Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221; Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701
Очікувана вартість
246 930,00 UAH
UA-2024-12-24-013758-a 3632e114e5704c98b01e32b55bbadbac
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Захарчевна

+380434364017 zaharcevna1978@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Вебсайт: https://ladosvita.vn.ua/
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Тетяна Захарчевна
+380434364017
zaharcevna1978@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Замовник залишає за собою право у будь – який час відібрати зразки поставленої продукції для проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки у спеціально акредитованих на це лабораторіях. В такому випадку учасник зобов’язується вжити заходів, щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та в строки зазначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії , що здійснюватиме дослідження товару, щодо технічних та якісних показників. Уразі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції
Загальні вимоги :
Замовлення надається у телефонному або електронному режимі, за 7 днів до 1 та до 20 числа кожного поточного місяця до 11:00 години, окремо на кожен навчальний заклад.
Доставка товару здійснюється на 01 та 20 числа поточного місяця з 08:00 до 11:00 години, за місцем призначення (крім вихідних та святкових днів).
Графік поставки не змінюється у зв’язку з відсутністю приміщень для тривалого зберігання овочів.
Замовлення може бути змінено до 17.00 години у день подачі заявки або скасовано зовсім за 24 години до дня поставки товару.

Вимоги до постачання продукції :
- супровідні документи на горох мають відповідати ЗУ « Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».
- картопля має бути фасована у сітки окремо на кожен заклад згідно замовлення;
- товар, у випадку його пакування, має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, неушкодженою, без стороннього запаху;
- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному автотранспорті з дотриманням санітарно-гігієнічних норм, передбачених розділом ХІ «Санітарні вимоги до транспортування харчових продуктів» Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування, мати у наявності довідку про санітарну обробку автотранспорту. Водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи по закладах освіти, мати при собі особову медичну книжку (копія) з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, повинні бути забезпечені санітарним одягом /халатом, фартухом, рукавицями/маскою;
- термін придатності предмету закупівлі повинен складати на момент поставки не менше 80% від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації;
- картопля повинна мати супровідні документи, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам (протокол лабораторних досліджень на кількість та рівень пестицидів і нітратів, норму концентрації) у двох примірниках на кожен заклад окремо (один примірник – заклад освіти, 1 примірник - бухгалтерія);
- кожна партія товару до дошкільних навчальних закладів повинна супроводжуватися видатковими накладними у 4-х примірниках (1 накладна – постачальнику, 1накладна – заклад освіти, 2 накладних - бухгалтерія);
- при прийомі, продукти харчування повинні відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах та на впакуванні;
- супровідні документи мають бути засвідченні печаткою учасника (за наявності), ПІБ та підписом уповноваженої особи , штамп « Згідно з оригіналом», читабельними.
Без наявності супровідних документів, щодо якості та безпеки передбаченого чинним законодавством продукція не приймається.
За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця терміну її використання. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості, складу та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує Постачальник. В разі встановлення невідповідності продукції за даним параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції.
Учасник надає гарантійний лист щодо зобов’язання виконання цієї вимоги у разі укладення договору.
У випадку виявлення неякісного товару Замовник складає дефектний акт у присутності представника Постачальника. Неякісний товар повертається Постачальнику. Всі витрати за заміну товару несе Постачальник. Заміна відбувається на протязі 24 годин
Замовник залишає за собою право здійснювати контроль за дотриманням санітарних норм постачання продуктів харчування.
Доставка товарів здійснюється до кожного навчального закладу згідно з графіком та маршруту постачання транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення навчальних закладів.
Адреси закладів освіти
№з/п Найменування закладу Адреса закладу
1 ЗДО №9 «Джерельце» м. Ладижин, вул. Процишина, 58
2 ЗДО №3 «Дзвіночок» м. Ладижин, вул. Процишина, 22
3 ЗДО №2 «Казка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 57
4 ЗДО №8 «Ромашка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 58
5 ЗДО №5 «Берізка» м. Ладижин вул. Будівельників, 20
6 Заозерненськагімназія с. Заозерне, вул. Шкільна, 25А, Ладижинської міської територіальної громади
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6300 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
545 кілограм
Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після поставки партії Товару, після пред'явлення Постачальником видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

24 грудня 2024 14:36
Проект договору на картоплю та горох.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ 9221 Так
Клас Можливі значення:
  • перший
  • Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір Можливі значення:
  • жовтий
  • Відповідність ДСТУ 7701 Так
    Ґатунок Можливі значення:
  • перший
  • Вид Можливі значення:
  • колотий
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 27 грудня 2024 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" 224 250,00
    UAH з ПДВ
    224 250,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "МАЗУР ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" 230 000,00
    UAH з ПДВ
    230 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Шевчук О.М. 246 930,00
    UAH з ПДВ
    246 930,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    25 грудня 2024 09:56
    Електронний підпис
    25 грудня 2024 09:56
    Електронний підпис
    25 грудня 2024 09:55
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид колотий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Ґатунок перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7701 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір жовтий

    Публічні документи

    25 грудня 2024 13:54
    Електронний підпис
    25 грудня 2024 13:54
    Електронний підпис
    25 грудня 2024 13:53
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид колотий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Ґатунок перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7701 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір жовтий

    Публічні документи

    25 грудня 2024 15:48
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір жовтий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7701 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Ґатунок перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид колотий

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
    #45122822
    Рішення скасоване 224 250,00
    UAH з ПДВ
    01 січня 2025 11:42
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
    #45122822
    Відхилено 224 250,00
    UAH з ПДВ
    01 січня 2025 11:44
    ФОП "МАЗУР ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
    #2758503816
    Рішення скасоване 230 000,00
    UAH з ПДВ
    07 січня 2025 08:35
    ФОП "МАЗУР ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
    #2758503816
    Відхилено 230 000,00
    UAH з ПДВ
    07 січня 2025 08:37
    ФОП Шевчук О.М.
    #3253317143
    Переможець 246 930,00
    UAH з ПДВ
    07 січня 2025 08:37

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 січня 2025 08:37

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП Шевчук О.М.
    #3253317143
    246 930,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    09 січня 2025 16:05
    Договір №17 від 09.01.2025.PDF укладений
    09 січня 2025 16:04