Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2024-12-13-009409-a ● 83a5ba1e01774e0d8e6356978916742f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899673 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Крошевич +380505007767 kroshevicht@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2024 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2025 14:18 |
Початок аукціону: | 06 січня 2025 14:18 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 6 000,00 грн. (шість тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КНП «ДЦПМСД №4» ДМР) 49000, м. Дніпро, вул. Ламана,4 IBAN UA983395002600201232924000002 в АТ «ТАСКОМБАНК» МФО 339500 Код ЄДРПОУ 37899673 Забезпечення тендерної пропозиції повертається у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а вразі здійснення замовником закупівлі не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | В рамках даної процедури закупівлі замовником вимагається від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 (три) відсотка вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем процедури закупівлі шляхом перерахування грошових коштів (грошової застави) на поточний рахунок замовника: Реквізити Замовника: IBAN UA983395002600201232924000002 в АТ «ТАСКОМБАНК» МФО 339500 Код ЄДРПОУ 37899673 на підставі Договору, який має бути укладено між замовником та переможцем процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається: 1) у разі розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку переможцем процедури закупівлі у випадках, передбачених умовами договору про закупівлю; 2) у разі невиконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю у строки, які у ньому значаться, або у разі, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Не надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, передбаченого даною тендерною документацією, є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника-переможця процедури закупівлі, відповідно до частини 1 статті 31 Закону. На підтвердження Учасником виконання вимоги щодо забезпечення виконання договору надати відповідний гарантійний лист. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 послуга
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, м. Дніпро, вул. Шевченка, 6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 послуга
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новорічна, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 послуга
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 послуга
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Бульвар Слави, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 послуга
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 94А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 послуга
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Героїв, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 послуга
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, м. Дніпро, вул. Ніла Армстронга, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2024 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2024 14:52 |
Перелік змін 1.docx | |
30 грудня 2024 14:52 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
13 грудня 2024 13:05 |
додаток 4 проект договора.doc | |
13 грудня 2024 13:05 |
Тендерна документація.docx |
30 грудня 2024 14:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2024 14:52 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
30 грудня 2024 14:52 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
13 грудня 2024 13:05 |
додаток 4 проект договора.doc
|
|||
13 грудня 2024 13:05 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виключення дискримінаційної, надмірної вимоги
Дата подання: 15 грудня 2024 21:57
Дата відповіді: 18 грудня 2024 10:34
Шановний Замовник! Вами встановлена дискримінаційна, надмірна вимога для Учасників торгів, що не узгоджується з предметом Закупівлі а саме: “Надати чинний Сертифiкат на систему управлiння iнформацiйною безпекою стосовно надання послуг i виконання робiт протипожежного призначення, електромонтажних робiт, обслуговування систем безпеки, дiяльностi приватних охоронних служб (коди ДКПП 80.10, 43.21,80.20), який згiдно з чинними в Україні нормативними документами вiдповiдає вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) «Iнформацiйна безпека, кiбербезпека та захист конфіденцiйностi. Системи керування iнформацiйною безпекою. Вимоги» чинний на момент подання пропозиції”.
Вид послуг, що передбачений Вашої закупівлею виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови), якої затверджений вичерпний перелік вимог до ліцензіата.
Саме сертифікат, якій Ви вимагаєте неодноразово оскаржувався в АМКУ. Так, відповідно до “Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації” що опубліковано 22 лютого 2024 року о 18:00 на офіційному веб порталі Антимонопольного комітету України (посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii) “серед найчастіше оскаржуваних вимог тендерної документації під час закупівлі послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації є вимоги, які не передбачені законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі, зокрема:
“підтвердження відповідності учасника вимогам ISO, які не стосуються предмета закупівлі (наприклад ДСТУ ISO 27001:2015 «Система управління інформаційною безпекою» (ISO 27001:2015, IDT)».
Вимагаємо терміново прибрати вказаний сертифікат з вимог тендерної документації, в іншому випадку ми звернемося до АМКУ для захисту наших прав як потенційного учасника закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник з метою забезпечення якісного та ефективного процесу виконання послуг вважає за доцільне зазначити в тендерній документації інформацію щодо надання у складі пропозиції копію сертифікату на відповідність ДСТУ ISO/IEC 27001:2015. При організації закупівлі та послуг замовник насамперед керується інтересами забезпечення нормальної роботи на об’єктах, де одночасно може перебувати багато людей, в тому числі для забезпечення якісного виконання послуг підрядною організацією відповідної кваліфікації, включаючи роботу з обладнанням, що в подальшому буде забезпечувати протипожежну безпеку. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаного документа, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників.
Відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник з метою забезпечення якісного та ефективного процесу виконання послуг вважає за доцільне зазначити в тендерній документації інформацію щодо надання у складі пропозиції копію сертифікату на відповідність ДСТУ ISO/IEC 27001:2015. При організації закупівлі та послуг замовник насамперед керується інтересами забезпечення нормальної роботи на об’єктах, де одночасно може перебувати багато людей, в тому числі для забезпечення якісного виконання послуг підрядною організацією відповідної кваліфікації, включаючи роботу з обладнанням, що в подальшому буде забезпечувати протипожежну безпеку. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаного документа, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників.
Виключіть надмірну вимогу щодо негайного прибуття групи реагування,натомість зазначте час прибуття, встановлений Правилами.
Дата подання: 16 грудня 2024 11:25
Дата відповіді: 18 грудня 2024 10:40
Шановний замовник. В проекті договору вами передбачена вимога: "Протягом наступних (до двох (2)) хвилин зв`язатись з ЗАМОВНИКОМ (власником Об`єкта) з метою визначення характеру сигналу (справжній чи хибний), для чого негайно (не залежно від зв’язку з власником Об’єкта) направити Групу реагування (далі – ГР) та забезпечити її термінове прибуття на Об`єкт". Ця вимога протирічить п.4 розд.VI Правил з пожежного спостерігання: "4. Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів." Виключіть надмірну вимогу щодо негайного прибуття групи реагування,натомість зазначте час прибуття, встановлений Правилами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вважає за необхідність включити в проект договору даний пункт, адже у неробочий час (а саме в період комендантської години) працівники Замовника не мають можливості перевірити характер сигналу спрацювання (справжній чи хибний), так як не мають дозволу на переміщення у комендантську годину. Разом з тим, повідомляємо, чинне законодавство не містить заборони щодо наявності групи реагування у обслуговуючої організації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-12-13-009409-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СФЕРА", Код ЄДРПОУ:32270622
Дата подання: 17 грудня 2024 14:53
Дата подання: 17 грудня 2024 14:53
Скарга на дискрімінаційні умови документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2024 16:13
рішення від 19.12.2024 №20229.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2024 16:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2024 № 20779.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2024 19:49
рішення від 27.12.2024 № 20779.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2024 19:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20779-р/пк-пз від 27.12.2024 у процедурі закупівлі Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них, Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-13-009409-a Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внесені зміни у тендерну документацію, зазначені у мотивувальній частині цього рішення. Нова редакція тендерної документації розміщенна в електронній системі закупівель разом із переліком змін, що вносяться.
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2024 15:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2025 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СФЕРА" |
182 400,00
UAH з ПДВ
|
153 504,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС" |
153 600,00
UAH з ПДВ
|
153 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕТО |
195 840,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СФЕРА" #32270622 |
Переможець |
153 504,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2025 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2025 11:31
|
ДУ 1 дог 2763 зменшення.pdf | зміни до договору |
27 січня 2025 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 11:35
|
153 504,00 пожежна сигналізація ТОВ СФЕРА дог 2763 від 20.01.2025.pdf | укладений |
20 січня 2025 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення на 9490,88 грн |
Номер договору про закупівлю: | 2763 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |