Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Душові установки - котли швидкісного нагріву води (КШНВ) (ДК 021:2015: 39720000-5: Неелектричні побутові прилади)
Очікувана вартість
54 191 380,00 UAH
UA-2024-12-12-020426-a ● 2da340155272486cb99d56cb143fec62
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Ірина Казьмірчук +380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2024 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2024 14:11 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2024 14:11 |
Очікувана вартість: | 54 191 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270 956,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 541913.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39720000-5: Неелектричні побутові прилади
N-02-05-01-000-0002
N-02-05-01-000-0002
Місце поставки – Україна
Душові установки - котли швидкісного нагріву води (КШНВ) – 499 к-тів
Місце поставки – Україна
Душові установки - котли швидкісного нагріву води (КШНВ) – 499 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
499 комплект
Душові установки - котли швидкісного нагріву води (КШНВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2025
ДК 021:2015: 39720000-5 — Неелектричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Назви предмета закупівлі
Дата подання: 16 грудня 2024 10:06
Дата відповіді: 16 грудня 2024 11:43
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни в тендерну документацію - виправити назву предмету закупівлі відповідно до TC A01XJ.07148-464:2024 (01) від 25.03.2024 року «Душова установка - котел швидкісного нагріву води (КШНВ) (ТИП 2).
В тендерній документації зазначено "...ШВИДКОГО...", а відповідно до TC A01XJ.07148-464:2024 (01) від 25.03.2024 року "...ШВИДКІСНОГО...".
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Назва предмету закупівлі визначена на підставі доведених переліків та обсягів ДПЗ МОУ та заявки на закупівлю речового майна КСЛ ЗСУ.
Щодо Назви предмета закупівлі
Дата подання: 16 грудня 2024 12:37
Дата відповіді: 17 грудня 2024 10:03
Шановний Замовнику!
Враховуючи Вашу відповідь на попереднє звернення.
Не буде потім у Переможця проблем з укладенням Договору та з прийманням Замовником первинних документів, а також з оплатами за поставлену продукцію???
Оскільки, в Тендерній документації Замовником вимагається відповідність предмету закупівлі TC A01XJ.07148-464:2024 (01) від 25.03.2024 року «Душова установка - котел ШВИДКІСНОГО нагріву води (КШНВ) (ТИП 2).
Тобто в Паспортах якості та в Акті відповідності Центрального управління розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України буде зазначена назва "Душова установка - котел ШВИДКІСНОГО нагріву води (КШНВ) (ТИП 2)".
А в первинних документах на постачання продукції буде зазначена назва "Душова установка - котел ШВИДКОГО нагріву води (КШНВ) (ТИП 2)" відповідно до Договору.
А це зовсім різні назви предмету закупівлі!!!
Отже, просимо Замовника все таки внести зміни в тендерну документацію - виправити назву предмету закупівлі відповідно до TC A01XJ.07148-464:2024 (01) від 25.03.2024 року «Душова установка - котел швидкісного нагріву води (КШНВ) (ТИП 2).
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. До Оголошення будуть внесені зміни.
технічні вимоги
Дата подання: 17 грудня 2024 21:16
Дата відповіді: 18 грудня 2024 16:01
Шановний замовнику. За даними виробників та продавців металопрокату на сьогоднішній день в Україні не виробляється прокат гарячекатанний тонколистовий з вуглецевої сталі звийчайної якості в листах, товщ. 1 мм за стандартом ДСТУ 2651:2005. Технічною специфікацією передбачено, що вигоовлення деяких складових частин(вузлів) установки повинно бути зі сталі сировинного складу -сталь вуглецева звичайна згідно з ДСТУ 2651 (ГОСТ 380), товщина стінок не менше 1 мм. Просимо, надати розяснення чи може виробник при виготовленні складових частин та вузлів використовувати сталь кращої якості- Прокат холоднокатанний тонколистовий з вуглецевої якісної сталі в листах відповідно до ДСТУ 7809:2015, з наданням сертифікатів якості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Комплектацію предмету основними складовими частинами (вузлами) дозволяється змінювати та/або доповнювати при погодженні із розробником (ЦУРМЗ) та замовником (КСЛ ЗСУ). Складові частини (вузли) предмета можуть постачатися (замовлятися) окремо за вимогою замовника (КСЛ ЗСУ). За погодженням із розробником (ЦУРМЗ) та замовником (КСЛ ЗСУ) дозволяється змінювати конструкцію і зовнішній вигляд складових частин (вузлів) предмета та їх сировинний склад.
Технічна специфікація
Дата подання: 17 грудня 2024 22:04
Дата відповіді: 18 грудня 2024 16:01
Технічною специфікацією передбачено табл.7 Шторка нерухома обладнана системою хлястиків та напівкілець, (шт.) Кількість хлястиків – 20 шт. (по 4 шт на кожній стороні кріплення) Шторка кріпиться на трьох сторонах (на четвертій стороні кріпиться рухома шторка). Якщо на кожній з трьох сторін розмістити 4 шт хлястиків, загальна кількість 12 хлястиків. На схемі в додатках, шторка кріпиться на трьох та двох хлястиках на стороні з верху та низу , але загальна кількість все одно не дорівнює 20. Просимо роз’яснити вимогу, щодо кількості хлястиків на шторці та на кожній стороні зокрема, при необхідності внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Комплектацію предмету основними складовими частинами (вузлами) дозволяється змінювати та/або доповнювати при погодженні із розробником (ЦУРМЗ) та замовником (КСЛ ЗСУ). Складові частини (вузли) предмета можуть постачатися (замовлятися) окремо за вимогою замовника (КСЛ ЗСУ). За погодженням із розробником (ЦУРМЗ) та замовником (КСЛ ЗСУ) дозволяється змінювати конструкцію і зовнішній вигляд складових частин (вузлів) предмета та їх сировинний склад.
Вимоги до маркування та пакування
Дата подання: 17 грудня 2024 22:22
Дата відповіді: 18 грудня 2024 10:29
Технічною специфікацією передбачено вимоги до пакувального листа, який в тому числі повинен містити QR-код з зазначеним ННН, інструкцію щодо використання предмета, інформаційним відео та додатковою інформацією. Просимо роз’яснити, що означає QR-код з зазначеним ННН? Де саме на QR-коді повинен бути ННН? Інструкція, відео та додаткова інформація повинна бути розміщена в пакувальному листі? Чи QR-код повинен мати цю інформацію? Чи мається на увазі щось інше? Розясніть та уточніть, будь- ласка, в специфікації, в якому вигляді повинна міститись ця інформація? яку саме додаткову інформацію треба розмістити?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Згідно п. 3.5.2 ТС пакувальний лист повинен містити таку інформацію: а) назва предмета (відповідно до пункту ІІІ Передмови цієї ТС Міноборони);
б) комплектація пакування;
в) емблема Збройних Сил України;
г) ННН (номенклатурний номер НАТО);
ґ) дата виготовлення (у форматі – мм.рррр);
д) номер партії;
е) номер та дата договору про закупівлю (у форматі – дд.мм.рррр);
є) назва підприємства-постачальника (виробника);
ж) напис “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”;
з) QR-код з зазначеним ННН, інструкцію щодо використання предмета,
інформаційним відео та додатковою інформацією.
Тобто, на пакувальному листі зазначається ННН та QR-код, який має містити наступну інформацію: ННН, інструкцію щодо використання предмета,
інформаційне відео та додаткову інформацію.
б) комплектація пакування;
в) емблема Збройних Сил України;
г) ННН (номенклатурний номер НАТО);
ґ) дата виготовлення (у форматі – мм.рррр);
д) номер партії;
е) номер та дата договору про закупівлю (у форматі – дд.мм.рррр);
є) назва підприємства-постачальника (виробника);
ж) напис “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”;
з) QR-код з зазначеним ННН, інструкцію щодо використання предмета,
інформаційним відео та додатковою інформацією.
Тобто, на пакувальному листі зазначається ННН та QR-код, який має містити наступну інформацію: ННН, інструкцію щодо використання предмета,
інформаційне відео та додаткову інформацію.
Продовження строку для подачі пропзицій
Дата подання: 17 грудня 2024 23:13
Дата відповіді: 18 грудня 2024 16:12
Для залучення більшої кількості учасників, враховуючи той факт, що замовником вимагається отримання учасником Акту виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України, про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України та те, що процедура отримання зазначеного Акту передбачає отримання спочатку протоколів випробувань, висновків санітарних експертиз та лише при їх наявності , можливість звернення до Центрального управління та те що строк розгляду заяви тільки в управлінні складає 5 робочих днів, після перевірки документів та реєстрації заяви, це унеможливлює в такі стислі строки отримати даний Акт, просимо Замовника збільшити строк для прийому цінових пропозицій учасників. Дякуємо за розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства. Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства. Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2024 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІВЕРГУМА" |
54 164 454,00
UAH з ПДВ
|
54 164 454,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОЛТРЕЙН" |
54 179 424,00
UAH з ПДВ
|
54 179 424,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
54 191 370,06
UAH з ПДВ
|
54 191 370,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІВЕРГУМА" #39076187 |
Переможець |
54 164 454,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2025 11:10
|
Договір №541 01-25-РМ від 09.01.2025.pdf | укладений |
10 січня 2025 10:06
|