Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне некомерційне підприємство "Центр комплексної реабілітації "Галичина" |
Код ЄДРПОУ: | 25248327 |
Місцезнаходження: | 79070, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Хуторівка, 38 |
Контактна особа: |
Марина Яновська +380972937681 yanovmar@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2024 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2024 16:57 |
Очікувана вартість: | 389 691 169,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 948 455,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
термін виконання робіт по 31.12.2026р.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2024 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2024 15:45 |
протокол змін буд 5.doc | |
20 грудня 2024 15:45 |
Додаток 2 технічна специф Нова редакція.docx | |
19 грудня 2024 14:00 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx | |
19 грудня 2024 14:00 |
М.О.pdf | |
16 грудня 2024 17:36 |
Тендерна документацiя.doc | |
16 грудня 2024 17:36 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx | |
16 грудня 2024 17:36 |
Додаток №3 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
16 грудня 2024 17:36 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx | |
16 грудня 2024 17:36 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx |
20 грудня 2024 15:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 грудня 2024 15:45 |
протокол змін буд 5.doc
|
||||||
20 грудня 2024 15:45 |
Додаток 2 технічна специф Нова редакція.docx
|
||||||
19 грудня 2024 14:00 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx
|
||||||
19 грудня 2024 14:00 |
М.О.pdf
|
||||||
16 грудня 2024 17:36 |
Тендерна документацiя.doc
|
||||||
16 грудня 2024 17:36 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx
|
||||||
16 грудня 2024 17:36 |
Додаток №3 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
||||||
16 грудня 2024 17:36 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
|
||||||
16 грудня 2024 17:36 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000068 ● 6887cba8b66b4fa99802e0bd1aa974fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2025 №5
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.01.2025 №5.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-12-16-020947-a, 16.12.2024. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-16 17:30:33
Запит про надання пояснень
Дата: 16.01.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-12-16-020947-a, яка проводиться Державним некомерційним підприємством «Центр комплексної реабілітації «Галичина» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Так, пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку №2 до тендерної документації Замовника (Технічна специфікація) роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Відповідно до пункту 5.2. Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Одночасно, пунктом 5.10. Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чи досліджувалось Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД» дотримання останнім норм пункту 5.10. Настанови №281?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-21 21:47:45
Відповідь на поставлені запитання у ході проведення моніторингу
У відповідь на Ваш запит від 16.01.2025 року щодо необхідності отримання пояснень з окремих питань вважаємо за необхідне вказати наступне:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до Закону України від 19 листопада 2024 року №4059-ІХ «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за розділом : 2501810 «Реалізація публічного інвестиційного проекту із завершення будівництва реабілітаційного комплексу по вул. Сортивній,4 в с.м.т. Великий Любінь, Городоцького району, Львівської області («Галичина») а також на підставі проектної документації, локального кошторисного розрахунку, які пройшла експертизу, де визначено категорію складності об’єкту СС3 (об’єкт «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів) було складено технічне завдання розробником автором проекту, яке було використано як невід’ємна частина тендерної документації та відповідно до якого усі претенденти на участь у торгах мали право подавати свою договірну ціну.
16 грудня 2024 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт по вищенаведеному об’єкту й було затверджено тендерну документацію та додатки до неї (оголошення UA-2024-12-16-020947-a).
Так, 31 грудня 2024 року у електронній системі закупівель відбулось розкриття тендерної пропозиції за результатами проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів) за номером оголошення UA-2024-12-16-020947-a.
Для участі у даній закупівлі подав пропозицію лише один Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД". Таким чином, з урахуванням п. п. 35,36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., Замовник не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною за результатами електронної системи закупівель..
Також, щодо окремих позицій, які зазначені в запиті:
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
У зв’язку із відсутністю належного фінансування на удосконалення чи розширення офіційного сайту ДНП ЦКР «Галичина» - розділ «Публічних закупівель» відсутній.
3. В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку №2 до тендерної документації Замовника (Технічна специфікація) роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Відповідно до пункту 5.2. Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Одночасно, пунктом 5.10. Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Стосовно цього питання повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції міститься гарантійний лист поданий Учасником закупівлі щодо виконання робіт з дотриманням технологічних процесів (лист додається).
Крім того, з врахуванням отриманого звернення від ГО та інформації в ЗМІ, Замовник ще до початку проведення моніторингу, а саме 13.01.2025 року, звернувся до підрядної організації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" стосовно спростування інформації, щодо завищення вартості окремих будівельних матеріалів включених у договірну ціну Учасником закупівлі (лист додається).
Так, Замовник безумовно зацікавлений у проведенні закупівлі з дотриманням вимог чинного законодавства, а також з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, тому Замовником було прийнято рішення про продовження строку підписання договору на 10 календарних днів та буде продовжено ще додатково, у зв’язку із проведенням детальної перевірки середньо ринкових цін на будівельні матеріали у порівнянні із тендерною пропозицією Учасника. А також прийнято рішення, залучити Службу замовника, яка має спеціалістів відповідної кваліфікації дослідити та надати офіційний висновок з даного питання.
На даний час перевірка триває, договір з акцептованим Учасником не підписаний.
Оскільки обробка усіх даних поданих Учасником у договірній ціні стосується великого обсягу інформації, які ще проходить перевірку, тому про результати розгляду даного питання та кінцеві висновки буде проінформовано додатково.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-01-21 21:50:29
відповідь на запитання в ході проведення моніторингу
У відповідь на Ваш запит від 16.01.2025 року щодо необхідності отримання пояснень з окремих питань вважаємо за необхідне вказати наступне:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до Закону України від 19 листопада 2024 року №4059-ІХ «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за розділом : 2501810 «Реалізація публічного інвестиційного проекту із завершення будівництва реабілітаційного комплексу по вул. Сортивній,4 в с.м.т. Великий Любінь, Городоцького району, Львівської області («Галичина») а також на підставі проектної документації, локального кошторисного розрахунку, які пройшла експертизу, де визначено категорію складності об’єкту СС3 (об’єкт «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів) було складено технічне завдання розробником автором проекту, яке було використано як невід’ємна частина тендерної документації та відповідно до якого усі претенденти на участь у торгах мали право подавати свою договірну ціну.
16 грудня 2024 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт по вищенаведеному об’єкту й було затверджено тендерну документацію та додатки до неї (оголошення UA-2024-12-16-020947-a).
Так, 31 грудня 2024 року у електронній системі закупівель відбулось розкриття тендерної пропозиції за результатами проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів) за номером оголошення UA-2024-12-16-020947-a.
Для участі у даній закупівлі подав пропозицію лише один Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД". Таким чином, з урахуванням п. п. 35,36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., Замовник не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною за результатами електронної системи закупівель..
Також, щодо окремих позицій, які зазначені в запиті:
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
У зв’язку із відсутністю належного фінансування на удосконалення чи розширення офіційного сайту ДНП ЦКР «Галичина» - розділ «Публічних закупівель» відсутній.
3. В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку №2 до тендерної документації Замовника (Технічна специфікація) роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Відповідно до пункту 5.2. Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Одночасно, пунктом 5.10. Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Стосовно цього питання повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції міститься гарантійний лист поданий Учасником закупівлі щодо виконання робіт з дотриманням технологічних процесів (лист додається).
Крім того, з врахуванням отриманого звернення від ГО та інформації в ЗМІ, Замовник ще до початку проведення моніторингу, а саме 13.01.2025 року, звернувся до підрядної організації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" стосовно спростування інформації, щодо завищення вартості окремих будівельних матеріалів включених у договірну ціну Учасником закупівлі (лист додається).
Так, Замовник безумовно зацікавлений у проведенні закупівлі з дотриманням вимог чинного законодавства, а також з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, тому Замовником було прийнято рішення про продовження строку підписання договору на 10 календарних днів та буде продовжено ще додатково, у зв’язку із проведенням детальної перевірки середньо ринкових цін на будівельні матеріали у порівнянні із тендерною пропозицією Учасника. А також прийнято рішення, залучити Службу замовника, яка має спеціалістів відповідної кваліфікації дослідити та надати офіційний висновок з даного питання.
На даний час перевірка триває, договір з акцептованим Учасником не підписаний.
Оскільки обробка усіх даних поданих Учасником у договірній ціні стосується великого обсягу інформації, які ще проходить перевірку, тому про результати розгляду даного питання та кінцеві висновки буде проінформовано додатково.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-01-31 11:00:21
Додаток до пояснення
Лист ТзОВ Будівельна фірма "Жовква" ЛТД
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог моніторингу ID UA-M-2025-01-14-000068 від 05.02.2025 Західного офісу Держаудитслужби України та приведенням у відповідність вартість будівельних матеріалів і з врахуванням усіх висновків зменшена сума Договору на 26 525 744,62 грн. (Двадцять шість мільйонів п’ятсот двадцять п’ять тисяч сімсот сорок чотири грн. 62 коп.) без змін обсягів закупівлі. Договір та додатки до нього оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитуваному форматі та форматі PDF
2025-02-06 17:53:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0038/2025пр |
Дата публікації: | 21 березня 2025 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
21 березня 2025 09:27
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2024 16:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" |
389 519 286,05
UAH з ПДВ
|
389 519 286,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" #20807041 |
Переможець |
389 519 286,05
UAH з ПДВ
|
02 січня 2025 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:41
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
графік фінансування.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
дод.4_матеріали.xls | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
дод.2 графік вик.р-т.xlsx | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
дод.3_граф.ф-ня_6.doc | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
дод.1_ДЦ.xls | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
Додаткова угода 1.doc | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:13
|
дод.3_граф.ф-ня.doc | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:10
|
дод.2_графік вик.робіт.xls | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:10
|
дод.1_ДЦ_2025-2026.xls | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:10
|
Договір.doc | зміни до договору |
06 лютого 2025 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2025 16:52
|
Договір 91 02.pdf | укладений |
06 лютого 2025 16:48
|
Дод угода 1.pdf | укладений |
06 лютого 2025 16:48
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
06 лютого 2025 16:48
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
06 лютого 2025 16:48
|
графік фінансування.pdf | укладений |
06 лютого 2025 16:48
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf | укладений |
06 лютого 2025 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю публікація в мвшинозчитувальному форматі |
Номер договору про закупівлю: | 91/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 91/02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) У машинозчитувальному форматі та форматі PDF |
Номер договору про закупівлю: | 91/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |