?, оскільки в проекті договору вказано, що ми повинні відповідати:
- ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»;
А щоб відповідати вказаним нормативним документам, АБЗ повинно знаходитись на відстані не більше 150 км та відстань транспортування асфальтобетонних сумішей не більше 3 годин.
Оскільки ТД не встановлено жодних вимог щодо часу та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, просимо виключити з проекту договору, що виконавець повинен відповідати :
- ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області здійснює діяльність керуючись чинним законодавством, оскільки норми ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами) встановлюють вимоги до транспортування асфальтобетонної суміші, такі вимоги повинні бути дотримані та їх дотримання фіксується в ході прийняття послуг з експлуатаційного утримання обов’язково. Даний пункт не може бути виключеним з проекту договору.
При подачі пропозицій учасник повинен керуватися нормами діючого законодавства в тому числі таблицею 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами).
При подачі пропозицій учасник повинен керуватися нормами діючого законодавства в тому числі таблицею 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами).
кількісь баз
Дата подання: 04 січня 2025 18:43
Дата відповіді: 07 січня 2025 17:15
Добрий вечір
Яка повинна бути кількість баз? Бо в документації вказано виробничі бази а не одна, проте не вказанокількість
Також просимо роз’яснити місцезнаходження цих баз, чи повинно їх мізнезнаходження відповідати П Г.1-218-118:2005 “Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг”, бо в документації про це нічого не вказано, а в договорі вже вимагаєте.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під час проведення розрахунку потреби виробничих баз, учасник повинен керуватися розділом 13 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» та розділом 8 ДСТУ 9185:2022 «Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг», відповідно цих основних нормативних документів визначено необхідність 2-х основних ланок служби утримання доріг та наявності 4-х низових ланок служби утримання для доріг І-ІІ-ІІІ технічної категорії за територіальним принципом. З яких ділянки автомобільних доріг міжнародного, національного та територіального значення (9,8 км І технічної категорії, 106,8 км ІІ технічної категорії, 305,1 ІІІ технічної категорії). Виробничі бази повинні розміщуватися безпосередньо біля автомобільних доріг, при чому на 1 основну ланку служби утримання повинно припадати до 225 км протяжність доріг обслуговування, а на 1 низову ланку до 80 км.
кількісь баз
Дата подання: 10 січня 2025 18:38
Дата відповіді: 13 січня 2025 17:32
Шановний Замовник!
По цій закупівлі було поставлено запитання щодо кількості баз: «Яка повинна бути кількість баз? Бо в документації вказано виробничі бази а не одна, проте не вказано кількість Також просимо роз’яснити місцезнаходження цих баз, чи повинно їх мізнезнаходження відповідати П Г.1-218-118:2005 “Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг”, бо в документації про це нічого не вказано, а в договорі вже вимагаєте.»
На це запитання Замовником була надана відповідь: «Під час проведення розрахунку потреби виробничих баз, учасник повинен керуватися розділом 13 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» та розділом 8 ДСТУ 9185:2022 «Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг», відповідно цих основних нормативних документів визначено необхідність 2-х основних ланок служби утримання доріг та наявності 4-х низових ланок служби утримання для доріг І-ІІ-ІІІ технічної категорії за територіальним принципом. З яких ділянки автомобільних доріг міжнародного, національного та територіального значення (9,8 км І технічної категорії, 106,8 км ІІ технічної категорії, 305,1 ІІІ технічної категорії). Виробничі бази повинні розміщуватися безпосередньо біля автомобільних доріг, при чому на 1 основну ланку служби утримання повинно припадати до 225 км протяжність доріг обслуговування, а на 1 низову ланку до 80 км.»
Проте Вами не внесено змін в тендерну документацію стосовно вимог до баз, як це зазначено у наданій Вами відповіді. Але вимоги щодо баз є в Проекті договору. Згідно усталеної практики Органу скарження(АМКУ) Учасник при підготовці тендерної пропозиції повинен керуватись вимогами тендерної документації, а не відповідями Замовника на запитання. Також Орган Оскарження у своїх рішеннях наголошує, що Замовник при оцінці тендерної пропозиції повинен перевіряти її на відповідність вимогам тендерної документації, а не вимогам, які замовник вказує у відповіді на питання.
Також хочемо звернути увагу, що Ст.44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, якою передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на вищевикладене просимо внести зміни в тендерну документацію та встановити кваліфікаційні критерії щодо вимог до виробничих баз як зазначено Вами у вищевикладеній відповіді та Проекті договору. Не внесення змін в тендерну документацію призведе до спотворення тендеру(а можливо й відміну) та порушення принципів закупівлі передбачений ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а особливо стосовно добросовісної конкуренції (подати тендерну пропозицію і перемогти можуть учасники які не відповідають вищевикладеним вимогам)серед учасників, ефективності та пропорційності, об’єктивного (оскільки може перемогти компанія яка не буде в змозі під час укладання договору виконати вимоги щодо наявності баз згідно вимог, як це передбачено в Проекті договору) та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Повідомляємо, що умови проекту договору не суперечать вимогам тендерної документації до учасника процедури закупівлі та чинному законодавству України.
Також ані Закон, ані Особливості не встановлюють обмежень щодо конкретної інформації, яка може бути зазначена у проекті договору замовником для виконавця договору, також відсутня законодавча норма, що усі умови проекту договору, що можуть в майбутньому бути обов’язковими для учасника-переможця, мають дублюватися в тендерній документації для учасника процедури закупівлі.
Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Тож окрім законодавства про публічні закупівлі необхідно враховувати Цивільний та Господарський кодекси України, а також специфіку предмета закупівлі, оскільки законодавством може бути визначено конкретні істотні умови або обмеження, що має містити певний договір.
Також ані Закон, ані Особливості не встановлюють обмежень щодо конкретної інформації, яка може бути зазначена у проекті договору замовником для виконавця договору, також відсутня законодавча норма, що усі умови проекту договору, що можуть в майбутньому бути обов’язковими для учасника-переможця, мають дублюватися в тендерній документації для учасника процедури закупівлі.
Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Тож окрім законодавства про публічні закупівлі необхідно враховувати Цивільний та Господарський кодекси України, а також специфіку предмета закупівлі, оскільки законодавством може бути визначено конкретні істотні умови або обмеження, що має містити певний договір.
проект договору та виробничі бази
Дата подання: 10 січня 2025 18:53
Дата відповіді: 13 січня 2025 17:32
Шановний Замовник!
По цій закупівлі було поставлено запитання щодо баз: «Проектом договору передбачено що підрядник повинен “мати не менше 2-х та 4-х низових ланок (місця для стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ) тощо), які є необхідними надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги».” Також відповідно до П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг, які є чинними, також передбачені вимоги щодо місцярозташування та кількості виробничих баз: стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ).
Водночас Тендерною документацією не встановлено вимоги щодо місцярозташування та кількості виробничих баз: стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ)
У нас як у потенційного учасника виникає питання, чи при наданні послуг ми повинні дотримуватись ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» та П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг. Якщо ми не повинні цього дотримуватись – то просимо внести зміни і виключити з проекту договору вищезазначену вимогу.»
На це запитання Замовником була надана відповідь: «Під час проведення розрахунку потреби виробничих баз, учасник повинен керуватися розділом 13 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» та розділом 8 ДСТУ 9185:2022 «Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг», відповідно цих основних нормативних документів визначено необхідність 2-х основних ланок служби утримання доріг та наявності 4-х низових ланок служби утримання для доріг І-ІІ-ІІІ технічної категорії за територіальним принципом. З яких ділянки автомобільних доріг міжнародного, національного та територіального значення (9,8 км І технічної категорії, 106,8 км ІІ технічної категорії, 305,1 ІІІ технічної категорії). Виробничі бази повинні розміщуватися безпосередньо біля автомобільних доріг, при чому на 1 основну ланку служби утримання повинно припадати до 225 км протяжність доріг обслуговування, а на 1 низову ланку до 80 км.
Даний пункт не може бути виключений з проекту договору.»
Якщо Ви зазначаєте, що вимоги щодо баз не можуть бути виключені з Проекту договору – то просимо внести зміни в тендерну документацію та встановити кваліфікаційні критерії щодо вимог до виробничих баз як зазначено Вами у вищевикладеній відповіді та Проекті договору. Вимоги в проекті договору повинні відповідати вимогам тендерної документації, оскільки спрощення чи відсутність вимог по кваліфікаційних критеріях для учасника і збільшення вимог для переможця (хоча ці вимоги вже встановлені Замовником в проекті договору та відповідають чинним державним нормам та стандартам по яким будуть надаватись послуги по предмету закупівлі) штучно спотворює (може перемогти учасник без відповідної кваліфікації) тендер.
Не внесення змін в тендерну документацію призведе до спотворення тендеру(а можливо й відміни) та порушення принципів закупівлі передбачений ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а особливо стосовно добросовісної конкуренції (подати тендерну пропозицію і перемогти можуть учасники які не відповідають вищевикладеним вимогам)серед учасників, ефективності та пропорційності, об’єктивного (оскільки може перемогти компанія яка не буде в змозі під час укладання договору виконати вимоги щодо наявності баз згідно вимог, як це передбачено в Проекті договору) та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Повідомляємо, що умови проекту договору не суперечать вимогам тендерної документації до учасника процедури закупівлі та чинному законодавству України.
Також ані Закон, ані Особливості не встановлюють обмежень щодо конкретної інформації, яка може бути зазначена у проекті договору замовником для виконавця договору, також відсутня законодавча норма, що усі умови проекту договору, що можуть в майбутньому бути обов’язковими для учасника-переможця, мають дублюватися в тендерній документації для учасника процедури закупівлі.
Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Тож окрім законодавства про публічні закупівлі необхідно враховувати Цивільний та Господарський кодекси України, а також специфіку предмета закупівлі, оскільки законодавством може бути визначено конкретні істотні умови або обмеження, що має містити певний договір.
Також ані Закон, ані Особливості не встановлюють обмежень щодо конкретної інформації, яка може бути зазначена у проекті договору замовником для виконавця договору, також відсутня законодавча норма, що усі умови проекту договору, що можуть в майбутньому бути обов’язковими для учасника-переможця, мають дублюватися в тендерній документації для учасника процедури закупівлі.
Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Тож окрім законодавства про публічні закупівлі необхідно враховувати Цивільний та Господарський кодекси України, а також специфіку предмета закупівлі, оскільки законодавством може бути визначено конкретні істотні умови або обмеження, що має містити певний договір.
Місцезнаходження АБЗ
Дата подання: 10 січня 2025 19:08
Дата відповіді: 13 січня 2025 17:32
По цій закупівлі було поставлено запитання щодо місцезнаходження АБЗ: «Додатком 2 до ТД п.3.Таблицею 4 передбачено вказати інформацію щодо місцезнаходження АБЗ під час виконання робіт/надання послуг (адреса).Далі документацією не встановлено вимог щодо відстані та часу транспортування асфальтобетонних сумішей.
Нам як професійній досвідченій компанії відомо нормативні документи, які передбачають вимог щодо відстані та часу транспортування асфальтобетонних сумішей.
Так Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші розраховується відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі пункт 20.8.2 ДБН.
Виникає питання, якщо ми маємо АБЗ у Рівненській області за 200 км від доріг зазначених утендерній документаціїї цієї закупівлі чи будемо ми відповідати вимогам тендерної документації ???та не буде відхилена наша пропозиція?, оскільки в проекті договору вказано, що ми повинні відповідати:
- ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»;
А щоб відповідати вказаним нормативним документам, АБЗ повинно знаходитись на відстані не більше 150 км та відстань транспортування асфальтобетонних сумішей не більше 3 годин.
Оскільки ТД не встановлено жодних вимог щодо часу та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, просимо виключити з проекту договору, що виконавець повинен відповідати :
- ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»;»
На це запитання Замовником була надана відповідь: «Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області здійснює діяльність керуючись чинним законодавством, оскільки норми ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами) встановлюють вимоги до транспортування асфальтобетонної суміші, такі вимоги повинні бути дотримані та їх дотримання фіксується в ході прийняття послуг з експлуатаційного утримання обов’язково. Даний пункт не може бути виключеним з проекту договору.
При подачі пропозицій учасник повинен керуватися нормами діючого законодавства в тому числі таблицею 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами).»
Якщо Ви зазначаєте, що вищевикладені вимоги щодо асфальтобетонних сумішей не можуть бути виключені з Проекту договору а також «При подачі пропозицій учасник повинен керуватися нормами діючого законодавства в тому числі таблицею 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами)»– то просимо внести зміни в тендерну документацію та встановити кваліфікаційні критерії щодо вимог до місцезнаходження АБЗ як зазначено Вами у вищевикладеній відповіді . Вимоги в проекті договору повинні відповідати вимогам тендерної документації, оскільки спрощення чи відсутність вимог по кваліфікаційних критеріях для учасника і збільшення вимог для переможця (хоча ці вимоги вже встановлені Замовником в проекті договору та відповідають чинним державним нормам та стандартам по яким будуть надаватись послуги по предмету закупівлі) штучно спотворює (може перемогти учасник без відповідної кваліфікації) тендер.
Не внесення змін в тендерну документацію призведе до спотворення тендеру(а можливо й відміни) та порушення принципів закупівлі передбачений ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а особливо стосовно добросовісної конкуренції (подати тендерну пропозицію і перемогти можуть учасники які не відповідають вищевикладеним вимогам)серед учасників, ефективності та пропорційності (оскільки може перемогти компанія яка не буде в змозі дотримуватись вимог щодо якості асфальтобетонних сумішей, як це передбачено в Проекті договору, а підтвердження їх Учасником при прийнятті участі в тендері щодо відповідності нормам законодавства, в тому числі відповідності таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами) тендерною документацією не вимагається), об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Повідомляємо, що умови проекту договору не суперечать вимогам тендерної документації до учасника процедури закупівлі та чинному законодавству України.
Також ані Закон, ані Особливості не встановлюють обмежень щодо конкретної інформації, яка може бути зазначена у проекті договору замовником для виконавця договору, також відсутня законодавча норма, що усі умови проекту договору, що можуть в майбутньому бути обов’язковими для учасника-переможця, мають дублюватися в тендерній документації для учасника процедури закупівлі.
Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Тож окрім законодавства про публічні закупівлі необхідно враховувати Цивільний та Господарський кодекси України, а також специфіку предмета закупівлі, оскільки законодавством може бути визначено конкретні істотні умови або обмеження, що має містити певний договір.
Також ані Закон, ані Особливості не встановлюють обмежень щодо конкретної інформації, яка може бути зазначена у проекті договору замовником для виконавця договору, також відсутня законодавча норма, що усі умови проекту договору, що можуть в майбутньому бути обов’язковими для учасника-переможця, мають дублюватися в тендерній документації для учасника процедури закупівлі.
Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Тож окрім законодавства про публічні закупівлі необхідно враховувати Цивільний та Господарський кодекси України, а також специфіку предмета закупівлі, оскільки законодавством може бути визначено конкретні істотні умови або обмеження, що має містити певний договір.
підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо)
Дата подання: 10 січня 2025 19:18
Дата відповіді: 13 січня 2025 17:33
Шановний Замовник!
По цій закупівлі було поставлено запитання щодо МТБ: «Доброго дня, шановний замовник. Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій.
При цьому не передбачено вимог щодо кількості виробничих баз, офісних приміщень але вони вказані у множині. Крім того незрозуміло чи буде учасник відповідати вимогам документації при їх наявності у Львівській чи Рівненській області.
Просимо уточнити підтвердження інформації щодо підтвердження про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій.»
На це запитання Замовником була надана відповідь: «Доброго дня! Під час проведення розрахунку потреби виробничих баз, учасник повинен керуватися розділом 13 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» та розділом 8 ДСТУ 9185:2022 «Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг», відповідно цих основних нормативних документів визначено необхідність 2-х основних ланок служби утримання доріг та наявності 4-х низових ланок служби утримання для доріг І-ІІ-ІІІ технічної категорії за територіальним принципом. З яких ділянки автомобільних доріг міжнародного, національного та територіального значення (9,8 км І технічної категорії, 106,8 км ІІ технічної категорії, 305,1 ІІІ технічної категорії). Виробничі бази повинні розміщуватися безпосередньо біля автомобільних доріг, при чому на 1 основну ланку служби утримання повинно припадати до 225 км протяжність доріг обслуговування, а на 1 низову ланку до 80 км.»
Проте Вами не внесено змін в тендерну документацію стосовно вимог до баз, як це зазначено у наданій Вами відповіді. Але вимоги щодо баз є в Проекті договору. Згідно усталеної практики Органу скарження(АМКУ) Учасник при підготовці тендерної пропозиції повинен керуватись вимогами тендерної документації, а не відповідями Замовника на запитання. Також Орган Оскарження у своїх рішеннях наголошує, що Замовник при оцінці тендерної пропозиції повинен перевіряти її на відповідність вимогам тендерної документації, а не вимогам, які замовник вказує у відповіді на питання.
Також хочемо звернути увагу, що Ст.44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, якою передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на вищевикладене просимо внести зміни в тендерну документацію та встановити кваліфікаційні критерії щодо вимог до виробничих баз як зазначено Вами у вищевикладеній відповіді та Проекті договору. Не внесення змін в тендерну документацію призведе до спотворення тендеру(а можливо й відміну) та порушення принципів закупівлі передбачений ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а особливо стосовно добросовісної конкуренції (подати тендерну пропозицію і перемогти можуть учасники які не відповідають вищевикладеним вимогам)серед учасників, ефективності та пропорційності, об’єктивного (оскільки може перемогти компанія яка має бази які не відповідають зазначеним у Вашій відповіді вимогам і яка під час укладання договору вже буде не відповідати вимогам які Ви вказали у Відповіді і як це передбачено в Проекті договору) та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Повідомляємо, що умови проекту договору не суперечать вимогам тендерної документації до учасника процедури закупівлі та чинному законодавству України.
Також ані Закон, ані Особливості не встановлюють обмежень щодо конкретної інформації, яка може бути зазначена у проекті договору замовником для виконавця договору, також відсутня законодавча норма, що усі умови проекту договору, що можуть в майбутньому бути обов’язковими для учасника-переможця, мають дублюватися в тендерній документації для учасника процедури закупівлі.
Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Тож окрім законодавства про публічні закупівлі необхідно враховувати Цивільний та Господарський кодекси України, а також специфіку предмета закупівлі, оскільки законодавством може бути визначено конкретні істотні умови або обмеження, що має містити певний договір.
Також ані Закон, ані Особливості не встановлюють обмежень щодо конкретної інформації, яка може бути зазначена у проекті договору замовником для виконавця договору, також відсутня законодавча норма, що усі умови проекту договору, що можуть в майбутньому бути обов’язковими для учасника-переможця, мають дублюватися в тендерній документації для учасника процедури закупівлі.
Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Тож окрім законодавства про публічні закупівлі необхідно враховувати Цивільний та Господарський кодекси України, а також специфіку предмета закупівлі, оскільки законодавством може бути визначено конкретні істотні умови або обмеження, що має містити певний договір.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2025 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП" |
397 000 000,00
UAH з ПДВ
|
286 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
475 434 919,00
UAH з ПДВ
|
287 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП" #45670058 |
Очікує рішення |
286 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2025 13:24
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 12:30 |
Кінець періоду оскарження: | 15 лютого 2025 00:00 |
Дата відміни: | 15 лютого 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | ПРОТОКОЛ № 71/9 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 04 лютого 2025 року м. Хмельницький Леся АДУКАНЕЦЬ – уповноважена особа – начальник тендерно-договірного відділу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 11 січня 2022 року № 6-ОД та Положенням про Постійно діючу робочу групу для проведення закупівель Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області № 10-ОД від 17 січня 2022 року. Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». Закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-26-010165-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» встановлено такі порушення: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області, вхідний № 06 від 06.01.2025 року отримала лист Державного агентства відновлення розвитку інфраструктури України, вихідний № 33/1/07-01/01.1/13 від 06.01.2025 року з наступною інформацією: «Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України направляє для врахування в роботі інформацію по здійсненому державним підприємством «Національний інститут розвитку інфраструктури» моніторингу вартісних показників робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, в ході якого було встановлено суттєві вартісні відмінності. З метою забезпечення раціонального використання державних коштів Агентство відновлення просить врахувати зазначену у додатку інформацію при здійсненні публічних закупівель, укладанні договорів та прийнятті актів виконаних робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Водночас повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність.» (лист на 1 аркуші додається). А також, 29 січня 2025 року в Державному агентстві провели розширену нараду щодо основних пріоритетів роботи підпорядкованих служб відновлення у областях, а саме: «Реалізація робіт на прифронтових територіях, які необхідно починати невідкладно – серед основних пріоритетів Агентства відновлення. В Агентстві відновлення провели розширену нараду щодо основних пріоритетів роботи всіх підпорядкованих служб під головуванням очільника Агентства відновлення Сергій Сухомлин. На нараді також були присутні перший заступник голови Микола Бойко, заступник голови В’ячеслав Дідківський, керівники Служб відновлення в областях, керівники підпорядкованих державних підприємств та структурних підрозділів. Учасники обговорили пріоритетні питання щодо роботи Служб відновлення та діяльності Агентства відновлення в цілому. Серед основних питань — необхідність приведення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення до обгрунтованих цін. Ще обговорили реалізацію робіт на прифронтових територіях, які необхідно розпочинати невідкладно. Також учасники опрацювали основні питання утримання пунктів пропуску, які функціонують, розбудову та реалізацію нових пунктів пропуску на кордоні з країнами Європейського союзу та Молдови (Ямпільський міст). Сергій Сухомлин зазначив про необхідність застосування нових технологічних підходів з метою раціонального використання та економії коштів державного бюджету при виконанні ремонтних робіт на мостах, дорогах, водогонах, об’єктах критичної інфраструктури тощо. Швидка розробка проєктно-кошторисної документації, динамічні ціни при закупівлі будівельних матеріалів — в пріоритеті. Всі служби мають відповідати за якість та вартість виконаних робіт. Микола Бойко наголосив на необхідності злагодженої роботи з державними підприємствами, що знаходяться в підпорядкуванні Агентства відновлення, зокрема, ДП «Дорцентр», ДП «Укрдіпродор», ДП «НІРІ». Окремо обговорив необхідність у найкоротші терміни приступити до виконання робіт на дорозі М-09.» (посилання на офіційний веб-сайт https://restoration.gov.ua/press/news/72462.html). Враховуючи вищезазначене, з метою ефективного використання бюджетних коштів буде перерахована в бік зменшення очікувана вартість надання послуг. Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». ВИРІШИЛА: 1. Відмінити закупівлю «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями). Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ |
Документи:
04 лютого 2025 12:30
|
Електронний підпис |
04 лютого 2025 12:29
|
Протокол № 71І9 від 04.02.2025.pdf |