Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Черкаська служба чистоти" |
Код ЄДРПОУ: | 03328652 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Івана Мазепи, буд. 117 |
Контактна особа: |
Антошко Наталія Іванівна +380472643466 natalia_chistota@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2024 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2025 14:15 |
Початок аукціону: | 02 січня 2025 14:15 |
Очікувана вартість: | 598 623,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 993,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Продавця, на підставі видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дати фактичного отримання Товару Покупцем та підписання відповідної видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 84% |
Наявність статусу платника ПДВ: | 16% |
Платник ПДВ: | 16% |
Не платник ПДВ: | 0% |
24 грудня 2024 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2024 09:32 |
Перелік змін до ТД та оголошення від 24.12.2024.docx | |
24 грудня 2024 09:32 |
ТД запчастини ГАЗ 53 2025 (нова редакція від 24.12.24).docx | |
23 грудня 2024 15:28 |
ТД запчастини ГАЗ 53 2025.docx |
24 грудня 2024 10:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 грудня 2024 09:32 |
Перелік змін до ТД та оголошення від 24.12.2024.docx
|
|||
24 грудня 2024 09:32 |
ТД запчастини ГАЗ 53 2025 (нова редакція від 24.12.24).docx
|
|||
23 грудня 2024 15:28 |
ТД запчастини ГАЗ 53 2025.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-27-000025 ● 19a2ac8ad5ca42b0b58627f2520e08cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 13:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.01.2025 № 14-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-23-015281-a, 23.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 15:13:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-23-015281-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?;
2) чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «НФ АГРО» в якій запропоновано запасні частини, що не відповідають вимогам Технічної специфікації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що наведені у Додатку 3 до тендерної документації? В Технічний специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) Замовником за позицією №4 визначено предмет закупівлі «Замок двері правий в зборі (81Ю-6105012), каталоговий номер 81Ю-6105012-Б», учасником в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (технічна специфікація) від 30.12.2024 № 4150 за позицією №4 включено «Механізм замку дверей ГАЗ 53 (прав.) <ДК>, каталоговий номер 81-6105012-Б», який має інший каталоговий номер та є частиною предмету закупівлі - замка; за позицією №116 Технічної специфікації встановлено закупівлю «Р/к кулака поротного (1шворень+2втулки), каталоговий номер 53А-300101612/13 (53-3000100)», а учасником запропоновано «Шкворень у компл. (Повний на а/м) ГАЗ 3307 D=30,0 (RIDER), каталоговий номер RD/3307-3000100», аналогічно відмінні запасні частини за позиціями №3, 23, 51.
3) чи були виявлені невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НФ АГРО», зокрема, в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (технічна специфікація) від 30.12.2024 № 4150 ним запропоновано запасні частини з відмінними каталоговими номерами за позиціями № 6, 7, 19, 37, 66, 74, 86, 89, 92, 97, 101, 103, 104, 106, 109, 111, 118, 120, 122, 124, 125, 127, 130, 136, 138, 139, 142, 147, 150, 156, 157, 158, 159, 161, 162, 163?
4) як визначалась сумісність запасних частин до автомобіля ГАЗ-53, що пропонуються ТОВ «НФ АГРО», які мають відмінні каталогові номери від передбачених Технічною специфікацією (Додаток 3 до тендерної документації), за позиціями, вказаними вище?
5) чи були виявлені невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції в якій відсутні загальна ціна тендерної пропозиції ТОВ «НФ АГРО» та ціни для кожної позиції запасних частин? Згідно із пп. 2.1 п. 2 розділу V тендерної документації вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
6) у який спосіб Замовником перевірена інформація щодо підтвердження виробника товару (запасних частин), яка наведена учасником ТОВ «НФ АГРО» у колонці 5 в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (технічна специфікація) від 30.12.2024 № 4150, а саме: «ДК», «Гума сервіс», «АВТО-СОЮЗ», «TEMPEST», «Рось-гума», «RIDER», «DETALKA», «Truckman», «Струм ЧП»? Згідно з протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 09.01.2025 №09-01-01 тендерна пропозиція ПП «ПОДІЛЛЯАГРО-ПРЕМІУМ» відхилена в зв’язку з відсутністю інформації про виробника запропонованого товару за позиціями №5, 12, 15, 16, 19, 22, 24, 26, 28, 29, 31, 38, 39, 40, 41, 42, 50, 53, 59, 61, 64, 71, 74, 77, 80, 83, 84, 86, 87, 88, 89, 91, 92, 94, 95, 96, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 108, 109, 110, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 129, 133, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 150, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 161, 162, 163, 165, 166, чим порушено вимоги п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації. Однак в тендерній пропозиції ПП «ПОДІЛЛЯАГРО-ПРЕМІУМ» за вищевказаними позиціями вказана інформація про виробника, зокрема, «БЕЗ БРЕНДУ», та вказана Україна як країна походження товару.
7) чому умови додатку 1 договору від 21.01.2025 №13 відрізняються від тендерної пропозиції ТОВ «НФ АГРО», зокрема, Замовником до специфікації включено вартість за кожною позицією запасних частин, інформація про яку відсутня в тендерній пропозиції?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-05 12:14:35
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
За результатами розгляду запиту Держаудитслужби про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі « ДК 021:2015: 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до автомобіля ГАЗ-53)», інформацію про яку опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-23-015281-a повідомляємо наступне:
ЩОДО ПЕРШОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Визначення очікуваної вартості закупівлі та обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі аналізу фактично використаних запасних частин до автомобіля ГАЗ-53 у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних потреб замовника на 2025 рік, методом порівняння ринкових цін (на підставі комерційних пропозицій від трьох постачальників Товару). Комерційні пропозиції додаються. Середньоарифметичне значення склало 618 162,49 грн. Проте Замовником прийнято рішення визначити очікувану вартість нижче ніж середньоарифметична трьох комерційних пропозицій, а саме 598 623,00 грн., чим повністю дотримано рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до такого товару.
ЩОДО ДРУГОГО, ТРЕТЬОГО ТА ЧЕТВЕРТОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ.
Перевірку відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик Товару, що запропонував учасник ТОВ «НФ АГРО» здійснював Головний інженер КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР Волик О.С. У відповідь на службову записку уповноваженої особи він підтвердив, що «запропонований учасником ТОВ «НФ АГРО» товар по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до автомобіля ГАЗ-53) ВІДПОВІДАЄ технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, що встановлені замовником у тендерній документації» (сканкопія службової записки та відповіді додається). Тобто, головний інженер підприємства перевірив сумісність усіх запасних частин по назві та каталоговому номеру, навіть якщо вони відрізняються від назви та каталогового номеру, що зазначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НФ АГРО», зокрема, в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (технічна специфікація) НЕ БУЛИ ВИЯВЛЕНІ.
ЩОДО П’ЯТОГО ТА СЬОМОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ.
Замовником в тендерній документації не встановлювалась вимога про надання учасником ціни для кожної позиції запасних частин. Загальна ціна тендерної пропозиції ТОВ «НФ АГРО» зазначена учасником у електронній системі закупівель і складає 398 031,00 грн.
Умови Додатку 1 до договору від 21.01.2025 №13 не відрізняються від тендерної пропозиції ТОВ «НФ АГРО», а також повністю відповідають проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації. Зокрема Специфікація товару (Додаток 1 до договору) у проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) містить колонку «Ціна за одиницю, грн. з ПДВ», що було враховано при укладанні Договору №13 від 21.01.2025.
ЩОДО ШОСТОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ.
Замовником в тендерній документації не встановлювалась вимога щодо підтвердження виробника товару (запасних частин).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2025 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМІД АВТО" " |
407 540,92
UAH з ПДВ
|
278 692,00
UAH з ПДВ
|
1.1904761905 | 234 101.28 | Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЛЯАГРО-ПРЕМІУМ" |
241 950,80
UAH з ПДВ
|
241 950,80
UAH з ПДВ
|
1 | 241 950.80 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НФ АГРО" |
398 031,00
UAH з ПДВ
|
398 031,00
UAH з ПДВ
|
1.1904761905 | 334 346.04 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦ АВТО-ТРЕЙД" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1904761905 | 378 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" |
485 300,00
UAH з ПДВ
|
485 300,00
UAH з ПДВ
|
1.1904761905 | 407 652 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМІД АВТО"
" #44019288 |
Відхилено |
278 692,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2025 16:21
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЛЯАГРО-ПРЕМІУМ" #41737857 |
Відхилено |
241 950,80
UAH з ПДВ
|
09 січня 2025 10:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 січня 2025 00:00
|
ТОВ "НФ АГРО" #42369657 |
Переможець |
398 031,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 17:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 січня 2025 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2025 09:58
|
ду розірвання.pdf | укладений |
10 лютого 2025 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 15:52
|
ДОГОВІР ГАЗ 53 _13 від 21.01.2025 року.pdf | укладений |
21 січня 2025 15:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 січня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору №13 від 21.01.2025 року. |