Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13961729 |
Місцезнаходження: | 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30 |
Контактна особа: |
Ілона Володимирівна Акулініна +380995584819 akulininalawyer@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2024 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 451 915,92 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 038,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги Учаснику проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 16 грудня 2024 16:03 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
16 грудня 2024 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2024 16:03 |
Проект договору.docx | |
16 грудня 2024 16:03 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" |
447 208,43
UAH з ПДВ
|
447 208,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
Довідка МТЗ.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" #39948135 |
Переможець |
447 208,43
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2024 15:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2024 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: копія трудової книжки, виданої на Власову І.В. надана у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі документа (1-17 стор. та 42-43 стор.); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації, з урахуванням вимог до поняття "документ", що визначено у пункті 1 розділу I тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копію трудової книжки, виданої на Власову І.В., із відображенням усіх сторінок такого документа (в тому числі не заповнених). 2. Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформації чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із обов’язковим зазначенням прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця). 3. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції відсутня Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)за формою у Додатку 2.1 до тендерної документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2.1 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)за формою у Додатку 2.1 до тендерної документації. 4. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником не надано копію акту звіряння взаєморозрахунків із контрагентом за вкладеним договором №23/02-01 від 10.02.2023 року; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копію акту звіряння взаєморозрахунків із контрагентом за вкладеним правочином, інформація або документ про який надається згідно до вимоги п.3.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації та/або господарськими операціями, які виконані в повній мірі, в тому числі в частині фінансові зобов’язання. Акти звіряння взаєморозрахунків повинні бути заповнено даними із сумами за дебетом та кредитом від обох сторін, якими взяті зобов’язання в частині постачання товарів за аналогічними правочинами, та підписані уповноваженими особами таких сторін. Акт звіряння взаєморозрахунків повинен бути виконано після проведення усіх розрахунків між такими сторонами. 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідку, в якій зазначено інформацію про особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати інформація (або довідку) про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. 6. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції Учасником надано інформацію схожу на витяг з реєстру платників єдиного податку. При цьому вимагалось надання документа (копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку), що стосується порядку та умов оподаткування господарської діяльності учасника). Надана інформація повинна надаватись у вигляді документа (із підписом уповноваженої особи та печаткою органу, яким формується або завіряється такий документ; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 таблиці 1 Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації, з урахуванням вимог до поняття "документ", що визначено у пункті 1 розділу I тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). 7. Виявлені невідповідності: у складі документів Учасником надано форму «Пропозиція», яка заповнена не у відповідності до вимог такої форми (у таблиці 3 форми в комірці «Вартість пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» учасником не зазначено жодної інформації; у графі «ПДВ (___%) -____ грн.» учасником не зазначено жодної інформації, що може свідчити про наявність/відсутність показника ПДВ; у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» Учасником зазначено інформацію "447208,43 грн.(Чотириста сорок сім тисяч двісті вісім гривень 43 копійки)", що відповідає вартості пропозиції не враховуючи ПДВ (сума, яка вказана Учасником у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції за найменуванням, грн., без ПДВ»; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги до заповнення форми «Пропозиція» згідно до вимог Додатку 7 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму "Пропозиція" (згідно до вимог додатку 7 до тендерної документації), в якій учасником за кожною коміркою таблиці 1 форми повинна бути зазначена інформація про ціну пропозиції "з" або "без" урахування податку на додану вартість у відповідних комірках.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 грудня 2024 15:54
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" #39948135 |
447 208,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 10:10
|
КЛІНІНГ ІДЕАЛ_1294_ТД.pdf | укладений |
03 січня 2025 10:09
|