Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014252 |
Вебсайт: | https://new.bukoda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194 А |
Контактна особа: |
Мар'яна Ванчуляк +380372576668 melnik_m@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2024 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2025 11:48 |
Початок аукціону: | 09 січня 2025 11:48 |
Очікувана вартість: | 26 440 153,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 200,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника розрахунковий рахунок №UA268201720355159003001006327, МФО 820172 Державна казначейська служба України, м.Київ. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 132200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підряника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж одного місяця з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Відповідно до умов Грантового договору фінансування Об’єкту здійснюватиметься двома траншами: - Перший Транш виплачується перед реалізацією Об’єкта, відповідно до умов Грантового договору; - Другий Транш надається Міжнародною фінансовою корпорацією після завершення проєкту та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації / сертифікату про прийняття об’єкта в експлуатації. Кожен транш виплачується Міжнародною фінансовою корпорацією після виконання відповідних умов виплати Гранту. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 грудня 2024 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 грудня 2024 16:26 |
Додаток Перелік документів Переможця (Додаток 8).docx | |
25 грудня 2024 16:26 |
ТД.docx | |
25 грудня 2024 16:26 |
Додаток Перелік документів Учасника (Додаток 17).doc | |
25 грудня 2024 16:26 |
Договір закупівлі робіт (Додаток 10).docx | |
25 грудня 2024 16:26 |
Технічне завдання. Відомість ресурсів (Додаток 11).rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000025 ● 80f75298ba3b4846a7ed739b432b54e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-12-25-012138-a 25.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-30 12:48:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м.Новоселиця, Чернівецького рну, Чернівецької області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-25-012138-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Підстави оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси разом з договором про закупівлю у форматі PDF з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Надати інформацію щодо розбіжностей очікуваної вартості даної процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель та загальної вартості проекту зазначеної у розпорядженні Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) від 13.01.2025 № 17-р «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2025 рік».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-04 11:02:25
Про надання пояснень
Розглянувши запит про надання пояснень від 30.01.2025, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м.Новоселиця, Чернівецького р-ну, Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-25-012138-a) , Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації завантажує пояснення та документальне підтвердження.
Пояснення на запит по об’єкту: ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м.Новоселиця, Чернівецького р-ну, Чернівецької області».
Відповідно до пункту 23 Особливостей та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень та повідомляємо про наступне.
Питання 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закон України «Про публічні закупівлі» та постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) не передбачає отримання комерційних пропозицій від підрядних організацій при оголошені відкритих торгів з особливостями, адже це суперечить принципам публічних закупівель. Зважаючи на те, що предметом закупівлі ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м.Новоселиця, Чернівецького р-ну, Чернівецької області» (далі–Об’єкт) є роботи, вимога щодо надання цінових пропозицій від підрядних організацій не відповідає вимогам законодавства. В той же час відповідальні особи Державної аудиторської служби України мають можливість ознайомитися з тендерними пропозиціями завантаженими в систему Прозоро в установленому порядку.
Будівництво об'єкта архітектури, а саме нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт, виконують відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, який визначає в тому числі Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI (із змінами), Закон України «Про архітектурну діяльність» (із змінами), тощо.
Варто зауважити, що замовником на розроблення проектно-кошторисної документації по Об’єкту виступала Новоселицька а міська рада. Відповідно до рішення Новоселицької міської ради від 10.09.2024 №283 та договору про передачу прав замовника, Новоселицька міська рада делегувала функції замовника Департаменту та передала пакет документів з документацією, у зв’язку з підписанням Грантового договору з Міжнародною фінансовою корпорацією від 19.06.2024. Пунктом 5.2 Договору на розроблення проектно-кошторисної документації від 25.09.2024 (додається) зазначено «Використовувати виконані інженерно – геодизичні вишукування, інженерно – геологічні вишукувань, технічне заключення про можливість проведення реконструкції та розроблену проєктно – кошторисну документацію, одержану від ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОЕКТУВАЛЬНИКА, лише для цілей, встановлених договором, не передавати документацію іншим особам і не розголошувати дані, що містяться у ній без згоди ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОЕКТУВАЛЬНИКА». Департамент чітко усвідомлює необхідність здійснення перевірок та забезпечення надання інформації контролюючим органам, однак не для публічної демонстрації, що може порушувати права автора.
Відносини, що виникають під час створення і використання об'єктів архітектури як об'єктів авторського права, регулюються Цивільним кодексом України, Законом України "Про авторське право і суміжні права", Законом «Про архітектурну діяльність» та іншими законодавчими актами України. Будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів є об'єктами архітектурної діяльності (ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV; далі — Закон № 687). Саме під час архітектурної діяльності й створюють об'єкти архітектури. Твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури, є об´єктами авторського права в галузі архітектури (ст. 29 Закону № 687). Твори архітектури зараховує до об´єктів авторського права й частина 1 статті 433 Цивільного кодексу України (ЦКУ). Обов'язкові умови договорів щодо розпорядження майновими правами на об'єкт архітектури як об'єкт авторського права визначають ЦКУ та Закон "Про авторське право і суміжні права". Договори на виконання проектних робіт замовники укладають та виконують за Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка пройшла експертизу в установленому порядку (експертний звіт №26-0411/01-24 від 19.12.2024 (додається)).
Відповідно до пункту 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва замовником надано договірну ціну у складі договору №3 від 21.01.2025 завантаженого до закупівлі, яка розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Як наслідок, договірна ціна у складі договору завантаженому до закупівлі розрахована відповідно до тендерної пропозиції та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Мінекономіки наказом від 18.02.2020 № 275 затверджено Примірну методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика), відповідно до якої передбачено визначення очікуваної вартості окремо для товарів та послуг та окремо для робіт.
Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)). Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Мінекономіки після прийняття Кошторисних норм рекомендовано замовникам при визначенні предмета закупівлі робіт керуватися саме цим документом. (Лист Мінекономіки «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 та лист Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21).
Підсумовуючи, Департаментом виконано законні вимоги Держаудитслужби України. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість розраховано при належному опрацюванні документів не порушуючи чинного законодавства. Документи наведені в додатках дають можливість здійснення законної перевірки. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах, повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», службові особи органів державного фінансового контролю зобов'язані суворо додержувати Конституції України, законів України, прав та інтересів громадян, підприємств, установ і організацій, що охороняються законом.
Зважаючи на вищезазначене, з метою забезпечення можливості надання житла внутрішньо – переміщеним особам, завдяки отримання, в рамках Грантового договору часткового фінансування від Міжнародної фінансової корпорації, Департамент забезпечує дотримання всіх норм законодавства у сфері публічних закупівель.
Питання 2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 № 710» Департаментом створено застосунок на електронній платформі «Zakupivli.pro» за рахунок якого всі закупівлі публікуються на сторінці Департаменту, інформацію розміщено з урахуванням вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) посилання - https://bukoda.gov.ua/chernivecka-oda/structure/departament-kapitalnogo-budivnictva-mistobuduvannya-ta-arhitekturi/zakupivli-departament-kapitalnogo-budivnictva
Питання 3. Підстави оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси разом з договором про закупівлю у форматі PDF з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до п. 3.26. Настанови з визначення вартості будівництва (далі-Настанова) відомість ресурсів до об’єктного кошторису складається за формою додатка 6 Настанови. Відповідно до п.3.40. Настанови відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою додатка 11 Настанови. Тому вищезазначені форми, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та інформацію щодо найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, можуть зазначатись невідʼємними додатками до договору про закупівлю. У документі щодо інформації про ціни на матеріальні ресурси, обовʼязково має додаватися інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Відповідно до ч.2,3 ст.36 Митного Кодексу України (далі - МКУ) країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених МКУ. Під країною походження товару можуть розумітися група країн, митні союзи країн, регіон чи частина країни, якщо є необхідність їх виділення з метою визначення походження товару.
Відповідно до абз.5 п.2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою КМУ від 21.10.2015 р. № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних”, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. В той же час згідно з п.15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (чинний), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF. Машинозчитувальний PDF містить текстові дані, які можна виділяти, копіювати та шукати в них.
Департаментом у складі договору про закупівлю робіт № 3 від 21.01.2025 завантажено інформацію про ціни на матеріальні ресурси, яка є невід’ємним додатком до договору, цим самим дотримуючись встановлених законодавством норм.
Питання 4. Надати інформацію щодо розбіжностей очікуваної вартості даної процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель та загальної вартості проекту зазначеної у розпорядженні Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) від 13.01.2025 № 17-р «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2025 рік».
Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)). Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Звертаємо вашу увагу, що очікувана вартість процедури закупівлі та загальна вартість проєкту - це різні поняття та різні фінансові показники, які використовуються на різних етапах реалізації проєкту. Очікувана вартість предмета закупівлі (робіт з будівництва) є розрахунковою вартістю предмета закупівлі (робіт з будівництва), що сформована відповідно до затвердженої у встановленому порядку проєктної документації на будівництво (крім демонтажних робіт, де проєктна документація розробляється та затверджується безпосередньо підрядником), виходячи з вимог до предмета закупівлі або його частини (лоту), у тому числі його технічних, якісних, кількісних характеристик. До очікуваної вартості предмета закупівлі (робіт з будівництва) або його частини (лоту) не включається вартість витрат, які передбачені ЗКР на оплату виконання робіт іншими суб’єктами господарювання, ніж переможцем процедури закупівлі, та витрати, що відповідно до характеристик предмета закупівлі (робіт з будівництва) або його частини (лоту) не належать до розрахункової вартості ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Замовник повинен проаналізувати, які витрати відповідно до ЗКР є такими, що не підлягають включенню до очікуваної вартості предмета закупівлі (робіт з будівництва).До таких витрат, передбачених на оплату виконання робіт іншими суб’єктами господарювання, ніж переможцем процедури закупівлі, можуть, зокрема, належати витрати: відповідно до глави 10 ЗКР на здійснення технічного нагляду; надання послуг інженера-консультанта; проведення процедури закупівлі; формування страхового фонду документації; утримання служби замовника; компенсацію витрат, пов’язаних з наданням висновку з оцінки впливу на довкілля тощо; відповідно до глави 12 ЗКР на проєктно-вишукувальні роботи; експертизу проєктної документації; здійснення авторського нагляду; проведення аудиту безпеки автомобільних доріг тощо, та інше. До очікуваної вартості предмета закупівлі (робіт з будівництва) не включається вартість матеріальних ресурсів, які замовник постачатиме самостійно для здійснення робіт з будівництва, зокрема окремих видів будівельних матеріалів, виробів, устаткування, інвентарю тощо, які передбачені затвердженою проєктною документацією на будівництво.
Відповідно до розпорядженні Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) від 13.01.2025 № 17-р «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2025 рік» загальна вартість даного проєкту становить 27 142, 49200 тис.грн., а очікувана вартість, яка розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена Наказом від 18.02.2020 № 275) становить 26 440, 15300 тис.грн.
Враховуючи вищезазначене, дефініція «очікуваної вартості» даної процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель та «загальної вартості проекту» зазначеної у розпорядженні Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) від 13.01.2025 № 17-р «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2025 рік» зумовлені тим, що дані поняття НЕ є тотожними.
Отже, Департаментом дотримано всіх вимог чинного законодавства та в складні часи для нашої країни здійснено закупівлю робіт по проєкту, який планується частково фінансуватися за кошти міжнародних партнерів та, який забезпечить житлом внутрішньо – переміщених осіб, що мешкають на території Чернівецької області. Закликаємо до конструктивної взаємодії в рамках здійснення моніторингу, адже всі дії мають вплив на репутаційну складову не тільки суб’єктів господарювання, а й держави України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-04 17:14:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м. Новоселиця, Чернівецького р-ну, Чернівецької області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-25-012138-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пунктів 83 та 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині визначення періоду будівництва за місяцями, враховуючи, що згідно пункту 4.5 розділу І тендерної документації, затвердженої рішення уповноваженої особи від 25.12.2024, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) не пізніше 31.08.2025.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині визначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, враховуючи, що в додатку 3 до договору про закупівлю робіт від 21.01.2025 № 3 вказано лише одне найменування робіт «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м. Новоселиця, Чернівецького р-ну, Чернівецької області»».
3. Пунктом 5.1 Договору встановлено, що підрядник зобов’язується виконати роботи при наявності фінансування згідно календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, який є невід’ємною частиною цього договору. Згідно Додатку 3 Договору про закупівлю робіт від 21.01.2025
№ 3 капітальні вкладення і обсяги будівельно-монтажних робіт у 2025 році становлять – 4,82473 тис. грн, у 2026 році – 26434,70282 тис. грн. При цьому, згідно пункту 4.5 розділу І тендерної документації, затвердженої рішення уповноваженої особи від 25.12.2024, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) не пізніше 31.08.2025. У зв’язку з цим постала потреба в отриманні пояснень з приводу зазначених розбіжностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-07 15:38:26
Про надання пояснень
Розглянувши запит про надання пояснень від 04.02.2025, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м.Новоселиця, Чернівецького р-ну, Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-25-012138-a) , Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації завантажує пояснення та документальне підтвердження. Пояснення на запит по об’єкту: ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м.Новоселиця, Чернівецького р-ну, Чернівецької області». Відповідно до пункту 23 Особливостей та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень та повідомляємо про наступне.
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пунктів 83 та 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині визначення періоду будівництва за місяцями, враховуючи, що згідно пункту 4.5 розділу І тендерної документації, затвердженої рішення уповноваженої особи від 25.12.2024, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) не пізніше 31.08.2025.
Відповідно до оголошення про закупівлю робіт визначено джерела фінансування - кошти місцевого бюджету та залучення коштів згідно Грантового договору. Тендерну документацію по предмету закупівлі ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м.Новоселиця, Чернівецького р-ну, Чернівецької області» розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Додатком 10 до тендерної документації є проєкт договору про закупівлю робіт, в преамбулі якого зазначено, що договір на закупівлю робіт укладається на підставі умов Грантового договору від 19.06.2024 підписаного між Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації), Чернівецькою обласною радою, Чернівецькою обласною державною адміністрацією (обласної військової адміністрації) та Міжнародною фінансовою корпорацією (далі – Грантовий договір). Звертаємо вашу увагу, що однією з сторін, яка здійснюватиме часткове фінансування реалізації проєкту будівництва є Міжнародна фінансова корпорація. Відповідно до Закону України «Про вступ України до Міжнародного валютного фонду, Міжнародного банку реконструкції та розвитку, Міжнародної фінансової корпорації, Міжнародної асоціації розвитку та Багатостороннього агентства по гарантіях інвестицій» від 03.06.1992 Україна стала членом Міжнародного валютного фонду, а Міжнародна Фінансова Корпорація входить до складу Групи Світового Банку.
Проєкт договору про закупівлю робіт розроблено з врахування вимог законодавства України та умов Грантового договору з міжнародними партнерами. Грантовий договір містить конкретні положення щодо строків і умов фінансування та виконання робіт. Зокрема, відповідно до порядку виплат згідно Грантового договору: «Перший Транш виплачується перед реалізацією Прийнятних Заходів у розмірі Суми Першого Траншу для фінансування частини очікуваних (кошторисних) витрат на Прийнятні Заходи. Сума Першого Траншу розраховується відповідно до Статті 5.2 .
Другий Транш виплачується після Завершення Проекту в розмірі Суми Другого Траншу для часткового відшкодування фактичних витрат на Прийнятні Заходи, понесених Грантоотримувачем у ході реалізації Проекту, після врахування Суми Першого Траншу. Сума Другого Траншу розраховується відповідно до Статті 5.2». Додатковою умовою, що поширюється на виплату Другого Траншу та підлягає виконанню у спосіб, задовільний для МФК за формою та за змістом є те, що «Прийнятну Будівлю було прийнято в експлуатацію як будівлю, призначену для проживання у ній, згідно з вимогами чинного законодавства України (якщо вимагається)». Додатково інформуємо, що підрядну організацію ознайомлено з умовами Грантового договору (в якому чітко встановлено термін виконання робіт, виплату Гранту та умови фінансування), дане підтверджується гарантійним листом щодо ознайомлення з умовами Грантового договору (додається).
Періодом доступності гранту є період починаючи з дати набрання чинності Грантового договору та до 30.09.2025 року включно (включаючи сюди і здачу об’єкта в експлуатацію, тому, Департаментом, згідно пункту 4.5 розділу І тендерної документації, встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) не пізніше 31.08.2025.). В той же час, коли вся сума фінансування об’єкта буде виділена після виконання конкретних умов Грантового договору.
Наголошуємо, що однією з умов виплати Першого Траншу є реєстрація договору про закупівлю робіт в органах Державної казначейської служби України. Відповідно до «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 реєстрація договорів без наявності підтверджених асигнувань є не можливою в органах Державної казначейської служби України. Отже, реєстрація договору є неможливою без умови наявності відповідних фінансових призначень на момент реєстрації. Розпорядженням Чернівецької обласної державної адміністрації від 13.01.2025 № 17-р «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2025 рік», виділено кошти та зареєстровано договір, в органах Державної казначейської служби України для вчасної реалізації даного проєкту.
Звертаємо вашу увагу на те, що після отримання грантових коштів буде внесено зміни до календарного плану - графіку виконання робіт та фінансування, відповідно до наявних асигнувань, у спосіб установлений законодавством та у розумний термін.
Також, інформуємо, що Департаментом дотримано вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» з урахуванням загальної частини документу, оскільки невід’ємною частиною договору № 3 від 21.01.2025 є календарний план - графік виконання робіт та фінансування, який складений з урахуванням календарних графіків виконання робіт (передбачених пунктом 6.3.1 договору та завантажених у встановленому порядку) в порядку проведення розрахунків за виконані роботи, а також відповідно до умов фінансування Грантового договору та наявних бюджетних надходжень.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині визначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, враховуючи, що в додатку 3 до договору про закупівлю робіт від 21.01.2025 № 3 вказано лише одне найменування робіт «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція адміністративної будівлі під житловий будинок для колективного проживання (тимчасового проживання ВПО) по вул. Бессарабська 28 в м. Новоселиця, Чернівецького р-ну, Чернівецької області».
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах, повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В тендерній документації і в договорі замовника передбачений пункт, щодо виконання підрядних робіт не пізніше 31.08.2025. Звертаємо увагу, тендерною документацією замовника (Додаток 17) з врахуванням вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостей та Грантового договору, передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати заповнений календарний графік виконання робіт (Додаток 13). У складі тендерної пропозиції підрядної організації завантажено на електронний майданчик графік виконання робіт в частині визначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, який є невід’ємною складовою тендерної пропозиції та супроводжує весь період будівництва (додається), ідентичний примірник графіку виконання робіт надано в Департамент для забезпечення належного контролю виконання робіт. Відповідно до практики Департаменту успішна претензійно - позовна робота здійснюється на основі календарного графіку виконання робіт. Згідно статті 179 Господарського кодексу України, господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно до частини 3 статті 3 Цивільного кодексу України загальними засадами цивільного законодавства є свобода договору. Стаття 627 Цивільного кодексу України передбачено ,що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Також, стаття 7 Цивільного кодексу України вказує нам на звичаї діалогового обороту. Цивільні відносини можуть регулюватися звичаєм, зокрема звичаєм ділового обороту. Звичаєм є правило поведінки, яке не встановлене актами цивільного законодавства, але є усталеним у певній сфері цивільних відносин. Звичай може бути зафіксований у відповідному документі. Тобто, якщо сторони фактично виконують умови додатку, це розглядається, як звичай ділового обороту, який відповідно до статті 7 Цивільного кодексу України може застосовуватися, якщо він не суперечить договору або закону.
Зокрема, згідно статті 193 Господарського кодексу України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Тобто, з даних законодавчих норм стає зрозуміло, що якщо додаток був частиною тендерної документації та передбачений договором, він є обов’язковим до виконання. Це підкріплюється загальними принципами договірного права та практикою застосування законодавства.
Рекомендуємо розмежовувати поняття «термін виконання робіт» та «термін дії договору», які НЕ є тотожними.
Звертаємо увагу, що пунктом 6.3 Договору № 3 від 21.01.2025 передбачено, що підрядник зобов’язується власними силами виконати всі роботи, визначені цим Договором і додатками до нього, в межах вартості робіт, відповідно до затвердженої проєктно-кошторисної документації та графіків виконання робіт. Тобто, договором передбачено, що підрядник повинен неухильно дотримуватися термінів, які зазначені у графіку виконання робіт щодо кожного виду (етапу, комплексу) та реалізувати проєкт вчасно.
Крім того, договором про закупівлю робіт № 3 від 21.01.2025 передбачено, що календарний план - графік виконання робіт та фінансування є невід’ємним додатком до договору (відповідно роботи (початок та завершення всіх видів) - 2025 рік, а частина фінансування - 2026 рік, оскільки кошти від міжнародних партнерів будуть надані тільки після виконання певних умов Грантового договору). Додатково інформуємо, що форма даного графіку є прийнятною для органів Державної казначейської служби України, які реєструють договірні зобов’язання та здійснюють перевірку у сфері закупівель у межах наданих їм повноважень. Наданим учасником календарним графіком виконання робіт визначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, підрядна організація підтверджує інформацію зазначену в гарантійному листі щодо до строків встановлених договором закупівлі робіт за бюджетні кошти та пунктом 4.5 Розділу І тендерної документації, який слугує гарантією виконання робіт у терміни встановлені умовами Грантового договору (додається).
Органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо залучення фінансування від міжнародних партнерів, з метою підтримання якості проживання осіб, які перебувають у складних життєвих умовах у зв’язку з воєнними діями або близькістю до фронту на територіях де вони проживали. Таким чином Департаментом забезпечено залучення коштів від міжнародних партнерів, проведення закупівлі з дотримання вимог законодавства України та умов міжнародної фінансової корпорації.
3. Пунктом 5.1 Договору встановлено, що підрядник зобов’язується виконати роботи при наявності фінансування згідно календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, який є невід’ємною частиною цього договору. Згідно Додатку 3 Договору про закупівлю робіт від 21.01.2025 № 3 капітальні вкладення і обсяги будівельно-монтажних робіт у 2025 році становлять – 4,82473 тис. грн, у 2026 році – 26434,70282 тис. грн. При цьому, згідно пункту 4.5 розділу І тендерної документації, затвердженої рішення уповноваженої особи від 25.12.2024, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) не пізніше 31.08.2025. У зв’язку з цим постала потреба в отриманні пояснень з приводу зазначених розбіжностей.
Даний проєкт реалізовується із залучення коштів міжнародних партнерів та кошти місцевого бюджету. Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації), Чернівецькою обласною радою, Чернівецькою обласною державною адміністрацією (обласної військової адміністрації) та Міжнародною фінансовою корпорацією підписано Грантовий договір від 19.06.2024 (далі – Грантовий договір), який встановлює особливі умови фінансування даного проєкту.
Зокрема, статтею 4 Грантового договору встановлені умови фінансування, а статтею 5 Грантового договору встановлений порядок виплати Гранту. Також, пунктом 4.3. договору про закупівлю робіт № 3 від 21.01.2025 передбачено, що «Відповідно до умов Грантового договору фінансування Об’єкту здійснюватиметься двома траншами: - Перший Транш виплачується перед реалізацією Об’єкта, відповідно до умов Грантового договору; - Другий Транш надається Міжнародною фінансовою корпорацією після завершення проєкту та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації / сертифікату про прийняття об’єкта в експлуатації.
Кожен транш виплачується Міжнародною фінансовою корпорацією після виконання відповідних умов виплати Гранту.»
Для того, щоб отримати Транш, Департамент зобов'язується надати МФК належним чином заповнену Заявку на Виплату Гранту та інші документи та інформацію, зазначені в Додатку 4 Грантового договору (Умови Виплати Гранту). Зокрема, одним із документів, які зазначені у вищезазначеному додатку є : «…засвідчені копії договорів, підписаних Грантоотримувачем зі всіма Підрядниками, які залучені для реновації Прийнятних Будівель в межах відповідного Проекту».
Періодом доступності гранту є період починаючи з дати набрання чинності Грантового договору та до 30.09.2025 року включно (включаючи сюди і здачу об’єкта в експлуатацію). Тому, Департаментом, згідно пункту 4.5 розділу І тендерної документації, встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) не пізніше 31.08.2025 .Однак, реєстрація договору є неможливою без умови наявності відповідних бюджетних призначень на момент реєстрації. Розпорядженням Чернівецької обласної державної адміністрації від 13.01.2025 № 17-р «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2025 рік», виділено певну суму коштів для належної реєстрації договору, в органах Державної казначейської служби України та вчасної реалізації даного проєкту. Згідно Додатку 3 Договору про закупівлю робіт від 21.01.2025 № 3 капітальні вкладення і обсяги будівельно-монтажних робіт у 2025 році становлять – 4,82473 тис. грн, (кошти, які видалені з місцевого бюджету) у 2026 році – 26434,70282 тис. грн.(частина коштів МФК, яка буде надана після виконання умов Грантового договору щодо фінансування проєкту). Також, зазначаємо, що у договорі чітко вказаний термін завершення робіт, який підрядник гарантує дотримуватися (вищезгаданий лист щодо до строків встановлених договором закупівлі робіт за бюджетні кошти та пунктом 4.5 Розділу І тендерної документації). Підрядник ознайомлений з умовами фінансування та терміном виконання робіт, і погодився на підтримання репутаційних гарантій органів виконавчої влади та місцевого самоврядування не тільки Чернівецької області, а й держави України вцілому.
Звертаємо увагу, що даний договір зареєстрований в органах Казначейської служби, який реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів у межах повноважень, визначених законодавством.
Отже, фінансова підтримка від міжнародних партнерів може бути надана тільки після проведення тендерних процедур, реєстрації договору в органах Казначейської служби та низки інших вимог Грантового договору. Умови Міжнародної фінансової корпорації є імперативними, однак Департаментом реалізовано закупівлю робіт для реалізації проєкту в рамках чинного законодавства та на підставі Грантового договору, адже вчасна реалізація будівництва забезпечить житлом внутрішньо – переміщених осіб, що мешкають на території Чернівецької області.
Повномасштабне російське вторгнення в Україну 24.02.2022 року та розпочата ним війна призвели до масового знищення об'єктів цивільної інфраструктури в різних регіонах країни та масового виїзду біженців і ВПО. Враховуючи війну та її наслідки для житлового фонду, а також з метою надання допомоги у забезпеченні житлом ВПО, Європейський союз, за підтримки ФРН, звернувся із пропозицією змінити цільове призначення частини коштів Трастового Фонду та дозволити фінансування компоненту з подолання наслідків кризи, зокрема спрямувати кошти на забезпечення надання притулку ВПО та покращення житлових умов для інших українців, що постраждали внаслідок війни.
Для конструктивної взаємодії в рамках здійснення моніторингу, надаємо Грантовий договір від 19.06.2024 підписаний між Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації), Чернівецькою обласною радою, Чернівецькою обласною державною адміністрацією (обласної військової адміністрації) та Міжнародною фінансовою корпорацією. Принагідно просимо застосовувати гнучкі/адаптивні підходи перевірки, замість формальних/неконструктивних та надати можливість реалізувати проєкт за кошти міжнародних партнерів, який є необхідним для українців, що втратили свої домівки внаслідок війни. Департаментом дотримано вимог законодавства галузевого і будівельного законодавства, законодавства у сфері публічних закупівель та іншої нормативно – правової бази. Підрядна організація зобов’язалася діяти з врахуванням умов Грантового договору для підтримки програми держави – України в надскладні часи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державною аудиторською службою неналежним чином сформовано висновок щодо моніторингу закупівлі. Незважаючи на наявність колізії в законодавстві, всупереч статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", Державна аудиторська служба створює штучні "порушення", в той час як потрібно вирішувати проблему. Однак, Департамент, як сумлінний суб'єкт публічного права, до моменту вирішення проблеми колізії законодавства, завантажив документи в різних форматах, запропонованих Держаудитслужбою.. Керуючись нормою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Держаудитслужбу детально переглянути надані Департаментом аргументовані заперечення та підтвердити факт відсутності порушень законодавства з вини Департаменту.
2025-02-19 12:02:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Про визнання протиправним та скасування висновку |
Дата публікації: | 27 лютого 2025 |
Номер відкриття провадження: | 600/839/25-а |
Дата відкриття провадження: | 27 лютого 2025 |
Документи:
03 березня 2025 14:10
|
Електронний підпис |
27 лютого 2025 12:16
|
Електронний підпис |
27 лютого 2025 12:09
|
Відмітка суду про отримання.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2025 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
25 794 000,00
UAH з ПДВ
|
25 794 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ" |
26 439 530,25
UAH з ПДВ
|
26 439 530,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" #43373313 |
Відхилено |
25 794 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 17:05
|
|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ"
#30686931 |
Переможець |
26 439 530,25
UAH з ПДВ
|
14 січня 2025 17:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2025 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2025 15:27
|
Д.у 4.rtf | зміни до договору |
03 квітня 2025 15:18
|
д.у 4.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2025 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2025 15:15
|
д.у.3.rtf | зміни до договору |
31 березня 2025 15:08
|
Календарний графік.xlsx | зміни до договору |
31 березня 2025 15:08
|
д.у.3.pdf | зміни до договору |
31 березня 2025 15:08
|
35_ДЦ_ДЦ.xlsx | зміни до договору |
31 березня 2025 15:08
|
інформація про ціни на матеріальні ресурси 2025.xlsx | зміни до договору |
31 березня 2025 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2025 10:15
|
Д.у. 2.rtf | зміни до договору |
11 березня 2025 10:13
|
Д.у. 2.pdf | зміни до договору |
11 березня 2025 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2025 17:23
|
Додаткова-угода-1-.rtf | зміни до договору |
18 лютого 2025 17:22
|
u_21_ДЦ_ДЦ_3.xlsx | зміни до договору |
18 лютого 2025 17:22
|
u_23_ДЦ_ДЦ_3.xlsx | зміни до договору |
18 лютого 2025 17:22
|
інформація про ціни на матеріальні ресурси.xlsx | зміни до договору |
18 лютого 2025 17:22
|
Договір.rtf | зміни до договору |
18 лютого 2025 17:22
|
Д.у. 1.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2025 17:22
|
Договір 3.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2025 17:22
|
Календарний графік.xlsx | зміни до договору |
18 лютого 2025 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 14:48
|
Договір 3.pdf | укладений |
21 січня 2025 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із колізією законодавства, до моменту внесення змін до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, здійснити розміщення в ЕСЗ договору про закупівлю та додатків до договору, у форматі текстових та структурованих даних, визначеним пунктом 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою КМУ від 21.10.2015 р. № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних”. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною юридичної адреси Підрядника, внести зміни у місцезнаходження Підрядника, виклавши його у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Абзаци 3 та 4 пункту 3.1 Договору, викласти в новій редакції; 2. Внести зміни у банківські реквізити Підрядника, виклавши їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни у банківські реквізити Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |