Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання прибудинкових територій та будівель (ДК021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Очікувана вартість
8 147 935,56 UAH
UA-2024-12-16-013608-a 1b1bfdc66d6c40c09bce3436d182690f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шабадаш Жанна Володимирівна

380971590360 asharabota@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне житлово - експлуатаційне підприємство № 4
Код ЄДРПОУ: 24825165
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні , проспект Героїв Дніпра, буд. 75
Контактна особа: Шабадаш Жанна Володимирівна
380971590360
asharabota@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2024 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2024 09:00
Очікувана вартість: 8 147 935,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 739,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання прибудинкових територій та будівель (ДК021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні , проспект Героїв Дніпра, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2024 14:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-14-000041 ● e98c4f63110d46a2aa58ca81e8a925df
  • Статус: вирішено ● Дата: 21 лютого 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2025 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.01.2025 № 4-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
13.01.2025 № 4-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-12-16-013608-a, 16.12.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-14 17:38:14

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 147 935,56 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-16-013608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-17 15:46:27

відповідь замовника на запит UA-M-2025-01-14-000041

Пояснення.
На виконання запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з прибирання та підмітання прибудинкових територій та будівель, що перебувають в управлінні Замовника, код ДК021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць, очікувана вартість 8147935,56 грн. без ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-16-013608-a Комунальне житлово-експлуатаційне підприємство № 4 повідомляє наступне:
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, очікувальна вартість розраховувалась з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення належного утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території та належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб, з урахуванням потреб минулих років. (Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України).
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі за відповідною процедурою було використано вартість попередніх власних закупівель із врахуванням змін галузевих нормативів в частині підвищення розміру мінімальної тарифної ставки робітника 1 розряду, відповідно до Галузевої Угоди ЖКГ на 2023-2027 року, зареєстрованої Мінекономіки 26.12.2023 року № 13, який є базовим для розрахунку статті «заробітна плата» в складі вартості послуги.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розглядалися відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 р. № 603 «Про затвердження норм часу матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій» з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення належного утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-22 15:47:33

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 147 935,56 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-16-013608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник самостійно визначає додаткову необхідність та кількість транспортних засобів та/або машин/обладнання/технологій/інструментів, якщо вважає за необхідне їх застосування для якісного виконання у повному обсязі послуг, що є предметом закупівлі, та зазначає інформацію про них у довідці. На підтвердження викладеної в довідці інформації необхідно додати до тендерної пропозиції скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на техніку (для транспортних засобів) та інших документів, що підтверджують право власності на механізми та обладнання. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, надається на кожну одиницю, зазначену в довідці та повинно співпадати у довідці з підтвердними документами. На виконання цієї вимоги учасником КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» надано: «Довідку про наявний у власності спеціалізований транспорт, необхідний для надання послуг від 23.12.2024 б/н» в якій міститься, зокрема, інформація про підмітальний агрегат TAZ BuCHER-SCHOERLIBG Ситифєнт 60. Проте, не надано жодних підтвердних документів. Надайте пояснення чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості).
- Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, за формою наведеною в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації, яка містить інформацію, щодо професії (посади); прізвище, ім’я, по батькові; освіти (або кваліфікації, або досвіду (років)); дати та номеру наказу. Довідка обов’язково повинна містити інформацію, зокрема, щодо відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня вищевказана інформація у формі довідки. Надайте пояснення, чому не було застосовано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункт 43 Постанови № 1178?
- Відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації замовником вимагаються інші документи необхідні для виконання вимог, зокрема, копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для учасників - юридичних осіб). Відомості веб-порталу Уповноваженого органу свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутній вищевказаний документ. Надайте пояснення, чому не було застосовано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункт 43 Постанови № 1178?
- Відповідно до пункту 6 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника, зокрема, щодо статусу учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), системи оподаткування. Проте, у завантаженій довідці в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування від 23.12.2024 б/н відсутні інформація щодо статусу учасника та системи оподаткування. Надайте пояснення чому не було застосовано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» укладено договір про закупівлю послуг від 01.01.2025 № 2/25, який оприлюднено 07.01.2025. Тобто, на порушення статті 10 Закону вищевказаний договір оприлюднено з порушенням строків. Надайте пояснення викладеному.
- Між замовником та КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» укладено договір про закупівлю послуг від 01.01.2025 № 2/25, умови якого не відповідають наданому у складі тендерної пропозиції учасника проєкту договору, зокрема в частині п.2.3, п.3.3, п.3.5, п.5.2, п.11.2, п.11.3. Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків визначених цим пунктом. Надайте пояснення вищевказаному.
- відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів в розділі «Умови оплати» зазначено «пiсляоплата, 30 календарні дні, 100%». Разом з цим у пункті 4.6. розділу IV «Порядок здійснення оплати» проєкту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що «Розрахунки між Сторонами здійснюються … в наступному порядку: 50 % від зазначеної в рахунку суми - в строк до 15 числа місяця, наступного за місяцем, протягом якого надавалися Послуги; остаточний розрахунок – в строк до 30 числа місяця, наступного за місяцем, протягом якого надавалися Послуги». Поясність вищевказані невідповідності.
- яким чином Замовником під час проведення даної закупівлі дотримано вимоги пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-27 16:47:05

пояснення

- Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник самостійно визначає додаткову необхідність та кількість транспортних засобів та/або машин/обладнання/технологій/інструментів, якщо вважає за необхідне їх застосування для якісного виконання у повному обсязі послуг, що є предметом закупівлі, та зазначає інформацію про них у довідці. На підтвердження викладеної в довідці інформації необхідно додати до тендерної пропозиції скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на техніку (для транспортних засобів) та інших документів, що підтверджують право власності на механізми та обладнання. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, надається на кожну одиницю, зазначену в довідці та повинно співпадати у довідці з підтвердними документами. На виконання цієї вимоги учасником КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» надано: «Довідку про наявний у власності спеціалізований транспорт, необхідний для надання послуг від 23.12.2024 б/н» в якій міститься, зокрема, інформація про підмітальний агрегат TAZ BuCHER-SCHOERLIBG Ситифєнт 60. Проте, не надано жодних підтвердних документів. Надайте пояснення чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості).
Згідно п. 43 Постанови №1178 невідповідностями не є відсутність документів щодо технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались;
- Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, за формою наведеною в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації, яка містить інформацію, щодо професії (посади); прізвище, ім’я, по батькові; освіти (або кваліфікації, або досвіду (років)); дати та номеру наказу. Довідка обов’язково повинна містити інформацію, зокрема, щодо відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня вищевказана інформація у формі довідки. Надайте пояснення, чому не було застосовано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункт 43 Постанови № 1178?
Під час здійснення перевірки кваліфікаційних критерій Учасника КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ а саме: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до ТД, в частині надання інформації із зазначенням дати та номеру наказу про прийняття на роботу, зокрема відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку, перш за все уповноважена особа згідно з п. 1.5 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 15 листопада 2004р. №255.перевіряє наявність та чинність посвідчень відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку.
В результаті перевірки уповноваженою особою КЖЕП №4 наданих учасником закупівлі документів, а саме Посвідчення з «законодавчих актів охорони праці, гігієни праці, наданню домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Хрущової Валентини Іванівни №5685 від 21 вересня 2023р.з зазначенням посади «інженер з ОП»; і Посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки Хрущової Валентини Іванівни реєстраційний номер №2024-210, видано 13 червня 2024р. встановлено, що дані посвідчення є наявними, чинними та відповідають вимогам нормативно правових актів. Та враховуючи те, що уповноважена особа вже перевірила відповідальну особу за охорону праці та пожежну безпеку, помилково не помітила відсутність в «Довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг», через значну кількість працівників (понад 100 осіб), яких треба перевірити на наявність: кваліфікації або досвіду (років); дат та номерів наказів.
- Відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації замовником вимагаються інші документи необхідні для виконання вимог, зокрема, копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для учасників - юридичних осіб). Відомості веб-порталу Уповноваженого органу свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутній вищевказаний документ. Надайте пояснення, чому не було застосовано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункт 43 Постанови № 1178?
копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для учасників - юридичних осіб) була завнтажена 23.12.2024.
- Відповідно до пункту 6 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника, зокрема, щодо статусу учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), системи оподаткування. Проте, у завантаженій довідці в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування від 23.12.2024 б/н відсутні інформація щодо статусу учасника та системи оподаткування. Надайте пояснення чому не було застосовано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
в зв’язку з недостатнім досвідом уповноваженої особи, стало можливим, що у завантаженій довідці в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування від 23.12.2024 б/н відсутні інформація щодо статусу учасника та системи оподаткування.
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» укладено договір про закупівлю послуг від 01.01.2025 № 2/25, який оприлюднено 07.01.2025. Тобто, на порушення статті 10 Закону вищевказаний договір оприлюднено з порушенням строків. Надайте пояснення викладеному.
Договір про закупівлю послуг з переможцем КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ завантажено 07 січня 2025року, що перевищує строк оприлюднення на 1день, згідно з частиною 2 статті 207 Цивільного кодексу України правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства, відповідно п. 6.4.6. СТАТУТУ КЖЕП №4 повноваження, щодо укладання договорів та видачі доручень має директор підприємства. Згідно наказу по підприємству №111 від 18 грудня 2024р. перебував у відпустці за межами міста, довіреності на право підпису договорів виконуючому обов’язки директора на період його тимчасової відсутності не видавав .
Враховуючи вище викладене, договір з однієї сторони був підписаний переможцем процедури Закупівлі 01.01.2025р. КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, з іншої замовником КЖЕП №4 при першій можливості 07.01.2025р.
В цей же день був завантажений уповноваженою особою в електронну систему закупівель
- Між замовником та КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» укладено договір про закупівлю послуг від 01.01.2025 № 2/25, умови якого не відповідають наданому у складі тендерної пропозиції учасника проєкту договору, зокрема в частині п.2.3, п.3.3, п.3.5, п.5.2, п.11.2, п.11.3. Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків визначених цим пунктом. Надайте пояснення вищевказаному.
Уповноважена особа під час створення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з «Послуги з прибирання та підмітання прибудинкових територій та будівель (ДК 021-2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) в електронній системі закупівель в проекті договору припустилась технічної помилки, зокрема в п.5.2.
- відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів в розділі «Умови оплати» зазначено «пiсляоплата, 30 календарні дні, 100%». Разом з цим у пункті 4.6. розділу IV «Порядок здійснення оплати» проєкту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що «Розрахунки між Сторонами здійснюються … в наступному порядку: 50 % від зазначеної в рахунку суми - в строк до 15 числа місяця, наступного за місяцем, протягом якого надавалися Послуги; остаточний розрахунок – в строк до 30 числа місяця, наступного за місяцем, протягом якого надавалися Послуги». Поясність вищевказані невідповідності.
Уповноважена особа під час створення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з «Послуги з прибирання та підмітання прибудинкових територій та будівель (ДК 021-2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) в електронній системі закупівель в розділі «Умови оплати» припустилась технічної помилки, зазначивши тільки остаточний розрахунок «післяоплата, 30, календарні дні, 100%» і не скористалась додатковим полем «додати умови оплати», щоб додати «Тип оплати» аванс, відповідно проєкту Договору (Додаток 4до ТД), у пункті 4.6. розділу VI а саме: «50% від зазначеної в рахунку суми - в строк до 15 числа місяця, наступного за місяцем, протягом якого надавалися Послуги».
- яким чином Замовником під час проведення даної закупівлі дотримано вимоги пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Під час проведення даної закупівлі уповноваженою особою дотримано вимоги пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме на сайті Мін’юсту https://dzplatforma.com.ua/article/506-povyazanist-osib-v-derzhavnikh-zakupivlyakh-zastorogi-dlya-zamovnika була проведена безоплатна перевірка інформації про Учасника КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ де відображалася інформація і про засновників (власників) юридичної особи, і про кінцевого бенефіціарного власника (контролера)юридичної особи.
Також була здійснена спроба використання інструменту «Аналіз тендерів» від YouControl, але не видалась можливість, в зв’язку з тим, що на момент перевірки сайт не працював.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі забов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, виявлених Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області в ході моніторингу закупівлі, та керуючись статтями 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли до згоди достроково припинити дію Договору № 2/25 від «01» січня 2025 року про закупівлю послуг «31» січня 2025 року.

2025-02-07 09:21:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 лютого 2025
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто

На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.

2025-02-19 09:26:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" 8 147 935,56
UAH з ПДВ
8 147 935,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 грудня 2024 08:35
Електронний підпис
27 грудня 2024 08:33
Довідки.pdf
23 грудня 2024 10:19
Електронний підпис
23 грудня 2024 10:19
Електронний підпис
23 грудня 2024 09:43
Додаток_3_Тех_завдання.pdf
23 грудня 2024 09:43
СТАТУТ від 23.01.2024 р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує кваліфікаційний критерій у вигляді довідок Довідка обов’язково повинна містити наступну інформацію: - про наявний в учасника у власності та/або користуванні інвентар, який ним буде використовуватися під час надання послуг (із зазначенням назви кожної номенклатурної позиції та кількості); - про наявний в учасника у власності та/або користуванні спецодяг для працівників, які будуть залучатись для надання послуг (із зазначенням назви кожної номенклатурної позиції та кількості); - про наявний в учасника у власності та/або користуванні спеціалізований транспорт, необхідний для надання послуг, за формою: № п/п Найменування (модель, марка за наявності) Право власності/ володіння/ користування (власне, орендоване, лізинг, субпідряд, надання послуг, інше) Кількість, од. Державний номер (за наявності) 1 2 3 4 5 До довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть застосовані при наданні послуг. Для забезпечення надання послуг обов’язкова наявність таких транспортних засобів, механізмів: 1. підмітально - прибиральна машина – не менше 1 од.; 2. автогрейдер - не менше 1 од.; 3. екскаватор – навантажувач - не менше 2 од.; 4. вантажний автомобіль з кузовом «цистерна спеціальна» - не менше 1 од.; 5. самохідне шасі з потужністю двигуна не менше 18,40 кВт - не менше 1 од.; 6. трактор колісний з об’ємом двигуна не менше 4750 см.куб. не менше 9 од.; 7. трактор колісний з потужністю двигуна не менше 26,50 кВт не менше 1 од.; Учасник самостійно визначає додаткову необхідність та кількість транспортних засобів та/або машин/обладнання/технологій/інструментів, якщо вважає за необхідне їх застосування для якісного виконання у повному обсязі послуг, що є предметом закупівлі, та зазначає інформацію про них у довідці. На підтвердження викладеної в довідці інформації необхідно додати до тендерної пропозиції скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на техніку (для транспортних засобів) та інших документів, що підтверджують право власності на механізми та обладнання: для юридичних осіб – видаткова накладна та/або бухгалтерська довідка про балансову належність; для фізичних осіб-підприємців – довідка про наявність у довільній формі та/або видаткова накладна. У разі випадку залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (оренда, лізинг, субпідряд, надання послуг) надати скан-копії з оригіналів документів оренди, лізингу, субпідряду, надання послуг, з додатками та додатковими угодами, та скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності на транспортні засоби, механізми та обладнання. Документи мають бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2024 року. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, надається на кожну одиницю, зазначену в довідці та повинно співпадати у довідці з підтвердними документами. Учасник надає Гарантійний лист про те, що у випадку несправності (поломки) техніки гарантується термінова заміна та ремонт, можливість у наданні послуг може перериватися на термін не більше однієї доби з моменту встановлення несправності (поломки). Довідку про наявність віповідно облаштованої матеріально-технічної бази, Учасник зазначає точне місцезнаходження матеріально-технічної бази, а саме: адресу та наявність приміщення для персоналу, що буде надавати послуги, та облаштованої території (бази) достатньої для розміщення техніки, обладнання та інструментів необхідних для надання послуг. Враховуючи періодичність надання послуг, приміщення та облаштована територія (база) повинні знаходитися в межах м. Горішні Плавні, для підтвердження цього до складу тендерної пропозиції надається сканкопія підтверджуючих документів про перебування у власності Учасника цих об’єктів або договір оренди приміщень і території (бази). За таких умов, наявне приміщення та облаштована територія (база) учасника в межах м. Горішні Плавні може бути: - або власними (вимога перебування у власності Учасника цих об’єктів); або орендованою (вимога надання договору оренди приміщень і території (бази).

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, за формою: № з/п Професія (посада) Прізвище, ім’я, по батькові Освіта (або кваліфікація, або досвід (років)) Дата та номер наказу 1 2 3 4 5 Для належного виконання робіт обов’язкова наявність - не менше 80 працівників відповідної кваліфікації – «Робітник з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями» Довідка обов’язково повинна містити наступну інформацію: про найменування посад, прізвищ, імен та по батькові працівників учасника, які будуть залучатись для надання послуг (із зазначенням дати та номеру наказу про прийняття на роботу); У таблиці обов’язково зазначити наявність: - водіїв автотранспортних засобів - не менше 5 працівників; - робітників з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями - не менше 80 працівників відповідної кваліфікації - відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку з наданням скан-копії з оригіналу посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці та з питань пожежної безпеки, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань відповідальної особи з охорони праці та пожежної безпеки.

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує кваліфікаційний критерій у вигляді копій аналогічних договорів (не менше одного укладеного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації за предметом закупівлі в період 2020-2024р.р. та копій актів наданих послуг, що свідчать про повне виконання такого договору. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на послуги з прибирання та підмітання прибудинкових територій та будівель. Аналогічний договір -це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. Відгук від суб'єкта господарювання щодо виконання аналогічного договору. Учасник подає лист-відгук від суб'єкта господарювання, щодо виконання умов договору (договорів),зазначених в довідці,на фірмовому бланку контрагента (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєтсрації, підписаний уповноваженою особою контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбутка печатки(у разі її використання)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю: звіт про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік (2023р.), що підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами.

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.pdf 3.1. Витягу з реєстру платників ПДВ єдиного податку.pdf Довідка ліцензії або документи дозвільного характеру.pdf Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.pdf Довідка щодо підпису документів.pdf СТАТУТ від 23.01.2024 р..pdf ВИПИСКА з ЄДР від 01.02.2024 р..pdf Лист згода Про захист персональних даних.pdf Довідка Про захист персональних даних.pdf НАКАЗ (РОЗПОРЯДЖЕННЯ) 23 від 23.05.2016.pdf Наказ про продовж.контракту.pdf Додаток 1Тендерна пропозиція.pdf Додаток 4 Проєкт договору,додатки 1, 2, 3, 4.pdf Додаток_3_Тех_завдання.pdf Гарантійний лист учасник не є громадянином РФ.pdf Довідка про незалучення такого субпідрядника співвиконавця.pdf згідно п. 6 п. 47 Особливостей.pdf згідно п. 5 п. 47 Особливостей.pdf по абз. 14 п. 47 Особливостей.pdf згідно п. 12 п. 47 Особливостей.pdf 1 та 7 пункту 47 Особливостей (для юросіб).pdf Гарантійний лист місцезнаходження не є тимчасово окупована теріторія.pdf Лист про згоду з істотні умови договору.pdf Лист погодження виконати вимоги Замовника.pdf Рішення послуг вивезення побутових відходів на теріторії ГП.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
#36965797
Переможець 8 147 935,56
UAH з ПДВ
26 грудня 2024 08:50

Документи

26 грудня 2024 08:50
Довідка НАЗК
26 грудня 2024 08:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2024 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
#36965797
8 147 935,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2024 08:50
Довідка НАЗК
26 грудня 2024 08:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2025 09:20
Угода про припинення договору.pdf укладений
07 лютого 2025 09:16
Електронний підпис укладений
07 січня 2025 15:18
Договір 2025.pdf укладений
07 січня 2025 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 775 993,86
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі забов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, виявлених Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області в ході моніторингу закупівлі, та керуючись статтями 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли до згоди достроково припинити дію Договору № 2/25 від «01» січня 2025 року про закупівлю послуг «31» січня 2025 року.