Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 |
Код ЄДРПОУ: | 22061509 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Старочуднівська, будинок 4-а |
Контактна особа: |
Хоменко Ірина Сергіївна +380688233166 zdnza15@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
23 грудня 2024 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-10-000035 ● d56277f09c4a4cbca298f7a384e23ae4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 14:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.02.2025
№ 8-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.02.2025 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-12-23-003849-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-11 14:02:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-23-003849-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Ковальчука Миколи Івановича (код 2065319058)?
3. Відповідно до пункту 3 Особливостей визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до статті 4 Закону встановлено імперативну вимогу, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану до якого включаються заплановані закупівлі на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг, при цьому річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом п’яти днів з дня затвердження.
Відповідно до пункту 14 Особливостей визначено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
При цьому, пунктами 2 та 5 частини 2 статті 4 Закону передбачено зазначення в річному плані закупівель, інформації щодо конкретної назви предмета закупівлі, виду закупівлі та орієнтовного початок проведення закупівлі.
В той же час, відповідно до підпункту 22 частини 1 статті 1 Закону, зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/ пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 15 Особливостей, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Поряд з тим, виходячи з пункту 21 частини 1 статті 1 Закону поточний ремонт віднесено до послуг.
Разом з тим, пунктом 10 Особливостей, зокрема, визначено, що замовники здійснюють закупівлі послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – Порядок № 708, послуги з поточного ремонту), послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Так, відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку № 708 визначено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Згідно з пунктом 3.1 «Терміни та визначення понять» ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163 (далі - ДБН А.2.2-3:2014), зокрема визначено, що будівля - штучно створений об’ємний об’єкт, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несучоогороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні, надземні або підземні приміщення, призначені для життєдіяльності людей та виробництва продукції.
Так, Замовником 23 грудня 2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено річний план закупівель за номером ІD: UA-P-2024-12-23-004889-a , відповідно до якого, заплановано придбання послуг з поточного ремонту по предмету: «Поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15» на суму 193 000, 00 грн., без використання електронної системи.
Разом з тим, відповідно до звіту про укладання договору, без використання електронної системи закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 23 грудня 2024 року Замовником укладено договір послуг з поточного ремонту від 23.12.2024 № 14 за предметом закупівлі: «Поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІD: UA-2024-12-23-003849-a) на загальну суму 193 000, 00 грн гривень.
Водночас, аналізом встановлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронної системи закупівель, Замовником 19 грудня 2024 року оприлюднено річний план закупівель за номером ІD: UA-P-2024-12-19-029991-a, відповідно до якого заплановано придбання послуг з поточного ремонту по предмету: «Поточний ремонт з усунення аварії приміщень, інженерних мереж, оздоблювальні роботи ЖДНЗ № 15», загальною очікуваною вартістю в сумі – 199 000,00 грн., без використання електронної системи, тобто який фактично відноситься до одного об’єкту будівництва та відповідно є аналогічним предметом закупівель
При цьому, аналізом встановлено, що Замовником 19 грудня 2024 року укладено договір послуг з поточного ремонту від 19.12.2024 № 12 на закупівлю вищевказаних послуг (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІD: UA-2024-12-19-024235-a), вартістю 199 000, 00 грн., без використання електронної системи.
Аналогічно, аналізом встановлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронної системи закупівель, Замовником 16 грудня 2024 року оприлюднено річний план закупівель за номером ІD: UA-P-2024-12-16-024387-a, відповідно до якого заплановано придбання послуг з поточного ремонту по предмету: «Поточний ремонт з усунення аварії приміщень, демонтажні роботи ЖДНЗ № 15», загальною очікуваною вартістю в сумі – 199 800, 00 грн., без використання електронної системи, тобто який фактично відноситься до одного об’єкту будівництва та відповідно є аналогічним предметом закупівель
При цьому, аналізом встановлено, що Замовником 16 грудня 2024 року укладено договір послуг з поточного ремонту від 12.12.2024 № 11 на закупівлю вищевказаних послуг (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІD: UA-2024-12-16-019981-a), вартістю 199 800, 00 грн., без використання електронної системи.
Враховуючи вищевикладене, Замовником заплановано та укладено 3 договори послуг з поточного ремонту за одним об’єктом будівництва на закупівлю послуг з поточного ремонту від 23.12.2024 № 14, від 12.12.2024 № 11 та від 19.12.2024 № 12 на загальну суму 591 800, 00 грн., без використання електронної системи закупівель, які відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей та пункту 4 розділу I Порядку № 708 фактично відносяться до одного предмету закупівель.
Таким чином поясніть, чому Замовником здійснено поділ предмету закупівлі на частини та придбано протягом грудня 2024 року послуги з поточного ремонту Житомирського дошкільного навчального закладу № 15 (код згідно ДК 021:2015: 45450000-6: у відповідності до вимог Порядку № 708) загальною очікуваною вартістю 591 800, 00 грн (інформація про здійснення закупівель розміщена в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2024-12-23-003849-a, UA-2024-12-19-024235-a, UA-2024-12-16-019981-a), без застосування відкритих торгів та укладено договори про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів без проведення вказаної процедури?
4. Просимо надати інформацію про стан виконання сторонами договору про закупівлю від 23.12.2024 № 14 своїх зобов’язань (станом на даний час).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-14 21:50:38
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Обгрунтування розміру бюджетних призначень та визначено очікувану вартість предмета закупівлі здійснено Замовником на підставі Довідки про зміни до кошторису на 2024 рік Департаменту освіти Житомирської міської ради. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі акту огляду будівлі та дефектного акту.
2. Враховуючи терміни виконання робіт та закінчення бюджетного року, Замовником усно опитано ряд підрядників які надають послуги з поточного ремонту в місті Житомирі.
Враховуючи завантаженість та обмеженість у людському ресурсі, лише ФОП Ковальчука Миколи Івановича (код 2065319058) погодився до 31.12.2024 виконати об’єм робіт згідно з дефектним актом.
3. Відповідно до п.14 Особливостей, Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Пунктом 15 Особливостей передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не було поділено предмет закупівлі з поточних ремонтів в грудні 2024 року за Договором №11 від 12.12.2024 на Поточний ремонт з усунення аварії приміщень, демонтажні роботи ЖДНЗ № 15; Договором №12 від 19.12.2024 року Поточний ремонт з усунення аварії приміщень, інженерних мереж, оздоблювальні роботи ЖДНЗ № 15; Договором №14 від 23.12.2024 року на Поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15, оскільки кожна нова потреба підтверджується Актами огляду щодо аварійної ситуації що склалася та Довідками Департаменту освіти щодо виділення додаткових коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що вказані договори є не просто договорами на поточні ремонти, а саме договорами на поточний ремонт з УСУНЕННЯ АВАРІЙ. Дані договори передбачають здійснення аварійних ремонтів, потреба в яких виявлена в різний час, а не планові поточні ремонти. Тому Замовник об’єктивно не міг передбачити завчасно наявність такої потреби.
Аналогічна позиція викладена в листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо планування закупівель» №3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року. Планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план .
4. Станом на 31.12.2024 року Сторонами виконано зобов’язання за Договором № 14 від 23.12.2024 в повному обсязі згідно умов договору.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту першого статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Наголошуємо, що Договір від 23.12.2024 № 14 не є договором про закупівлю в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-17 17:33:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-23-003849-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
Відповідно до запиту від 11.02.2025 посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель надала запит через електрону систему закупівель, щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
На вище вказаний запит посадовою особою Замовника надано відповідь з документами від 14.02.2025 наступного змісту: «Пунктом 15 Особливостей передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не було поділено предмет закупівлі з поточних ремонтів в грудні 2024 року за Договором №11 від 12.12.2024 на Поточний ремонт з усунення аварії приміщень, демонтажні роботи ЖДНЗ № 15; Договором №12 від 19.12.2024 року Поточний ремонт з усунення аварії приміщень, інженерних мереж, оздоблювальні роботи ЖДНЗ № 15; Договором №14 від 23.12.2024 року на Поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15, оскільки кожна нова потреба підтверджується Актами огляду щодо аварійної ситуації що склалася та Довідками Департаменту освіти щодо виділення додаткових коштів.».
Отже, надайте акти огляду щодо аварійної ситуації об’єкта ремонту та довідок Департаменту освіти Житомирської міської ради щодо виділення додаткових коштів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-20 20:07:23
Відповідь
На Ваш запит від 17.02.2025 року надаємо копії підтверджуючих документів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-18 10:07:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-23-003849-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-20 20:08:01
Відповідь
На Ваш запит повідомляємо, що кошти виділено відповідно до КПКВК 0611010 Надання дошкільної освіти
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-21 16:42:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-23-003849-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Відповідно до запиту від 11.02.2025 посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель надала запит через електрону систему закупівель, щодо надання інформації та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На вище вказаний запит посадовою особою Замовника надано відповідь з документами від 14.02.2025 наступного змісту: «Обгрунтування розміру бюджетних призначень та визначено очікувану вартість предмета закупівлі здійснено Замовником на підставі Довідки про зміни до кошторису на 2024 рік Департаменту освіти Житомирської міської ради. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту».
Отже, надайте дефектний акт, на підставі якого було розраховано очікувану вартість.
2. Відповідно до запиту від 11.02.2025 посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель надала запит через електрону систему закупівель, щодо надання інформації стосовно яких критеріїв здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Ковальчука Олександра Миколайовича (код 3010222578)?
На вище вказаний запит посадовою особою Замовника надано відповідь з документами від 14.02.2025 наступного змісту: «Враховуючи терміни виконання робіт та закінчення бюджетного року, Замовником усно опитано ряд підрядників які надають послуги з поточного ремонту в місті Житомирі. Враховуючи завантаженість та обмеженість у людському ресурсі, лише ФОП Ковальчук Олександр Миколайович (код 3010222578) погодився до 31.12.2024 виконати об’єм робіт згідно з дефектним актом».
Відповідно до пункту 11 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Слід відмітити, що частиною 1 статті 5 Закону передбачено принципи за якими замовники здійснюють закупівлі.
Отже, надайте документи з відміткою Замовника про відправлення (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до потенційних учасників щодо виконання послуг з поточного ремонту по вище зазначеній закупівлі.
А також, надайте документи з відміткою про отримання від потенційних учасників до Замовника (листів, комерційних пропозицій, тощо).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-02-26 21:03:48
Роз'яснення щодо висновку
У зв'язку з тим, що 26.02.2025 року о 17:16 оприлюднено Висновок про результати моніторингу, у Замовника відсутня технічна можливість надати відповідь на запит від 21.02.2025 року.
Надаємо підтверджуючі документи щодо запиту від 21.02.2025 року
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-23-003849-a Замовник Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 після ознайомлення з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-23-003849-a - поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15, надає свої аргументовані заперечення щодо вказаного висновку. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до пункту 14 Особливостей, здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) визначено, Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. На запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.02.2025, 17.02.2025, 18.02.2025, 21.02.2025 року Замовником було надано аргументовані пояснення щодо виникнення потреби у закупівлі, фінансування а також підтверджуючі документи, щодо здійснення закупівлі за Договором від 23.12.2024 № 14. Замовник вважає, всупереч наданим аргументованим поясненням, аудитором зроблено помилковий суб’єктивний висновок щодо закупівлі поточного ремонту з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15. Замовником не було поділено предмет закупівлі з поточних ремонтів в грудні 2024 року за Договором №11 від 12.12.2024 на Поточний ремонт з усунення аварії приміщень, демонтажні роботи ЖДНЗ № 15; Договором №12 від 19.12.2024 року Поточний ремонт з усунення аварії приміщень, інженерних мереж, оздоблювальні роботи ЖДНЗ № 15; Договором №14 від 23.12.2024 року на Поточний ремонт з усунення аварії мийної, підлоги, електромонтажні роботи ЖДНЗ № 15, оскільки кожна нова потреба підтверджується Актами огляду щодо аварійної ситуації що склалася та Довідками Департаменту освіти щодо виділення додаткових коштів. Звертаємо Вашу увагу, що вказані договори є не просто договорами на поточні ремонти, а саме договорами на поточний ремонт з УСУНЕННЯ АВАРІЙ. Дані договори передбачають здійснення аварійних ремонтів, потреба в яких виявлена в різний час, а не планові поточні ремонти. Тому Замовник об’єктивно не міг передбачити завчасно наявність такої потреби. Аналогічна позиція викладена в листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо планування закупівель» №3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року. Планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту першого статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Наголошуємо, що Договір від 23.12.2024 № 14 не є договором про закупівлю в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-23-003849-a від 26.02.2025 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 23.12.2024 № 14, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. 14.02.2025 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області було повідомлено про те, що станом на 31.12.2024 року Сторонами виконано зобов’язання від 23.12.2024 № 14 в повному обсязі згідно умов договору. Тому зобов’язувати Замовника усунути порушення шляхом розірвання завідомо виконаного договору є незаконним та дивним. Враховуючи вищевикладене та надані документи, Замовник заперечує що при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, укладанні договору ним допущено порушення вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пунктів 5, 6, 10, 15, абзацу 3 пункту 17 Особливостей та пункту 3 розділу II Порядку № 708, та як наслідок Замовник заперечує що договір від 23.12.2024 № 14 є нікчемним правочином. Просимо Північний офіс Держаудитслужби в Житомирській області скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-23-003849-a від 26.02.2025 року. У разі залишення Висновку без змін, Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 буде оскаржувати вказаний висновок до суду.
2025-03-05 23:16:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | 12.03.2025 року Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 звернувся до Житомирського окружного адміністративного суду з Позовною заявою про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу. Після надходження інформації про відкриття провадження у справі, протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження, Замовник оприлюднить в електронній системі закупівель номер такого провадження. |
Дата публікації: | 13 березня 2025 |
Документи:
13 березня 2025 20:26
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Ковальчук Микола Іванович #2065319058 |
Переможець |
193 000,00
UAH
|
23 грудня 2024 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір _ 14 від 23.12.2024.pdf | укладений |
23 грудня 2024 10:50
|