Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (15811100-7 Хліб пшеничний (батон), 15811100-7 Хліб цільнозерновий)).
Очікувана вартість
1 836 074,00 UAH
UA-2024-12-13-020484-a ● adcfb525cace4fd285482023ed51fc63
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
13 грудня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
ФіліцМатяш Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (15811100-7 Хліб пшеничний (батон), 15811100-7 Хліб цільнозерновий)).
Постачання товару за договором здійснюється до протягом 2025 року в заклади освіти , підпорядковані Замовнику, відповідно до наданих заявок 2-3 рази на тиждень частинами, згідно дислокації (Додаток №2 до Договору ) та графіку постачання (Додаток №3 до Договору). Заявка Замовника має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. Поставка товара здійснюється в робочі дні з 6-00 до 17-00. Залишковий термін придатності на момент постачання - не менше 90% загального терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що є менше 90% загального терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником, або минув. На недоброякісний товар складається акт та повертається постачальнику. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в ЗДО . Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів.
Місце постачання товару: Україна, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк постачання товару: до 31.12.2025 р
Розгорнути
Згорнути
Постачання товару за договором здійснюється до протягом 2025 року в заклади освіти , підпорядковані Замовнику, відповідно до наданих заявок 2-3 рази на тиждень частинами, згідно дислокації (Додаток №2 до Договору ) та графіку постачання (Додаток №3 до Договору). Заявка Замовника має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. Поставка товара здійснюється в робочі дні з 6-00 до 17-00. Залишковий термін придатності на момент постачання - не менше 90% загального терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що є менше 90% загального терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником, або минув. На недоброякісний товар складається акт та повертається постачальнику. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в ЗДО . Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів.
Місце постачання товару: Україна, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк постачання товару: до 31.12.2025 р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограм
Батон з пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
15840 кілограм
Хліб з житнього, цільнозернового борошна, нарізаний, в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
13 грудня 2024 21:32 |
Договір ЗЦП_хліб.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Вид борошна |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Упаковка | Так | |
Нарізаний | Так | |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Вид |
Можливі значення:
|
|
Вид борошна |
Можливі значення:
|
|
Нарізаний | Так | |
Упаковка | Так |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ" |
1 266 228,00
UAH з ПДВ
|
1 266 228,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ" #44375369 |
Переможець |
1 266 228,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 09:52
|