Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи на обєкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування)
Очікувана вартість
112 194 677,00 UAH
UA-2024-12-18-011028-a 3df097924ba34c218dfdecad40658b11
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 zakupku.kst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: https://kst.in.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Додаткові роботи на обєкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, Полігон ТПВ № 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

18 грудня 2024 13:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2024 13:20
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
Переможець 112 194 677,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2024 13:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 15:38
ДУ №1_24 від 26.12.2024 до Дог №17_12-2024ДР від 17.12.2024.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 15:37
Договір з додатками №1712-2024ДР від 17.12.2024.pdf укладений
18 грудня 2024 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024-2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивації ділянки №1» (Коригування) станом на «26» грудня 2024 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Внести зміни до п.4.3 Розділу 4 Договору та викласти його наступним чином: «4.3. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становить 86 070 417 (Вісімдесят шість мільйонів сімдесят тисяч чотириста сімнадцять) гривень 86 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 14 345 069 (Чотирнадцять мільйонів триста сорок п’ять тисяч шістдесят дев’ять) гривень 64 копійки; – у 2025 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 26 124 259 (Двадцять шість мільйонів сто двадцять чотири тисячі двісті п’ятдесят дев’ять) гривень 14 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 4 354 043 (Чотири мільйони триста п’ятдесят чотири тисячі сорок три) гривні 19 копійок.» У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги/виконані роботи здійснюється протягом 40 (сорока) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.» 1.2. Внести зміни до Додатку №5 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17/12-2024ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML