Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
473 977 000,00 UAH
UA-2024-12-18-022060-a 0f50c4965df14d03a7fbcc19c04da1ed
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2024 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 27 грудня 2024 15:19
Початок аукціону: 27 грудня 2024 15:19
Очікувана вартість: 473 977 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 369 885,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4739770 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


N-02-02-01-000-0007

N-02-02-01-000-0007

Місце поставки – Україна
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5): 35 000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 комплект
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 4739770 UAH
Форма підтвердження: документ
18 грудня 2024 17:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2024 17:51
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
18 грудня 2024 17:51
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
18 грудня 2024 17:51
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
18 грудня 2024 17:51
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
18 грудня 2024 17:51
Додаток № 8. Проект договору.docx
18 грудня 2024 17:51
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
18 грудня 2024 17:51
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
18 грудня 2024 17:51
Розмірна сітка_Чохол_для_бронежлета_модульного.xlsx
18 грудня 2024 17:51
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
18 грудня 2024 17:51
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
18 грудня 2024 17:51
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
18 грудня 2024 17:51
ts_bronuzelet_modulniy.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо продовження терміну подання
Дата подання: 19 грудня 2024 17:21
Дата відповіді: 20 грудня 2024 18:02
Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі Учасник має завантажити наступні документи у складі пропозиції «2. Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).» Оскільки лабораторії в яких можна отримати протоколи випробувань балістичної стійкості перевантаженні, немає можливості вчасно провести випробування і як наслідок отримати акт відповідності. В зв’язку з чим просимо подовжити терміни подання тендерних пропозицій до 13 січня 2025 року Пунктом 1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається: "Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договорів протягом останіх трьох років. Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року. Оскільки аналогічний досвід що стосується засобів індивідуального захисту досить вузький і включаєх в себе перелік з Окуляри захисні балістичні, Шолом бойовий балістичний, Бронежилет модульний, Бронежилет полегшений, Окуляри-маска захисні балістичні. Просимо змінити вимоги що підтверджують наявність аналогічного досвіду на спорядження/та або обмундирування згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року що в свою чергу збільшить конкуренцію та зменшить ризик неуспішної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства.
Згідно вимог до Оголошення під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року.
Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть.
щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 20 грудня 2024 17:46
Дата відповіді: 20 грудня 2024 18:02
Доброго дня! Шановний Замовнику, відповідно до Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом постачання (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) (надалі – Вимога). Під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року (надалі – Наказ). Звертаємо увагу, що відповідно до Наказу засобами індивідуального захисту визначено: окуляри захисні балістичні, шолом захисний балістичний, бронежилет модульний або полегшений. Наразі вітчизняний ринок виробництва речового майна військовослужбовців постійно розширюється, потенційні учасники виготовляють нові для їх виробництва вироби та успішно отримують Акти, видані Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України. Вимога значно зменшує коло потенційних учасників, оскільки досвід виконання аналогічних договорів, зокрема встановлений вартісний показник, виконати потенційним новим учасникам цього напрямку поставки не є можливим. Аналізуючи попередні закупівлі 2024 року за аналогічним предметом закупівлі, зокрема, за ідентифікатором у системі Prozorro: UA-2024-11-15-011646-a, робимо висновок, що через подібну Вимогу з оголошених 3 лотів закупівлі відбувся 1 лот, де участь прийняв один учасник; за ідентифікатором у системі Prozorro: UA-2024-10-14-013076-a з 2 лотів закупівлі відбувся 1 лот з одним учасником. Як бачимо Вимога призводить до порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, перешкоджає принципу максимальної економії та ефективності проведення закупівлі; дискримінує учасників через те, що цій Вимозі може відповідати лише декілька учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас не обмежувати конкуренцію за даним предметом закупівлі та внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом розширення поняття «аналогічний договір», включивши в це поняття спорядження відповідно до Наказу та зменшивши загальний обсяг постачання (встановити 10 % від очікуваної вартості). Сподіваємось на взаєморозуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства.
Згідно вимог до Оголошення під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року.
Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть.
щодо дозвільних документів
Дата подання: 23 грудня 2024 21:38
Дата відповіді: 24 грудня 2024 14:14
Відповідно до ч.2 чт. 41 ЗУ Про публічні закупівлі, переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 7 ЗУ Про ліцензування видів господарської діяльності, виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж є видом діяльності, який підлягає ліцензуванню. Згідно з частиною шостою статті 42 Закону України «Про Національну поліцію» та частиною третьою статті 15 Закону України «Про Національну гвардію України» до засобів індивідуального захисту відносяться шоломи, бронежилети та інше спеціальне екіпірування. Відповідно до п. 3.1. ДСТУ 8782:2018 Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови. Бронежилет є засобом індивідуального захисту людини у вигляді жилета, який забезпечує захист торса людини від дії холодної та/чи вогнепальної зброї, уламків снарядів, мін або ручних гранат і складається з матеріалів, здатних затримати засіб ураження та розсіяти його енергію. Відповідно до п. 5.1.2. ДСТУ 8782:2018 Бронежилет типу А є м’які (гнучкі) бронежилети із захисною структурою на основі спеціальних тканин або нетканих матеріалів. Відповідно до Оголошення Замовника (Додаток №3) предметом закупівлі є Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5), який повинен відповідати TC A01XJ.29423-420:2023 (01). Відповідно до п. 3.1.3. TC A01XJ.29423-420:2023 (01) комплектація Чохла складається з окремих елементів: Елемент 1 – чохол з фронтальним м’яким балістичним елементом та жорстким бронеелементом; Елемент 2 – чохол з тильним м’яким балістичним елементом та жорстким бронеелементом; Елемент 3 – камербанд (en: cummerbund) – бокові чохли з м’якими балістичними елементами; Елемент 4 – чохол захисту паху з м’яким балістичним елементом; Елемент 5 – чохли захисту шиї з м’якими балістичними елементами. Таким чином Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5), який закуповується замовником є Бронежилетом типу А та засобом індивідуального захисту. У зв’язку із чим просимо надати роз’яснення чи буде Замовником відхилена пропозиція учасника, який не надав у складі пропозиції ліцензії та/або наказ на право продажу засобів індивідуального захисту, а надав лише ліцензію на право виробництва засобів індивідуального захисту. Чи буде замовником укладатися договір про закупівлю із переможцем, який не має ліцензії на продаж засобів індивідуального захисту, а має лише ліцензію на виробництво засобів індивідуального захисту. Якщо ні, то на якій стадії та на якій підставі буде здійснюватися відхилення такого учасника – переможця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відповідно до умов п.8 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції має надати копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на виробництво засобів індивідуального захисту. У разі, якщо відповідно до норм законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва видача ліцензії або документа дозвільного характеру не передбачена, то учасник у складі пропозиції надає лист-роз’яснення в довільній формі від виробника запропонованого товару за підписом уповноваженої особи виробника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому мають бути вказані законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із посиланням на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва. Таким чином наявність в учасника відповідних документів буде первірятись замовником під час оцінки поданої учасником пропозиції, тобто наявність відповідних документів є умовою для визначення учасника переможцем закупівлі.
Крім того, згідно п.6 Додатку №9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі переможець закупівлі для укладання договору надає копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (у разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі). Таким чином наявність документів згідно п.6 Додатку №9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є необхідною умовою для укладання договору з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 23 грудня 2024 22:18
Дата відповіді: 24 грудня 2024 14:48
Відповідно до Оголошення Додатком 4 вимагається надання Учасником у складі пропозиції документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом постачання (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, а саме на «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року. Наше підприємство є одним з найбільших постачальників обмундирування та спорядження для ДП МОУ "ДОТ" та інших військових установ. На сьогоднішній день, ми проходимо позитивні випробування предмета закупівлі, щоб мати можливість взяти участь у даній закупівлі, проте вимогою надання аналогічного договору на постачання "«Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту" перешкоджає нашій участі та ще й зменшує кількість потенційних учасників. Наполегливо просимо Вас ВНЕСТИ ЗМІНИ до Оголошення та до переліку визначення аналогічних договорів додати ще й ІНШЕ СПОРЯДЖЕННЯ, щоб визначення було таким "Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту та/або інше спорядження згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року". А також хочемо зауважити, що предмет закупівлі "чохол для бронежилета модульного" визначений Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року як СПОРЯДЖЕННЯ!!! Внесення змін до Оголошення призведе до ЗДОРОВОЇ КОНКУРЕНЦІЇ без МОНОПОЛЬНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА та ЕКОНОМІЇ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ!!! Сподіваємося на розуміння. Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Замовник невбачає необхідності у внесені змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у цій частині.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-12-18-022060-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:39243307
Дата подання: 06 січня 2025 20:01
Оскарження рішення
Наше підприємство є учасником процедури закупівлі за оголошенням № UA-2024-12-18-022060-a.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Вважаємо, що під час оцінки пропозиції ТОВ «Некстген Лтд» та визнання даної компанії переможцем, Замовником було застосовано дискримінаційний підхід та нерівне ставлення до учасників, а визначення переможця проведено упереджено, що дає підстави вважати про наявність зловживань з боку Замовника, з наступних підстав:

Відповідно до п. 8 Додатку №1 Оголошення Замовника, у складі пропозиції учасник повинен подати копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на виробництво засобів індивідуального захисту. У разі, якщо відповідно до норм законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва видача ліцензії або документа дозвільного характеру не передбачена, то учасник у складі пропозиції надає лист-роз’яснення в довільній формі від виробника запропонованого товару за підписом уповноваженої особи виробника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому мають бути вказані законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із посиланням на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва.
У складі пропозиції ТОВ «Некстген Лтд» було подано лист №1612-24 від 16.12.2024 року виробника Tradingscape Limited, щодо відсутності вимоги ліцензії на виробництво чохлів для бронежилетів та тканинного балістичного захисту. Відповідно до якого виробником з посиланням на Наказ щодо експортного контролю 2008 року (SI 2008/3231) зазначено, що ліцензія потрібна лише для продукції, включеного до військового списку Великобританії (список ML13). І що виробництво чохлів бронежилетів та тканинного балістичного захисту не підпадає під ці категорії.
У зв’язку із чим ліцензія виробника у складі пропозиції ТОВ «Некстген Лтд» не надано.
Зазначене в листі виробника Tradingscape Limited не відповідає дійсності та Наказу про експортний контроль №3231, а саме:
Відповідно до п. d ML13 Частини 1 Додатку 2 до Наказу про експортний контроль №3231, до даної категорії відноситься бронежилети та балістичний захисний одяг виготовлені згідно військових стандартів чи специфікації чи еквівалент. При цьому до бронежилетів відносяться, як тверді так і м’які бронежилети (виготовлені з поліетилену високої щільності ) різного рівня захисту.
З урахуванням вимог Замовника до технічних, якісних характеристик чохлів, останні мають по всьому периметру захисту м’які балістичні пакети на рівні 1 класу захисту і є по суті бронежилетами класу А.
Таким чином у листі виробника відсутнє законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із посиланням на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва.

Відповідно до п. 2) ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до додатку №9 до Оголошення Замовника, Замовником зазначено перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору, серед яких - копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
У разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж є видом діяльності, який підлягає ліцензуванню.
Органом ліцензування є МВС України.
Відповідно до роз’яснення МВС України, як органом ліцензування №210/38-2025 від 02.01.2025 року (копія додається), ліцензуванню підлягають як виробництво та продаж бронежилетів, так і їх складових – жилета (плитоноски) (ДСТУ 8782:2018) та чохла для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5, без жорстких бронеелементів) за ТС А01XJ.29423-420:2023(01).
У зв’язку із тим, що ТОВ «Некстген Лтд» не є виробником запропонованих до постачання Чохлів для бронежилетів модульних (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) та не має ліцензії на виробництво, як продавець засобів індивідуального захисту на території України, дане товариство повинно мати ліцензію або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з продажу засобів індивідуального захисту та надати копії даних документів в строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Або надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності у разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі.
Повідомлення про намір укласти договір було опубліковано Замовником 03.01.2025 року, о 17 годині 37 хвилини.
При цьому станом на 06.01.2025 року на 18 годину 00 хвилини ТОВ «Некстген Лтд» не виконало вимогу Замовника в частині надання переможцем закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження виду господарської діяльності з продажу засобів індивідуального захисту або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності для ТОВ «Некстген Лтд».
Лист наданий ТОВ «Некстген Лтд» після оголошення його переможцем №01/25-02т від 05.01.2025 року, не може бути прийнято Замовником, як надання документів відповідно до Додатку №9 Оголошення Замовника, адже не містить нормативного обґрунтування відсутності ліцензії на продаж засобів індивідуального захисту у учасника, а містить обґрунтування відсутності ліцензії у виробника.
Відповідно до п. 12 Оголошення Замовника, якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору.

На підставі вищевикладеного просимо усунути з боку Замовника порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Некстген Лтд».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2025 17:34
Відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000, ліцензуванню підлягають виробництво так і продаж засобів індивідуального захисту.
У зв’язку з допущенням помилки при підготовці оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, Замовником не зазначено вимогу щодо необхідності надання ліцензії з продажу засобів індивідуального захисту, а також враховуючи неможливість внесення змін у межах оголошеної закупівлі, є необхідність відмінити спрощену закупівлю та оголосити закупівлю з коректними вимогами, які відповідають Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанові Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000.
Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи наведені вище обставини, задля усунення виявлених порушень необхідно відмінити спрощену закупівлю на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2024 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД" 402 465 000,00
UAH
320 074 990,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ» 465 500 000,00
UAH
320 075 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 427 000 000,00
UAH
332 500 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 419 650 000,00
UAH
379 749 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 445 200 000,00
UAH
402 850 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА" 464 800 000,00
UAH
445 130 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 січня 2025 16:36
Електронний підпис
06 січня 2025 16:35
Рішення правочин.pdf.p7s
06 січня 2025 16:35
Витяг ПДВ.pdf.p7s
06 січня 2025 16:35
Лист пояснення.pdf.p7s
06 січня 2025 16:10
Лист пояснення.pdf
06 січня 2025 16:10
Витяг ПДВ.pdf
06 січня 2025 16:10
Рішення правочин.pdf
05 січня 2025 14:04
Електронний підпис
05 січня 2025 14:03
Статут з описом.pdf.p7s
05 січня 2025 14:02
Витяг ПДВ.pdf.p7s
05 січня 2025 14:02
4 Наказ Директор!.pdf.p7s
05 січня 2025 14:02
1 ВИПИСКА.pdf.p7s
05 січня 2025 13:59
4 Наказ Директор!.pdf
05 січня 2025 13:59
Статут з описом.pdf
05 січня 2025 13:59
Витяг ПДВ.pdf
05 січня 2025 13:59
16 Витяг з ЄДР юр осіб+.pdf
05 січня 2025 13:59
1 ВИПИСКА.pdf
01 січня 2025 17:27
Електронний підпис
26 грудня 2024 22:58
Електронний підпис
26 грудня 2024 22:54
00 БГ чохол до 26.12.7z
26 грудня 2024 22:54
11 Довідка Корупц ЮО+.zip.p7s
26 грудня 2024 22:54
12 Довідка МВС.zip.p7s
26 грудня 2024 22:54
00 БГ чохол до 26.12.7z
26 грудня 2024 22:54
11 Довідка Корупц ЮО+.zip
26 грудня 2024 22:54
17 Висновок СЕС БМ+.pdf.p7s
26 грудня 2024 22:54
17 Висновок СЕС БМ+.pdf
26 грудня 2024 22:54
02 Лист гарантія дод 5+.pdf
26 грудня 2024 22:54
12 Довідка МВС.zip
26 грудня 2024 22:54
04 Договір з виробником.pdf
26 грудня 2024 22:54
00 БГ чохол до 26.12.7z.p7s
26 грудня 2024 22:54
01 Цінова пропозиція+.pdf.p7s
26 грудня 2024 22:54
01 Цінова пропозиція+.pdf
26 грудня 2024 22:54
16 Витяг з ЄДР юр осіб+.pdf

Публічні документи

26 грудня 2024 15:47
Електронний підпис
26 грудня 2024 15:47
Електронний підпис
26 грудня 2024 15:47
ПакОптТорг_Статут.pdf
26 грудня 2024 15:47
ПактОптТорг_довідка.pdf
26 грудня 2024 15:47
ПактОптТорг_наказ.pdf

Публічні документи

26 грудня 2024 20:33
Електронний підпис
26 грудня 2024 20:33
Електронний підпис
26 грудня 2024 20:31
inform.pdf
26 грудня 2024 20:31
7.3. 141 - Окуляри-маска.pdf
26 грудня 2024 20:31
7.4. 121 - Окуляри.pdf
26 грудня 2024 20:31
Довідка ДПС від 18.12.pdf
26 грудня 2024 20:31
Файл підпису (1).p7s
26 грудня 2024 20:31
inform.pdf.p7s
26 грудня 2024 20:31
Витяг (1).pdf
26 грудня 2024 20:31
4.4. Статут МІК 14.05.24.pdf
26 грудня 2024 20:31
7.1.1. Відгук Юкаторг.pdf
26 грудня 2024 20:31
4.1. Протокол.pdf
26 грудня 2024 20:31
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
26 грудня 2024 20:31
1. Цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2024 20:31
Довідка МІК.zip
26 грудня 2024 20:31
7.2. 209 - Окуляри.pdf
26 грудня 2024 20:31
8. S0100115 Ф1. Баланс180435.pdf
26 грудня 2024 20:31
Довідка Рябов.zip

Публічні документи

26 грудня 2024 19:28
Електронний підпис
26 грудня 2024 19:28
Електронний підпис
26 грудня 2024 19:21
Рейтинг.zip
26 грудня 2024 19:21
Статут та опис_ТЕМП-3000.pdf
26 грудня 2024 19:21
Витяг - Ліцензія.pdf
26 грудня 2024 19:21
НАКАЗ.zip
26 грудня 2024 19:21
Витяг МВС Косинський.pdf
26 грудня 2024 19:21
1.Анкета.pdf
26 грудня 2024 19:21
S0100115 Ф1. Баланс 9 міс.pdf
26 грудня 2024 19:21
5.Лист-гарантія, Дод.5.pdf
26 грудня 2024 19:21
3.Гар. лист Тех.хар.pdf
26 грудня 2024 19:21
Довідка (6).zip
26 грудня 2024 19:21
Ліцензія Восток.pdf
26 грудня 2024 19:21
Лист ЦУРМЗ_2024.pdf
26 грудня 2024 19:21
Копія ліцензії_ТЕМП-3000.pdf
26 грудня 2024 19:21
2.Цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2024 19:21
Довідка (7).zip
26 грудня 2024 19:21
4.Довідка досвід.pdf
26 грудня 2024 19:21
UA-2024-12-18-022060-a.rar

Публічні документи

26 грудня 2024 20:33
Електронний підпис
26 грудня 2024 20:33
Електронний підпис
26 грудня 2024 20:33
Д.5 Лист-гарантія.pdf
26 грудня 2024 20:33
Д.1.7 Договір_ Захист.pdf
26 грудня 2024 20:33
Д.4.1 Довідка про досвід.pdf
26 грудня 2024 20:33
Д.7.6 Довідка ХЗЗІЗ.zip
26 грудня 2024 20:33
Д.1.8.1 Ліцензія ХЗЗІЗ.pdf
26 грудня 2024 20:33
Д.5 Лист-гарантія.pdf.p7s
26 грудня 2024 20:33
Д.1.7 Договір_ АНВА.pdf
26 грудня 2024 20:33
Д.7.5 Довідка директор.zip
26 грудня 2024 20:33
Д.7.9 Витяг.zip
26 грудня 2024 20:33
Д.1.8.2 Лист Бронезахист.pdf
26 грудня 2024 20:33
Д.7.10 Банкрутство.zip
26 грудня 2024 20:33
Д.2 Цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2024 20:33
Д.1.8.4 Лист про ліцензію.pdf

Публічні документи

26 грудня 2024 15:52
Електронний підпис
26 грудня 2024 15:52
Електронний підпис
26 грудня 2024 15:51
1. Цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2024 15:51
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 грудня 2024 15:51
12. Лист-пояснення.pdf
26 грудня 2024 15:51
9.2. Довідка.pdf.p7s
26 грудня 2024 15:51
10.1. Довідка.pdf
26 грудня 2024 15:51
7. Анкета.pdf.p7s
26 грудня 2024 15:51
7. Анкета.pdf
26 грудня 2024 15:51
9.1. Довідка.pdf
26 грудня 2024 15:51
13.2. inform.pdf.p7s
26 грудня 2024 15:51
10.2. Довідка.pdf.p7s
26 грудня 2024 15:51
Гарантія-118930-GL-140-10.zip
26 грудня 2024 15:51
12. Лист-пояснення.pdf.p7s
26 грудня 2024 15:51
13.1. inform.pdf
26 грудня 2024 15:51
4.7. ВН 169 АКТ.pdf
26 грудня 2024 15:51
4.13. Видаткові накладні.PDF
26 грудня 2024 15:51
4.3. ДУ 1СО від 26.09.2024.pdf
26 грудня 2024 15:51
4.1. Довідка досвід.pdf
26 грудня 2024 15:51
4.6. ВН 165 АКТ.pdf
26 грудня 2024 15:51
4.9. ВН 178 АКТ.pdf
26 грудня 2024 15:51
4.8. ВН 176 АКТ.pdf
26 грудня 2024 15:51
4.1. Довідка досвід.pdf.p7s
26 грудня 2024 15:51
4.5. ВН 163 АКТ.pdf
26 грудня 2024 15:51
4.4. ВН 150 АКТ.pdf
26 грудня 2024 15:51
Гарантія-118930-GL-140-10.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

00 БГ чохол до 26.12.7z

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ»

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

UA-2024-12-18-022060-a.rar

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "УКРТАК.ЮА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"
#44995742
Переможець 320 074 990,00
UAH
03 січня 2025 17:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 січня 2025 16:12

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» не надано документ, передбачений п.11 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», наданий учасником – сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Для усунення невідповідностей необхідно : надати документ, передбачений п.11 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2025 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"
#44995742
320 074 990,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 січня 2025 17:45
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель