Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки службових посвідчень - 22820000-4
Очікувана вартість
7 950,00 UAH
UA-2024-12-19-022111-a be38d6ca48c44ce889470291e745bbcf
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Тодосієнко

+380442539808
+380632269833
bohdan.todosiienko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Богдан Тодосієнко
+380442539808, +380632269833
bohdan.todosiienko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2024 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2024 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2024 11:00
Очікувана вартість: 7 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі пропозиції вказано у Додатку 2 документації.
з технічних питань:
Вікторія Коваленко, головний фахівець відділу аналізу та управління ресурсами Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України
телефон: (096) 301-38-38,
електронна адреса: Viktoriia.Kovalenko@bank.gov.ua

Оксана Нідзельська, провідний фахівець відділу перевезення цінностей автомобільним транспортом управління з перевезення цінностей Центрального сховища
телефон: (098) 813-88-85,
електронна адреса: Oksana.Nidzelska@bank.gov.ua

з організаційних питань:
Наталія Соляннік, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель Національного банку України
телефон: (044) 253-98-08, (050) 043-25-53
електронна адреса: Nataliia.Solianyk@bank.gov.ua

Місце поставки товару: м. Київ, вул. Пухівська, 7.
Строк поставки товару: Замовник протягом 10 робочих днів з дати визначення переможця направляє постачальнику шаблони товару. Постачальник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання шаблонів надає на погодження Замовнику розроблені макети товару, в електронному вигляді (електронною поштою або на змінних носіях інформації). Поставка товару в повному обсязі здійснюється після погодження Замовником макетів протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати надходження заявки від Замовника на офіційну електронну адресу Постачальника.
Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні на товар та рахунок).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Бланки службових посвідчень - 22820000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні на товар та рахунок). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2024 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 6 240,00
UAH з ПДВ
6 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2024 09:27
Електронний підпис
27 грудня 2024 09:26
Статут ПДФ.pdf
27 грудня 2024 09:26
Свідоцтво_ПДВ_зав.PDF
27 грудня 2024 09:26
Техніча специфікація.pdf
27 грудня 2024 09:26
Договір ВЧ А1028.PDF
27 грудня 2024 09:26
ВН ВЧ А1028.pdf
27 грудня 2024 09:26
Гарантійний лист.pdf
27 грудня 2024 09:26
Довідка (місцезнах.).pdf
27 грудня 2024 09:26
Підписант.pdf
27 грудня 2024 09:26
Таблиця цін.pdf
27 грудня 2024 09:26
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Очікує рішення 6 240,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2024 11:00