Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк»
Очікувана вартість
107 346 311,04 UAH
UA-2024-12-16-021444-a 5cfdc4e761bc4e7f95552e183886a444
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худотепла Наталія

380666364353 nkhudoteplaya@sensebank.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Код ЄДРПОУ: 23494714
Вебсайт: https://sensebank.com.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Худотепла Наталія
380666364353
nkhudoteplaya@sensebank.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2024 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2024 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2024 09:00
Початок аукціону: 31 грудня 2024 14:49
Початок аукціону: 31 грудня 2024 14:49
Очікувана вартість: 107 346 311,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 536 731,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися оригіналом дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреним КЕП уповноваженої особи установи. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 5 Розділу 3 цієї документації). Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ”за №639 від 15.12.2004. Термін сплати грошових коштів протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. На підтвердження банківської гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені установою. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи ( копія даного документа повинна бути завірена установою), що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1073463.11 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


Регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» на 2 роки

Регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» на 2 роки: 138 відділень по Україні, загальна площа: 46 тис. м2; Обслуговування наступних інженерних систем та елементів будинку:
- Електропостачання, електрообладнання та освітлення;
- Водопостачання, водовідведення;
- Газопостачання;
- Теплопостачання;
- Системи опалення;
- Вентиляція та кондиціонування;
- Електрогенератори та джерела безперервного живлення (ДБЖ);
- Ліфти та підіймальне обладнання;
- Автоматичні та механічні двері, ворота, ролети а також їх електроприводи, шлагбауми;
- Покрівлі та водостічні системи.
По причині наявності інформації з обмеженим доступом, отримання повного технічного завдання після підписання договору конфіденційності (умови описані в п. 4.6. Інші особливі умови, Розділу 1 Тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 рік
Регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» на 2 роки. Вказати вартість за 1 рік, грн. з податками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2025  —  31 грудня 2026
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість робіт та послуг оплачується Замовником щомісячно на підставі підписаного Акту приймання-передавання виконаних робіт/ наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Рахунка Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися оригіналом дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреним КЕП уповноваженої особи установи. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 5 Розділу 3 цієї документації). Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ”за №639 від 15.12.2004. Термін сплати грошових коштів протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. На підтвердження банківської гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені установою. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи ( копія даного документа повинна бути завірена установою), що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію).

Сума забезпечення: 1073463.11 UAH
16 грудня 2024 19:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2024 18:11
Додаток 5. Договір NDA_lock.doc
16 грудня 2024 18:11
Додаток 6 Інструкція щодо заповнення договору NDA.docx
16 грудня 2024 18:11
ТД_ТО_мережа_Prozorrо.docx
16 грудня 2024 18:11
Додаток 7 Анкета - опитувальник.docx
16 грудня 2024 19:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2024 19:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2024 18:11
Додаток 5. Договір NDA_lock.doc
16 грудня 2024 18:11
Додаток 6 Інструкція щодо заповнення договору NDA.docx
16 грудня 2024 18:11
ТД_ТО_мережа_Prozorrо.docx
16 грудня 2024 18:11
Додаток 7 Анкета - опитувальник.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подання NDA
Дата подання: 24 грудня 2024 16:30
Дата відповіді: 24 грудня 2024 18:53
Доброго дня! Хотіли б взяти участь у тендері. Як можна отримати доступ для завантаження анкети та NDA?
Відповідь: Дякуємо за звернення,
Анкета та Договір NDA містяться в матеріалах тендеру та доступні для завантаження (Додатки 5,6,7)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-12-16-021444-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 04 лютого 2025 15:23
Щодо відхилення
Починаючи з 01.02.2019 року та по 31.12.2024 р. включно, ТОВ «І Н В А Й Т», безперервно надавало послуги з прибирання офісних приміщень АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СЕНС БАНК», що знаходяться в БЦ ТОРОНТО та з 15.08.2019 по 31.03.2023 р. та у відділені «А» клубу за адресою, м. Київ, вул. Б. Хмельницького 62.Протягом п’яти років взаємовідносин із замовником, в тому числі в період пандемії коронавірусу, введення воєнного стану в країні, усунення наслідків обстрілів ми завжди оперативно реагували на будь-які запити, звернення, щодо надання будь-яких послуг, які входили в договір та які не входили в договір, після чого завжди отримували подяку за професійний підхід в наданні послуг.
Нас глибоко занепокоїло рішення АТ «СЕНС БАНК», про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т» з формулюванням: «Наявність негативного досвіду співпраці з учасником чи інформації про негативний досвід співпраці інших підприємств, установ та організацій, що підтверджується службовою запискою Ініціатора закупівлі або висновками департаменту безпеки»
На сьогодні важливими критеріями вибору постачальника послуг є якість та ціна. Щодо якості надання послуг на ринку, наша компанія більше десяти років успішно обслуговує великі мережі в тому числі і банківські мережі, такі як АБ «УКРГАЗБАНК», АТ «Укрексімбанк», АТ «УКРСІББАНК», АТ «ТАСККОМБАНК», АТ «Ощадбанк» та інші установи, що підтверджується володіння багаторічного досвіду з бездоганною репутацією. Також наголошуємо, що ми жодного разу не порушували умови та строки договорів та не отримували від АТ «СЕНС БАНК» жодних письмових претензій або актів недоліків. Всі послуги були надані вчасно, без зауважень та в повному обсязі.
Ми не отримували від наших клієнтів ані письмових, ані усних зауважень щодо негативного досвіду співпраці. У нас є всі підстави вважати, що рішення АТ «СЕНС БАНК» є упередженим та спрямованим на залучення до співпраці конкретної компанії.
Щодо ціни, ТОВ «ІНВАЙТ» є учасник даного тендеру з найнижчою ціною. Всупереч цьому, замовник обрав компанію з найвищою ціною ТОВ «Будстар Груп», яка є незмінним надавачем послуг з технічного обслуговування об’єктів банку протягом багатьох років. За результатом тендеру було визначено переможцем всупереч вимогам замовника. Згідно з вимогами ТД «при подані учасником пропозиції на майданчику ЕСЗ, заповнений Додаток 1.2. Специфікація, Технічні вимоги, Додаток 4 Проєкт договору – має бути завантажений з ознакою КОНФІДЕНЦІЙНО (опція ЕСЗ). Згідно умов ТД замовника невиконання даної вимоги буде вважатись порушенням підписаного Договору конфіденційності». Проте, ТОВ «Будстар Груп» при поданні пропозиції на майданчику розмістив заповнений «Додаток 1.2. Специфікація, Технічні вимоги Додаток 4 Проєкт Договору» без ознаки КОНФІДЕНЦІЙНО. Затребувані КОНФІДЕНІЙНІ документи можуть бачити всі користувачі ПРОЗОРО, що порушує вимогу самого замовника та ним же (учасником) підписаного договору конфіденційності.
Ми розуміємо, що дана закупівля є штучною з завчасно відомим переможцем, тому ми не претендуємо на законе визнання нас переможцем. Але при цьому не розуміємо навіщо використовувати «брудні» методи відхилення і наклеп на учасників ринку, що, в першу чергу, надає репутаційної шкоди АТ «СЕНС БАНК».
Ми, як відповідальний бізнес України перед нашими замовниками несемо повну відповідальність за надання якісної послуги із захистом взаємної партнерської репутації. Тому вказана вами підстава відхилення нашої пропозиції є наклепом та несе для нас репутаційні збитки і ми наполягаємо на офіційному (у формі листа) визнанні та спростуванні факту: «Наявність негативного досвіду співпраці з учасником чи інформації про негативний досвід співпраці інших підприємств, установ та організацій, що підтверджується службовою запискою Ініціатора закупівлі або висновками департаменту безпеки», оскільки такі безпідставні звинувачення завдають ТОВ «І Н В А Й Т» репутаційної шкоди.
Закликаємо притримуватися наступних законних принципів: умови добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2025 17:12
Шановний Учаснику,
АТ «Сенс Банк» (далі – Банк) не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Вашого звернення повідомляємо, що Банк підтверджує позитивний досвід співпраці з Вашою компанією за напрямком прибирання офісних приміщень АТ «Сенс Банк».
Предметом закупівлі за тендером (номер Prozorro: UA-2024-12-16-021444-a) є регламентні роботи з технічного обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк».
За цим предметом закупівлі Банк має негативний досвід співпраці з Вашою компанією.
Отримавши на розгляд Вашу пропозицію в рамках тендеру (номер Prozorro: UA-2024-12-16-021444-a) по закупівлі з регламентних робіт на технічне обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк», ми проаналізували Ваш подальший досвід за цим напрямком, матеріально - технічну базу, штат працівників та присутність спеціалізованого персоналу в регіонах.
Вважаючи, що АТ «Сенс Банк» відноситься до системно важливих банків та є установою, з однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому, враховуючи надану інформацію та наявний попередній досвід співпраці з Банком за напрямком предмету тендера, Банк вбачає за ризик по залученню Вашої компанії до виконання регламентних робіт на технічне обслуговування, утримання, ремонту об’єктів АТ «Сенс-Банк» по всій Україні.
Приймаючи рішення, Банк діє виключно в рамках чинного законодавства та в інтересах Банку.
Номер вимоги: UA-2024-12-16-021444-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 04 лютого 2025 11:27
Щодо відхилення
Доброго дня. Просимо надати розяснення, що саме є невідповідністю нашої пропощиції згідно пп.1, пп. 3, пп. 6 п. 4 Розділу 5. Оцінка пропозицій та
визначення переможця Тендерної документації. незрозуміло, оскільки в п.4 Розділу 5 нумерація починається з пп.9. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2025 17:08
Шановний Учаснику,
Відповідно до пункту 4 «Відхилення пропозицій» Розділу 5 «ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ» Тендерної документації та вищевказаних підпунктів:
1) Пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації);
3) Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося;
6) Наявність негативного досвіду співпраці з учасником чи інформації про негативний досвід співпраці інших підприємств, установ та організацій, що підтверджується документально.
В частині пп.1 повідомляємо наступне: відповідно до наданих документів на майданчику Прозорро пропозиція учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"є такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації в частині:
- відсутності досвіду за договором строком дії від 1 року (з 06.05.2020 по 30.04.2021);
- відсутності обов'язкового з переліку КВЕД 43.29, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації;
- відсутність власного транспортного засобу, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації;
- недостатнього обсягу виручки за 2023 рік, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації;
- відсутньої позиції Кошторисника в штатному розписі, згідно вимог п.12 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 1 Тендерної документації.
Також інформуємо Вас, що Тендерна документація має усі передбачені Розділи і опублікована в повному обсязі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2024 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 100 003 004,78
UAH з ПДВ
99 466 270,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" 101 206 436,00
UAH з ПДВ
99 999 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Будстар Груп 106 827 258,36
UAH з ПДВ
100 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 грудня 2024 18:11
Електронний підпис
27 грудня 2024 18:10
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
27 грудня 2024 18:10
4.3. S1499201 Квитанція №2.pdf
27 грудня 2024 18:10
4.1. S1499201 Квитанція №2.pdf
27 грудня 2024 18:10
6. Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2024 18:10
5. Довідка про МТБ.pdf.p7s.zip
27 грудня 2024 18:10
3.6. Штатний розпис.pdf
27 грудня 2024 18:10
Витяг (8) (1).pdf
27 грудня 2024 18:10
19. Протокол.pdf
27 грудня 2024 18:10
5.2. Ліцензія АВК-5.pdf
27 грудня 2024 18:10
1. Витяг з ЄДР.pdf
27 грудня 2024 18:10
5.1. ОСВ.pdf.p7s.zip
27 грудня 2024 18:10
Файл підпису (7).p7s

Конфіденційні документи

27 грудня 2024 18:10
7. NDA_Додаток 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_Prozorro.pdf.p7s.zip

Обґрунтування конфіденційності

Вимоги тендерної документації.

27 грудня 2024 18:10
17. NDA_Додаток 4 Проект Договору_ТО_мережа_v2.pdf.p7s.p7s.zip

Обґрунтування конфіденційності

Вимоги тендерної документації.

27 грудня 2024 18:10
NDA_Додаток 1.2. Специфікація.xlsx.p7s.zip

Обґрунтування конфіденційності

Вимоги тендерної документації.

Публічні документи

30 грудня 2024 03:07
Електронний підпис
30 грудня 2024 03:07
Електронний підпис
30 грудня 2024 03:00
3.1_Статут+Опис.pdf
30 грудня 2024 03:00
3.7_ІПН.pdf
30 грудня 2024 03:00
7_Довідка_офшорні зони.pdf
30 грудня 2024 03:00
19.3_ОСВ.pdf
30 грудня 2024 03:00
1_Цінова пропозиція.pdf
30 грудня 2024 03:00
4_МВС.rar
30 грудня 2024 03:00
3.4_Виписка_20.01.2022.pdf
30 грудня 2024 03:00
3.3_Витяг_12.01.2024.pdf
30 грудня 2024 03:00
17.1_Фін.звітність_2023.pdf
30 грудня 2024 03:00
15_Довідка_працівники.pdf
30 грудня 2024 03:00
6_Довідка_бенефіціар.pdf
30 грудня 2024 03:00
9_Довідка_податки.pdf
30 грудня 2024 03:00
3.6_Паспорт.pdf
30 грудня 2024 03:00
3.2_Рішення від 28.11.2022 р..pdf
30 грудня 2024 03:00
18_Довідка_МТБ — копия.pdf
30 грудня 2024 03:00
5_Довідка_банкрутство.pdf
30 грудня 2024 03:00
0_БГ.zip
30 грудня 2024 03:00
3.5_Витяг_ЄП.pdf
30 грудня 2024 03:00
10_Довідка_санкції.pdf
30 грудня 2024 03:00
12_Розрахунок.xlsx

Конфіденційні документи

30 грудня 2024 03:00
21_Проект договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація відповідно до вимог тендерної документації

30 грудня 2024 03:00
20_Тех.вимоги.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація відповідно до вимог тендерної документації

Публічні документи

24 січня 2025 13:55
Електронний підпис
24 січня 2025 13:16
Банківська гарантія
24 січня 2025 12:18
Довідка про персонал
24 січня 2025 12:05
Довідка МТБ
24 січня 2025 11:54
Копія опису
24 січня 2025 11:03
Технічні вимоги
27 грудня 2024 16:41
Електронний підпис

Конфіденційні документи

24 січня 2025 14:26
Додаткова угода

Обґрунтування конфіденційності

вимога Замовника щодо надання договірних документів з обмеженим доступом згідно договірних відносин

24 січня 2025 13:26
ДУ на продовження

Обґрунтування конфіденційності

вимога Замовника щодо надання договірних документів з обмеженим доступом згідно договірних відносин

24 січня 2025 13:25
ДУ на продовження строку дії

Обґрунтування конфіденційності

вимога Замовника щодо надання договірних документів з обмеженим доступом згідно договірних відносин

24 січня 2025 13:24
Договір 2 про досвід

Обґрунтування конфіденційності

вимога Замовника щодо надання договірних документів з обмеженим доступом

24 січня 2025 13:22
Договір про досвід роботи

Обґрунтування конфіденційності

вимога Замовника щодо надання договірних документів з обмеженим доступом згідно договірних відносин

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "І Н В А Й Т"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ Будстар Груп

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
Відхилено 99 466 270,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2025 10:58
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Відхилено 99 999 999,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2025 11:00
ТОВ Будстар Груп
#32159006
Переможець 100 000 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2025 11:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2025 14:52

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, відповідно до наданих документів додатково надати: 1. Файли з архівних папок завантажити окремими файлами, відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання Пропозиції» Розділу 3 Тендерної документації 2. Тендерну пропозицію та Специфікацію за результатом аукціону; 3. В Специфікації заповнити вкладку Калькулятор з приведенням розрахунків у відповідність. 4. У п.3.7. Тендерної пропозиції (Додаток 1.1.) зазначити інформацію щодо форми власності та юридичного статусу підприємства (організації); 5. У п.4.6. Тендерної пропозиції (Додаток 1.1.) на підтвердження вартості робіт та послуг в гривні на строк дії договору 24 міс.) вказати «ТАК» або "НІ"; 6. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, стор. 24, ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ/ПОСЛУГ, п. 1 «Підтвердити всі заявлені вимоги, викладені в цьому Додатку*» - вказати «ТАК» або «НІ»; 7. Довідку, складену у довільній формі, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 8. Довідку, складена у довільній формі, про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 9. Лист в довільній формі, що учасник має затверджену антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 10. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не ведеться провадження у справі про банкрутство із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 11. Довідку, складену у довільній формі, про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (зазначити, зокрема, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи) із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 12. Довідку, складену у довільній формі, про те, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 13. Довідку у довільній формі про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», а також про те, що Учасник та/або предмет закупівлі не підпадає під обмеження/заборони, визначених п. 2. постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 14. Довідку Товариства складену в довільній формі, про те, що не існує жодних обмежень повноважень для укладення уповноваженою особою Товариства відповідного правочину одноособово (без отримання відповідної згоди загальних зборів учасників Товариства) (відповідна довідка подається Товариством за умови, якщо рішення загальних зборів не вимагається відповідно до ст. 98 Цивільного кодексу України та статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») із зазначенням дати та вихідного номера (не містить); 15. Копію ОПИСу документів для проведення відповідної реєстраційної дії державним реєстратором або тотожного документу) проведення таких реєстраційних дій (Статуту, доповнень та змін до Статуту) (відсутній); 16. Довідку в довільній формі про наявність необхідної Матеріально -технічної бази з переліком: -Власних або орендованих складських приміщень із зазначенням адреси, площі приміщень; -Наявність у власності основних засобів: обладнання, транспорту; інших МШП для виконання умов договору; -Наявність ліцензійної програми АВК; -Наявність ПЗ для управління процесом виконання/ надання послуг за Договором (з описом основних функцій згідно вимог Тендерної документації); -Підтвердження укладання договору страхування професійної відповідальності при укладанні договору за даною процедурою закупівлі; Надати Оборотно сальдову відомість за напрямком запиту станом на 01.12.2024 або більш пізню дату. Обов’язкова наявність: не менше 1-го Транспортного засобу, не менше 1-го генератору; Надати копію чинної Ліцензії на ПК АВК-5. 17. Довідку в довільній формі про наявність необхідного персоналу: -Про наявність профільних працівників достатньої кількості (не менше 66 (з них: 1 Головний енергетик, 4 електриків, 61 фахових робітника для забезпечення постійного ТО), слюсарів – сантехніків, монтажників систем кондиціювання; із зазначенням кваліфікації, досвіду роботи (штат/трудовий договір/субпідряд), що будуть залучені під даний Договір; -Підтвердження виділення персонального менеджера в кожному регіоні України з можливістю єдиної точки зв’язку з ним в режимі 24/7 для оперативного реагування при виконанні поточних та термінових/аварійних робіт; -Підтвердження виділення адміністратора за кожним об’єктом; -Підтвердження про призначення (згідно Наказу) відповідальних осіб з боку Виконавця за електро, тепло, газо та ліфтове господарство Замовника в кожному регіоні України. Надати затверджений штатний розклад Учасника, з обов’язковою наявністю: адміністрації, профільних спеціалістів, кошторисників (не менше 1-го) для виконання забов’язань за договорами, із загальною кількістю не менше 25 осіб; - діючі посвідчення електриків з групою допуску електроустановок не нижче 3-го розряду (не менше ніж на 5 осіб); - діючий сертифікат Кошторисника* (не менше ніж на 1-у особу). 18. Довідку про виконання договорів за останні 5 років з інформацією: дата/ укладання/ Замовник, адреса Замовника, контактні дані для перевірки інфо, предмет договору, кількість областей та об’єктів на обслуговуванні. Надати копію Договору* з додатками (без комерційної частини, яку дозволяється заретушувати), який має відповідати наступним умовам: Строк дії від 1 року; Розгалуженість по областям України: не менше 15; Загальна кількість об’єктів за договором: не менше 100; Площа не менше 1 (одного) об’єкту за договором - від 2 000,00 м2; *Договір може бути укладений з одним Замовником або його структурними підрозділами, укладеними за однією процедурою закупівлі АБО Рекомендаційний Лист від компанії з підтвердженням успішного виконання такого договору що відповідає вищевказаним вимогам, які мають бути зазначені в такому Рекомендаційному Листі).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2025 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будстар Груп
#32159006
100 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1050 Будстар_Звіт про договір.docx укладений
23 лютого 2025 16:47