Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки службових посвідчень - 22820000-4
Очікувана вартість
7 950,00 UAH
UA-2024-12-19-022111-a ● be38d6ca48c44ce889470291e745bbcf
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Богдан Тодосієнко +380442539808, +380632269833 bohdan.todosiienko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2024 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2024 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 7 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі пропозиції вказано у Додатку 2 документації.
з технічних питань:
Вікторія Коваленко, головний фахівець відділу аналізу та управління ресурсами Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України
телефон: (096) 301-38-38,
електронна адреса: Viktoriia.Kovalenko@bank.gov.ua
Оксана Нідзельська, провідний фахівець відділу перевезення цінностей автомобільним транспортом управління з перевезення цінностей Центрального сховища
телефон: (098) 813-88-85,
електронна адреса: Oksana.Nidzelska@bank.gov.ua
з організаційних питань:
Наталія Соляннік, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель Національного банку України
телефон: (044) 253-98-08, (050) 043-25-53
електронна адреса: Nataliia.Solianyk@bank.gov.ua
Місце поставки товару: м. Київ, вул. Пухівська, 7.
Строк поставки товару: Замовник протягом 10 робочих днів з дати визначення переможця направляє постачальнику шаблони товару. Постачальник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання шаблонів надає на погодження Замовнику розроблені макети товару, в електронному вигляді (електронною поштою або на змінних носіях інформації). Поставка товару в повному обсязі здійснюється після погодження Замовником макетів протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати надходження заявки від Замовника на офіційну електронну адресу Постачальника.
Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні на товар та рахунок).
Розгорнути
Згорнути
з технічних питань:
Вікторія Коваленко, головний фахівець відділу аналізу та управління ресурсами Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України
телефон: (096) 301-38-38,
електронна адреса: Viktoriia.Kovalenko@bank.gov.ua
Оксана Нідзельська, провідний фахівець відділу перевезення цінностей автомобільним транспортом управління з перевезення цінностей Центрального сховища
телефон: (098) 813-88-85,
електронна адреса: Oksana.Nidzelska@bank.gov.ua
з організаційних питань:
Наталія Соляннік, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель Національного банку України
телефон: (044) 253-98-08, (050) 043-25-53
електронна адреса: Nataliia.Solianyk@bank.gov.ua
Місце поставки товару: м. Київ, вул. Пухівська, 7.
Строк поставки товару: Замовник протягом 10 робочих днів з дати визначення переможця направляє постачальнику шаблони товару. Постачальник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання шаблонів надає на погодження Замовнику розроблені макети товару, в електронному вигляді (електронною поштою або на змінних носіях інформації). Поставка товару в повному обсязі здійснюється після погодження Замовником макетів протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати надходження заявки від Замовника на офіційну електронну адресу Постачальника.
Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні на товар та рахунок).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Бланки службових посвідчень - 22820000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні на товар та рахунок). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2024 18:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2024 18:01 |
Документація спрощеної закупівлі (з особливостями) (Бланки).docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" #24635074 |
Очікує рішення |
6 240,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 11:00
|