Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Регламентні роботи з комплексного технічного обслуговування інженерних та енергосистем багатофункціонального комплексу з офісними приміщеннями БЦ «Торонто» ГО АТ «Сенс Банк»
Очікувана вартість
55 765 591,20 UAH
UA-2024-12-17-021959-a 8674fee451f04a7ab52ecc95dbe88a0a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худотепла Наталія

380666364353 nkhudoteplaya@sensebank.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Код ЄДРПОУ: 23494714
Вебсайт: https://sensebank.com.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Васильківська, 100
Контактна особа: Худотепла Наталія
380666364353
nkhudoteplaya@sensebank.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2024 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2024 17:10
Початок аукціону: 30 грудня 2024 11:53
Початок аукціону: 30 грудня 2024 11:53
Очікувана вартість: 55 765 591,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 278 827,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися оригіналом дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреним КЕП уповноваженої особи установи. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 5 Розділу 3 цієї документації). Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ”за №639 від 15.12.2004. Термін сплати грошових коштів протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. На підтвердження банківської гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені установою. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи ( копія даного документа повинна бути завірена установою), що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 557655.91 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


Регламентні роботи з комплексного технічного обслуговування інженерних та енергосистем багатофункціонального комплексу з офісними приміщеннями БЦ «Торонто» ГО АТ «Сенс Банк» на 2 роки

Регламентні роботи з комплексного технічного обслуговування інженерних та енергосистем багатофункціонального комплексу з офісними приміщеннями БЦ «Торонто» ГО АТ «Сенс Банк» на 2 роки: загальна площа: 77 765,5 кв.м. (з них у власності Банку 27 765,5 м2 – офісних приміщень, 18 165,5 м2 - паркінг);
Обслуговування наступних інженерних систем та елементів будинку:
Енергетичні системи:
- кабельні лінії;
- електрообладнання;
- силові трансформатори;
- електрообладнання;
- шинопроводи;
- дизель-генераторні установки;
- агрегати безперебійного живлення;
- поверхові розподільчі електрощити;
- електрообладнання інженерних мереж;
- розеткові мережі;
- освітлювальні мережі внутрішні та зовнішні;
- системи блискавкозахисту будівель та споруд;
- системи заземлення;
- облік та зберігання засобів захисту і їх періодичні випробування;
- системи моніторингу дизель-генераторних установок;
- системи сніготанення та підігріву порогів;
- системи обліку електричної енергії:
- системи водопостачання (побутово-питне, ГВП, технологічне) і сантехобладнання;
- системи протипожежного водопостачання;
- системи водовідведення ( побутова, зливова, технологічна);
- системи теплопостачання та опалення;
- системи холодопостачання офісних приміщень;
- системи загально обмінної вентиляції;
- системи комфортного кондиціювання офісних приміщень;
- газове господарство і котельня;
- системи газоаналізу.
Системи охолодження технологічних приміщень;
Ліфтове господарство;
Автоматизовані системи диспетчерського управління інженерним обладнанням;
Засоби вимірювальної техніки (метрологічне забезпечення).

По причині наявності інформації з обмеженим доступом, отримання повного технічного завдання після підписання договору конфіденційності (умови описані в п. 4.6. Інші особливі умови, Розділу 1 Тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 рік
Регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» на 2 роки. Вказати вартість за 1 рік, грн. з податками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2025  —  31 грудня 2026
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість робіт та послуг оплачується Замовником щомісячно на підставі підписаного Акту приймання-передавання виконаних робіт/ наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Рахунка Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися оригіналом дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреним КЕП уповноваженої особи установи. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 5 Розділу 3 цієї документації). Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ”за №639 від 15.12.2004. Термін сплати грошових коштів протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. На підтвердження банківської гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені установою. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи ( копія даного документа повинна бути завірена установою), що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію).

Сума забезпечення: 557655.91 UAH
17 грудня 2024 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2024 17:13
Додаток 6 Інструкція щодо заповнення договору NDA.docx
17 грудня 2024 17:13
Додаток 5 Договір NDA_lock.doc
17 грудня 2024 17:13
Додаток 7 Анкета - опитувальник.docx
17 грудня 2024 17:13
ТД_ТО_БЦ Торонто.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 18 грудня 2024 16:28
Дата відповіді: 20 грудня 2024 09:23
Доброго дня. У вас в документації відсутнє технічне завдання
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, звертаємо увагу, що в описі до закупівлі зазначено:
"По причині наявності інформації з обмеженим доступом, отримання повного технічного завдання після підписання договору конфіденційності (умови описані в п. 4.6. Інші особливі умови, Розділу 1 Тендерної документації)"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2024 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Будстар Груп 54 990 197,52
UAH з ПДВ
54 711 368,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ СК СТС-КИЇВ 55 486 902,32
UAH з ПДВ
54 850 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 січня 2025 16:27
Електронний підпис
27 грудня 2024 14:05
Електронний підпис
27 грудня 2024 14:03
Банківська гарантія.zip
26 грудня 2024 16:45
Електронний підпис

Публічні документи

27 грудня 2024 13:33
Електронний підпис
27 грудня 2024 13:30
Банківська Ліцензія.7z
27 грудня 2024 13:30
Витяг Статуту.7z
27 грудня 2024 13:30
Витяг із протоколу _30.7z
27 грудня 2024 13:30
Гарантія 7250-24.7z
27 грудня 2024 13:30
Рішення _27 Банк Альянс.7z
26 грудня 2024 16:58
Електронний підпис
26 грудня 2024 16:57
img09053.pdf
26 грудня 2024 16:57
img09054.pdf
26 грудня 2024 16:57
img09055.pdf
26 грудня 2024 16:57
img09056.pdf
26 грудня 2024 16:57
img09057.pdf
26 грудня 2024 16:57
img09058.pdf
26 грудня 2024 16:30
Електронний підпис
26 грудня 2024 16:29
на тендер.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будстар Груп

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ СК СТС-КИЇВ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СК СТС-КИЇВ
#39534921
Очікує рішення 54 850 000,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2024 12:16
ТОВ Будстар Груп
#32159006
Переможець 54 711 368,00
UAH з ПДВ
09 січня 2025 14:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2025 15:47

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, відповідно до наданих документів додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію та Специфікацію за результатом аукціону; 2. У п.3.7. Тендерної пропозиції (Додаток 1.1.) зазначити інформацію щодо форми власності та юридичного статусу підприємства (організації); 3. Надати копію ОПИСу документів для проведення відповідної реєстраційної дії державним реєстратором або тотожного документу) проведення таких реєстраційних дій (Статуту, доповнень та змін до Статуту) (відсутній); 4. Довідку, складену у довільній формі, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 5. Довідку, складена у довільній формі, про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 6. Довідку, складену у довільній формі, про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (зазначити, зокрема, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи) із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 7. Довідку, складену у довільній формі, про те, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 8. Довідку у довільній формі про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», а також про те, що Учасник та/або предмет закупівлі не підпадає під обмеження/заборони, визначених п. 2. постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 9. Лист в довільній формі, що учасник має затверджену антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 10. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не ведеться провадження у справі про банкрутство із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 11. Довідку Товариства складену в довільній формі, про те, що не існує жодних обмежень повноважень для укладення уповноваженою особою Товариства відповідного правочину одноособово (без отримання відповідної згоди загальних зборів учасників Товариства) (відповідна довідка подається Товариством за умови, якщо рішення загальних зборів не вимагається відповідно до ст. 98 Цивільного кодексу України та статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 12. Надати Довідку про виконання договорів за останні 5 років з інформацією: дата/ укладання/ Замовник, адреса Замовника, контактні дані для перевірки інфо, предмет договору, кількість областей та об’єктів на обслуговуванні (відсутня). 13. Надати довідку про персонал згідно вимог п. 12. Розділу 1 Тендерної документації із зазначенням зокрема кваліфікації профільних працівників, досвіду роботи (штат/трудовий договір/субпідряд), що будуть залучені під даний Договір, загальна кількість не менше 27 осіб та дати та вихідного номера Довідки (не містить); 14. Надати діючі посвідчення електриків з групою допуску електроустановок більше 1000В (для 8 осіб); 15. Надати інформацію про відповідальних за ліфтове господарство, виробник Schindler (для 2 осіб); 16. Надати Довідку в довільній формі про наявність з переліком (із зазначенням дати та вихідного номера): -власної матеріально-технічної бази - перелік інструментів та вимірювальної апаратури; -підтвердженням формування ЗІПу згідно з переліком обладнання, яке приймається в обслуговування в подвійному розмірі обсягу Витратних матеріалів, зазначених в Додатку 1.2. Специфікація; - підтвердженням забезпечення персоналу фірмовим одягом; - підтвердження укладання договору страхування професійної відповідальності при укладанні договору за даною процедурою закупівлі. 17. Надати Додаток 4 Проект Договору, підписаний уповноваженою особою Учасника (з Додатками) (заповнюється преамбула Договору, підпис і печатка, де це передбачено);

Документи

09 січня 2025 14:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2025 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будстар Груп
#32159006
54 711 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 січня 2025 14:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1090_Звіт про договір.docx укладений
21 січня 2025 18:11