Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Британська, буд.21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2024 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 100 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2025 рік, передбачених планом фінансування (Додаток № __). Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2024 10:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2024 10:09 |
Перелік змін.docx | |
17 грудня 2024 10:09 |
Додаток 7 (нова редакція).docx | |
17 грудня 2024 10:08 |
Оголошення (нова редакція).docx | |
17 грудня 2024 10:08 |
Додаток 4 (нова редакція) Проєкт договору.docx | |
17 грудня 2024 10:08 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
17 грудня 2024 10:08 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
13 грудня 2024 15:44 |
Додаток 5 .docx | |
13 грудня 2024 15:44 |
Додаток 6.docx | |
13 грудня 2024 15:44 |
Додаток 2 .docx | |
13 грудня 2024 15:44 |
Додаток 1 .docx |
17 грудня 2024 10:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 грудня 2024 10:09 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 грудня 2024 10:09 |
Додаток 7 (нова редакція).docx
|
|||
17 грудня 2024 10:08 |
Оголошення (нова редакція).docx
|
|||
17 грудня 2024 10:08 |
Додаток 4 (нова редакція) Проєкт договору.docx
|
|||
17 грудня 2024 10:08 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
|||
17 грудня 2024 10:08 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
13 грудня 2024 15:44 |
Додаток 5 .docx
|
|||
13 грудня 2024 15:44 |
Додаток 6.docx
|
|||
13 грудня 2024 15:44 |
Додаток 2 .docx
|
|||
13 грудня 2024 15:44 |
Додаток 1 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000025 ● 969d942d460a4229b7ad007d420e91e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.03.2025 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-12-13-016051-a 13.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-01 09:12:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Надання послуг з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, урн, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-13-016051-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції КП «ШЛЯХРЕМБУД» СМР (далі – учасник), з огляду на те що:
1) договірна ціна та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат розраховані в програмному комплексі «Інпроект - Випуск Кошторисів» (1.920.0828), в той час як на дату подання тендерної пропозиції з 11.11.2024 діяла оновлена версія програмного комплексу «Інпроект – Випуск Кошторисів» (1.920.1111);
2) у пунктах 5 та 9 Пояснювальної записки до договірної ціни, наданій у складі тендерної пропозиції 21.12.2024 (файл «Договірна ціна (97 422 580,80).pdf»), учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 174,00 люд. год, в той час як з 10.11.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становила 174,67 люд. год у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 28 жовтня 2024 року №740/2024, затвердженим Законом України від 29 жовтня 2024 року №4024-ІХ;
3) у пункті 8 Пояснювальної записки до договірної ціни зазначено, що адміністративні витрати розраховані із застосуванням показника в розмірі 45 грн/люд. год, при цьому надано розрахунок показника для визначення адміністративних витрат в розмірі 32,55 грн/люд. год;
4) учасником надані підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, однак пунктом 11 Додатку 3 та Додатку 7 до тендерної документації вимагалося надання підсумкової відомості ресурсів.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-04 09:13:19
Пояснення на запит
Щодо запитання № 1. З метою закупівлі послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, урн, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади) Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає пояснення про те, що при визначенні очікуваної вартості послуг керувався Наказом Мінекономрозвитку (№ 275 від 18.02.2020). Очікувана вартість — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки, із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Потреба в послузі (номенклатура, кількісні та якісні показники) визначалася на підставі аналізу фактичної потреби для забезпечення діяльності Сумської міської територіальної громади у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2025 рік. Для формування опису послуг були залучені працівники відділу дорожнього господарства Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради, які відповідають за повноту надання послуг. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2025 рік. Також, працівниками Департаменту інфраструктури міста СМР здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі отриманої комерційної пропозиції (Додаток 1до пояснення). Відповідно до Наказу начальника СМВА №404-СМР від 24.12.2024 р. були схвалені бюджетні призначення по цій закупівлі.
Щодо запитання №2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.
Щодо запитання №3 ч.1. Оновлення збірки КП ІВК 1.920.0828 до 1.920.1111 не є критичними та не впливають на розрахунок вартості Договірної ціни.
Щодо запитання №3 ч.2. Відомо, що законодавчо не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу. Вона залежить від графіка роботи підприємства. Підприємство самостійно розраховує норму тривалості робочого часу з врахуванням вимог КЗпП. А під час воєнного стану потрібно враховувати ще й Закон України від 15.03.2022 №2136-ІХ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон №2136). Як раз на цьому наголошували й фахівці Держпраці.
Учасник закупівлі КП «ШЛЯХРЕМБУД» СМР при розрахунку Договірної ціни використав показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням, що воєнний стан триватиме весь 2025 рік, а отже, належить брати до уваги положення Закону № 2136. (Додаток 2 до пояснення Таблиця 2). Це, зокрема, означає, що під час обчислення норми не враховано жодного святкового дня, а також зменшення на 1 годину у передсвяткові дні. Також враховуючи, що відповідно до проєкту Договору «Додаток 4» Тендерної документації розділом 5. Термін та місце надання послуг пунктом 5.1. передбачено, що «Виконавець розпочинає надання послуг з моменту підписання Договору уповноваженими представниками Сторін і надає послуги до 23.12.2025», а розділом 10. Строк дії Договору пунктом 10.1 передбачено, що «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 грудня 2025 року, а по фінансовим розрахункам – до повного їх виконання» та зважаючи, що проєктом Договору не передбачається внесення змін до Договірної ціни, а саме: коригування норми тривалості робочого часу кожні 90 днів з дня продовження або скасування воєнного стану в Україні.
Крім того зазначаємо, що тендерна документація не містила вимоги про застосування конкретної норми тривалості робочого часу.
Та зважаючи, що проєктом Договору «Додаток 4» Тендерної документації розділом 3. пунктом 3.3. зазначено наступне: «Договірна ціна приймається динамічною» та те, що учасник КП «Шляхрембуд» СМР при розрахунку Договірної ціни використав показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням, що воєнний стан триватиме весь 2025 рік надав найбільш економічно вигідну ціну.
Щодо запитання №3 ч.3. Учасник КП «Шляхрембуд» СМР Договірної ціни (файл «Договірна ціна (97 422 580,80).pdf»), застосував орієнтовний максимально-граний показник для визначення адміністративних витрат в розмірі 45 грн/люд.год. При динамічній договірній ціні показники загальновиробничих витрат (в тому числі коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат, рівня заробітної плати працівників, заробітна плата яких враховується в загальновиробничих витратах, коштів, що пов’язані з оплатою тимчасової непрацездатності) та адміністративних витрат уточнюються в порядку, передбаченому договором. Відповідно до проєкту Договору «Додаток 4» Тендерної документації розділом 3 пунктом 3.8 передбачено «Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця, з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573 і переліку загальновиробничих витрат та адміністративних витрат, наведених в додатках 10 та 26 Настанови з визначення вартості будівництва». Враховуючи , що підприємство показник адміністративних витрат розраховує розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу за попередній звітній рік за даними бухгалтерського обліку, а річну фінансову звітності, подають до 28 лютого року, що настає за звітним роком відповідно до постанови КМУ від 28.02.2000 р. № 418 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства) оскільки учасник готував свою пропозицію для участі в закупівлі 19.12.2024 року в підприємства не було можливості надати обгрунтований розрахунок адміністративних витрат на 2025 рік він надав Розрахунок коефіцієнту для визначення адміністративних витрат на 2024 рік згідно якого показник для визначення розміру адміністративних витрат складає 32,55 грн/люд.год.
Щодо запитання №3 ч.4. Учасник КП «Шляхрембуд» СМР в файлі «Договірна ціна (97 422 580,80).pdf»), в якому викладені різні види робіт по наданню послуг на стор.41-53 для більшої наглядності та аналізу механізмів, що будуть використовуватися в різні періоди (зима/літо) по різним видам робіт, надав до кожного локального кошторису підсумкову відомість ресурсів. Всі надані підсумкові відомості ресурсів надають повну інформацію щодо використання машин, механізмів та матеріалів. Таке надання тендерної пропозиції не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Оскарження в суді
Опис: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради вважає, що Висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення Замовником вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Замовником у ході судового оскарження Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-12-13-016051-a будуть надані обгрунтовані аргументи щодо правоти своєї позиції. |
Дата публікації: | 14 квітня 2025 |
Документи:
14 квітня 2025 14:29
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
97 422 580,80
UAH з ПДВ
|
97 422 580,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #05433057 |
Переможець |
97 422 580,80
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2024 10:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2024 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2025 15:29
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
25 березня 2025 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2025 14:34
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 14:34
|
Підсумкова відомість_0001.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 14:34
|
ПВР_ЗКР_ДЦ.xlsx | зміни до договору |
16 січня 2025 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 09:04
|
Додаток №2 до договору_0001.pdf | укладений |
31 грудня 2024 09:03
|
Додаток №3 до договору_0001.pdf | укладений |
31 грудня 2024 09:03
|
Договір №426-б_0001.pdf | укладений |
31 грудня 2024 09:03
|
Додаток №1 до договору_0001.pdf | укладений |
31 грудня 2024 09:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Наказу СМВА №404-СМР від 24.12.2024 фактичний обсяг видатків замовника на 2025 рік складає 75 390 000,00 грн. з ПДВ, а тому обсяг закупівлі зменшено на 22 032 580,80 грн. грн. |
Номер договору про закупівлю: | 426-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №3 до договору викладений в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 426-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |