Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Комфорт» Романівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 45083031 |
Місцезнаходження: | 13001, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, селище міського типу Романів, пров. Костельний, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Крижанівський +380937508458 sikizi031005@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
19 грудня 2024 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2024 16:03 |
Обгрунтування.PDF | |
19 грудня 2024 16:03 |
Лист.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-17-000043 ● b72b28fb29394ebf9800f1a82d915967
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.02.2025
№ 9-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.02.2025 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-12-19-018310-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-18 11:35:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Романів, Житомирського району, Житомирської області. Коригування (1 черга)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-19-018310-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1) Надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), а також зміни до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Враховуючи вищевказане, надайте наступні документи та інформацію:
- перелік робіт, які виконані за початковим проектом по даному предмету закупівлі згідно основного договору від 17.05.2023 № 12/05-23 (акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В));
- перелік робіт, відповідно до робочого проекту на додаткові роботи за договором від 19.12.2024 № 11/12-2024, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
- чи перевірялась Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», яка подана Замовнику (запрошення для укладення договору, всі документи надані учасником (в т.ч. договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
- копії експертних, нормативних, технічних та інших документів (проектно-кошторисна документація основна та коригована), що підтверджують потреби у закупівлі додаткових робіт, які виникли пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.
3) Просимо надати інформацію про стан виконання сторонами договору про закупівлю від 19.12.2024 № 11/12-2024 своїх зобов’язань (станом на даний час).
4) Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
5) Відповідно до пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Також, пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону передбачено, що Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону).
Однак, аналізом встановлено, що при оприлюдненні договору про закупівлю від 19.12.2024 № 11/12-2024 Замовником в електронній системі закупівель разом із вище зазначеним договором не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
Таким чином поясніть чому вами не оприлюденно разом з договором про закупівлю від 19.12.2024 № 11/12-2024 документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-25 16:53:22
Відповідь на запит
На Ваш запит інформую, що станом на даний час договір про закупівлю від 19.12.2024 № 11/12-2024 виконано частково за загальну суму 512000 грн. Співфінансування даної закіпівлі здійснюється із бюджету Романівської селищної ради та обласного бюджету.
Згідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону передбачено, що Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього. Так, додатками до договору про закупівлю від 19.12.2024 № 11/12-2024 є Додаток 1 - Договірна ціна, Додаток 2 календарний графік виконання робіт, Додаток 3 - Протокол погодження ціни. Всі три додатки було оприлюднено разом з договором у електронній системі закупівель.
Окрім того, додаю сканкопії наступних документів:
- проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів;
- акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В))
- Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи,
- проектно-кошторисна документація основна та коригована
- інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
- До експертизи.rar
- Ціни на мат ресурси.rtf
- кошториси 1 ша черга.pdf
- кошториси 2 га черга.pdf
- ОВНС.pdf
- ПЗ Романів.pdf
- ПЗ-ІТЗ.pdf
- Серпень.pdf
- Травень.pdf
- червень.pdf
- 1-а черга будівництва.rar
- 2 га черга будівництва.rar
- Листопад 2 2024.pdf
- Листопад 2024.pdf
- Жовтень 1.pdf
- Вересень 2.pdf
- Вересень.pdf
- червень.pdf
- Травень.pdf
- Квітень.pdf
- Грудееь 3.pdf
- Грудень 2.pdf
- Грудень.pdf
- Листопад 2.pdf
- Листопад.pdf
- Жовтень.pdf
- Серпень.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-03 17:14:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Романів, Житомирського району, Житомирської області. Коригування (1 черга)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-19-018310-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), а також враховуючи ненадане Комунальним підприємством «Комфорт» Романівської селищної ради (далі - Замовник) через електронну систему закупівель пояснення на запит від 18.02.2025, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи) з наступних питань.
Так, згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановою Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21.
1) Надати проектну документацію додаткових робіт по предмету: «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Романів, Житомирського району, Житомирської області. Коригування (1 черга)» (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), а також зміни до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-11 15:17:17
Відповідь
Відповідь на запит
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
12 048 682,40
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2024 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір з додатками.PDF | укладений |
19 грудня 2024 16:05
|