Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 25680639 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А |
Контактна особа: |
Середа Ірина 380445299594 plankmkltender12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
13 грудня 2024 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000108 ● f60c4ebacebe4d0f893e19329d11a123
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.01.2025 № 5-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 21.01.2025 №003100-18/733-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 28.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
28.01.2025 №5-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-13-018326-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-30 16:32:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» (ДК 021:2015 КОД 45450000 – 6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-13-018326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в проведенні додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» (ДК 021:2015 КОД 45450000- 6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ)» та були не передбачені основним договором виконання робіт від 08.05.2024 № 281.
3. Просимо надати інформацію, чому Замовником не враховано зміни внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в машинозчитувальному форматі визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835?
4. Поясніть, чому договір про виконання робіт від 12.12.2024 № 609 не містить план фінансування будівництва, відповідно до вимог пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2025 № 668?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-04 10:38:21
Щодо надання пояснень та документів на запит ДАСУ в рамках проведення моніторингу UA-M-2025-01-28-000108 згідно ідентифікатора закупівлі UA-2024-12-13-018326-a
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 12» (КНП «КМКЛ № 12» ВО КМР (КМДА)) надає наступні пояснення та запитувані документи:
Щодо 1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12 », м.Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» в 2023 році було розроблено проект та отримано позитивний Експертний звіт ТОВ “УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП” від 11.10.2023 р. № 01-0809-23/ЕП/КО. При поданні в 2024 році документів до Державної інспекції архітектури та містобудування України через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва для отримання Дозволу на виконання будівельних робіт нам було надано ВІДМОВУ №1У013241008953 у зв’язку із невідповідністю проектної документації об’єкта вимогам будівельних норм, стандартам і правилам, а саме ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», які набули чинності з 01.11.2023року. Ця відмова спонукала КНП «КМКЛ№12» замовити коригування проекту на відповідність вимогам нового нормативного документу. Застосування іншого нормативного документу призвело до зміни у деяких-видах робіт та часткову заміну обладнання, особливо розділів автоматизації, електротехнічних робіт, відеоспостереження ( по даному розділу зміна номенклатури призвела до зменшення вартості). Скоригований проект отримав позитивний експертний звіт ТОВ “УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП” від 04.12.2024 р. № 0168-4299-24/УЕГ/А . Надаємо обидва Експертних звіти та Зведені кошторисні розрахунки до них, які завантажені в Єдину державну електронну систему у сфері будівництва.
Щодо 2. Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в проведенні додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» (ДК 021:2015 КОД 45450000- 6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ)» та були не передбачені основним договором виконання робіт від 08.05.2024 № 281.
Необхідність коригування обумовлена зазначеною вище вимогою щодо приведення у відповідність до ДБН В.2.2-5:2023 та зміною асортименту матеріальних ресурсів, виниклою у зв’язку із військовою агресією.
Щодо 3. Просимо надати інформацію, чому Замовником не враховано зміни внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в машинозчитувальному форматі визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835?
Закон № 3988-IX від 19.09.2024, що вносить необхідні зміни для забезпечення прозорості будівництва, дійсно додає вимогу оприлюднення у машинозчитувальному форматі, однак сам по собі не містить визначення, що це таке. Поняття «машиночитана форма» міститься у наказі Держагентства електронного урядування (відомство-попередник Мінцифри) від 2018 року — це «форма подання даних, придатних до автоматичного або автоматизованого використання».
Водночас визначення машиночитаного формату з положення, затвердженого постановою Кабміну № 835, про яке ви згадали, каже нам, що це формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Машиночитаність у нашому випадку не означає, що певний файл має просто відкриватись машиною. Технічно будь-який файл є машиночитаним: PDF, MS Word, MS Excel, інші файли відкриваються і зчитуються комп’ютером. Для цілей роботи з даними машиночитаність означає насамперед отримання даних без участі людини, тобто без необхідності попередньо відкривати файл і якось змінювати його.
Щодо 4. Поясніть, чому договір про виконання робіт від 12.12.2024 № 609 не містить план фінансування будівництва, відповідно до вимог пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2025 № 668?
Сторони погодили підписання договору без плану фінансування будівництва.
Додатки до пояснення:
Надаємо: Вичерпний перелік коригувань ( наведено у формі порівнювальної таблиці) 30 арк
Узагальнена Порівняльна таблиця коригувань -1 арк та Пояснення до неї на 4 арк.
Всі матеріали були надані до експертної організації та отримано позитивний звіт.
Надаємо також розрахунок вартісних показників до суми укладеного Договору на додаткові роботи 1 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-05 13:57:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» (ДК 021:2015 КОД 45450000 – 6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-13-018326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Поясніть, чому Замовником станом на 05.02.2025 не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду щодо продовження дії договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-05 14:50:23
Щодо надання пояснень та документів на запит ДАСУ в рамках проведення моніторингу UA-M-2025-01-28-000108 згідно ідентифікатора закупівлі UA-2024-12-13-018326-a
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 12» (КНП «КМКЛ № 12» ВО КМР (КМДА)) надає наступні пояснення та запитувані документи:
Щодо питання « Поясніть, чому Замовником станом на 05.02.2025 не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду щодо продовження дії договору про закупівлю?»
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» (ДК 021:2015 КОД 45450000 – 6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ) - Завершені та сплачені Замовником у 2024 році.
Між Замовником та Виконавцем підписано та опубліковано додаткову угоду від 27 грудня 2024 року №2 «Щодо фактично виконаних обсягів та у зв’язку з завершенням виконанням робіт.»
У підписанні додаткової угоди на продовження дії договору про закупівлю - відсутня потреба.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 12» (КНП «КМКЛ № 12» ВО КМР (КМДА)) надає наступні підтвердження, щодо усунення порушень в рамках проведення моніторингу UA-M-2025-01-28-000108 згідно ідентифікатора закупівлі UA-2024-12-13-018326-a: - Оприлюднено Договір №609 від 12.12.2024.rar в електронній системі закупівель про виконання робіт з усіма додатками до договору та документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі: а саме формат RTF. - Оприлюднено звіт про виконання договору в електронній системі закупівель. - Проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення встановлених порушень у подальшому з Уповноваженою особою, що підтверджено Наказом від 11.02.2025 року № 61. Додатки підтвердження виконання порушень: 1.Договір №609 від 12.12.2024.rar 2. Звіт про виконання договору UA-2024-12-13-018326-a 3. Копія наказу про проведення роз'яснювальної роботи
2025-02-12 10:55:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 21/0012/2025пр |
Дата публікації: | 01 квітня 2025 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
01 квітня 2025 11:42
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦСЕРВІС» #30518990 |
Переможець |
8 708 563,95
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2024 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2025 10:34
|
Договір №609 від 12.12.2024.rar | укладений |
10 лютого 2025 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:46
|
ДУ № 2 дог 609 ПП СПЕЦСЕРВІС.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 15:13
|
ДУ № 1 дог 609 від 12.12.24 ПП спецсервіс.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2024 15:12
|
обгрунтування укриття 2.PDF | укладений |
13 грудня 2024 16:55
|
Дог 609 від 12.12 24 ПП СПЕЦСЕРВІС.pdf | укладений |
13 грудня 2024 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили доповнити перелік додатків до договору додатком № 8 об'єктний кошторис |
Номер договору про закупівлю: | 609 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завершення виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 609 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |