Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб та за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги)
Очікувана вартість
10 775 672,66 UAH
UA-2024-12-20-022694-a ● 45bf351e061246c48ca8dd6c8f5ab913
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Вебсайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Віталій Фурик +380500892133 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2024 20:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 775 672,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 878,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 323 270,17 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банка – гаранта. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банківська гарантія має бути видана однією з наступних фінансових установ: - банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку, або - системно важливим банком (за класифікацією Національного банку України), регулятивний капітал (Н1), якого на дату випуску гарантії перевищує 6,0 млрд грн, або - банком іноземної банківської групи, яка має довгостроковий кредитний рейтинг материнської компанії на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings, або - іноземним банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг на рівні не нижче BBB ¬ за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings. У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія ; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) . 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо). За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості України Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601. Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 323270.17 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601 код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN: UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю, а у разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії договору, продовжується її строк на час дії договору. Переможець має надати Замовнику належне документальне підтвердження внесення змін до банківської гарантії до дати укладання додаткової угоди до договору щодо продовження строку його дії. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії предֹ’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116379 година
Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, вул. Б. Хмельницького, 3а, м. Луцьк вул. Сергія Тимошенка, 2, м. Луцьк вул. Сагайдачного, 6а, м. Ковель вул. Новака, 45, м. Ужгород вул. Деповська, 89а, м. Івано-Франківськ вул. Жаб’євська, 10, смт Верховина вул. Набережна ім. Стефаника, 34б, м. Івано-Франківськ вул. Княгині Ольги, 122, м. Львів вул. Бортнянського, 11 а, м. Львів вул. Кавказька, 9 а, м. Рівне вул. Кавказька, 4, м. Рівне вул. Текстильна, 1Б, м. Тернопіль вул. Університетська, 31, м. Чернівці вул. С. Воробкевича, 37, м. Чернівці вул. Українська, 138, смт Путила пров. Шевченка, 10, м. Хмельницький вул. Пилипчука, 17/1, м. Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
161 штука
Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Луцьк, вул. Сергія Тимошенка, 2 м. Горохів, вул.Шевченка, 46 м. Ківерці, вул Грушевського, 23 м. Рожище, вул. Кондратюка, 3 м. Ковель, вул. Сагайдачного, 6а смт Ратне, вул. Набережна, 6 смт Стара Вижівка, вул. Лесі Українки, 1а смт Турійськ, вул. Луцька, 22 смт Шацьк, вул. Шевченка, 5 м. Любомль, вул. Промислова, 1 м. Камінь-Каширський, пл. Незалежності, 8 смт Любешів, вул. Незалежності, 36 смт. Маневичі, вул. Луцька, 14 м. Володимир-Волинський, вул. Коперніка, 5 м. Нововолинськ, провулок Поштовий, 1 смт Іваничі, вул. Львівська, 7а смт Локачі, вул. Незалежності, 1 м. Луцьк, вул.Б. Хмельницького, 3а м. Луцьк, вул. Конякіна, 2 м. Ужгород, вул.Новака, 45 м. Ужгород, вул.Чубинського, 14Д м. Берегово, вул.Мукачівська, 32 м. Виноградів, вул.Івана Ірлявського, 18, А м. Мукачево, вул.Миру, 73 с-ще Воловець, вул.Героїв України, 12 м. Свалява, вул.Головна, 33 м. Рахів, вул.Б.Хмельницького, 69 м. Тячів, вул.Залізнична, 2 с-ще Дубове, вул.Подольського, 32 с-ще В.Березний, вул.Шевченка, 10 м. Перечин, пл.Народна, 17-А м. Хуст, вул.900-річчя Хуста, 25 м. Іршава, вул.Набережна, 1, В с-ще Міжгір'я, вул.Ольбрахта, 6 смт Богородчани, вул.Лятишевського, 27 м. Галич, вул. Коновальця,35 м. Тисмениця, вул. Галицька, 86 м. Рогатин, вул. Галицька, 46 м. Тлумач, вул. Кармелюка, 1 м. Тлумач, вул. Макухи, 2 м.Косів, вул. Шевченка, 44а м. Надвірна, майдан Шевченка, 1 м. Яремче, вул. Страчених, 7 м. Калуш, бульвар Незалежності, 1 м. Долина, просп. Незалежності, 3 смт Рожнятів, вул. Рильського,1 м. Болехів, вул. Петрушевича, 4 м. Коломия, вул.Петлюри, 74 м. Городенка, вул.Шевченка, 73 м. Снятин, вул. Шевченка, 119 смт Верховина, вул. Жаб’євська, 10 м.Дрогобич, вул.Пилипа Орлика, 3а м.Борислав, вул. Шевченка, 49 м. Стебник, вул. А. Мельника, 6 м.Трускавець, вул.В.Івасюка,5а м. Золочів, вул. Героїв Небесної сотні, 7 м. Броди, вул. Гончарська, 15 м. Буськ, вул. Петрушевича, 3 м.Львів, вул.Княгині Ольги, 122 м. Городок, вул. Львівська, 38в м. Жовква, вул. Львівська, 47а м. Кам’янка-Бузька, вул. Грушевського, 4 м. Перемишляни, вул. Боршівська, 4а м. Пустомити, вул. Глинська, 14 м. Самбір, вул. Шевченка, 55/3 м. Старий Самбір, вул. Лева Галицького, 128 м. Турка, вул. Шевченка, 2 м. Стрий, вул. 1-го Листопада, 12 м. Жидачів, вул. Шашкевича, 28 м. Миколаїв, вул. Івана Мазепи, 37 м. Моршин, вул. Привокзальна, 63 м. Новий Розділ, пл. Шевченка, 5 м. Сколе, вул. Братів Вільшинських, 4 м. Червоноград, вул. Паркова, 4а м. Радехів, вул. Лесі Українки, 33 м. Сокаль, вул. Св.Володимира, 4 м. Яворів, вул. Шашкевича, 1а м. Мостиська, вул. Міцкевича, 2а м. Новояворівськ, вул.Січових Стрільців, 16 м. Вараш, мікрорайон Будівельників, 23 смт Володимирець, вул. Повстанців, 45 смт Зарічне, вул. Грушевського, 1а м. Дубно, вул. Д.Галицького, 26 смт Млинів,вул. В.Поліщука, 16 смт Демидівка, вул. Миру, 46 м. Радивилів,вул. О.Невського, 29 м. Березне, вул. Буховича, 6 смт Гоща, вул. С.Наливайка, 50 м. Здолбунів, вул. Княгині Ольги, 10 м. Корець, вул. Тітова, 1б м. Костопіль, вул. Чубинського, 14 м. Острог, вул. Кривоноса, 32 м. Сарни, вул Демократична, 29 м. Дубровиця, вул. Гольшанських, 23а смт Рокитне, вул. Руслана Дубовця, 2а м. Бережани, вул. Л. Українки, 16 м. Борщів, вул. С. Стрільців, 4-А м. Бучач, вул. Міцкевича, 2 м. Гусятин, вул. Тернопільська, 16 м. Заліщики, вул. С.Бандери, 43а м. Збараж, вул. О.Кобилянської, 1 м. Зборів, вул. Б. Хмельницького, 60 м. Козова, вул. Соборна, 8 м. Кременець, вул. С.Петлюри, 7 м. Ланівці, вул. Незалежності, 43-а м. Монастириська, вул. С. Бандери, 1 м. Підволочиськ, вул. Зелена, 4-в м. Підгайці, вул. Замкова, 18а/1 м. Теребовля, вул. Князя Василька, 112 м. Чортків, вул. Хичія, 1 м. Шумськ, вул. Енергетична, 1-Д м. Хмельницький, провулок Шевченка, 10 м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17/1 смт Віньківці, вул. Лесі Українки, 1а м. Волочиськ, вул. Степана Бандери, 2в м. Городок, вул. Грушевського, 82 м. Деражня, вул. Майдан Привокзальний, 2 м. Красилів, вул. Центральна, 1 м. Красилів, вул. Центральна, 1 смт Летичів, вул. Юрія Савицького, 29 м. Старокостянтинів, вул. Героїв Небесної Сотні, 4 смт Стара Синява, вул. І.Франка,7 смт Теофіроль, вул. 30 років Перемоги, 1 смт Ярмолинці, пл. 600-річчя Ярмолинець, 1 м. Кам’янець-Подільський, вул. Гунська, 9 м. Дунаївці, вул. Шевченка,88б смт Нова Ушиця, вул. Подільська, 33б смт Чемерівці, провулок Кооперативний, 6 м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні, 63 смт Білогір’я, вул. Шевченка, 54 м. Ізяслав, вул. Миколи Микитюка, 16а м. Полонне, вул. Лесі Українки, 116 м. Славута, вул. Миру, 20 м. Нетішин, пр. Незалежності, 10 м. Чернівці, вул.Зелена, 6А м. Вижниця, вул. Українська, 94А смт Кельменці, вул. І. Головачука, 6 м. Сокиряни, вул. Перемоги, 18 м. Хотин, вул. Свято-Покровська, 80 м. Новодністровськ, мікрорайон «Сонячний» ЗОШ №3 смт Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні, 89 м. Кіцмань, вул. Незалежності, 81 м. Новоселиця,вул. Центральна, 108 м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 82 Б м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 82 Д м. Герца, вул. Центральна, 6 Б м. Заставна, вул. Незалежності, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані Послуги здійснюється щомісяця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг за попередній місяць. Оплата Послуг проводиться у національній валюті України гривні з урахуванням фінансових можливостей Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2025 22:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2025 22:04 |
ТД-7971_НР.docx | |
08 січня 2025 22:04 |
Зміни до ТД-7971.docx | |
20 грудня 2024 20:06 |
Гарантія.pdf |
08 січня 2025 22:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 січня 2025 22:04 |
ТД-7971_НР.docx
|
|||
08 січня 2025 22:04 |
Зміни до ТД-7971.docx
|
|||
20 грудня 2024 20:06 |
Гарантія.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 23 грудня 2024 17:14
Дата відповіді: 26 грудня 2024 19:19
Шановний Замовнику!
Згідно вимог вашої ТД: "аналогічним вважається договір на надання послуг з охорони охоронною службою". Відповідно до вимог тендерної документації та оголошення про закупівлю предметом даної закупівлі є - (Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб та за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги), згідно з чим послуги надаються саме: за допомогою ПЦС та реагування на кнопку тривоги.
Цією вимогою Ви порушуєте вимоги ст. 5 та ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", та є не логічним.
Просимо Вас внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу !
Конкретна назва предмета цієї закупівлі передбачає надання послуг як працівниками охоронної служби, які здійснюють охоронну діяльність безпосередньо перебуваючи на постах Замовника, так і за допомогою технічних засобів, які передбачають використання пультової охорони, що в тому числі автоматично передає сигнал про несанкціоноване проникнення до приміщення Замовника та кнопки тривоги, яку можуть використовувати працівники Замовника у разі загрози безпеці.
Разом з тим, задля підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовником надане визначення аналогічного договору, зокрема аналогічним договором вважається договір на надання послуг з охорони охоронною службою. Ці послуги передбачені як Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами
провадження охоронної діяльності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України
від 18 листопада 2015 р. № 960, так і вимогами, визначеними в Тендерній документації.
Таким чином, визначення аналогічного договору, зазначене в підпункті 1.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, відповідає вимогам чинного законодавства та конкретній назві предмета цієї закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Конкретна назва предмета цієї закупівлі передбачає надання послуг як працівниками охоронної служби, які здійснюють охоронну діяльність безпосередньо перебуваючи на постах Замовника, так і за допомогою технічних засобів, які передбачають використання пультової охорони, що в тому числі автоматично передає сигнал про несанкціоноване проникнення до приміщення Замовника та кнопки тривоги, яку можуть використовувати працівники Замовника у разі загрози безпеці.
Разом з тим, задля підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовником надане визначення аналогічного договору, зокрема аналогічним договором вважається договір на надання послуг з охорони охоронною службою. Ці послуги передбачені як Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами
провадження охоронної діяльності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України
від 18 листопада 2015 р. № 960, так і вимогами, визначеними в Тендерній документації.
Таким чином, визначення аналогічного договору, зазначене в підпункті 1.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, відповідає вимогам чинного законодавства та конкретній назві предмета цієї закупівлі.
Дякуємо за запитання.
МТБ
Дата подання: 23 грудня 2024 17:37
Дата відповіді: 26 грудня 2024 19:22
Шановний Замовнику!
ТД містить вимогу щодо надання: "сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів в Додатку 3 до тендерної документації) з потужністю передавача не менше 2 Вт, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України.".
Однак на сьогоднішній день більшість охоронних підприємств користуються більш новітньою технологією яка не гірша - це РоС – технологія. РоС – технологія (Push-to-Talk Over Cellular - натисніть і говори) використовує стандартні GPRS-канали операторів мобільного зв’язку і не вимагає реєстрації обладнання в Українському державному центрі радіочастот (УДЦР).
Цією вимогою ви порушуєте права інших учасників, які не мають каналів узареєстрованих в УДРЦ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником встановлена вимога щодо надання сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, наявність яких передбачена Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку «Питання використання радіообладнання та випромінювальних пристроїв загальними користувачами радіочастотного спектра» від 03.07.2024 № 361, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 серпня 2024 р. за № 1175/42520.
Вимога, щодо наявності в Учасника абонентського обладнання, яке потребує відповідного присвоєння радіочастот, продиктована необхідністю підтвердження можливості Учасника (у разі визначення його переможцем та укладення договору), належним чином виконувати умови договору. Оскільки, під час воєнного стану країна перебуває в умовах постійних ракетних обстрілів та атак БПЛА, наслідком чого може бути пошкоджена інфраструктура передавачів мобільного зв’язку. Через нестабільне постачання електроенергії обладнання за технологією зв’язку, яке використовує стандартні GPRS-канали операторів мобільного зв’язку, тобто за технологією PoC, виявляються не надійними. Зазначене може призвести до неможливості реагувати або невчасного реагування на виклики, що пов’язані з уникненням або припиненням протиправних дій.
Крім того, абонентське обладнання, яке потребує відповідного присвоєння радіочастот, відповідає стандартам щодо конфіденційності, тобто воно менш вразливе до перехоплення або злому, що вкрай важливо для надання послуг з охорони та що не може бути забезпечено обладнанням за технологією PoС.
Разом з тим, зазначаємо, що порядок присвоєння радіочастоти для радіообладнання та ведення реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів, визначені Законом України «Про електронні комунікації» та Порядком ведення реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів, затвердженим Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку 17 серпня 2022 року № 149, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2022 р. за № 1134/38470, тож будь-який користувач радіочастотного спектра, в тому числі суб’єкти охоронної діяльності – охоронні служби, можуть здійснити заходи, передбачені чинним законодавством України в частині присвоєння радіочастоти для радіообладнання та отримати відповідні дозволи або відомості щодо їх присвоєнь. Тому зазначена вимога відповідає чинному законодавству і унеможливлює порушення прав учасників в участі в закупівлі.
Дякуємо за запитання.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником встановлена вимога щодо надання сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, наявність яких передбачена Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку «Питання використання радіообладнання та випромінювальних пристроїв загальними користувачами радіочастотного спектра» від 03.07.2024 № 361, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 серпня 2024 р. за № 1175/42520.
Вимога, щодо наявності в Учасника абонентського обладнання, яке потребує відповідного присвоєння радіочастот, продиктована необхідністю підтвердження можливості Учасника (у разі визначення його переможцем та укладення договору), належним чином виконувати умови договору. Оскільки, під час воєнного стану країна перебуває в умовах постійних ракетних обстрілів та атак БПЛА, наслідком чого може бути пошкоджена інфраструктура передавачів мобільного зв’язку. Через нестабільне постачання електроенергії обладнання за технологією зв’язку, яке використовує стандартні GPRS-канали операторів мобільного зв’язку, тобто за технологією PoC, виявляються не надійними. Зазначене може призвести до неможливості реагувати або невчасного реагування на виклики, що пов’язані з уникненням або припиненням протиправних дій.
Крім того, абонентське обладнання, яке потребує відповідного присвоєння радіочастот, відповідає стандартам щодо конфіденційності, тобто воно менш вразливе до перехоплення або злому, що вкрай важливо для надання послуг з охорони та що не може бути забезпечено обладнанням за технологією PoС.
Разом з тим, зазначаємо, що порядок присвоєння радіочастоти для радіообладнання та ведення реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів, визначені Законом України «Про електронні комунікації» та Порядком ведення реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів, затвердженим Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку 17 серпня 2022 року № 149, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2022 р. за № 1134/38470, тож будь-який користувач радіочастотного спектра, в тому числі суб’єкти охоронної діяльності – охоронні служби, можуть здійснити заходи, передбачені чинним законодавством України в частині присвоєння радіочастоти для радіообладнання та отримати відповідні дозволи або відомості щодо їх присвоєнь. Тому зазначена вимога відповідає чинному законодавству і унеможливлює порушення прав учасників в участі в закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-12-20-022694-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ВЕНБЕСТ, Код ЄДРПОУ:30310579
Дата подання: 24 грудня 2024 17:13
Дата подання: 24 грудня 2024 17:13
Скарга на умови закупівлі
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 грудня 2024 14:44
Рішення від 26.12.2024 № 20658.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2024 14:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.01.2025 № 148.pdf
Дата публікації: 07 січня 2025 10:53
Рішення від 06.01.2025 № 148.pdf
Дата публікації: 07 січня 2025 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України.
Дата виконання рішення замовником: 08 січня 2025 22:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА" |
10 774 965,00
UAH з ПДВ
|
10 774 965,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА" #42952178 |
Переможець |
10 774 965,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2025 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2025 18:41
|
ду 1 до дог 6.pdf | зміни до договору |
22 січня 2025 18:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2025 18:38
|
дог 6 захід.pdf | укладений |
22 січня 2025 18:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6/161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |