Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк»
Очікувана вартість
107 346 311,04 UAH
UA-2024-12-16-021444-a ● 5cfdc4e761bc4e7f95552e183886a444
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК" |
Код ЄДРПОУ: | 23494714 |
Вебсайт: | https://sensebank.com.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Худотепла Наталія 380666364353 nkhudoteplaya@sensebank.com.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2024 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2024 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2024 14:49 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2024 14:49 |
Очікувана вартість: | 107 346 311,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 536 731,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися оригіналом дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреним КЕП уповноваженої особи установи. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 5 Розділу 3 цієї документації). Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ”за №639 від 15.12.2004. Термін сплати грошових коштів протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. На підтвердження банківської гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені установою. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи ( копія даного документа повинна бути завірена установою), що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1073463.11 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги
Регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» на 2 роки
Регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» на 2 роки: 138 відділень по Україні, загальна площа: 46 тис. м2; Обслуговування наступних інженерних систем та елементів будинку:
- Електропостачання, електрообладнання та освітлення;
- Водопостачання, водовідведення;
- Газопостачання;
- Теплопостачання;
- Системи опалення;
- Вентиляція та кондиціонування;
- Електрогенератори та джерела безперервного живлення (ДБЖ);
- Ліфти та підіймальне обладнання;
- Автоматичні та механічні двері, ворота, ролети а також їх електроприводи, шлагбауми;
- Покрівлі та водостічні системи.
По причині наявності інформації з обмеженим доступом, отримання повного технічного завдання після підписання договору конфіденційності (умови описані в п. 4.6. Інші особливі умови, Розділу 1 Тендерної документації)
Розгорнути
Згорнути
- Електропостачання, електрообладнання та освітлення;
- Водопостачання, водовідведення;
- Газопостачання;
- Теплопостачання;
- Системи опалення;
- Вентиляція та кондиціонування;
- Електрогенератори та джерела безперервного живлення (ДБЖ);
- Ліфти та підіймальне обладнання;
- Автоматичні та механічні двері, ворота, ролети а також їх електроприводи, шлагбауми;
- Покрівлі та водостічні системи.
По причині наявності інформації з обмеженим доступом, отримання повного технічного завдання після підписання договору конфіденційності (умови описані в п. 4.6. Інші особливі умови, Розділу 1 Тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 рік
Регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» на 2 роки. Вказати вартість за 1 рік, грн. з податками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Вартість робіт та послуг оплачується Замовником щомісячно на підставі підписаного Акту приймання-передавання виконаних робіт/ наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Рахунка | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2024 19:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2024 18:11 |
Додаток 5. Договір NDA_lock.doc | |
16 грудня 2024 18:11 |
Додаток 6 Інструкція щодо заповнення договору NDA.docx | |
16 грудня 2024 18:11 |
ТД_ТО_мережа_Prozorrо.docx | |
16 грудня 2024 18:11 |
Додаток 7 Анкета - опитувальник.docx |
16 грудня 2024 19:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 грудня 2024 18:11 |
Додаток 5. Договір NDA_lock.doc
|
|||
16 грудня 2024 18:11 |
Додаток 6 Інструкція щодо заповнення договору NDA.docx
|
|||
16 грудня 2024 18:11 |
ТД_ТО_мережа_Prozorrо.docx
|
|||
16 грудня 2024 18:11 |
Додаток 7 Анкета - опитувальник.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Подання NDA
Дата подання: 24 грудня 2024 16:30
Дата відповіді: 24 грудня 2024 18:53
Доброго дня! Хотіли б взяти участь у тендері. Як можна отримати доступ для завантаження анкети та NDA?
Відповідь: Дякуємо за звернення,
Анкета та Договір NDA містяться в матеріалах тендеру та доступні для завантаження (Додатки 5,6,7)
Анкета та Договір NDA містяться в матеріалах тендеру та доступні для завантаження (Додатки 5,6,7)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-12-16-021444-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 04 лютого 2025 15:23
Щодо відхилення
Починаючи з 01.02.2019 року та по 31.12.2024 р. включно, ТОВ «І Н В А Й Т», безперервно надавало послуги з прибирання офісних приміщень АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СЕНС БАНК», що знаходяться в БЦ ТОРОНТО та з 15.08.2019 по 31.03.2023 р. та у відділені «А» клубу за адресою, м. Київ, вул. Б. Хмельницького 62.Протягом п’яти років взаємовідносин із замовником, в тому числі в період пандемії коронавірусу, введення воєнного стану в країні, усунення наслідків обстрілів ми завжди оперативно реагували на будь-які запити, звернення, щодо надання будь-яких послуг, які входили в договір та які не входили в договір, після чого завжди отримували подяку за професійний підхід в наданні послуг.
Нас глибоко занепокоїло рішення АТ «СЕНС БАНК», про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т» з формулюванням: «Наявність негативного досвіду співпраці з учасником чи інформації про негативний досвід співпраці інших підприємств, установ та організацій, що підтверджується службовою запискою Ініціатора закупівлі або висновками департаменту безпеки»
На сьогодні важливими критеріями вибору постачальника послуг є якість та ціна. Щодо якості надання послуг на ринку, наша компанія більше десяти років успішно обслуговує великі мережі в тому числі і банківські мережі, такі як АБ «УКРГАЗБАНК», АТ «Укрексімбанк», АТ «УКРСІББАНК», АТ «ТАСККОМБАНК», АТ «Ощадбанк» та інші установи, що підтверджується володіння багаторічного досвіду з бездоганною репутацією. Також наголошуємо, що ми жодного разу не порушували умови та строки договорів та не отримували від АТ «СЕНС БАНК» жодних письмових претензій або актів недоліків. Всі послуги були надані вчасно, без зауважень та в повному обсязі.
Ми не отримували від наших клієнтів ані письмових, ані усних зауважень щодо негативного досвіду співпраці. У нас є всі підстави вважати, що рішення АТ «СЕНС БАНК» є упередженим та спрямованим на залучення до співпраці конкретної компанії.
Щодо ціни, ТОВ «ІНВАЙТ» є учасник даного тендеру з найнижчою ціною. Всупереч цьому, замовник обрав компанію з найвищою ціною ТОВ «Будстар Груп», яка є незмінним надавачем послуг з технічного обслуговування об’єктів банку протягом багатьох років. За результатом тендеру було визначено переможцем всупереч вимогам замовника. Згідно з вимогами ТД «при подані учасником пропозиції на майданчику ЕСЗ, заповнений Додаток 1.2. Специфікація, Технічні вимоги, Додаток 4 Проєкт договору – має бути завантажений з ознакою КОНФІДЕНЦІЙНО (опція ЕСЗ). Згідно умов ТД замовника невиконання даної вимоги буде вважатись порушенням підписаного Договору конфіденційності». Проте, ТОВ «Будстар Груп» при поданні пропозиції на майданчику розмістив заповнений «Додаток 1.2. Специфікація, Технічні вимоги Додаток 4 Проєкт Договору» без ознаки КОНФІДЕНЦІЙНО. Затребувані КОНФІДЕНІЙНІ документи можуть бачити всі користувачі ПРОЗОРО, що порушує вимогу самого замовника та ним же (учасником) підписаного договору конфіденційності.
Ми розуміємо, що дана закупівля є штучною з завчасно відомим переможцем, тому ми не претендуємо на законе визнання нас переможцем. Але при цьому не розуміємо навіщо використовувати «брудні» методи відхилення і наклеп на учасників ринку, що, в першу чергу, надає репутаційної шкоди АТ «СЕНС БАНК».
Ми, як відповідальний бізнес України перед нашими замовниками несемо повну відповідальність за надання якісної послуги із захистом взаємної партнерської репутації. Тому вказана вами підстава відхилення нашої пропозиції є наклепом та несе для нас репутаційні збитки і ми наполягаємо на офіційному (у формі листа) визнанні та спростуванні факту: «Наявність негативного досвіду співпраці з учасником чи інформації про негативний досвід співпраці інших підприємств, установ та організацій, що підтверджується службовою запискою Ініціатора закупівлі або висновками департаменту безпеки», оскільки такі безпідставні звинувачення завдають ТОВ «І Н В А Й Т» репутаційної шкоди.
Закликаємо притримуватися наступних законних принципів: умови добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Нас глибоко занепокоїло рішення АТ «СЕНС БАНК», про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т» з формулюванням: «Наявність негативного досвіду співпраці з учасником чи інформації про негативний досвід співпраці інших підприємств, установ та організацій, що підтверджується службовою запискою Ініціатора закупівлі або висновками департаменту безпеки»
На сьогодні важливими критеріями вибору постачальника послуг є якість та ціна. Щодо якості надання послуг на ринку, наша компанія більше десяти років успішно обслуговує великі мережі в тому числі і банківські мережі, такі як АБ «УКРГАЗБАНК», АТ «Укрексімбанк», АТ «УКРСІББАНК», АТ «ТАСККОМБАНК», АТ «Ощадбанк» та інші установи, що підтверджується володіння багаторічного досвіду з бездоганною репутацією. Також наголошуємо, що ми жодного разу не порушували умови та строки договорів та не отримували від АТ «СЕНС БАНК» жодних письмових претензій або актів недоліків. Всі послуги були надані вчасно, без зауважень та в повному обсязі.
Ми не отримували від наших клієнтів ані письмових, ані усних зауважень щодо негативного досвіду співпраці. У нас є всі підстави вважати, що рішення АТ «СЕНС БАНК» є упередженим та спрямованим на залучення до співпраці конкретної компанії.
Щодо ціни, ТОВ «ІНВАЙТ» є учасник даного тендеру з найнижчою ціною. Всупереч цьому, замовник обрав компанію з найвищою ціною ТОВ «Будстар Груп», яка є незмінним надавачем послуг з технічного обслуговування об’єктів банку протягом багатьох років. За результатом тендеру було визначено переможцем всупереч вимогам замовника. Згідно з вимогами ТД «при подані учасником пропозиції на майданчику ЕСЗ, заповнений Додаток 1.2. Специфікація, Технічні вимоги, Додаток 4 Проєкт договору – має бути завантажений з ознакою КОНФІДЕНЦІЙНО (опція ЕСЗ). Згідно умов ТД замовника невиконання даної вимоги буде вважатись порушенням підписаного Договору конфіденційності». Проте, ТОВ «Будстар Груп» при поданні пропозиції на майданчику розмістив заповнений «Додаток 1.2. Специфікація, Технічні вимоги Додаток 4 Проєкт Договору» без ознаки КОНФІДЕНЦІЙНО. Затребувані КОНФІДЕНІЙНІ документи можуть бачити всі користувачі ПРОЗОРО, що порушує вимогу самого замовника та ним же (учасником) підписаного договору конфіденційності.
Ми розуміємо, що дана закупівля є штучною з завчасно відомим переможцем, тому ми не претендуємо на законе визнання нас переможцем. Але при цьому не розуміємо навіщо використовувати «брудні» методи відхилення і наклеп на учасників ринку, що, в першу чергу, надає репутаційної шкоди АТ «СЕНС БАНК».
Ми, як відповідальний бізнес України перед нашими замовниками несемо повну відповідальність за надання якісної послуги із захистом взаємної партнерської репутації. Тому вказана вами підстава відхилення нашої пропозиції є наклепом та несе для нас репутаційні збитки і ми наполягаємо на офіційному (у формі листа) визнанні та спростуванні факту: «Наявність негативного досвіду співпраці з учасником чи інформації про негативний досвід співпраці інших підприємств, установ та організацій, що підтверджується службовою запискою Ініціатора закупівлі або висновками департаменту безпеки», оскільки такі безпідставні звинувачення завдають ТОВ «І Н В А Й Т» репутаційної шкоди.
Закликаємо притримуватися наступних законних принципів: умови добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2025 17:12
Шановний Учаснику,
АТ «Сенс Банк» (далі – Банк) не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Вашого звернення повідомляємо, що Банк підтверджує позитивний досвід співпраці з Вашою компанією за напрямком прибирання офісних приміщень АТ «Сенс Банк».
Предметом закупівлі за тендером (номер Prozorro: UA-2024-12-16-021444-a) є регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк».
За цим предметом закупівлі Банк має негативний досвід співпраці з Вашою компанією.
Отримавши на розгляд Вашу пропозицію в рамках тендеру (номер Prozorro: UA-2024-12-16-021444-a) по закупівлі з регламентних робіт на технічне обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк», ми проаналізували Ваш подальший досвід за цим напрямком, матеріально - технічну базу, штат працівників та присутність спеціалізованого персоналу в регіонах.
Вважаючи, що АТ «Сенс Банк» відноситься до системно важливих банків та є установою, з однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому, враховуючи надану інформацію та наявний попередній досвід співпраці з Банком за напрямком предмету тендера, Банк вбачає за ризик по залученню Вашої компанії до виконання регламентних робіт на технічне обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» по всій Україні.
Приймаючи рішення, Банк діє виключно в рамках чинного законодавства та в інтересах Банку.
АТ «Сенс Банк» (далі – Банк) не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Вашого звернення повідомляємо, що Банк підтверджує позитивний досвід співпраці з Вашою компанією за напрямком прибирання офісних приміщень АТ «Сенс Банк».
Предметом закупівлі за тендером (номер Prozorro: UA-2024-12-16-021444-a) є регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк».
За цим предметом закупівлі Банк має негативний досвід співпраці з Вашою компанією.
Отримавши на розгляд Вашу пропозицію в рамках тендеру (номер Prozorro: UA-2024-12-16-021444-a) по закупівлі з регламентних робіт на технічне обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк», ми проаналізували Ваш подальший досвід за цим напрямком, матеріально - технічну базу, штат працівників та присутність спеціалізованого персоналу в регіонах.
Вважаючи, що АТ «Сенс Банк» відноситься до системно важливих банків та є установою, з однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому, враховуючи надану інформацію та наявний попередній досвід співпраці з Банком за напрямком предмету тендера, Банк вбачає за ризик по залученню Вашої компанії до виконання регламентних робіт на технічне обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» по всій Україні.
Приймаючи рішення, Банк діє виключно в рамках чинного законодавства та в інтересах Банку.
Номер вимоги: UA-2024-12-16-021444-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 04 лютого 2025 11:27
Щодо відхилення
Доброго дня. Просимо надати розяснення, що саме є невідповідністю нашої пропощиції згідно пп.1, пп. 3, пп. 6 п. 4 Розділу 5. Оцінка пропозицій та
визначення переможця Тендерної документації. незрозуміло, оскільки в п.4 Розділу 5 нумерація починається з пп.9. Дякуємо.
визначення переможця Тендерної документації. незрозуміло, оскільки в п.4 Розділу 5 нумерація починається з пп.9. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2025 17:08
Шановний Учаснику,
Відповідно до пункту 4 «Відхилення пропозицій» Розділу 5 «ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ» Тендерної документації та вищевказаних підпунктів:
1) Пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації);
3) Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося;
6) Наявність негативного досвіду співпраці з учасником чи інформації про негативний досвід співпраці інших підприємств, установ та організацій, що підтверджується документально.
В частині пп.1 повідомляємо наступне: відповідно до наданих документів на майданчику Прозорро пропозиція учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"є такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації в частині:
- відсутності досвіду за договором строком дії від 1 року (з 06.05.2020 по 30.04.2021);
- відсутності обов'язкового з переліку КВЕД 43.29, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації;
- відсутність власного транспортного засобу, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації;
- недостатнього обсягу виручки за 2023 рік, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації;
- відсутньої позиції Кошторисника в штатному розписі, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації.
Також інформуємо Вас, що Тендерна документація має усі передбачені Розділи і опублікована в повному обсязі.
Відповідно до пункту 4 «Відхилення пропозицій» Розділу 5 «ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ» Тендерної документації та вищевказаних підпунктів:
1) Пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації);
3) Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося;
6) Наявність негативного досвіду співпраці з учасником чи інформації про негативний досвід співпраці інших підприємств, установ та організацій, що підтверджується документально.
В частині пп.1 повідомляємо наступне: відповідно до наданих документів на майданчику Прозорро пропозиція учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"є такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації в частині:
- відсутності досвіду за договором строком дії від 1 року (з 06.05.2020 по 30.04.2021);
- відсутності обов'язкового з переліку КВЕД 43.29, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації;
- відсутність власного транспортного засобу, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації;
- недостатнього обсягу виручки за 2023 рік, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації;
- відсутньої позиції Кошторисника в штатному розписі, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації.
Також інформуємо Вас, що Тендерна документація має усі передбачені Розділи і опублікована в повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2024 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" |
100 003 004,78
UAH з ПДВ
|
99 466 270,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
101 206 436,00
UAH з ПДВ
|
99 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будстар Груп |
106 827 258,36
UAH з ПДВ
|
100 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Відхилено |
99 466 270,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2025 10:58
|
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
99 999 999,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2025 11:00
|
|
ТОВ Будстар Груп #32159006 |
Переможець |
100 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2025 11:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2025 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
1050 Будстар_Звіт про договір.docx | укладений |
23 лютого 2025 16:47
|