Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05582159 |
Вебсайт: | https://tairovska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., Одеський р-н., селище Таїрове,, вул. Перемоги, буд. 27 |
Контактна особа: |
Олександра Євгенівна Унтілова +380487930409 tairove.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2024 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 56 433 418,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 564 334,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції 17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 282000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2025 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2025 16:33 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
10 січня 2025 16:33 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв із змінами.pdf | |
10 січня 2025 16:33 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
23 грудня 2024 14:41 |
Тендерна документація.pdf | |
23 грудня 2024 14:41 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf | |
23 грудня 2024 14:41 |
Експертний звіт.pdf | |
23 грудня 2024 14:41 |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf |
10 січня 2025 16:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2025 16:33 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
10 січня 2025 16:33 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв із змінами.pdf
|
|||
10 січня 2025 16:33 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
23 грудня 2024 14:41 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
23 грудня 2024 14:41 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
|
|||
23 грудня 2024 14:41 |
Експертний звіт.pdf
|
|||
23 грудня 2024 14:41 |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000055 ● 63887e0335a84111a2584ca4f1bf4127
- Статус: завершено ● Дата: 20 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2024-12-23-012907-a 23.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 13:54:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція каналізаційного колектора від очисних споруд смт. Таїрове до камери №2 (по вул. Парниковая ж/м «Чорноморка») в Овідіопольському районі Одеської області на території Таїровської громади. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-23-012907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти на роботи тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-05 16:33:15
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-28-000055 закупівлі UA-2024-12-23-012907-a
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-28-000055 закупівлі UA-2024-12-23-012907-a від 31 січня 2025 року оприлюдненого об 13:54:59, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-12-23-012907-a, уповноважена особа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області надає шляхом оприлюднення файлу "Пояснення на запит".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-03 15:14:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція каналізаційного колектора від очисних споруд смт. Таїрове до камери №2 (по вул. Парниковая ж/м «Чорноморка») в Овідіопольському районі Одеської області на території Таїровської громади. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-23-012907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обсягу робіт, визначеному у пункті 16 «Перевезення суміші грунт-вода, розчину спецтранспортом на відстань 30 км.» Розділу 1. Улаштування траншеї під дві 225 труби, Локального кошторису 02-01-04 на Другу чергу. Колектор Відомості обсягів робіт додатку 3 до тендерної документації (сторінка 59 тендерної документації).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 16:31:05
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-28-000055 закупівлі UA-2024-12-23-012907-a
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-28-000055 закупівлі UA-2024-12-23-012907-a від 03 лютого 2025 року оприлюдненого об 15:14:22, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-12-23-012907-a, уповноважена особа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області надає шляхом оприлюднення файлу "Пояснення на запит".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-05 17:39:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція каналізаційного колектора від очисних споруд смт. Таїрове до камери №2 (по вул. Парниковая ж/м «Чорноморка») в Овідіопольському районі Одеської області на території Таїровської громади. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-23-012907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації, а саме, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-10 16:51:00
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-28-000055 закупівлі UA-2024-12-23-012907-a
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-28-000055 закупівлі UA-2024-12-23-012907-a від 05 лютого 2025 року оприлюдненого об 17:39:05, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-12-23-012907-a, уповноважена особа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області надає шляхом оприлюднення файлу "Пояснення на запит".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрспецоборудование |
56 343 351,31
UAH з ПДВ
|
56 343 351,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрспецоборудование #31043840 |
Переможець |
56 343 351,31
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2025 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2025 09:47
|
Додаток 1 - ДОГОВІРНА ЦІНА.rtf | укладений |
11 березня 2025 09:46
|
Додаток 8 - Перелік основних матеріальних ресурсів.docx | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
ДОГОВІР про закупівлю робіт.docx | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
Додаток 3 - План фінансування.docx | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
Додаток 7 - Інформація про ціни на матеріальні ресурси 1 черга.xls | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
Додаток 4 - ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА.rtf | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
додатки до Договору 01-1003 25.pdf | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт.xlsx | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
Додаток 6 - ПАКТ ЩОДО ДОТРИМАННЯ.docx | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
Протокол продовження.pdf | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
Додаток 5 - ПАКТ ПРО ЗГОДУ.docx | укладений |
11 березня 2025 09:45
|
Договір 01-1003 25.pdf | укладений |
11 березня 2025 09:45
|