Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Ліцею № 21 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 6-а» (коригування) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 510 178,57 UAH
UA-2024-12-23-012527-a bd5d2a69fa9844f2b7ba44e204ad2f07
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Ліцею № 21 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 6-а» (коригування) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

23 грудня 2024 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-13-000052 ● ea9629f330ae4dc281d10b62958db92d
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2025 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.01.2025
№ 2-з

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.01.2025 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2024-12-23-012527-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-17 15:16:16

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Управління капітального будівництва Житомирської міської ради по предмету «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Ліцею № 21 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 6-а» (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-23-012527-a) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?

2. Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Враховуючи вищевказане, надайте наступні документи та інформацію:
- перелік робіт, які виконані за початковим проектом по даному предмету закупівлі згідно основного договору від 08.11.2023 № 146 (акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В));
- перелік робіт, відповідно до робочого проекту на додаткові роботи за договором від 23.12.2024 № 78, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
- чи перевірялась Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК», яка подана Замовнику (запрошення для укладення договору, всі документи надані учасником (в т.ч. договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
- копії експертних, нормативних, технічних та інших документів (проектно-кошторисна документація основна та коригована), що підтверджують потреби у закупівлі додаткових робіт, які виникли пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-22 16:48:51

Відповідь на запит

Управління капітального будівництва Житомирської міської ради надає пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених органом державного фінансового контрою питань в рамках моніторингу id: UA-M-2025-01-13-000052.

1. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Ліцею № 21 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 6-а» (коригування) затверджена наказом УКБ ЖМР від 17.12.2024 № 46 відповідно до абзаца 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Ліцею № 21 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 6-а» (коригування), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 241101-19/А від 22.11.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Відповідно до розділу 1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку (за результатами коригування проектної документації) вартості об’єкта будівництва, який є частиною затвердженої проектної документації, по об’єкту: «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Ліцею № 21 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 6-а» (коригування), повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 16150045,00 грн.
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Ліцею № 21 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 6-а» (коригування) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми договору № 146 від 08.11.2023 – 11520339,84 грн, та становить – 4188654,76 грн (з ПДВ).
За результатом узгодження договірної ціни (з урахуванням видів додаткових робіт, їх кількості та вартості), очікувана вартість предмета закупівлі становить – 2510178,57 грн (протокол від 23.12.2024).
Крім того слід зазначити, що відповідно до ст. 221 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Єдина державна електронна система у сфері будівництва (далі – електронна система) – це єдина інформаційно-комунікаційна система у складі містобудівного кадастру, що забезпечує створення, перегляд, відправлення, прийняття, збирання, внесення, накопичення, обробку, використання, розгляд, зберігання, захист, облік та надання інформації у сфері будівництва, а також електронну взаємодію між фізичними та юридичними особами, державними органами, органами місцевого самоврядування, центрами надання адміністративних послуг з метою отримання визначених цим Законом послуг у сфері будівництва.
Згідно зі ст. 222 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» реєстр будівельної діяльності є компонентом електронної системи, який забезпечує створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік інформації, зокрема проектної документації на будівництво об’єктів та результатів експертизи проектної документації на будівництво об’єктів.
Таким чином доступ у режимі реального часу до відомостей та документів Реєстру будівельної діяльності, зокрема проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Ліцею № 21 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 6-а» забезпечено на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами:
- кошторисна документація: EM01:7096-2592-6759-3237,
- проектна документація: PD01:6698-2148-4564-6039,
- експертний звіт: EX01:7113-9599-1834-0078.

2. У п. 2 запиту про надання пояснень від 17.01.2025 наведено:
«2. Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Враховуючи вищевказане, надайте наступні документи та інформацію:
- перелік робіт, які виконані за початковим проектом по даному предмету закупівлі згідно основного договору від 08.11.2023 № 146 (акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В));
- перелік робіт, відповідно до робочого проекту на додаткові роботи за договором від 23.12.2024 № 78, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
- чи перевірялась Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК», яка подана Замовнику (запрошення для укладення договору, всі документи надані учасником (в т.ч. договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
- копії експертних, нормативних, технічних та інших документів (проектно-кошторисна документація основна та коригована), що підтверджують потреби у закупівлі додаткових робіт, які виникли пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.».
Однак виходячи зі змісту пп. 8 п. 13 Особливостей, у замовника немає обов’язку надавати затребувані Вами у п. 2 запиту про надання пояснень від 17.01.2025 документи та інформацію.
Проте з метою дотримання вимог п. 5 ст. 8 Закону замовник надає наступну інформацію.
Щодо надання переліку робіт, які виконані за початковим проектом по даному предмету закупівлі згідно з основним договором від 08.11.2023 № 146 (акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), повідомляємо таке.
Зі змісту Наказу від 13.01.2025 № 2-з Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області вбачається, що підставою для здійснення моніторингу закупівлі UA-2024-12-23-012527-a є дані автоматичних індикаторів ризиків, а саме: ризик id sas 24-3-7- короткий строк виконання договору про закупівлю.
Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, згідно з ст. 8 Закону для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Законодавством у сфері публічних закупівель не встановлено обов’язку оприлюднення через електронну систему закупівель затребуваних Вами документів, а саме: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в).
Більше того, затребувані вами документи, а саме: акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), стосуються робіт, виконаних згідно з договором підряду від 08.11.2023 № 146, укладеним за результатами процедури закупівлі UA-2023-10-06-012482-a, яка не є об’єктом цього моніторингу.
Оскільки інформація щодо актів КБ-2в, та такі документи не були оприлюднені в електронній системі закупівель, то така інформація та такі документи не можуть бути предметом аналізу даних під час проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-23-012527-a з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Підсумовуючі вищенаведене, в замовника не має обов’язку надавати документи щодо виконання умов договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі UA-2023-10-06-012482-a, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-23-012527-a з підстави даних автоматичних індикаторів ризиків, а саме: ризик id sas 24-3-7- короткий строк виконання договору про закупівлю.
Щодо переліку робіт, відповідно до робочого проекту на додаткові роботи за договором від 23.12.2024 № 78, який пройшов експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) повідомляємо, що із затребуваною інформацією можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами, наведеними вище (див. п. 1).
Щодо перевірки Замовником відповідності пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі повідомляємо таке.
Змовник підтверджує, що ним було здійснено перевірку пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі.
Щодо надання копій експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують потребу у закупівлі додаткових робіт, які виникли, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт повідомляємо таке.
Відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Можливість і умови виконання додаткових робіт передбачені пунктом 6.1.13. Договору підряду № 146 від 08.11.2023 (основного договору про закупівлю).
Згідно з п. 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Так, замовником на виконання вимог Закону та п. 13 Особливостей разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю від 23.12.2024 № 78 та додатки до нього, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту, а саме:
- Наказ начальника управління капітального будівництва Житомирської міської ради про затвердження обґрунтування здійснення закупівлі від 23.12.2024 № 49,
- Додаток 1 до наказу від 23.12.2024 № 49 – обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей,
- експертний звіт № 241101-19/А від 22.11.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ,
- лист ТОВ «Перша будівельна експертиза» від 16.12.2024 вих. № 241216-06, яким підтверджується потреба у закупівлі додаткових робіт, які не були передбачені початковим проектом, та обґрунтовується необхідність їх закупівлі в того самого виконавця робіт.
Разом з тим ч. 5 ст. 8 Закону встановлено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону предметом дослідження в рамках моніторингу є аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Звертаємо Вашу увагу на те, що оприлюднення в електронній системі закупівель запитуваних Вами документів, а саме: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), первісної та коригованої проектної документації, пропозиції переможця процедури закупівлі, здійсненої згідно з пп. 8 п. 13 Особливостей, у т. ч. договірної ціни з усіма розрахунками, не передбачено чинним законодавством України у сфері публічних закупівель, зокрема пунктом 13 Особливостей.
Слід зазначити, що інформація та документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі оприлюднені замовником в електронній системі закупівель.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, замовником дотримано вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема пункту 13 Особливостей.

Додаток:
- протокол від 23.12.2024.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-27 11:05:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради по предмету «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Ліцею № 21 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 6-а» (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-23-012527-a) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а також враховуючи надане Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради 22.01.2025 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи) з наступного питання.

Так, згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановою Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21.
Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Враховуючи вищевказане, надайте наступні документи та інформацію:
- перелік робіт, які виконані за початковим проектом по даному предмету закупівлі згідно основного договору від 08.11.2023 № 146 (акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В) (за номером ID: UA-2023-10-06-012482-a));
- перелік робіт, відповідно до робочого проекту на додаткові роботи за договором від 17.12.2024 № 9, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) (за номером ID: UA-2024-12-23-012527-a)).
- чи перевірялась Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК», яка подана Замовнику (запрошення для укладення договору, всі документи надані учасником (в т.ч. договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
- копії експертних, нормативних, технічних та інших документів (проектно-кошторисна документація основна та коригована), що підтверджують потреби у закупівлі додаткових робіт, які виникли пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповіді ще немає

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 2 510 178,57
UAH з ПДВ
23 грудня 2024 14:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_78_від_23_12_2024.pdf укладений
23 грудня 2024 14:35
Експертиза.pdf укладений
23 грудня 2024 14:35
Обґрунтування.pdf укладений
23 грудня 2024 14:35
95_ДЦ_ПВР.xls укладений
23 грудня 2024 14:35
Лист_241216-06_від_16_12_2024.pdf укладений
23 грудня 2024 14:35