Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги цілодобового спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації, встановлених на об'єкті
Очікувана вартість
152 523,00 UAH
UA-2024-12-13-018490-a ● 1c0d00948daa4904b8589caa371d54ba
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37836770 |
Вебсайт: | https://dmsu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21009, Україна , Вінницька обл., Вінниця, проспект Коцюбинського, 78 |
Контактна особа: |
Шевчук Ольга Анатоліївна +380973458232 shevchyck@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2024 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 152 523,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 762,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 послуга
Послуги цілодобового спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації, встановлених на об'єкті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, м. Бершадь, м. Гайсин, м. Гнівань, м. Жмеринка, м. Іллінці, м. Калинівка, м. Козятин, с.м.т Крижопіль, м. Погребище, м. Тульчин, м. Хмільник, м. Шаргород, м. Ямпіль, зазначені у Додатку 2 до цієї тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 75251110-4 — Послуги з протипожежного захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється у безготівковій формі, після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг обома сторонами, на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2024 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2024 17:05 |
Додаток 4 до ТД (Комерційна пропозицiя).docx | |
13 грудня 2024 17:05 |
Додаток 5 Лист - згода.docx | |
13 грудня 2024 17:05 |
Додаток 6 Лист - згода з умовами проєкту договору.doc | |
13 грудня 2024 17:05 |
Додаток 7 до ТД ( Документи для Переможця).docx | |
13 грудня 2024 17:05 |
ТД.docx | |
13 грудня 2024 17:05 |
Додаток 3 до ТД (Проект Договору).docx | |
13 грудня 2024 17:05 |
Додаток 1 (Документи для Учасника).docx | |
13 грудня 2024 17:05 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 17 грудня 2024 10:07
Дата відповіді: 18 грудня 2024 18:38
Вимога:Копія (завірена) сертифікату, що містить інформацію про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам, які чинні на момент подачі: - ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT); - ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення; - ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.
Відповідно до чинного законодавства дані сертифікати є добровільними. Отримання даних сертифікатів супроводжується додатковими витратами з боку учасників. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення та надаємо наступну відповідь.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі».
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування .
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, установлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких Замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Законом України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частин третьої та четвертої статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Замовником у закупівлі послуг цілодобового спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації, встановлених на об'єкті, відповідно до коду ДК 021:2015 - 75251110-4 "Послуги з протипожежного захисту" в тендерній документації вимагається надати певні документи для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме інформацію про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення.
Так, у Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», Замовником зазначено наступне: «Учасник надає копію сертифікату, чинний на момент подачі, що містить інформацію про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам:
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT);
- ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
- ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.».
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення. Наявність у підприємства сертифікату свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікат що містить інформацію про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам ДСТУ-Н СЕN/ТS 54-14:2021, ДСТУ ЕN 16763:2017, ДБН В.2.5-56:2014, може будь – яка організація, яка надає послуги з протипожежного захисту і має чинну ліцензію, а наявність даного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню професійних якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг.
Враховуючи специфіку предмету закупівлі, складність та суспільну значущість діяльність підрозділів Управління Державної міграційної служби України у Вінницькій області ( міських відділів, районних відділів та секторів), велику кількість відвідувачів, наявність складної комп’ютерної, офісної техніки, обладнання, документації, багатофункціональність та складність будівель, специфіку діяльності структурних підрозділів Управління для забезпечення безпеки функціонування яких здійснюється закупівля відповідно до ДК 021:2015 - 75251110-4 - "Послуги з протипожежного захисту" (Послуги цілодобового спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації, встановлених на об'єкті ), рівень складності систем протипожежного захисту, замовнику, доцільно та необхідно отримати повну, достовірну, документально підтверджену інформацію відповідно до норм та вимог чинного законодавства України про учасників процедури закупівлі, як суб’єктів господарювання у відповідній сфері, їх можливість надання послуги належної якості.
До основних нормативно-правових актів, які регулюють питання провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, належать:
Кодекс цивільного захисту України;
Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»; Закон України «Про надання будівельної продукції на ринку»; Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»;
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі – Ліцензійні умови), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852;
Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, і встановлюється періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з надзвичайних ситуацій, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 716;
Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 5 березня 2015 р. за № 252/26697.
Крім того, до державних стандартів (ДСТУ) та державних будівельних норм (ДБН), пов’язаних із наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, належать, зокрема, такі:
ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення;
ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.
Дані стандарти є національним нормативним документом, який має право використовувати в своїй діяльності будь-яка організація, відповідної сфери діяльності. ДСТУ встановлює мінімальні вимоги до постачальників послуг, а також компетенції персоналу відповідального за планування, монтаж, введення в експлуатацію, а також технічне обслуговування таких систем (систем безпеки ).
Дані вимоги жодним чином не є дискримінаційними, а є повністю відповідними нормативно – правовим та законодавчим актам у сфері пожежної безпеки та пожежного захисту.
Враховуючи викладене, Замовник вважає зазначені у тендерній документації вимоги щодо подання учасниками процедури закупівлі правомірними та такими, що повністю відповідають чинним нормативно – правовим актам та загальними вимогами при організації роботи суб’єктів господарювання, які впроваджують свою діяльність на ринку послуг протипожежного призначення.
Під час формування тендерної документації та встановлення кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників процедури закупівлі Замовник керувався інформацію, яка викладена в матеріалі «Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації» .
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі».
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування .
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, установлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких Замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Законом України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частин третьої та четвертої статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Замовником у закупівлі послуг цілодобового спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації, встановлених на об'єкті, відповідно до коду ДК 021:2015 - 75251110-4 "Послуги з протипожежного захисту" в тендерній документації вимагається надати певні документи для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме інформацію про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення.
Так, у Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», Замовником зазначено наступне: «Учасник надає копію сертифікату, чинний на момент подачі, що містить інформацію про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам:
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT);
- ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
- ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.».
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення. Наявність у підприємства сертифікату свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікат що містить інформацію про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам ДСТУ-Н СЕN/ТS 54-14:2021, ДСТУ ЕN 16763:2017, ДБН В.2.5-56:2014, може будь – яка організація, яка надає послуги з протипожежного захисту і має чинну ліцензію, а наявність даного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню професійних якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг.
Враховуючи специфіку предмету закупівлі, складність та суспільну значущість діяльність підрозділів Управління Державної міграційної служби України у Вінницькій області ( міських відділів, районних відділів та секторів), велику кількість відвідувачів, наявність складної комп’ютерної, офісної техніки, обладнання, документації, багатофункціональність та складність будівель, специфіку діяльності структурних підрозділів Управління для забезпечення безпеки функціонування яких здійснюється закупівля відповідно до ДК 021:2015 - 75251110-4 - "Послуги з протипожежного захисту" (Послуги цілодобового спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації, встановлених на об'єкті ), рівень складності систем протипожежного захисту, замовнику, доцільно та необхідно отримати повну, достовірну, документально підтверджену інформацію відповідно до норм та вимог чинного законодавства України про учасників процедури закупівлі, як суб’єктів господарювання у відповідній сфері, їх можливість надання послуги належної якості.
До основних нормативно-правових актів, які регулюють питання провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, належать:
Кодекс цивільного захисту України;
Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»; Закон України «Про надання будівельної продукції на ринку»; Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»;
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі – Ліцензійні умови), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852;
Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, і встановлюється періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з надзвичайних ситуацій, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 716;
Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 5 березня 2015 р. за № 252/26697.
Крім того, до державних стандартів (ДСТУ) та державних будівельних норм (ДБН), пов’язаних із наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, належать, зокрема, такі:
ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення;
ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.
Дані стандарти є національним нормативним документом, який має право використовувати в своїй діяльності будь-яка організація, відповідної сфери діяльності. ДСТУ встановлює мінімальні вимоги до постачальників послуг, а також компетенції персоналу відповідального за планування, монтаж, введення в експлуатацію, а також технічне обслуговування таких систем (систем безпеки ).
Дані вимоги жодним чином не є дискримінаційними, а є повністю відповідними нормативно – правовим та законодавчим актам у сфері пожежної безпеки та пожежного захисту.
Враховуючи викладене, Замовник вважає зазначені у тендерній документації вимоги щодо подання учасниками процедури закупівлі правомірними та такими, що повністю відповідають чинним нормативно – правовим актам та загальними вимогами при організації роботи суб’єктів господарювання, які впроваджують свою діяльність на ринку послуг протипожежного призначення.
Під час формування тендерної документації та встановлення кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників процедури закупівлі Замовник керувався інформацію, яка викладена в матеріалі «Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації» .
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій