Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація "Комбінат "Айстра" Державного агентства резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 14373259 |
Місцезнаходження: | 14001, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.Чудінова |
Контактна особа: |
Дмитро КОНЄВ +380462641050, +380936330378 astra@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2024 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2024 13:50 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2024 13:50 |
Очікувана вартість: | 878 179,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 390,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунки проводяться по факту поставки товару в розмірі 100% вартості, на протязі 10 робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, на підставі підписаного сторонами акту приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2024 09:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2024 09:57 |
Додаток 5 Інші документи від Учасника.docx | |
16 грудня 2024 09:57 |
ТД за новою редакцією Закону (в умовах війни за постановою).doc | |
16 грудня 2024 09:57 |
Додаток 7 Перелік документів та інформації, що подаються учасником процед...івлі..docx | |
16 грудня 2024 09:57 |
Додаток 2 Інформація про учасника.docx | |
16 грудня 2024 09:57 |
Додаток 6 Перелік документів та інформації, що подається переможцем проц...івлі..docx | |
16 грудня 2024 09:57 |
Додаток_4_Проєкт_договору_на_2025_рік.docx | |
16 грудня 2024 09:57 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
16 грудня 2024 09:57 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-29-000009 ● edc0f853e95d482aa9e4decdc15762ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2025 № 8-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-12-16-002402-a 16.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 11:29:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Електрична енергія», очікуваною вартістю 878 179,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-16-002402-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про постачання електричної енергії споживачу від 14.01.2025 № 3134982 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» (далі – ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» під час укладення договору вимоги додатку № 6 до тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати перелік документів: 1) інформацію про право підписання договору про закупівлю. – довіреність або витяг з протоколу загальних зборів засновників?
4. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації Замовником передбачено що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Повідомлення про намір укласти договір Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 01.01.2025.
Проте, ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Просимо зазначити з яких причин Замовником відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», як таку що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 08:30:45
Відповідь на запит про надання пояснень
Північному офісу Держаудитслужби (обл.)
Державна організація «Комбінат «Айстра» надає пояснення щодо процедури закупівлі «Електрична енергія», очікуваною вартістю 878 179,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-16-002402-a), та повідомляє наступне:
Для визначення очікуваної вартості електричної енергії використовувався метод аналітики «Bi Prozorro Було проведено аналіз закупівель електричної енергії, при цьому встановилено:
1. Чернігівська обласна прокуратура – прогнозована вартість 8,06 грн кВт*год , ціна в укладеному договорі 5,70 грн кВт*год.
2. Чернігівський апеляційний суд – прогнозована вартість 8,30 грн кВт*год, ціна в укладеному договорі 7,32грн кВт*год.
3. Відділ освіти, культури, молоді та спорту Талалаївської селищної ради -прогнозована вартість 8,01 грн кВт*год, ціна в укладеному договорі 5,55 грн кВт*год.
4. Чернівецька обласна прокуратура – прогнозована вартість 10,10 грн кВт*год, ціна в укладеному договорі 9,60 грн кВт*год.
Щодо фактичного стану виконання договору про постачання електричної енергії споживачу від 14.01.2025 № 3134982 (далі – Договір) - п. 3.1 Договору визначено що постачання електричної енергії має здійснюватися з 01.03.2025року, таким чином, з моменту укладення Договору і станом на сьогодні, постачання електричної енергії за вказаним Договором не здійснювалося.
Під час укладення Договору переможцем ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» були дотримані вимоги додатку № 6 до тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати перелік документів: 1) інформацію про право підписання договору про закупівлю. – довіреність або витяг з протоколу загальних зборів засновників (копія довіреності – додається)
Щодо виконання вимог Додатку 6 до тендерної документації – дійсно, ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно було надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Через поганий стан здоров’я я не перевірив в електронній системі закупівель наявність необхідних документів. Зважаючи на виявлені обставини Замовник ініціює розірвання договору про постачання електричної енергії від 14.01.2025 № 3134982, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-03 11:52:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Електрична енергія», очікуваною вартістю 878 179,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-16-002402-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до вимог підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації та підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку № 7 до тендерної документації Замовником передбачено, що учаснику необхідно надати довідку довільної форми, про наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) на постачання (закупівлю) електричної енергії з обов’язковим відображенням в такому договорі предмету постачання (закупівлі) за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія. В довідці обов’язково повинно бути зазначено: предмет договору, суму (ціну) виконаного договору, його № та дату, найменування, адреса та контактні дані контагента, дати укладання договору, стан виконання договору, фактичний обсяг (в кВт*год).
У тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 16.12.2024 № 1150 яка не містить інформацію про суму (ціну) виконаного договору, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації та підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку № 7 до тендерної документації Замовника.
2. Відповідно до вимог підпункту 1.1.4 пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації та підпункту 1.1.4 пункту 1 розділу 1 Додатку № 7 до тендерної документації Замовником передбачено, що учаснику необхідно надати акти прийому-передачі електричної енергії за весь період договорів та документ (документи), що підтверджує його виконання: звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронній системі «Прозорро».
У тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» на підтвердження виконання аналогічного договору про постачання електричної енергії споживачу від 27.11.2023 № 3134181, укладеного з Чернігівським геріатричним пансіонатом, надано лист відгук від 25.11.2024 № 391 та звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до яких сума оплати за вказаним договором про закупівлю становить 338 400,00 грн, кількість постановлено товару становить 40000 кВт*год.
При цьому, у тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» надано акт прийняття-передавання товарної продукції – активної електричної енергії від 31.12.2023 № 3134181-2312-1, рахунок за грудень 2023 р. № 3134181-2312-1 відповідно до яких кількість поставленого товару становить 38360 кВт*год, вартістю 335107,44 грн та акт-коригування до акт прийняття-передавання товарної продукції – активної електричної енергії від 31.12.2023 № 3134181-2312-1 згідно з договором № 3134181 від 27.11.2023 відповідно до якого, згідно з коригованими даними постановлено 38360 кВт*год, вартістю 312305,94 грн, отже учасником надано акти прийому-передачі електричної енергії не за весь період договору, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1.4 пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації та підпункту 1.1.4 пункту 1 розділу 1 Додатку № 7 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ».
3. З яких причин Замовником у додатку № 3 та додатку № 7 зазначено «Обсяги постачання електричної енергії з дати, зазначеної в заяві-приєднанні по 31 грудня 2024р.» (пункт 1), при тому що згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, пунктом 4.4 розділу «Загальні положення» та пунктом 14.1 розділу 14 «Строк дії Договору та інші умови» строк поставки товару до 31.12.2025.
4. Відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а також замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно з положеннями частини другої статті 16 Закону до кваліфікаційних критеріїв, які може установлювати замовник (із вимогами подання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям) віднесено зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пункт 1 частини другої статті 16).
Просимо повідомити, у зв’язку з чим Замовником у пунктах 1 – 7 додатку № 5 до тендерній документації, під час проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії, застосовано положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону та установлено вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом для електричної енергії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-11 23:05:04
Відповідь на запит про надання пояснень
Північному офісу Держаудитслужби (обл.)
Державна організація «Комбінат «Айстра» надає пояснення щодо процедури закупівлі «Електрична енергія», очікуваною вартістю 878 179,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-16-002402-a), та повідомляє наступне:
Щодо не надання вимоги до ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» про виправлення невідповідностей у наданих документах (п.1 та п.2 запиту) - дійсно, через велику завантаженість в роботі – на швикоруч перевіряв надані ТОВ «ЕНЕРА ЧЕНРНІГІВ» документи та не помітив не відповідності в наданих документах до вимог тендерної документації. (Поклався на добросовісність учасника).
Щодо п.3 запиту - технічна помила (описка). За основу бралася тендерна документація на закупівлю електроенергії на 2024 рік, забув виправити. При оголошенні нової закупівлі – обов’язково виправлю.
Щодо п.4 запиту - у пунктах 1 – 7 додатку № 5 до тендерній документації, під час проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії, застосовано положення п. 3 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а не п. 1 частини другої статті 16 Закону.
Додатково повідомляю що станом на сьогодні договір про постачання електричної енергії від 14.01.2025 № 3134982, укладений Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» - розірвано (скан-копія додаткової угоди додається)
P.S. Щиро перепрошую за затримку у наданні відповіді на Ваш запит – через особисті обставини не міг зробити цього раніше!
Мирного неба!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та частини п’ятої статті 8 Закону.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
648 995,70
UAH з ПДВ
|
648 995,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+" |
688 175,76
UAH з ПДВ
|
688 175,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Переможець |
648 995,70
UAH з ПДВ
|
01 січня 2025 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2025 23:18
|
Дод. дог. №1 від 11.02.25.pdf | укладений |
11 лютого 2025 23:17
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2025 21:00
|
Дог. 3134982 від 14.01.2025.pdf | укладений |
14 січня 2025 20:59
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 січня 2025 — 05 лютого 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано з ініціативи Замовника через не дотримання Учасником вимог пп. 3,5,6,12 п. 47 Особливостей при проведенні процедури закупівлі |