Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна |
Код ЄДРПОУ: | 02071205 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Свободи, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ананьєв Дмитро 380503986536 ananiev@karazin.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
19 грудня 2024 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-13-000102 ● aade0f985e3349a29c71b505a791db5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 21:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2025 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 13.01.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.01.2025 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2024-12-19-009402-a 19.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-16 15:50:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-19-009402-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме ТОВ "ЛОРЕМ ПЛЮС", з яким укладений договір від 17.12.2024 року №17/12-Р1, без використання електронної системи закупівель.
4. Чому Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, саме в машинозчитувальному форматі?
5. Чому п.7.1 Договору від 17.12.2024 року №17/12-Р1, не відповідає умовам ч.1 ст 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № № 435-IV (далі - ЦКУ)?
6. Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пунктів 17 та 83 Постанови №668?
7. Пунктом 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пункту 17 Постанови №668?
8. Відповідно Обгрунтування наданого уповноваженою особою Замовника від 17.12.2024 Замовник прийняв рішення керуючись пп.8 п.13 Особливостей укласти договір про закупівлю додаткових послуг, загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі на «Протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (Інв. 103000108)" Корегування».
Замовнику надати підтверджуючі документи щодо виникнення потреби в додаткових роботах (проектно-кошторисну документацію, експертний звіт, дефектний акт, тощо).
Також, Замовнику надати номер процедури закупівлі, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, саме яка була підставою для застосування пп.8 п.13 Особливостей при укладанні договору від 17.12.2024 року №17/12-Р1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-21 18:38:52
Відповідь на запит про надання пояснень
На Ваш запит про надання пояснень від: 2025-01-16 15:50:02 у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Протиаварійні (невідкладні) консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1. (Інв. № 103000108) Коригування" (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 2 577 725,00гривень (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-19-009402-a ), Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна надає відповіді пояснення.
Стосовно питання «1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Очікувана вартість предмета закупівлі UA-2024-12-19-009402-a визначена відповідно до Робочого проекту Шифр СКК-18/11-Р1 ""Протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. "А-4" Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна за адресою: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (інв. No 103000108)". Корегування." (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:6068-2474-8299-2338).
За результатами розгляду кошторисної документації встановлено, що документація, яка враховує обсяги робіт, передбачених робочим проектом, складена згідно наказу Мінрегіону від 25.06.2021 No162 "Деякі питання ціноутворення у будівництві", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за No 1225/36847 та кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 No 281 (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ No 190/11/24 від 12 грудня 2024).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектних рішень Робочого проекту Шифр СКК-18/11-Р1 ""Протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. "А-4" Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна за адресою: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (інв. No 103000108)". Корегування." (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:6068-2474-8299-2338).
Рішення робочого проекту відповідають вимогам нормативних документів з питань міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, охорони праці, екології, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, енергозбереження. В робочому проекті враховані результати матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище, відповідно до яких протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) об’єкта не викличе негативного впливу на навколишнє середовище (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 190/11/24 від 12 грудня 2024).
Стосовно питання «2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Зазначена постанова не містить вимоги стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті для закупівель, відмінних від конкурентних процедури закупівель або переговорної процедури закупівель.
Натомість Закупівля UA-2024-12-19-009402-a здійснювалась без застосування електронної системи закупівель відповідно до пп.8 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), у зв’язку із виникненням необхідності у закупівлі додаткових робіт в того самого виконавця робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору № 26/08-Р1 від 26.08.2024, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями із предметом закупівлі «Протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (Інв. № 03000108)" (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-006919-a)».
При цьому вартість таких робіт за Закупівлею UA-2024-12-19-009402-a не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі UA-2024-07-26-006919-a.
Таким чином, законодавство не містить вимоги стосовно оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка здійснюється без застосування електронної системи закупівель.
Стосовно питання «3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме ТОВ "ЛОРЕМ ПЛЮС", з яким укладений договір від 17.12.2024 року №17/12-Р1, без використання електронної системи закупівель.»
Закупівля UA-2024-12-19-009402-a здійснювалась без застосування електронної системи закупівель відповідно до пп.8 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), у зв’язку із виникненням необхідності у закупівлі додаткових робіт в того самого виконавця робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору № 26/08-Р1 від 26.08.2024, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями із предметом закупівлі «Протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (Інв. № 03000108)" (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-006919-a)».
За результатами проведення відкритих торгів з особливостями із предметом закупівлі «Протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (Інв. № 03000108)" (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-006919-a)» переможцем торгів визначено ТОВ «ЛОРЕМ ПЛЮС» та укладений договір № 26/08-Р1 від 26.08.2024.
Закупівля UA-2024-12-19-009402-a здійснювалась без застосування електронної системи закупівель відповідно до пп.8 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), у зв’язку із виникненням необхідності у закупівлі додаткових робіт в того самого виконавця робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору № 26/08-Р1 від 26.08.2024, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями із предметом закупівлі «Протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (Інв. № 03000108)" (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-006919-a)».
При цьому вартість таких робіт за Закупівлею UA-2024-12-19-009402-a «Протиаварійні (невідкладні) консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1. (Інв. № 103000108) Коригування" (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі UA-2024-07-26-006919-a «Протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (Інв. № 03000108)".
Стосовно питання «4. Чому Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, саме в машино зчитувальному форматі?»
Вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались з огляду на норму пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, згідно із яким під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Натомість предметом Закупівлі UA-2024-12-19-009402-a є роботи, стосовно яких не встановлено вимоги та порядку оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Стосовно питання «5. Чому п.7.1 Договору від 17.12.2024 року №17/12-Р1, не відповідає умовам ч.1 ст 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № № 435-IV (далі - ЦКУ)?»
Частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України встановлено таке «1. Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.»
Відповідно до частини 2 статті 884 Цивільного кодексу України договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Натомість предметом Закупівлі UA-2024-12-19-009402-a є «Протиаварійні (невідкладні) консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1. (Інв. № 103000108) Коригування" (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Договір підряду № 17/12-Р1 від 17.12.2024 року, укладений за результатами Закупівлі UA-2024-12-19-009402-a, є договором підряду на виконання протиаварійних (невідкладних) консерваційних робіт по об’єкту, що зазнав пошкоджень під час ракетного обстрілу 02.03.2022 року здійсненого країною агресором рф, про що, відкрите кримінальне впровадження № 22022220000000406 від 31.03.2022 року (копія додається).
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Порядку проведення окремих видів робіт на об’єктах культурної спадщини в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2022 р. № 1342, до протиаварійних та/або невідкладних консерваційних робіт належать роботи, спрямовані на влаштування консерваційного дахового покриття, влаштування тимчасових кріплень та риштовань, влаштування тимчасових накриттів, закладення отворів, доповнення мурувань, влаштування захисних щитів, інші роботи з ліквідації аварійного стану, що не змінюють та не погіршують стан автентичних конструкцій, матеріалів, деталей об’єкта культурної спадщини.
Оскільки гарантійний строк, передбачений частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України встановлюється з метою можливості експлуатації об'єкта договору протягом гарантійного строку, то норма зазначеної статті не може бути застосовна до протиаварійних та/або невідкладних консерваційних робіт.
Стосовно питання «6. Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пунктів 17 та 83 Постанови №668?»
На період воєнного стану в Україні та протягом одного року з дня припинення чи скасування воєнного стану протиаварійні роботи та/або невідкладні консерваційні роботи на об’єкті культурної спадщини проводяться для забезпечення безпечної експлуатації об’єкта культурної спадщини на період, необхідний для виконання науково-дослідних робіт, розроблення науково-проектної документації та виконання реставрації відповідно до Порядку проведення окремих видів робіт на об’єктах культурної спадщини в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2022 р. № 1342.
Відповідно до п. 6 Порядку проведення окремих видів робіт на об’єктах культурної спадщини в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2022 р. № 1342, протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи, ремонтно-реставраційні роботи на об’єкті культурної спадщини в умовах воєнного стану можуть проводитися господарським способом згідно з пунктом 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 .
З огляду на наявність спеціального нормативного акту, який визначає порядок прийняття рішення щодо можливості виконання протиаварійних чи невідкладних консерваційних робіт, їх фінансування тощо, норма пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668, не може застосовуватись до Договору № 17/12-Р1 від 17.12.2024 року, укладений за результатами Закупівлі UA-2024-12-19-009402-a.
Стосовно питання «7. Пунктом 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пункту 17 Постанови №668?»
Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Договір № 17/12-Р1 від 17.12.2024 року, укладений за результатами Закупівлі UA-2024-12-19-009402-a, містить розділ 2 «Строки та місце виконання робіт».
Пунктом 2.4 Договору № 17/12-Р1 від 17.12.2024 року встановлено строк виконання робіт з дати укладення договору (17.12.2024) по 30.12.2024, тобто визначені дати їх початку та закінчення.
Календарним графіком виконання робіт визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт.
Оскільки за договором Договір № 17/12-Р1 від 17.12.2024 року не передбачено поділ усього обсягу робіт на види (етапи, комплекси), а також за цим договором здійснювалась закупівля додаткових робіт до основного договору № 26/08-Р1 від 26.08.2024, складання календарного графіку як окремого додатку до договору не є обов’язковим і не суперечить змісту Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668.
Стосовно питання «8. Відповідно Обґрунтування наданого уповноваженою особою Замовника від 17.12.2024 Замовник прийняв рішення керуючись пп.8 п.13 Особливостей укласти договір про закупівлю додаткових послуг, загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі на «Протиаварійні, невідкладні консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (Інв. 103000108)" Корегування». Замовнику надати підтверджуючі документи щодо виникнення потреби в додаткових роботах (проектно-кошторисну документацію, експертний звіт, дефектний акт, тощо). Також, Замовнику надати номер процедури закупівлі, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, саме яка була підставою для застосування пп.8 п.13 Особливостей при укладанні договору від 17.12.2024 року №17/12-Р1.» .
Надаємо підтверджуючі документи, що до виникнення в потребах додаткових робіт по об’єкту : «Протиаварійні (невідкладні) консерваційні роботи (капітальний ремонт) учбового корпусу за літ. «А-4» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за адресую: 61002, м. Харків, вул. Мироносицька, 1. (Інв. № 103000108)":
- Проектно-кошторисна документація;
- Експертний звіт (позитивний);
Лист погодження Департаменту культури та туризму Харківської обласної військової адміністрації;
- Звіт про закупівлю UA-2024-07-26-006919-a
Номер процедури закупівлі, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, саме яка була підставою для застосування пп.8 п.13 Особливостей при укладанні договору від 17.12.2024 року №17/12-Р1. - UA-2024-07-26-006919-a
- Том 6_СК.К-18_11-Р1-К..pdf
- Експертний звіт.pdf
- Висновок Культтури.pdf
- Кримінальне впровадження Мироносицька, 1.pdf
- Звіт про закупівлю UA-2024-07-26-006919-a.pdf
- Том 1_СК.К-18_11-Р1-ПЗ.pdf
- Том 2_СК.К-18_11-Р1-ГП.pdf
- Том_3.1_СК.К-18_11-Р1-АР,КБ.pdf
- Том 3.2_СК.К-18_11-Р1-КБ_КОР.pdf
- Том 4_СК.К-18_11-Р1-ОВНС.pdf
- Том 5_СК.К-18_11-Р1-ПОБ _ ИТОГ.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунені шляхом оприлюднення договору про закупівлю робіт відповідно до вимог Закону (у машинозчитувальному форматі)
2025-02-03 12:49:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛОРЕМ ПЛЮС" #38001854 |
Переможець |
2 577 725,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2024 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2025 12:39
|
інформація в машиночитному форматі.xlsx | зміни до договору |
03 лютого 2025 12:38
|
Договір № 17_12-Р1 від 17.12.2024_compressed.pdf | укладений |
19 грудня 2024 12:37
|
Обгрунтування (480).pdf | укладений |
19 грудня 2024 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | усунення порушення шляхом оприлюднення договору про закупівлю робіт від 12.12.2024р. №131 відповідно до вимог Закону (у машинозчитувальному форматі) |
Номер договору про закупівлю: | 17/12-Р1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |