Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, урн, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)
Очікувана вартість
100 000 000,00 UAH
UA-2024-12-13-016051-a 20f6ad5515244f2ca1d28ac4c902bc42
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Британська, буд.21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2024 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2024 00:00
Очікувана вартість: 100 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, урн, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
1 послуга
утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, урн, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
1 послуга
Утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, урн, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2025 рік, передбачених планом фінансування (Додаток № __). Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2024 15:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 грудня 2024 10:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2024 10:09
Перелік змін.docx
17 грудня 2024 10:09
Додаток 7 (нова редакція).docx
17 грудня 2024 10:08
Оголошення (нова редакція).docx
17 грудня 2024 10:08
Додаток 4 (нова редакція) Проєкт договору.docx
17 грудня 2024 10:08
Додаток 3 (нова редакція).docx
17 грудня 2024 10:08
Тендерна документація (нова редакція).docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 5 .docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 6.docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 2 .docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 1 .docx
17 грудня 2024 10:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2024 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2024 10:09
Перелік змін.docx
17 грудня 2024 10:09
Додаток 7 (нова редакція).docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 7.docx
17 грудня 2024 10:08
Оголошення (нова редакція).docx
13 грудня 2024 15:44
Оголошення.docx
17 грудня 2024 10:08
Додаток 4 (нова редакція) Проєкт договору.docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 4 проєкт договору.docx
17 грудня 2024 10:08
Додаток 3 (нова редакція).docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 3.docx
17 грудня 2024 10:08
Тендерна документація (нова редакція).docx
13 грудня 2024 15:44
Тендерна документація.docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 5 .docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 6.docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 2 .docx
13 грудня 2024 15:44
Додаток 1 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендеру
Дата подання: 16 грудня 2024 13:51
Дата відповіді: 17 грудня 2024 09:30
Додаток 3 тендерної документації, Технічне завдання на надання послуг з благоустрою населених пунктів, п. 11 Заробітна плата Відповідно до п.4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати Затверджений наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року № 281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року №196) Замовник визначає значення заробітної плати яка повинна бути не нижча середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітній рік збільшену на прогнозний індекс споживчих цін. Слід зазначити що оприлюднення центральним органом виконавчої влади в галузі статистики заробітної плати у будівництві за 2024 рік відбудеться наприкінці лютого 2025 року, а отже і мінімальний рівень кошторисної заробітної плати, що буде використовуватись в інвесторскій кошторисній документації у 2025 році буде визначено лютий-березень 2025 рік. Відповідно до п. 5 Порядку Виконавець (Учасник) при складанні ціни пропозиції самостійно визначає розмір кошторисної заробітної плати, яку планує отримати. Просимо скоригувати додаток 3 тендерної документації, а саме: 1. Вилучити верхню границю обмеження заробітної, так як Порядок визначає тільки нижню границю, що у 2024 році становить 13 707,89 грн. 2. Аналогічно відкоригувати Додаток 4 проєкт п 3.6 в частині визначення заробітної плати. 3. Передбачити процедуру погодження кошторисної заробітної плати розрахованої Учасником (Виконавцем) з урахуванням повної занятості та надання послуг в робочі, святкові та вихідні дні, а також в надурочний, вечірній та нічний час.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Найближчим часом Замовник внесе зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-31-000025 ● 969d942d460a4229b7ad007d420e91e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025 14:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.03.2025 №26-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ігор КОРОТКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.03.2025 №26-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-12-13-016051-a 13.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-01 09:12:56

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Надання послуг з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, урн, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-13-016051-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції КП «ШЛЯХРЕМБУД» СМР (далі – учасник), з огляду на те що:
1) договірна ціна та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат розраховані в програмному комплексі «Інпроект - Випуск Кошторисів» (1.920.0828), в той час як на дату подання тендерної пропозиції з 11.11.2024 діяла оновлена версія програмного комплексу «Інпроект – Випуск Кошторисів» (1.920.1111);
2) у пунктах 5 та 9 Пояснювальної записки до договірної ціни, наданій у складі тендерної пропозиції 21.12.2024 (файл «Договірна ціна (97 422 580,80).pdf»), учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 174,00 люд. год, в той час як з 10.11.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становила 174,67 люд. год у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 28 жовтня 2024 року №740/2024, затвердженим Законом України від 29 жовтня 2024 року №4024-ІХ;
3) у пункті 8 Пояснювальної записки до договірної ціни зазначено, що адміністративні витрати розраховані із застосуванням показника в розмірі 45 грн/люд. год, при цьому надано розрахунок показника для визначення адміністративних витрат в розмірі 32,55 грн/люд. год;
4) учасником надані підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, однак пунктом 11 Додатку 3 та Додатку 7 до тендерної документації вимагалося надання підсумкової відомості ресурсів.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-04 09:13:19

Пояснення на запит

Щодо запитання № 1. З метою закупівлі послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, урн, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади) Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає пояснення про те, що при визначенні очікуваної вартості послуг керувався Наказом Мінекономрозвитку (№ 275 від 18.02.2020). Очікувана вартість — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки, із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Потреба в послузі (номенклатура, кількісні та якісні показники) визначалася на підставі аналізу фактичної потреби для забезпечення діяльності Сумської міської територіальної громади у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2025 рік. Для формування опису послуг були залучені працівники відділу дорожнього господарства Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради, які відповідають за повноту надання послуг. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2025 рік. Також, працівниками Департаменту інфраструктури міста СМР здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі отриманої комерційної пропозиції (Додаток 1до пояснення). Відповідно до Наказу начальника СМВА №404-СМР від 24.12.2024 р. були схвалені бюджетні призначення по цій закупівлі.
Щодо запитання №2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.
Щодо запитання №3 ч.1. Оновлення збірки КП ІВК 1.920.0828 до 1.920.1111 не є критичними та не впливають на розрахунок вартості Договірної ціни.
Щодо запитання №3 ч.2. Відомо, що законодавчо не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу. Вона залежить від графіка роботи підприємства. Підприємство самостійно розраховує норму тривалості робочого часу з врахуванням вимог КЗпП. А під час воєнного стану потрібно враховувати ще й Закон України від 15.03.2022 №2136-ІХ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон №2136). Як раз на цьому наголошували й фахівці Держпраці.
Учасник закупівлі КП «ШЛЯХРЕМБУД» СМР при розрахунку Договірної ціни використав показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням, що воєнний стан триватиме весь 2025 рік, а отже, належить брати до уваги положення Закону № 2136. (Додаток 2 до пояснення Таблиця 2). Це, зокрема, означає, що під час обчислення норми не враховано жодного святкового дня, а також зменшення на 1 годину у передсвяткові дні. Також враховуючи, що відповідно до проєкту Договору «Додаток 4» Тендерної документації розділом 5. Термін та місце надання послуг пунктом 5.1. передбачено, що «Виконавець розпочинає надання послуг з моменту підписання Договору уповноваженими представниками Сторін і надає послуги до 23.12.2025», а розділом 10. Строк дії Договору пунктом 10.1 передбачено, що «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 грудня 2025 року, а по фінансовим розрахункам – до повного їх виконання» та зважаючи, що проєктом Договору не передбачається внесення змін до Договірної ціни, а саме: коригування норми тривалості робочого часу кожні 90 днів з дня продовження або скасування воєнного стану в Україні.
Крім того зазначаємо, що тендерна документація не містила вимоги про застосування конкретної норми тривалості робочого часу.
Та зважаючи, що проєктом Договору «Додаток 4» Тендерної документації розділом 3. пунктом 3.3. зазначено наступне: «Договірна ціна приймається динамічною» та те, що учасник КП «Шляхрембуд» СМР при розрахунку Договірної ціни використав показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням, що воєнний стан триватиме весь 2025 рік надав найбільш економічно вигідну ціну.

Щодо запитання №3 ч.3. Учасник КП «Шляхрембуд» СМР Договірної ціни (файл «Договірна ціна (97 422 580,80).pdf»), застосував орієнтовний максимально-граний показник для визначення адміністративних витрат в розмірі 45 грн/люд.год. При динамічній договірній ціні показники загальновиробничих витрат (в тому числі коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат, рівня заробітної плати працівників, заробітна плата яких враховується в загальновиробничих витратах, коштів, що пов’язані з оплатою тимчасової непрацездатності) та адміністративних витрат уточнюються в порядку, передбаченому договором. Відповідно до проєкту Договору «Додаток 4» Тендерної документації розділом 3 пунктом 3.8 передбачено «Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця, з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573 і переліку загальновиробничих витрат та адміністративних витрат, наведених в додатках 10 та 26 Настанови з визначення вартості будівництва». Враховуючи , що підприємство показник адміністративних витрат розраховує розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу за попередній звітній рік за даними бухгалтерського обліку, а річну фінансову звітності, подають до 28 лютого року, що настає за звітним роком відповідно до постанови КМУ від 28.02.2000 р. № 418 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства) оскільки учасник готував свою пропозицію для участі в закупівлі 19.12.2024 року в підприємства не було можливості надати обгрунтований розрахунок адміністративних витрат на 2025 рік він надав Розрахунок коефіцієнту для визначення адміністративних витрат на 2024 рік згідно якого показник для визначення розміру адміністративних витрат складає 32,55 грн/люд.год.
Щодо запитання №3 ч.4. Учасник КП «Шляхрембуд» СМР в файлі «Договірна ціна (97 422 580,80).pdf»), в якому викладені різні види робіт по наданню послуг на стор.41-53 для більшої наглядності та аналізу механізмів, що будуть використовуватися в різні періоди (зима/літо) по різним видам робіт, надав до кожного локального кошторису підсумкову відомість ресурсів. Всі надані підсумкові відомості ресурсів надають повну інформацію щодо використання машин, механізмів та матеріалів. Таке надання тендерної пропозиції не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради вважає, що Висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення Замовником вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Замовником у ході судового оскарження Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-12-13-016051-a будуть надані обгрунтовані аргументи щодо правоти своєї позиції.
Дата публікації: 14 квітня 2025

Документи:

14 квітня 2025 14:29
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 97 422 580,80
UAH з ПДВ
97 422 580,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 грудня 2024 10:55
Електронний підпис
25 грудня 2024 10:54
Документи переможця.pdf
24 грудня 2024 22:04
Електронний підпис
24 грудня 2024 22:02
Вимога 24 години.pdf
21 грудня 2024 13:38
Електронний підпис
21 грудня 2024 13:36
ISO.pdf
21 грудня 2024 13:36
Додаток 3.PDF
21 грудня 2024 13:36
Додаток 1 Форма 4.PDF
21 грудня 2024 13:36
Додаток 6.PDF
21 грудня 2024 13:36
Додаток 4.PDF
21 грудня 2024 13:36
Додаток 5.PDF
21 грудня 2024 13:36
Додаток 2.PDF
21 грудня 2024 13:33
Додаток 1 Форма 3 ч.2.PDF
21 грудня 2024 13:33
Додаток 1 Форма 3 ч.1.PDF
21 грудня 2024 13:32
Додаток 1 Форма 2 ч.9.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.11.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.10.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.8.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.5.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.4.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.7.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.2.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.6.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.1.pdf
21 грудня 2024 13:29
Додаток 1 Форма 2 ч.3.pdf
21 грудня 2024 13:27
Додаток 1 Форма 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Учасники мають обладнання, матеріально-технічну базу

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Учасники мають працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Учасники мають досвід виконання аналогічних договорів

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#05433057
Переможець 97 422 580,80
UAH з ПДВ
25 грудня 2024 10:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2024 10:35

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду документів тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. На вимогу п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема, банківську виписку (підтвердження факт оплати виконання договору в повному обсязі). На виконання даної вимоги, учасник надав Договір №59-б вартістю 3 239 992,80 грн., акти виконаних робіт (на суму 3 239 992,80 грн.), але банківські виписки на суми 220 000,00 грн. та 99 998,80 грн. відсутні. Також, на вимогу п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору. Замовником чітко визначено поняття аналогічного договору: * аналогічними договорами вважаються договора на виконання послуг по утриманню вулично-дорожньої мережі, тротуарів, урн, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту, в якому учасник виступав в якості виконавця послуг. В складі документів тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи, підтверджуючі виконання послуг по утриманню урн , а тому ВИМАГАЮ: 1) надати банківські виписки на суми 220 000,00 грн. та 99 998,80 грн.; 2) надати інформацію або документи, підтверджуючі виконання послуг по утриманню урн.

Документи

25 грудня 2024 10:53
Довідка НАЗК
25 грудня 2024 10:52
Електронний підпис
25 грудня 2024 10:51
Протокол №319_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 грудня 2024 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#05433057
97 422 580,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 грудня 2024 10:53
Довідка НАЗК
25 грудня 2024 10:52
Електронний підпис
25 грудня 2024 10:51
Протокол №319_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2025 15:29
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
25 березня 2025 15:28
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2025 14:34
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 січня 2025 14:34
Підсумкова відомість_0001.pdf зміни до договору
16 січня 2025 14:34
ПВР_ЗКР_ДЦ.xlsx зміни до договору
16 січня 2025 14:34
Електронний підпис укладений
31 грудня 2024 09:04
Додаток №2 до договору_0001.pdf укладений
31 грудня 2024 09:03
Додаток №3 до договору_0001.pdf укладений
31 грудня 2024 09:03
Договір №426-б_0001.pdf укладений
31 грудня 2024 09:03
Додаток №1 до договору_0001.pdf укладений
31 грудня 2024 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Наказу СМВА №404-СМР від 24.12.2024 фактичний обсяг видатків замовника на 2025 рік складає 75 390 000,00 грн. з ПДВ, а тому обсяг закупівлі зменшено на 22 032 580,80 грн. грн.
Номер договору про закупівлю: 426-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №3 до договору викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 426-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML