Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Олександра Мазепіна +380955865341 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
25 грудня 2024 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-11-000021 ● 765023623d2b4c42ad63e23b47fcefd7
- Статус: вирішено ● Дата: 26 березня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2025 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-12-25-012966-a 25.12.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-13 11:17:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із капітального ремонту будівлі КЗ «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти» з будівництвом захисної споруди на території навчального закладу. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-25-012966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" (код ЄДРПОУ 41422080), з яким укладений договір на закупівлю робіт по об’єкту Капітальний ремонт будівлі КЗ «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти» з будівництвом захисної споруди на території навчального закладу. Коригування від 25.12.2024 № 25-12/177Р без використання електронної системи закупівель?
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-18 18:02:52
Відповідь на запитання у межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт будівлі КЗ «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти» з будівництвом захисної споруди на території навчального закладу. Коригування
1. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації. Документами, що є обґрунтуванням розміру бюджетних призначень (витрат), та у яких визначено його очікувану вартість – є зведений кошторисний розрахунок (є частиною проєктної документації) та позитивний експертний звіт проектної документації (додаються).
2. Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було проведено роботу з метою дотримання принципу ефективності та результативності, відповідно до якого при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів (ст. 7 Бюджетного кодексу України). Департаментом було надіслано запити про надання цінових пропозицій та опрацьовано комерційні пропозиції суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері будівництва, обрано найбільш вигідні пропозиції, врегульовано питання договірної ціни та укладено договори про закупівлю робіт.
Листи від підрядних організацій додаються.
3. Джерелом фінансування робіт (будівництва Об’єкта) є кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення та кошти фонду ліквідації наслідків збройної агресії.
Код бюджету 41034800 по КПКВ-1217384 «Реалізація проектів і заходів за рахунок залишку коштів спеціального державного бюджету, що утворилася станом на 01 січня 2023 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-26 12:33:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із капітального ремонту будівлі КЗ «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти» з будівництвом захисної споруди на території навчального закладу. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-25-012966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо причини оприлюднення додатку 1 «Договірна ціна» до договору на закупівлю робіт по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі КЗ «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти» з будівництвом захисної споруди на території навчального закладу. Коригування №25-12/177Р від 25.12.2024 у форматі PDF з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-28 09:21:14
Відповідь на поставлені питання у межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт будівлі КЗ «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти» з будівництвом захисної споруди на території навчального закладу. Коригування"
У зв’язку із тим, що Замовник здійснює діяльність безпосередньо у місті Херсон, що знаходиться у зоні активних бойових дій, виникли технічні проблеми у роботі Всесвітньої мережі Інтернет. З причини перебоїв електропостачання у зв’язку з постійними обстрілами міста, додаток №1 «Договірна ціна» до договору №25-12/177Р від 25 грудня 2024 року у форматі word не завантажився разом з іншими файлами, коли уповноваженою особою публікувався договір у машинозчитувальному форматі.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до протоколу уповноваженої особи №104 від 27.02.2025 було прийнято рішення оприлюднити додаток №1 «Договірна ціна» до договору №25-12/177Р від 25 грудня 2024 року у машинозчитувальному форматі у вигляді додаткової угоди без номеру (протокол уповноваженої особи №104 та Додаток №1 «Договірна ціна» у машинозчитувальному форматі додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі замовником проведено нараду під головуванням Заступника директора Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації - начальник управління будівництва, розвитку територій та фінансового забезпечення щодо неухильного дотримання вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. На нараді обговорено питання щодо дотримання уповноваженою особою загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг. Уповноваженою особою було надано роз’яснення щодо несвоєчасного оприлюднення договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі через технічні проблеми, що були спричинені перебоями зі зв’язком та електропостачанням внаслідок обстрілів м. Херсон. На нараді вирішено: 1. Сектору правового забезпечення привести договори у відповідність до вимог діючого законодавства; 2. Уповноваженій особі дотримуватися вимог законодавства про публічні закупівлі щодо строків та форматів оприлюднення договорів, додатків та додаткових угод до них; 3. Рекомендувати уповноваженій особі не допускати у подальшому виявлених у результаті моніторингу порушень. Уповноважену особу також попереджено про порядок накладення дисциплінарних стягнень згідно Закону України «Про державну службу» та адміністративної відповідальності (у випадку допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому).
2025-03-12 10:21:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
усунуто
2025-03-26 17:17:20
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" #41422080 |
Переможець |
28 370 887,97
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2024 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2025 12:36
|
ДУ №3 до 25-12_177Р високопільський опорний коригування.pdf | зміни до договору |
26 березня 2025 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2025 16:19
|
859ДЦ.xls | зміни до договору |
27 лютого 2025 16:17
|
№104 Технічна помилка високопільський опорний коригування.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2025 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2025 12:16
|
ДУ №2 до 25-12_177Р Високопільський опорний коригування.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2025 12:16
|
ду висок[1].docx | зміни до договору |
20 лютого 2025 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2025 15:20
|
Договір підрядний коригування.docx | зміни до договору |
11 лютого 2025 15:19
|
Додаток №4.xls | зміни до договору |
11 лютого 2025 15:19
|
додаткова фінансування+.docx | зміни до договору |
11 лютого 2025 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 12:16
|
ДУ №1 до 25-12-177Р Високопільський опорний заклад (коригування).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 12:15
|
№25-12_177Р Високопільський опорний коригування.pdf | укладений |
25 грудня 2024 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 25-12/177Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення договору та додаткової угоди №1 у машинозчитувальному форматі. |
Номер договору про закупівлю: | 25-12/177Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування та календарного графіку, а також реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 25-12/177Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення додатку №1 "Договірна ціна" у машинозчитувальному форматі |
Номер договору про закупівлю: | 25-12/177Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування, подовження строку дії договору, зміни реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 25-12/177Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі КЗ «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти» з будівництвом захисної споруди на території навчального закладу. Коригування | 1 | робота |
28 370 887,97
UAH з ПДВ
|