Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №60 Вінницької міської ради» по просп. Космонавтів,48 в м. Вінниці» (коригування)
Очікувана вартість
9 906 146,12 UAH
UA-2024-12-18-009074-a b20dce9d0a1e43d7ad574c7d336afb93
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободяник Сергій Миколайович

0681645011 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59
Контактна особа: Слободяник Сергій Миколайович
0681645011
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №60 Вінницької міської ради» по просп. Космонавтів,48 в м. Вінниці» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, просп. Космонавтів,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2024  —  31 липня 2025
ДК 021:2015: 45216129-4 — Будівництво сховищ

Тендерна документація

18 грудня 2024 12:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК-Гарант"
#33966190
Переможець 9 906 146,12
UAH з ПДВ
18 грудня 2024 12:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2025 15:10
додаткова 4 пру днз 60 к.pdf зміни до договору
21 березня 2025 15:10
Дод. угода №4 ДНЗ №60 (ПРУ) Коригування.doc зміни до договору
21 березня 2025 15:10
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2025 10:40
додаткова 3 пру 60 к.pdf зміни до договору
05 лютого 2025 10:40
Дод. угода №3 ДНЗ №60 (ПРУ) Коригування.doc зміни до договору
05 лютого 2025 10:40
План фінансування 3 ДНЗ№60 (ПРУ) Коригування.docx зміни до договору
05 лютого 2025 10:40
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2025 09:24
додаткова2 пру днз60 к.pdf зміни до договору
01 січня 2025 09:23
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 09:25
додаткова 1 пру днз60 к.pdf зміни до договору
20 грудня 2024 09:25
Електронний підпис укладений
18 грудня 2024 12:20
договір пру днз60 к.pdf укладений
18 грудня 2024 12:19
обгрунтування підстави пру днз60 к.pdf укладений
18 грудня 2024 12:19
ПРУ ДНЗ 60 Інформація про ціни КОРИГУВАННЯ.pdf укладений
18 грудня 2024 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна в плані фінансування
Номер договору про закупівлю: 16/12-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 16/12-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 16/12-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16/12-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML