Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142313 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
Контактна особа: |
Яковлева Ірина Василівна +380988201540 irinaakovleva829@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2024 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 410 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 052,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2025 12:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2025 12:17 |
перелiк змiн охорона від 18.02.2025.docx | |
18 лютого 2025 12:17 |
тендерна документація охорона зі змінами 18.02.2025.docx | |
23 січня 2025 09:47 |
перелiк змiн охорона від 23.01.2025.docx | |
23 січня 2025 09:47 |
тендерна документація охорона зі змінами 23.01.2025.docx | |
22 січня 2025 15:46 |
перелiк змiн охорона.docx | |
22 січня 2025 15:46 |
тендерна документація охорона 2025р. зі змінами.docx | |
19 грудня 2024 18:36 |
тендерна документація охорона 2025р..docx |
18 лютого 2025 12:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 лютого 2025 12:17 |
перелiк змiн охорона від 18.02.2025.docx
|
|||||||||
18 лютого 2025 12:17 |
тендерна документація охорона зі змінами 18.02.2025.docx
|
|||||||||
23 січня 2025 09:47 |
перелiк змiн охорона від 23.01.2025.docx
|
|||||||||
23 січня 2025 09:47 |
тендерна документація охорона зі змінами 23.01.2025.docx
|
|||||||||
22 січня 2025 15:46 |
перелiк змiн охорона.docx
|
|||||||||
22 січня 2025 15:46 |
тендерна документація охорона 2025р. зі змінами.docx
|
|||||||||
19 грудня 2024 18:36 |
тендерна документація охорона 2025р..docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 23 грудня 2024 14:58
Дата подання: 24 січня 2025 16:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-11-000001 ● b15aa76dc1194abfabcb3eaf6161746d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 10:52 |
10.03.2025 № 44
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та Доручення Держаудитслужби №003100-18/3050-2025 від 10.03.2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.03.2025 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2024-12-19-022714-a 19.12.2024 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-17 16:13:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення в закладах освіти Металургійного району» за ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-19-022714-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Поясніть причину невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 03.01.2025 № 96-р/пк-пз щодо зобов'язання Відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (код ЄДРПОУ: 02142313) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення в закладах освіти Металургійного району", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-19-022714-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, враховуючи, що відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Рішенням Комісії АМКУ від 04.02.2025 № 1645-р/пк-пз Замовника зобов'язано внести зміни до тендерної документації за цією ж процедурою закупівлі та з цих же питань.
3. Просимо пояснити, чи оскаржувалось Замовником Рішення Комісії АМКУ від 03.01.2025 № 96-р/пк-пз? У разі оскарження зазначеного Рішення Комісії АМКУ від 03.01.2025 № 96-р/пк-пз просимо надати підтвердні документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-20 16:44:29
Пояснення на моніторинг
Просимо розглянути пояснення Замовника в межах проведення моніторингу закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підтвердження про вжиття заходів направлених на недопущення встановлених порушень, начальником відділу освіти видано наказ від 07.04.2025 року №20 «Про недопущення в майбутньому порушень вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, яким попереджено уповноважену особу Ірину Яковлеву про необхідність дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель та недопущення порушень в подальшій роботі, зокрема, визначених у висновку за результатами моніторингу Східного офісу Держаудитслужби України за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: «Послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення в закладах освіти Металургійного району». Також наказано відрядити уповноважену особу Ірину ЯКОВЛЕВУ з метою проходження навчальних курсів та підвищення кваліфікації щодо забезпечення здійснення оборонних та публічних закупівель послуг та робіт в умовах воєнного стану відповідно до чинного законодавства України з 14 квітня по 18 квітня 2025 року.
2025-04-07 14:59:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області |
410 400,00
UAH з ПДВ
|
410 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області #40109126 |
Переможець |
410 400,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 14:47
|
договір Кр036034 | укладений |
04 березня 2025 14:43
|