Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №11 "ГАРАНТ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23553931 |
Вебсайт: | https://lyceum11.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вулиця Кагала Старшого Лейтенанта, будинок 53 |
Контактна особа: |
Юлія Компанієць +380953965311 chief-accountant@lyceum11.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2024 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 26 043 528,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 217,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 130 000,00 грн (сто тридцять тисяч гривень), Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі 30% відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів – виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, на підставі отриманого від нього листа-погодження. Підрядник підтверджує використання коштів, перерахованих як попередньої оплати, згідно актів приймання-передачі виконаних робіт в строк не більше трьох місяців. Після закінчення строку повернення попередньої оплати, невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.3.3 Підрядник звітує перед Замовником про використання отриманих коштів шляхом надання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № 2КБ) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) у обсягах, що відповідають отриманим асигнуванням з бюджету. | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2024 12:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2024 12:21 |
ТД.docx | |
19 грудня 2024 12:21 |
ВР -ліцей №11.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-03-000061 ● 3502954cf6954a48a98c184a96b2620e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.02.2025 № 10-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 6 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.02.2025 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-12-19-008823-a, 19.12.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-04 16:25:19
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 26 043 528,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-19-008823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ).
4. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОПАБУД» на відповідність вимогам тендерної документації, в частині наявності необхідної для виконання робіт спеціальної техніки, зокрема: компресора пересувного та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу, масою 19 т та якими скан-копіями документів підтверджено право власності та/або користування?
5. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОПАБУД» на відповідність дозвільних документів, які передбачені законодавством на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (з урахуванням вимог пп.10 п.1 розділу ІІІ тендерної документації, що Учасник повинен підтвердити наявність необхідної для виконання робіт спеціальної техніки, зокрема: автомобіля-самоскида, вантажопідйомність не менше 7 т; крана на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25 т; крана на гусеничному, або автомобільному ходу, вантажопідйомність 40 т; автонавантажувача вантажопідйомність 5 т; котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу, масою 19 т, а також, вимог Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), якими передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема: земляні роботи - при глибинi котлована до 3 м (Локальний кошторис №02-01-01), монтаж збірних залізобетонних виробів - Установлення колон прямокутного перерізу у стакани фундаментів споруд при масі колон до 10 т (Локальний кошторис №02-01-03) тощо).
6. З якої причини не оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-07 12:46:15
Відповідь на звернення
По першому питанню: очікувану вартість предмету закупівлі було визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (далі - ЗКР), який є частиною проєктно-кошторисної документації, що пройшла державну експертизу. Копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту додаються.
По другому питанню: надаємо посилання на сторінку веб-сайту Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваного предмету закупівлі. https://lyceum11.com.ua/oficzijna-informacziya-pro-zakupivlyu
По третьому питанню: надаємо інформацію про джерело фінансування у межах реалізації проекту «Нове будівництво модульної швидкоспоруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Старшого лейтенанта Кагала, 53» згідно Рішення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області позачергової XXVI сесії міської ради VIII скликання від 15.11.2024р. «Про здійснення місцевого запозичення у 2024 році від АТ «Державний ощадний банк України». Копія рішення додається.
По четвертому питанню: Згідно п.2.5. Розділу IІ. «Система ціноутворення» Настанови з визначення вартості будівництва, вартість будівництва визначається, зокрема, на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель. Відповідно до п. 5.9 Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, визначено - при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин будівельні роботи планується виконувати із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Таким чином, Учасник процедури закупівлі на етапі підготовки тендерної пропозиції здійснив заміну котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу, масою 19 т на Каток дорожній НАММ масою 3,8 т, який згідно технічних характеристик здатен виконувати необхідні функції. Наявність компресора пересувного підтверджується копією видаткової накладної ВТА0008027 від 08.02.2023р., яку надано в складі тендерної пропозиції Учасника.
По п'ятому питанню: згідно з пунктом 5 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Замовником перевірено наявність в Учасника ТОВ «ЄВРОПАБУД» дозвільних документів, які передбачені законодавством на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на офіційному сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці за №ДЗ-3164/ПНС/2-23 від 26.07.2023, №219.21.53 від 02.08.2021, №220.21.53 від 04.08.2021, №139343-КМГ від 21.04.2020, №160977-Ф від 06.10.2020, №178186-Ф від 19.02.2021,№309360-Є від 13.07.2023. Копії документів додаються.
По шостому питанню: під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі - Електронна система) через авторизований електронний майданчик Договору про закупівлю робіт «Нове будівництво модульної швидкоспоруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Старшого лейтенанта Кагала, 53» разом з додатками, через технічну (механічну) помилку, не оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі. згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Для усунення цієї помилки складено Протокол прийняття рішення уповноваженої особи №4 від 06.02.2025року та оприлюднено в Електронній системі через авторизований електронний майданчик договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі за предметом закупівлі «Нове будівництво модульної швидкоспоруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Старшого лейтенанта Кагала, 53».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання припису, встановленого у висновку від 19.02.2025 року повідомляємо наступне: • на підставі рішення, прийнятого за результатами моніторингу, було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, вказано на помилки та недопущення їх у майбутньому. Під час роз'яснення акцентовано увагу на ключових аспектах дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей Постанови №1178 та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі; • вирішено направити уповноважену особу на навчання з метою підвищення кваліфікації задля недопущення у подальшому виявлених порушень. Уповноважену особу попереджено про порядок накладення дисциплінарних стягнень згідно Закону України «Про державну службу» та адміністративної відповідальності (у випадку допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому). Окрім того, уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. Відповідно Замовником було повністю виконано всі зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2025-02-21 10:13:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | № 16/0013/2025/пр від 11.03.2025 |
Дата публікації: | 21 березня 2025 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
21 березня 2025 13:04
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПАБУД" |
26 031 835,78
UAH з ПДВ
|
26 031 835,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПАБУД" #34987714 |
Переможець |
26 031 835,78
UAH з ПДВ
|
07 січня 2025 11:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2025 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2025 15:45
|
Пояснувальна записка - кошторис.docx | зміни до договору |
06 лютого 2025 15:41
|
Кошторис.xlsx | зміни до договору |
06 лютого 2025 15:41
|
Додаток 4 - План фінансування.xlsx | зміни до договору |
06 лютого 2025 15:41
|
Додаток 3 - Календарний графік виконання робіт.xlsx | зміни до договору |
06 лютого 2025 15:41
|
Додаток 2 - Протокол погодження договірної ціни.docx | зміни до договору |
06 лютого 2025 15:41
|
Додаток 1 - Договірна ціна.xlsx | зміни до договору |
06 лютого 2025 15:41
|
Договір.docx | зміни до договору |
06 лютого 2025 15:41
|
ПРОТОКОЛ-4.docx | зміни до договору |
06 лютого 2025 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2025 13:18
|
Відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
23 січня 2025 13:15
|
протокол техн.помилка.pdf | зміни до договору |
23 січня 2025 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 11:51
|
Розрахунок договірної ціни.pdf | укладений |
16 січня 2025 11:49
|
Договір підряду.pdf | укладений |
16 січня 2025 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із технічною помилкою додатково оприлюднено відомість ресурсів із зазначенням країни походження товару, щодо кожної номенклатурної позиції за предметом закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | Є02/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Версія договору з додатками документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. |
Номер договору про закупівлю: | Є02/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |