Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка костюма утеплювача, вид 2 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 
Очікувана вартість
55 503 900,00 UAH
UA-2024-12-13-018844-a 82adb8cdce9c4a4d8e335c1678b3bde7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2024 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 30 грудня 2024 15:53
Початок аукціону: 30 грудня 2024 15:53
Очікувана вартість: 55 503 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 277 519,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 555039 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


N-02-01-03-000-0001

N-02-01-03-000-0001


Місце поставки – Україна
Куртка костюма утеплювача, вид 2 – 45 тис. шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45000 штука
Куртка костюма утеплювача, вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 555039 UAH
Форма підтвердження: документ
13 грудня 2024 17:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2024 17:29
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
13 грудня 2024 17:29
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
13 грудня 2024 17:29
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
13 грудня 2024 17:29
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
13 грудня 2024 17:29
Розмірна сітка_Куртка_костюма_утеплювача_вид_2.xlsx
13 грудня 2024 17:29
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
13 грудня 2024 17:29
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
13 грудня 2024 17:29
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
13 грудня 2024 17:29
Додаток № 8. Проект договору.docx
13 грудня 2024 17:29
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
13 грудня 2024 17:29
new_kku_.pdf
13 грудня 2024 17:29
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
13 грудня 2024 17:29
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2024 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 55 341 900,00
UAH з ПДВ
55 341 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 55 422 900,00
UAH з ПДВ
55 422 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" 55 503 900,00
UAH з ПДВ
55 503 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" 55 503 900,00
UAH з ПДВ
55 503 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 січня 2025 12:55
Електронний підпис
06 січня 2025 12:55
6. Довідка ліцензія.pdf
06 січня 2025 12:55
5. Цінова п.а..pdf
06 січня 2025 12:55
4. витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 січня 2025 12:55
2. Статут ТОП-ТЕКС_2024.pdf
02 січня 2025 12:28
Електронний підпис
27 грудня 2024 15:39
Електронний підпис
27 грудня 2024 15:38
Електронний підпис
27 грудня 2024 15:38
4. Лист-гарантія.pdf
27 грудня 2024 15:38
3.3.1. видаткові 140.pdf
27 грудня 2024 15:38
1. Цінова.pdf
27 грудня 2024 15:38
Гарантія 4196.zip
27 грудня 2024 15:38
3.3.2. видаткова 132.pdf
27 грудня 2024 15:38
3.4. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
27 грудня 2024 15:38
3.3.2. договір 132.pdf
27 грудня 2024 15:38
3.3.1. Договір 140.pdf
27 грудня 2024 15:38
3.1. довідка мтб.pdf
27 грудня 2024 15:38
Гарантія 4196.zip

Публічні документи

27 грудня 2024 16:45
Електронний підпис
27 грудня 2024 16:45
Електронний підпис
27 грудня 2024 16:44
10_4 Витяг МВС.rar
27 грудня 2024 16:44
6_5 ВН дог.338.pdf
27 грудня 2024 16:44
10_6 Довідка ДПС.pdf
27 грудня 2024 16:44
10_6 Довідка ДПС.zip
27 грудня 2024 16:44
8. Лист-гарантія.pdf
27 грудня 2024 16:44
6_4 ВН дог.336.pdf
27 грудня 2024 16:44
10_3. Довідка юр.о..zip
27 грудня 2024 16:44
6_6 ВН дог.434.pdf
27 грудня 2024 16:44
1. Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2024 16:44
10_2. Довідка ф.о..zip
27 грудня 2024 16:44
10_4 Витяг МВС.pdf
27 грудня 2024 16:44
Гарантія 115674-GL-97-130.rar
27 грудня 2024 16:44
Гарантія 115674-GL-97-130.rar

Публічні документи

27 грудня 2024 18:25
Електронний підпис
27 грудня 2024 18:25
Електронний підпис
27 грудня 2024 18:24
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2024 18:24
Довідка фіз 27.12.24.zip
27 грудня 2024 18:24
16-0301-37877-2024.zip
27 грудня 2024 18:24
Довідка юр. 27.12.24.zip
27 грудня 2024 18:24
ЄСВ ПРОФІ-ТЕКС.pdf
27 грудня 2024 18:24
Витяг 031224.pdf
27 грудня 2024 18:24
Анкета.pdf
27 грудня 2024 18:24
S1499201 Квитанція №2.pdf
27 грудня 2024 18:24
МВС 18.12.24.rar
27 грудня 2024 18:24
16-0301-37877-2024.zip

Конфіденційні документи

27 грудня 2024 18:24
Договір МО ДОТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з МО Державний оператор тилу

Публічні документи

29 грудня 2024 21:09
Електронний підпис
29 грудня 2024 21:09
Електронний підпис
29 грудня 2024 21:06
Електронний підпис
29 грудня 2024 21:06
Електронний підпис
29 грудня 2024 21:05
цінова.pdf
29 грудня 2024 21:05
Рішення_№2.pdf
29 грудня 2024 21:05
витяг_04.04.24.pdf
29 грудня 2024 21:05
Виписка_Юка.PDF
29 грудня 2024 21:05
Витяг_ПДВ.pdf
29 грудня 2024 21:05
гарантійний лист.pdf
29 грудня 2024 21:05
працівники.pdf
29 грудня 2024 21:05
лист-гарантія.pdf
29 грудня 2024 21:05
анкета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 4196.zip

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС""

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

витяг_04.04.24.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Переможець 55 341 900,00
UAH з ПДВ
06 січня 2025 11:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2025 12:01

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ТОП-ТЕКС" не надано документ передбачений пунктом 9 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - сканований оригінал/копія документу, отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якого знято або погашено у встановленому законом порядку. Документ має бути виданий не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі Для усунення невідповідностей необхідно : надати документ передбачений пунктом 9 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2025 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
55 341 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2025 10:25
Договір №554 01-25-РМ від 13.01.2025.pdf укладений
14 січня 2025 10:13