Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43991679 |
Вебсайт: | https://galych-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 77100, Україна , Івано-Франківська обл., місто Галич, вул.Винниченка, будинок 8 |
Контактна особа: |
Олена Стасенко +380343122189 stelena@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2024 23:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 853 414,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2024 23:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2024 23:16 |
ТД_ПММ.pdf | |
20 грудня 2024 23:16 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_ПММ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-02-000003 ● bd0b8cd3702b45da9092f7c072f69aaa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2025 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.01.2025 № 1-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.01.2025 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-12-20-023602-a 20.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-06 12:04:20
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бензин А-95, Дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-20-023602-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-07 14:52:41
Надання інформації
Пояснення надані у доданому файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-14 14:47:53
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бензин А-95, Дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-20-023602-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У підпункті 7 пункту 6 Розділу 3 до тендерної документації (далі – ТД) Замовник вимагає від учасника торгів надати оригінали діючих на момент подання пропозиції сертифікатів на відповідність вимогам, а саме: ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT) або ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги».
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" тоді як ним не підтверджено встановлену вимогу ТД Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 13:17:43
Щодо надання інформації
Пояснення надані у доданому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 21 січня 2025 року про закупівлю за кодом ДК 021:2015 - (09130000-9) Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-20-023602-a) вжито заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, також заплановано навчання по підвищенню кваліфікації з публічних закупівель для уповноважених осіб.
2025-01-28 11:52:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
850 332,00
UAH з ПДВ
|
850 332,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
850 332,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 13:59
|
4.pdf | укладений |
07 січня 2025 13:46
|