Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2024 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 4 569 754,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 697,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі, щодо якого замовником прийнято рішення про виявлення критеріїв високого ризику пов’язаності, викладених в п. 2 Розділу VII “Перевірка наявності ознак пов’язаності учасників закупівлі” тендерної документації, на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором надає банківську гарантію у розмірі 3% від ціни Договору (проект договору – Додаток 5 тендерної документації). Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково один місяць. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається учасниками-переможцями – (Додаток 9 тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з оформленням банківської гарантії, як забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України безготівково, шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця двома платежами, а саме: 30 (тридцяти) відсотків від вартості Послуг, що відповідає вартості І етапу (п. 2.1.1 Договору), авансовим платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Договору на підставі отриманого від Виконавця оригіналу рахунку-фактури. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Iнша подія | 70 (сімдесят) відсотків від вартості Послуг протягом 30 (тридцяти) банківських днів, але не раніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем оригіналу рахунку-фактури. Строк надання послуг: протягом 1 року з дати укладення цього Договору. Обсяг послуг зазначено в Додатку 1 тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2024 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2024 16:52 |
ТД_Послуги з пошуку персоналу.pdf | |
20 грудня 2024 16:52 |
Опитувальник ЮО.xls | |
20 грудня 2024 16:52 |
Опитувальник ФО.xls | |
20 грудня 2024 16:52 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-08-000020 ● 08ed1fbc08994f8891a30529aaedf668
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2025 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2025 № 6
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2024-12-20-020304-a 20.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-13 15:15:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу з метою заповнення вакантної посади – голови правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-20-020304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-15 17:03:16
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 13.01.2025 надаємо наступні пояснення.
Наглядовою радою Компанії прийнято рішення про схвалення кваліфікаційних вимог до рекрутингової агенції для відбору нового голови правління Компанії та здійснення закупівлі послуг рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу – кандидатів на посаду Голови правління Акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України».
Предмет закупівлі та його технічні та якісні характеристики обумовлені цілями та потребами НАК “Нафтогаз України”.
Для реалізації вищезазначеного планувалось здійснити закупівлю послуг рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу із застосуванням процедури «Відкриті торги».
З метою здійснення розрахунку очікуваної вартості закупівлі послуг було відправлено п’ять запитів до рекрутингових агенцій та було отримано 4 з 5 пропозицій від компаній, які є лідерами серед компаній, які здійснюють пошук та добір кандидатів на посади керівників вищої ланки та є потенційними учасниками процедури закупівлі, а саме: Korn Ferry (ТОВ "КОРН ФЕРРІ"), Heidrick & Struggles (ТОВ "ВОРЛД ЕКЗЕКЬЮТІВ ПАРТНЕРЗ"), Boyden (ТОВ «Бойден Україна»), Amrop (ТОВ «Екзекьютів Серч Юкрейн»).
Для розрахунку очікуваної вартості було порівняно вартість трьох найнижчих комерційних пропозицій, отриманих від потенційних учасників процедури закупівлі (комерційні пропозиції додаються): Korn Ferry (ТОВ "КОРН ФЕРРІ"), Heidrick & Struggles (ТОВ "ВОРЛД ЕКЗЕКЬЮТІВ ПАРТНЕРЗ"), Amrop (ТОВ «Екзекьютів Серч Юкрейн»), а саме:
Korn Ferry (ТОВ "КОРН ФЕРРІ") – 2 400 000 грн (з ПДВ);
Amrop (ТОВ «Екзекьютів Серч Юкрейн») – 5 274 972 грн (з ПДВ) (120 000 євро з ПДВ станом на дату подання пропозиції 19.12.2024 – 43,9581 грн/євро);
Heidrick & Struggles (ТОВ "ВОРЛД ЕКЗЕКЬЮТІВ ПАРТНЕРЗ") – 6 034 291,2 грн (з ПДВ) (20% ПДВ * 120 000 дол. без ПДВ станом на дату подання пропозиції 19.12.2024 – 41,9048 дол./грн).
Таким чином, очікувана вартість закупівлі склала 4 569 754,00 грн з урахуванням ПДВ.
Додатково повідомляємо, що на виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) Компанією оприлюднено відповідну інформацію на власному веб-сайті www.naftogaz.com. З такою інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://www.naftogaz.com/technical_and_qualitative_justification.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2024 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОЙДЕН УКРАЇНА" |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
2 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЗЕКЬЮТІВ СЕРЧ ЮКРЕЙН" |
4 569 000,00
UAH з ПДВ
|
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІІСБЕРГ ЕНД ПАРТНЕРЗ ІНТЕРНЕШНЛ" |
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОЙДЕН УКРАЇНА" #40955821 |
Відхилено |
2 740 000,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2025 11:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2025 12:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЗЕКЬЮТІВ СЕРЧ ЮКРЕЙН" #39766020 |
Відхилено |
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
07 січня 2025 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2025 14:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІІСБЕРГ ЕНД ПАРТНЕРЗ ІНТЕРНЕШНЛ" #36138308 |
Відхилено |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
07 січня 2025 16:08
|