Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка костюма утеплювача, вид 2 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
80 172 300,00 UAH
UA-2024-12-13-018891-a f999512ffab44db5be53b8ca631b8f65
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2024 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2025 14:34
Початок аукціону: 02 січня 2025 14:34
Очікувана вартість: 80 172 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 861,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 801723 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


N-02-01-03-000-0001

N-02-01-03-000-0001


Місце поставки – Україна
Куртка костюма утеплювача, вид 2 – 65 тис. шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65000 штука
Куртка костюма утеплювача, вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 801723 UAH
Форма підтвердження: документ
13 грудня 2024 17:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2024 17:33
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
13 грудня 2024 17:33
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
13 грудня 2024 17:33
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
13 грудня 2024 17:33
Розмірна сітка_Куртка_костюма_утеплювача_вид_2.xlsx
13 грудня 2024 17:33
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
13 грудня 2024 17:33
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
13 грудня 2024 17:33
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
13 грудня 2024 17:33
Додаток № 8. Проект договору.docx
13 грудня 2024 17:33
new_kku_.pdf
13 грудня 2024 17:33
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
13 грудня 2024 17:33
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
13 грудня 2024 17:33
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
13 грудня 2024 17:33
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2025 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 79 848 600,00
UAH з ПДВ
79 848 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 80 109 900,00
UAH з ПДВ
80 109 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 80 172 300,00
UAH з ПДВ
80 172 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРІН-МОДА" 80 172 300,00
UAH з ПДВ
80 172 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄРМ-ГРУП" 80 172 300,00
UAH з ПДВ
80 172 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 січня 2025 11:04
Електронний підпис
08 січня 2025 11:03
Цінова пропозиція.pdf
08 січня 2025 11:03
Статут ОЛТЕКС 2023.pdf
08 січня 2025 11:03
Виписка ЄДР.pdf
07 січня 2025 11:19
Електронний підпис
07 січня 2025 11:18
Довідка про МТБ.pdf
30 грудня 2024 16:55
Електронний підпис
30 грудня 2024 16:52
Договір 429 ОЛТЕКС МО.pdf
30 грудня 2024 16:52
Договір 54 Олтекс МО.pdf
30 грудня 2024 16:52
Договір 56 ОЛТЕКС МО.pdf
30 грудня 2024 16:52
Договір 261 ОЛТЕКС МО.pdf
30 грудня 2024 16:52
Акт перевірки ККУ.pdf
30 грудня 2024 16:52
Виписка ЄДР.pdf
30 грудня 2024 16:52
Довідка працівники.pdf
30 грудня 2024 16:52
Лист-гарантія .pdf
30 грудня 2024 16:52
Цінова пропозиція.pdf
30 грудня 2024 16:52
Довідка стаття 17.pdf
30 грудня 2024 16:52
Довідка .pdf
30 грудня 2024 16:52
Анкета, додаток 6.pdf
30 грудня 2024 16:52
Статут ОЛТЕКС 2023.pdf

Публічні документи

30 грудня 2024 15:53
Електронний підпис
30 грудня 2024 15:53
Електронний підпис
30 грудня 2024 15:52
1. Цінова.pdf
30 грудня 2024 15:52
3.3.2. видаткова 132.pdf
30 грудня 2024 15:52
3.3.1. Договір 140.pdf
30 грудня 2024 15:52
3.1. довідка мтб.pdf
30 грудня 2024 15:52
3.3.1. видаткові 140.pdf
30 грудня 2024 15:52
3.4. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
30 грудня 2024 15:52
3.3.2. договір 132.pdf
30 грудня 2024 15:52
4. Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

30 грудня 2024 15:32
Електронний підпис
30 грудня 2024 15:32
Електронний підпис
30 грудня 2024 15:29
БГ ККУ 01.01.7z
30 грудня 2024 15:29
БГ ККУ 01.01.7z

Публічні документи

31 грудня 2024 18:31
Електронний підпис
31 грудня 2024 18:31
Електронний підпис
31 грудня 2024 18:30
1.Цінова пропозиція.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
1.Цінова пропозиція.pdf
31 грудня 2024 18:30
Витяг (5).pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
Витяг (5).pdf
31 грудня 2024 18:30
inform.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
inform.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
Довідка (3).zip
31 грудня 2024 18:30
Довідка (4).zip
31 грудня 2024 18:30
inform.pdf
31 грудня 2024 18:30
14.Довідка_корупція_ТОВ.pdf
31 грудня 2024 18:30
117686-GL-127-22.rar
31 грудня 2024 18:30
Файл підпису (2).p7s
31 грудня 2024 18:30
26.Гарантійний лист.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
23.Витяг з ЄДР.pdf
31 грудня 2024 18:30
26.Гарантійний лист.pdf
31 грудня 2024 18:30
6.Звітність1.pdf
31 грудня 2024 18:30
12.Лист-гарантія.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
20.Статут.pdf
31 грудня 2024 18:30
29.Довідка.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
29.Довідка.pdf
31 грудня 2024 18:30
28.Довідка.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
25.Витяг ПДВ.pdf
31 грудня 2024 18:30
23.Витяг з ЄДР.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
10.Договір, видаткові.pdf
31 грудня 2024 18:30
30.Довідка.pdf
31 грудня 2024 18:30
21.Опис до статуту.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
7.Звітність2.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
31.Довідка.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
20.Статут.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
11.Фінансова звітність.pdf
31 грудня 2024 18:30
24.Виписка з ЄДР.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
19.Наказ на директора2.pdf
31 грудня 2024 18:30
25.Витяг ПДВ.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
6.Звітність1.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
10.Договір, видаткові.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
21.Опис до статуту.pdf
31 грудня 2024 18:30
7.Звітність2.pdf
31 грудня 2024 18:30
30.Довідка.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
24.Виписка з ЄДР.pdf
31 грудня 2024 18:30
12.Лист-гарантія.pdf
31 грудня 2024 18:30
31.Довідка.pdf
31 грудня 2024 18:30
28.Довідка.pdf
31 грудня 2024 18:30
2.Гарантійний лист.pdf.p7s
31 грудня 2024 18:30
2.Гарантійний лист.pdf
31 грудня 2024 18:30
117686-GL-127-22.rar

Публічні документи

01 січня 2025 20:38
Електронний підпис
01 січня 2025 20:38
анкета 801 723,00.pdf
01 січня 2025 20:36
Інфо-я про Товар.pdf.p7s
01 січня 2025 20:36
Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 січня 2025 20:36
Фін звіт 2024.pdf.p7s
01 січня 2025 20:36
Наказ до АП.pdf.p7s
01 січня 2025 20:35
квітанція 2024.pdf.p7s
01 січня 2025 20:35
Довідка-досвід.pdf.p7s
01 січня 2025 20:35
Довідка ДФС.pdf.p7s
01 січня 2025 20:35
Акт ККУ.pdf.p7s
01 січня 2025 20:35
Анкета.pdf.p7s
01 січня 2025 20:33
квітанція 2024.pdf
01 січня 2025 20:33
Довідка ДФС.pdf
01 січня 2025 20:33
Фін звіт 2024.pdf
01 січня 2025 20:33
Інфо-я про Товар.pdf
01 січня 2025 20:33
Цінова пропозиція.pdf
01 січня 2025 20:33
Довідка-крим.від-ть.pdf
01 січня 2025 20:33
Довідка-працівники.pdf
01 січня 2025 20:33
Акт ККУ.pdf
01 січня 2025 20:33
Наказ до АП.pdf
01 січня 2025 20:33
Анкета.pdf
01 січня 2025 20:33
Довідка-досвід.pdf
01 січня 2025 20:33
Лист гарантія Дод№5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

БГ ККУ 01.01.7z

ТОВ "ГРІН-МОДА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

117686-GL-127-22.rar

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄРМ-ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

анкета 801 723,00.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
Переможець 79 848 600,00
UAH з ПДВ
08 січня 2025 09:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2025 17:31

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ОЛТЕКС" надано довідку про наявність матеріально технічної-бази, обладнання не за формою згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення. Для усунення невідповідностей необхідно : привести у відповідність та надати довідку про наявність матеріально технічної-бази, обладнання, за формою згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2025 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
79 848 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2025 10:28
Договір №555 01-25-РМ від 13.01.2025.pdf укладений
14 січня 2025 10:18