Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладлання» (Конвеєр стрічковий пересувний з бункерним дозатором)
Очікувана вартість
28 330 877,45 UAH
UA-2024-12-13-004144-a ● 5cece6ca98974f77ae04153219fe5607
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Вебсайт: | https://seaport.com.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Михайліна Ірина Василівна 0487388177 I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 28 330 877,45 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 283 308,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. На підтвердження сплати суми забезпечення виконання договору Переможець надсилає на e-mail Замовника: I.Mykhailina@imtp.ua, n.mishina@imtp.ua скановану копію оригіналу платіжного документу про перерахунок зазначеної суми на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю, з подальшим направленням оригіналу платіжного документу рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001 У разі ненадання Переможцем підтвердження сплати забезпечення виконання договору, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 пп.3 п.44 Особливостей. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору на реєстраційний рахунок замовника IBAN 89 328845 00000 26003300168723 в АТ Філія Одеське ОУ АТ «Ощадбанк», МФО банка 328845, Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», ЄДРПОУ 01125672. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на реєстраційний рахунок замовника IBAN 89 328845 00000 26003300168723 в АТ Філія Одеське ОУ АТ «Ощадбанк», МФО банка 328845, Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», ЄДРПОУ 01125672. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), залишаються на рахунку Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Обсяг закупівлі – 1 найменування (1 шт.)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Швець Олена Анатоліївна, провідний інженер з комплектації устаткування й матеріалів ВМтаТН, 83-48, o.shvets@imtp.ua.
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Фронтальний ковшовий навантажувач
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конвеєр стрічковий пересувний з бункерним дозатором, за кодом ДК 021:2015 - 42410000-3
8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 найменування (1 шт)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Транспортна 4, склад №1 (на умовах DDP, Інкотермс-2010)
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.04.2025 року, протягом 60 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару, надання належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 28 330 877,45 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.12.2024 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Швець Олена Анатоліївна, провідний інженер з комплектації устаткування й матеріалів ВМтаТН, 83-48, o.shvets@imtp.ua.
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Фронтальний ковшовий навантажувач
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конвеєр стрічковий пересувний з бункерним дозатором, за кодом ДК 021:2015 - 42410000-3
8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 найменування (1 шт)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Транспортна 4, склад №1 (на умовах DDP, Інкотермс-2010)
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.04.2025 року, протягом 60 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару, надання належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 28 330 877,45 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.12.2024 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Конвеєр стрічковий пересувний з бункерним дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару, надання належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2024 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2024 10:52 |
ТД конвеєр.docx | |
13 грудня 2024 10:52 |
Додаток 3 - конвеєр.docx | |
13 грудня 2024 10:52 |
Додаток 2 конвеєр.docx | |
13 грудня 2024 10:52 |
Додаток 1 конвеєр.docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій